سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۶:۲۴Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 25 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۷    
جلسه معارفه مدیر جدید امور شعب بانک کارآفرین با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۶    
دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس از نامه نمایندگان خانه ملت به سران قوا برای اجرای کامل قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۱    
لیلا تاجداری مدیر مسئول روزنامه شروع
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۱    
گروه مالی سامان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و بیسکوییت ایران به معرفی خدمات مالی متنوع خود می پردازد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۶    
جلسه شورای راهبردی استان خراسان شمالی با حضور آقای دل پسند رئیس اداره منابع انسانی مدیرکل شعب استان، جانشین مدیرکل، مدیران ستادی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۶    
دکتر صادق در جلسه شورای مدیران بیمه دانا گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده عملکرد شرکت در پنج ماهه ابتدایی سال جاری رضایت بخش بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۶    
توسعه روزافزون قرض الحسنه مستلزم هم پوشانی صحیح ظرفیتهای بانک و شاخص های بازار پولی است
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۱    
اقدامات بانک صادرات ایران در حمایت از بخش های مختلف اقتصادی استان ایلام از سوی استاندار و مدیر کل کمیته امداد این استان مورد قدردانی قرار گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۱    
در مراسمی با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت و با تامین مالی بانک صنعت و معدن عملیات اجرایی طرح توسعه سیمان سفید زاگرس در شهرستان ازنای استان لرستان آغاز می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۶    
دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین و هیات همراه با معاون مدیرکل و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۶    
بانک ملّی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از اشتغال و تولید کشور، در پنج ماه ابتدای امسال 237 فقره تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط پرداخت کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۶    
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران از طرح های اشتغال ز ائی این بانک در استان خراسان رضوی که ازمحل تسهیلات صندوق توسعه ملی تأمین اعتبار شده است بازدید کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۶    
حجت الله مهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در نشست هم اندیشی که با حضور نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و استاندار و مدیران عامل تعاونی های فعال شهرستان شهرضا برگزار ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۶    
سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: توافق خوبی میان دولت و مجلس شورای اسلامی درخصوص افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات ایران وجود دارد که لازم است این امر تا حصول نتیجه پیگیری شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۳۱    
میزان واگذاری سرمایه گذاری های بورسی و املاک مازاد بانک رفاه کارگران طی سال های 1396 و 1397 بالغ بر 11000 میلیارد ریال بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۶    
مرحله جدید طرح ارتقای انضباط ترافیکی با محوریت برخورد با خودروهایی که با سرعت و اقدامات مخاطره آمیز آرامش شهروندان را دچار مخاطره می کند و همچنین موتور سیکلت هایی که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی وارد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۰    
دیوید بکهام ستاره اسبق تیم ملی انگلیس که به تازگی در لیگ برتر آمریکا (ام ال اس) مالکیت باشگاهی را بر عهده گرفته است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۰    
الیود کیپچوگه دونده مشهور و پر افتخار کنیایی امروز (یکشنبه) مسیر 42 کیلومتری ماراتن برلین را در 2 ساعت و یک دقیقه و 39 ثانیه پیمود و رکورد آن را از آن خود کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۵    
علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در جلسه ای که به همت واحد محیط زیست و ساماندهی بند 20 و با حضور هیئت امنای شهر سنگ و برخی مدیران و معاونین شهرداری برگزار شد .
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۵    
نمایندگان ایران در جریان لیگ جهانی آلمان به 2 مدال برنز دست یافتند و از ساعتی دیگر سجاد گنج زاده در فینال سنگین وزن برای تصاحب مدال طلا روی تاتامی می رود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۰    
استقلال در قطر بازی سرنوشت سازی را مقابل السد پیش رو دارد، مسابقه ای که وضعیت ادامه حضور یا حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را مشخص می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۰    
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی به مصاف ژاپن می رود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۵    
همزمان با ورود اسلام به ایران، شاهد تغییر ماهیت اجرای آیین های نمایشی ایرانیان باستان و تطبیق آنها با آداب، سنن و اصول دین مبین و هدایت گر اسلام بوده ایم ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۵    
تیم الدحیل قطر پس از کسب یک برد خفیف در بازی مقابل پرسپولیس ایران در دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تکیه بر تک گل پیروزی بخش خود در خانه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۰    
مرکز معماری اسلامی حوزه هنری برای دومین سال پیاپی، فراخوان مسابقه طراحی معماری موکِب را منتشر کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۰    
رئیس سازمان سینمایی در دیدار با مدیر جشنواره فیلم شانگ های چین گفت: جشنواره شانگ های باید بتواند محلی برای گردهم آوردن سرمایه گذاران، کارگردانها و تهیه کنندگان ایران و چین در کنار دیگر کشورها باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۵    
مدرس و کارگردان تئاتر گفت: آیین های نمایشی نیازمند متولی است که وظیفه حفظ و اشاعه این هنر را بر عهده داشته باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۵    
رئیس آکادمی سینمای اسپانیا گفت: اصغر فرهادی در زمره فیلمسازان بزرگ تاریخ سینما از جمله فلینی و کوروساواست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رییس سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه شرایط عربستان برای عمره مهیا نیست، از ادامه مذاکرات ایران با عربستان برای برگزاری حج 98 خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۵    
دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: اگر تعهدات چندوجهی حوزه حقوق شهروندی با اولویت سهولت در اقدام و سرعت در نتیجه در دستورکار قرار نگیرد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۵    
افزایش قیمت سکه از 1.5 میلیون به بیش از چهار میلیون تومان، داد مردان بدهکار مهریه را درآورده، زندانیان مهریه از 2500 نفر به 3700 نفر رسیدند و صدها نفر پشت نوبت زندان هستند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۰    
رئیس سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سه هزار میلیارد تومان به صورت اوراق از سوی خزانه دولت بابت پرداخت بدهی طی دو هفته پیش به بیمه سلامت پرداخت شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده باش بیش از 20 هزار نیروی پلیس در طرح ویژه پلیس برای دهه اول محرم امسال خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار تسریع دولت در تصویب لایحه صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، از نوسازی 65 هزار کشنده سنگین با سرمایه گذاری 2.7 میلیارد دلاری خبر داد و افزود: با بهینه سازی مصرف سوخت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۰    
رییس انجمن صنایع سلولزی ایران ضمن اعلام اینکه هیچ کارخانه تولید محصولات سلولزی تعطیل نشده است، تاکید کرد که مشکلات به وجود آمده در زمینه تولید و عرضه محصولات سلولزی برطرف شده است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۵    
در شرایطی که طی روزهای گذشته هیات وزیران تصویب کرد که ثبت سفارش برای واردات کالا به استثنای خودرو بدون انتقال ارز آزاد شود، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد "گرچه این مصوبه خوبی است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰    
دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان گفت: واردات مواد نفتی، سیمان و آهن ایران به افغانستان فقط از مرز فراه ممنوع شده و واردات این اقلام از طریق سایر مرزها مثل دوغارون و نیمروز همچنان ادامه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰    
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را در مورد استیضاح وزیر نفت ارائه کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد رانت در صنعت خودرو کشور تاثیرگذار است، گفت: تحقیق و تفحص از روند فعالیت خودروسازان داخلی آغاز شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۵    
مهندس عرب احداث نخستین سالن ورزش های باستانی و پهلوانی را گامی مهم در تقویت روحیه پهلوانی و جوانمردی برشمرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۵    
سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل در واکنش به اظهارات مایک پمپئو در انتقاد از جان کری و توافق هسته ای ایران در پیامی توییتری به این ادعاها واکنش داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۵    
رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تشکیل شورای هماهنگ سازی اقتصادی با مدیریت روسای سه قوه، مجلس از برنامه های اقتصادی دولت حمایت می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هیچ خطری کشور ایران را تهدید نمی کند و در آستانه هیچ جنگی نیستیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۵    
سفیر کشورمان در سارایوو به دعوت مقامات کانتون اوناسانا به عنوان مهمان ویژه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و صنعتی شهر بیهاج شرکت کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۰    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها در فدراسیون ها و نهادهای ورزشی؛ انرژی و اندیشه تازه ای به مدیریت و بدنه ورزش کشور تزریق می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۵    
یک تحلیل گر مسائل بین الملل، با تاکید بر اینکه حضور ایران در جلسه شورای امنیت در تاریخ چهارم مهرماه یک فرصت استثنایی برای تهران جهت بیان مواضع خود از تریبون مهم ترین نهاد بین المللی جهان است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۰    
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ها برای آزادی 18 صیاد چابهاری در بند دزدان و ترویست ها در سومالی ادامه دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۴    
سرمایه گذاری آمریکا برای تشکیل گروه های تروریستی با هدف گسترش بحران و ناامنی در نقاط مختلف جهان از طریق صدور این گروه ها ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۴    
سفارت فرانسه در تهران در واکنش به حمله ضد انقلاب به نمایندگی ایران در پاریس، اعلام کرد: نظر به مسئولیت این کشور در قبال حفاظت از اماکن دیپلماتیک ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۹    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی و عمومی گفت: شهردار تهران اعلام کرده در این خصوص تابع قانون است اما قانون باید درست تفسیر شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۹    
جریان اصلاح طلبی باید به دنبال رویکرد جدیدی باشد و یک نوع پوست اندازی در این جریان نیاز است تا بهتر بتواند در خدمت انقلاب و مردم عزیز کشورمان و پاسخ به مطالبات به حق آنها در همه زمینه ها باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۴    
در پی خودسوزی یک پناهجوی ایرانی و چهار پناهجوی افغان در یکی از زندان های اتریش، سفارت کشورمان در این کشور خواستار بررسی فوری وضعیت آسیب دیدگان شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۴    
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اخبار منتشر شده پیرامون دیدار جان کری و ظریف، گفت که برجام همه راه های ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته ای را مسدود نکرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی فراکسیون جوانان مجلس با بیان اینکه مدیران دستگاه های مختلف در موضوع جانشین پروری کوتاهی کرده اند ابراز امیدواری کرد که با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان گام بلندی در راستای حضور جوانان در ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۸    
فعال سیاسی اصلاح طلب و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: اصلاح طلبان روند حمایت از دولت تدبیر و امید را ادامه خواهند داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رییس جمهوری در سازمان ملل و استفاده از تریبون های جهانی می تواند عاملی برای دستیابی به منافع ملی و تاکید بر منافع تاریخی مردم ایران در عرصه های بین ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۳    
همکاری و هماهنگی قوا، ضرورتی است که از سوی مسئولان نظام بارها بر آن تاکید شده است، این امر به ویژه در چاره جویی برای برون رفت از مسائل و چالش های جاری در کشور بیشتر احساس می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۶    
با توجه به وابستگی یک سوم واحدهای فولادی کشور به سنگ آهن چادرملو و کاهش عمر اقتصادی این معدن، دسترسی و بهره برداری از معادن جدید از جمله معدن دی 19 اجتناب ناپذیر است .
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۱    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: به دنبال افزایش تعداد کشتی های کروز برای تردد شبانه در دریا هستیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۱    
شهربانو امانی گفت: شرکت شهروند با اقدامات موثری که در خصوص تنظیم بازار و نحوه عرضه کالا انجام داده گام مثبتی در بهبود معیشت شهروندان و ایجاد امنیت روانی جامعه برداشته است.