یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۰:۱۶Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 24 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۱    
رییس سازمان امور مالیاتی گفته: در بررسی ها به افراد بعضاً فقیری برخوردیم که بدهی های کلان مالیاتی دارند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۶    
رییس اداره کل اعتبارات و تامین مالی بانک مسکن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اعلام کرد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۰    
معاون رئیس جمهوری اعلام کرد که با وجود اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، تغییری در دستگاه های اجرایی که تاکنون مشمول قانون بوده اند، ایجاد نشده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۰    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان فرصتی در اختیار جوانان قرار می دهد، اما از سوی دیگر عده ای افراد باتجربه را از گردش مدیریت خارج می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری از اقدام اخیر وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر تحریم یک شرکت هواپیمایی تایلندی به علت همکاری با ماهان ایر حمایت کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۰۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی را تسلیت گفتند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۶    
وزارت اطلاعات روز شنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که از خروج غیرقانونی ارز توسط شبکه هرمی فایننشیال جلوگیری شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۶    
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، کاتای تیمی که به منظور شرکت در لیگ جهانی کاراته وان به برلین آلمان سفر کرده اند، با حمایت این شرکت از روز یکشنبه، رقابت های خود را آغاز خواهند کرد .
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۶    
محسن پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اهمیت نقش بانک در رونق اقتصادی و تلاش برای تخصیص اعتبار بیشتر به حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۹    
آیت ا... علوی گرگانی گفت: بانک قوامین بانک معتبری است و خدماتش به جامعه قابل تقدیر است
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۹    
از ابتدای سال 1396 تا پایان مرداد ماه سال جاری 112 طرح صنعتی کوچک و متوسط با تسهیلات شعب بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده که برای 2303 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۹    
مدیرعامل بانک در مراسم قرعه کشی جشنواره عیدانه ناواکو، پذیرندگان دستگاه های پوز بانک را جزو خانواده بانک مسکن دانست و ابراز امیدواری کرد هر دو بخش (بانک و پذیرنده ها) از خدمات متقابل به نحو احسن ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۴    
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در راستای اشتغالزایی برای جوانان و تلاش برای رفع موانع تولیدات داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و به خصوص تولیدکنندگان جوان در دستور کار بانک شهر قرار دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۴    
بانک سامان در راستای افزایش امنیت مشتریان خود، خدمت ورود با رمز یکبار مصرف (OTP) را برای کاربران نت بانک ارایه کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۴    
دبیر ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران از اجرای 105 پروژه حمایتی این بانک در مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۹    
با حضور دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران دفتر بانکداری شرکتی و اختصاصی این بانک در این استان و در شهر مشهد افتتاح شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۹    
نشست توجیهی مدیران بانک قرض الحسنه رسالت استان های مازندران ،گیلان،گلستان و سمنان به میزبانی مازندران در ساری برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ضروریست خود ارزیابی در تمامی رده ها، حوزه ها و فعالیت ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته تا براساس نتایج حاصل از آن برنامه های کاربردی و موثر به اجرا درآید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۹    
با توجه به زمان یک هفته ای تا پایان مهلت تعیین شده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا، به منظور تسهیل دسترسی هموطنان، امکان افتتاح غیرحضوری حساب نیز فراهم شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۴    
نشست شورای مشاورین افتخاری ( کشاورزان ، تولیدکنندگان و فعالین شاخص این بخش) در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی برگزارشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۹    
عباس چمنیان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: هدف کادر فنی و بازیکنان، دومین صعود پیاپی به جام جهانی این رده سنی برای نخستین بار در تاریخ کشور و کسب مقام قهرمانی آسیا است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۹    
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مانند سال های گذشته در اسفندماه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برگزار می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۴    
مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای فوتبال اروپا از 18 سپتامبر با رویارویی تیم های برجسته لیگ های برتر اروپا آغاز می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۹    
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان مقابل تیمی به میدان می رود که روزگاری از قدرت های برتر دنیا بود ولی حالا شرایط خوبی ندارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۹    
ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران از رسیدن به فینال لیگ جهانی آلمان بازماند تا فردا برای کسب مدال برنز تلاش کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۴    
در پایان دور یازدهم مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان جهان پرهام مقصودلو مدال طلای این مسابقات را برگردن انداخت و سید محمدامین طباطبایی نیز در رده پنجم ایستاد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۸    
فن بینگ بینگ ستاره جوان سینمای چین و هالیوود که معروف ترین بازیگر کشورش محسوب می شود، سه ماه است ناپدید شده است و خبری از وی در دست نیست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۸    
پژوهشگر موسیقی آیینی گفت: استفاده از ریتم موسیقی پاپ و حتی ملودی های خوانندگان خارج از کشور توسط برخی مداح ها در عزاداری های محرم باب شده و این جای تاسف دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۸    
یکی از موبدان زرتشتی استان یزد که پیرغلام امام حسین (ع) و مداح اهل بیت نیز هست، گفت: احترام ویژه زرتشتیان ایران و جهان به سومین امام شیعیان به دلیل دفاع تاریخی از مظلوم ، حق و حقیقت است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۸    
مهدی آرین نژاد متولد سال 1318 بود و فعالیت حرفه ای در دوبلاژ را از سال 1341 آغاز کرد. مرگ او در فاصله چند روز پس از حسین عرفانی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۳    
اکران تابستانه سینمای امسال با جام جهانی فوتبال آغاز و پایانش با ماه محرم مصادف شد در این میان برخی از سینماگران معتقدند اکران سه ماهه دوم سال با وجود پخش بازی های جام جهانی هیجان پیدا کرد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۸    
مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: فعالیت هایی که نهادهای مختلف در کشور برای تئاتر انجام می دهند با یکدیگر منافات ندارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۳    
مشاور وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد از برگزاری یازدهمین سوگواره ملی و چهارمین مسابقه بین المللی جشنواره مهرمحرم خبر داد .
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو ضمن تشریح نحوه تعیین اصالت دارو و مکمل ها، درباره فروش اینترنتی دارو، گفت: گاهی دارو و مکمل هایی از طریق سایت هایی تحت عنوان "داروخانه آنلاین" عرضه می شود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۸    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی اقدامات جدی برای کاهش میزان خطاهای پزشکی انجام می دهد به طوری که در حال حاضر خطای پزشکی در بیمارستان های ملکی این سازمان حدود نیم درصد است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام 2 باند بین المللی قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از یک تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمان خبر داد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۸    
مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین گفت: حمله یک قلاده پلنگ به کشاورزی در منطقه الموت وی را مجروح و روانه بیمارستان کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۸    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: از ابتدای مسئولیتم، جوان گرایی جزو شروط اصلی انتصابات بود. در اجرای قانون پیش قدم هستم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۳    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی، از انتقال 10 نفر از محکومان ایرانی که سال ها در زندان های تایلند محبوس بودند، به کشور خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۸    
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات از کاهش 30 تا 40 درصدی مصرف این محصولات در بازار داخلی به دلیل افزایش قیمت ها و پایین آمدن توان خرید مردم خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۸    
بانک تجارت اعلام کرد: متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به همه شعب ارزی یا ریالی این بانک مراجعه و ارز مورد نیاز خود را با نرخ آزاد دریافت کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۳    
گزارش رسانه های چینی نشان می دهد که 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا دستور اعمال تعرفه هایی به ارزش 200 میلیارد دلار دیگر بر واردات کالا از چین را صادر کرده است اما زمان اجرای این دستور مشخص نیست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۸    
این ستاد با برگزاری نشست هم اندیشی با انجمن ها و تشکل ها و واحدهای فعال در این حوزه و رصد وضعیت این صنعت مصوب کرد که تسهیلات لازم برای واردات ماده اولیه مورد نیاز این کارخانجات در نظر گرفته شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۸    
شریعتمداری تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با سرکوب قیمت ها مخالف است اما با گران فروشی قطعا مبارزه خواهد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۳    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: درحال حاضر وضعیت سدهای ایران بحرانی است و باید دعا کرد که بارندگی خوبی در فصل پاییز داشته باشیم تا بتوانیم این وضعیت را سروسامان دهیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۸    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جزئیات طرح توزیع سبد حمایتی برای مردم و زمان اجرای آن هنوز مشخص نشده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۳    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه روز شنبه، ضمن بررسی تحولات بازار ارز، ضرورت مقابله با عملیات جنگ روانی و جوسازی های کاذب علیه مصالح اقتصادی کشور را مورد تاکید قرار دادند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۸    
موسویان گفت: غرب آسیا در آستانه یک آشوب تاریخی به سر می برد. به دنبال گسترش درگیری ها و تروریسم، برخی از قدرت های منطقه ای سقوط کرده و چشم انداز ژئوپولتیکی چندین دهه گذشته منطقه تغییر کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۸    
نماینده مردم تهران گفت:دولت از موسسات فعال در حوزه آسیب های اجتماعی حمایت کند
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۸    
در پی اظهارات نمایندگان کشورهای مختلف و شرکت کنندگان در جلسه شورای حقوق بشر ملل متحد در ژنو با موضوع تاثیر منفی اقدامات زورمدارانه یک جانبه (تحریم ها) که با حضور گزارشگر ویژه این اقدامات برگزار شد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی وزارت کشور گفت: 283 نفر عضو متخلف شوراها به پیشنهاد استانداران و نظارت مجموعه وزارت کشور و سایر دستگاه ها به مراجع رسیدگی معرفی و به سلب عضویت محکوم شدند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۸    
درباره توافق هسته ای ایران که جهان را امن تر کرد، چیزی بدانی، کتاب جدیدم را خریداری کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۸    
بازار آزاد ارز و سکه تهران هفته پایانی شهریور ماه را با عقب نشینی نرخ ها آغاز کرد به شکلی که بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز شنبه با هفت هزار تومان کاهش به چهار میلیون و 401 هزار تومان ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۸    
آژانس بین المللی انرژی در گزارش ماه سپتامبر (شهریور-مهرماه) اعلام کرد: بازار نفت در حال ورود به یک دوره بسیار حساس است و احتمال کسری عرضه وجود دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۳    
معاون امور دهیاری ها اعلام کرد: 491 طرح درآمدزای دهیاری ها تسهیلات مالی دریافت می کنند
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تعرض عده ای معاند وابسته به گروهک های تروریستی به سفارت ایران در پاریس گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۳    
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبصره 1 ماده 5 لایحه حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی کشور را بررسی و آن را برای مدت 10 سال تصویب کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۸    
جان کری وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در پاسخ به انتقادات پی در پی دولت فعلی این کشور از وی، بار دیگر از برجام و عملکرد خودش دفاع کرد و در عین حال گفت که با توجه به بدعهدی واشنگتن ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۸    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: سوددهی بازارهای موازی مانند ارز و طلا به اشباع رسیده است اما بورس هنوز این ظرفیت را دارد که جذابیت خود را حفظ کرده و سود آور باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۷    
محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان در گفت وگو با نشریه اشپیگل از اروپایی ها خواست تا در برابر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بایستند و خروج واشنگتن از توافق هسته ای را جبران کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان شفاف و در مقام اجرا بدون هرگونه تبعیضی اجرایی خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۷    
روزنامه فایننشیال تایمز نوشت : قدرتهای اروپایی برای دور زدن تحریم های ضد ایرانی آمریکا به شدت مشغول فعالیت بر سر راه اندازی یک مجرای مستقل برای مراودات مالی شرکت های این قاره با ایران هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۶    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اعضای دفتر امور بانوان دیدار کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۶    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در شرایط تحریم، پنج بسته حمایتی و جبرانی در حوزه اشتغال در نظر گرفته شده که یک میلیارد دلار آن برای حمایت از تولید و اشتغال موجود اختصاص می یابد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۸    
واکنون با همت و تلاش بیکران نیروهای خدوم ستادهای معین بازسازی، بخصوص در شهر سرپل ذهاب، منطقه نظارتی استان اصفهان، عملیات بازسازی قابل مشاهده است.