یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۹:۲۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 13 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۱۵    
احمد دیلمی هشت سال است که در کار دمام سازی مشغول است. او می گوید به واسطه عشق به امام حسین علیه السلام و علاقه شدید به دمام و دمام سازی وارد این حرفه شده است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۴    
آیت اله مومن گفت: کار بانکداری با پول مردم انجام می شود پس همه ی تلاشتان باید برای خدمت به مردم باشد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۰    
بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور توانمندسازی و مساعدت در رفع نیازهای ضروری جامعه زنان، بیش از 1900 فقره تسهیلات قرض الحسنه به بانوان سرپرست خانواده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۰    
با حکم عباسعلی بنی صفار، رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دی، مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک همواره در مواقع حوادث قهری کنار هم وطنان آسیب دیده بوده و از ابتدای سال 92 تا پایان مردادماه امسال 4 هزار و 467 میلیارد ریال تسهیلات به هم وطن آسیب دیده ناشی از حوادث ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
بانک کشاورزی از ابتدای ابلاغ دستورالعمل طرح ملی توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بهمن ماه سال 96 تا 13 شهریور ماه سال جاری ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
حجت الاسلام مصباحی مقدم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت هفته بانکداری اسلامی با حضور در جمع کارکنان بانک مهر اقتصاد به تشریح شرایط اقتصادی کشور پرداخت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۰    
در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل، مدیران و کارکنان بانک سینا، خدمات جدید این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک به بهره برداری رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۵    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید کار این تیم در جام ملت های آسیا سخت است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال برای مسابقات قهرمانی جهان و اردوی تدارکاتی در اسلوونی اعلام شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
وزنه برداری در بازی های آسیایی هر چند با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز نتیجه ای تاریخی را بعد از انقلاب رقم زد اما در عین حال حذف چهار نماینده دیگر ایران و خودسری های کیانوش رستمی موضوعی نیست که ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۵    
داریوش مصطفوی رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران، گفت: لیست جدید بازیکنان تیم ملی از سوی کارلوس کی روش را ناجوانمردانه ترین لیست تاریخ تیم ملی نام گذاری می کنم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۵    
با پایان هجدهمین دوره بازی ها آسیایی 2018 جاکارتا یکی از مهمترین اقدامات، بررسی میزان موفقیت و تحلیل هزینه - فایده حضور ورزشکاران رشته های مختلف در جشنواره بزرگ آسیا است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۰    
فهرست فیلم های حاضر در بخش های مختلف بیست وسومین جشنواره بین المللی فیلم بوسان با حضور آثاری از 8 سینماگر ایرانی اعلام شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل خبرگزاری تاس روسیه گفت:سفر قریب الوقوع رییس جمهور این کشور به ایران علاوه بر این که اقدامی مهم در جهت کمک به حل مسائل منطقه محسوب می شود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۰    
نامزدهای بهترین های چهل سال سینمای کودک و نوجوان بعد از انقلاب با نظرخواهی از 120 منتقد و نویسنده سینما انتخاب شدند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری رسمی چین اعلام کرد ایران با موفقیت و با ارایه پیشنهادهای فراوان برای گسترش همکاری های رسانه ای، میزبان چهل و سومین نشست هیات اجرایی خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۵    
شهردار تهران ضمن ابراز تاسف از خودسوزی یک شهروند در مقابل ساختمان شهرداری تهران، دستور رسیدگی سریع به این حادثه را صادر کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف دو دستگاه خودروی سواری در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران کرج خبر داد که در پی این تصادف راننده خودروی عبوری از لاین مخالف جان خود را از دست ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سخنانی مدعی شد که آتش سوزهای هورالعظیم عمدی است تا پول برق ندهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۵    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این معاونت از بخش خصوصی برای تولید واکسن های ایرانی روتاویروس و پنوموکک حمایت می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۵    
رئیس هیات امنای بنیاد بخشش با اعلام اینکه تاکنون 10 هزار نفر در ایران تحت جراحی کاشت حلزون گوش قرار گرفته اند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: با مالکان خودروهایی که بخواهند با بدحجابی هنجارشکنی کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۵    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: باید مشکلات و آسیب های اجتماعی را به صورت بومی در نظر گیریم و بعد به دنبال راه حل باشیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
در پنج ماه ابتدای امسال 157 مورد از اموال تملیکی بانک از طریق مزایده، مذاکره و اقاله تعیین تکلیف شده است که ارزش ریالی آن به891 میلیارد و 343 میلیون ریال می رسد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه انتظار داریم عراق به تامین حقابه هورالعظیم پایبند باشد، تاکید کرد: وزارت امور خارجه موضوع حقابه کشورمان از رودهای مرزی را فعالانه و با جدیت دنبال کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در شرایطی که دشمنان با حمله اقتصادی به مردم هجوم آورده اند شنیده ام برخی از مدیران استانی علاوه بر خود برای خانواده شان نیز ماشین و امکانات دولتی استفاده می کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام اطلاعات مربوط به خودروهای ناقص را به سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده ایم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد از فردا ساعت 10 صبح طرح پیش فروش اینترنتی 50 هزار دستگاه خودرو با هدف تنظیم بازار آغاز خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۰    
بانک مرکزی بار دیگر با تاکید بر تامین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی، اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 5.5 میلیارد یورو ارز بابت ورود کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم تامین کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۰    
بهای سکه تمام در بازار آزاد بیش از یک ماه است که گرفتار حباب یک میلیون تومانی شده و هر بار به بهانه هایی همچون گران شدن طلا در بازارهای جهانی یا نرخ برابری دلار افزایش یافته ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۵    
شاخص بهای محصولات معدنی صادراتی در تیرماه امسال نسبت به ماه مشابه پارسال 129 درصد رشد نشان می دهد، درعین حال نسبت به خردادماه 97 نیز 26 درصد افزایش یافته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۵    
رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجتمع ملی خلاء فروردین 98 در فردو افتتاح می شود، گفت: ما این آمادگی را داریم که IR44 ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۰    
هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات حمید باقری درمنی متهم فساد اقتصادی دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
شماری از نمایندگان در تذکرهای کتبی خود به مسئولین خواستار امهال وام های کشاورزان، پرداخت یارانه نوزادان، تامین ارز مورد نیاز برخی بیماران و عرضه خودرو شدند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
معاون سیاسی وزیر کشور خطاب به مدیران سیاسی استانداری ها گفت: نسبت به پرسش های شهروندان و آنچه موجب سلب اعتماد مردم نسبت به دولت می شود بی تفاوت نباشید، چرا که بازگرداندن اعتماد مردم بر عهده ما است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس در دیدار با رئیس مجلس سنای این کشور بر گسترش روابط تهران و مینسک از طریق مجالس دو کشور تاکید کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۵    
وزیر کشور خروج آمریکا از برجام را برای آنها بسیار پرهزینه دانست و گفت: آمریکایی ها تمام آبروی خود را در مواجه با ایران قرار داده اند و با تمام نیرو تلاش خود را برای ضربه زدن به این کشور انجام می دهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل بانک مسکن از ارائه پیشنهاداتی برای افزایش سقف وام مسکن خبر داد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۵    
در حالی که همگان از هر طیف و جناح سیاسی راه برون رفت از شرایط سخت کنونی و مقابله با مشکلات و مسائل مختلف کشور را وحدت و انسجام ملی می دانند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۵    
سومین جلسه ستاد خدمات سفر استان آذربایجان غربی درسال جاری امروز در سالن شهید نیکخواه استانداری آذربایجان غربی برگزار شد .
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۰    
اتحادیه اروپا همه شرایط را در حال بررسی دارد تا مشکلات حاصل از تحریم را برطرف کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۵    
وزیر نفت از افزایش 75 درصدی صادرات محصولات پتروشیمی در پنج سال اخیر خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح با هدف کاهش خام فروشی نفت برای سرمایه گذاری در طرح های صنعت نفت آماده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: فعلا افزایش قیمت خودرو نداریم و شورای رقابت از این پس می تواند قیمت کالاها از جمله خودرو را پیشنهاد دهد، اما ستاد تنظیم بازار تعیین کننده قیمت است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۵    
رییس کمیته هسته ای مجلس گفت: طی بازدید روز گذشته از تاسیسات هسته ای نطنز و فردو به این نتیجه رسیدیم که دو بال 31 تایی سانتریفیوژ وجود دارد و می توانیم 62 سانتریفیوژ در روز مونتاژ کنیم تا برگشت پذیری ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۰    
شرکت ملی نفتکش ایران اقدامات مربوط به پرداخت غرامت #بیمه P&I به خانواده معظم شهدای سانچی را آغاز کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل بانک صادرات ایران طی پیامی به مناسبت آغاز شصت و هفتمین سالروز تأسیس این بانک، ضمن اشاره به توانمندی ها و ظرفیت بی نظیر این بانک، این روز فرخنده را تبریک گفت
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش این وزارتخانه حضور جدی تر روحانیون فعال، فهیم و نواندیش مستقل است و در حوزه خدمات کاری و محصولات ارائه شده در سال گذشته و در 6 ماه اول امسال نشان دادیم که چنین ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۵    
معاون وزیر خارجه مغولستان با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰    
مدیر عامل شرکت شهروند گفت: این شرکت هیچ کمبودی در تامین و عرضه محصولات از جمله محصولات سلولزی ندارد و شهروندان از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۰    
رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران به همه تعهدات خود در برجام پایبند است ولی آمریکا هرگز به تعهدات خود پایبند نبود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۵    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس درمورد دورنمای کلی وضعیت اقتصادی کشور و پیگیری جدی این مساله هفته آینده جلسه ای برگزار می کنند.