یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۰:۳۳Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 10 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۶    
اشکَفتِ تاریخی روستای ویَند کَلخُوران در شهر سَرعِین استان اردبیل یا همان گوردخمه های باستانی توسط قاچاقچیان اَموال فرهنگی – تاریخی مورد دست اَندازی قرار گرفته و آسیب های برگشت ناپذیری به آن ها وارد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۵    
وندی شرمن: از اینکه گفتم فریبکاری بخشی از ژن ایرانیان است پشیمانم/فارس
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۳    
بانک مسکن بالغ بر 34 هزار و 700 فقره انواع تسهیلات در بخش حوداث غیرمترقبه به ارزش بیش از 588 میلیارد و 530 میلیون تومان پرداخت کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۵    
محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه تنی چند از معاونین بانک با حضور در شرکت بیمه دی ضمن دیدار با مدیران و کارکنان از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۸    
با حضور مدیر عامل بانک، معاون پشتیبانی و مهندسی و مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی، نخستین صندوق امانات بانک مهر اقتصاد در استان یزد افتتاح شد .
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۷    
همتی رئیس کل بانک مرکزی: هیچ اراده ای نمی بینم که بخواهدرشد نقدینگی را کُند کند یا فکری برای جمع آوری آن داشته باشد./فارس
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۷    
بانکداری اسلامی به عنوان زیربنای اقتصادمقاومتی، توسعه ی بخشِ واقعیِ اقتصاد، کارآمدی و عدالت اجتماعی را مبتنی بر تجهیز مشارکتی منابع، تسهیم سود و زیان و خدمات کارمزدی جستجو می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: پیش شرط اثربخشی بهینه سیاست های تسهیل پولی و ارتقای توان تسهیلات دهی نظام بانکی منوط به استقرار نظام حاکمیت شرکتی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۷    
محمد رضا قربانی ، مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را به فعالان اقتصادی و کارکنان شریف شبکه بانکی کشور تبریک گفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۶    
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به ادعای خبرگزاری رویترز مبنی بر انتقال موشک های ایران به عراق گفت که بغداد باید درباره آنچه در عراق اتفاق می افتد تصمیم بگیرد، نه تهران.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در 3.5 سال گذشته یک هزار میلیارد تومان تجهیزات و سامانه ناوبری هوایی و فرودگاهی خریداری و معادل یک هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی در ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۰    
نوشاد عالمیان گفت: پینگ پنگ ایران و خودم به این مدال برنز احتیاج داشتیم و مردم من را ببخشند که نتوانستم به فینال صعود کنم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۰    
هم زمان با گرامیداشت هفته تعاون، مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان های بلند بنیان گذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با تاکید بر این که تولید محصولات این بنگاه با دریافت مواد اولیه آغاز شده است، گفت: با از سرگیری تولید محصولات، گروه ملی صنعتی فولاد به روزهای اوج خود برمی گردد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۰    
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح دستاوردهای این وزارتخانه با اشاره به اینکه مشکلات کسب و کارهای نوپا در حوزه زیست بوم و رشد داشته است تصریح کرد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۵    
آیین گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی در نخستین روز از هفته بانکداری اسلامی با حضور روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی واعضای هیات مدیره ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۰    
تیم ملی واترپلو ایران با پیروزی مقابل چین در ضربات پنالتی به مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا رسید و به طلسم 44 ساله ناکامی های نمایندگان کشورمان در این بازی ها پایان داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۰    
تیم ملی بسکتبال ایران در فینال بازی های آسیایی با پذیرش شکست برابر چین از کسب مدال طلا باز ماند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۰    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار است پس از کش و قوس های فراوان رسانه ای مبنی بر احتمال پیوستنش به تیم های ملی دیگر کشورها ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری کشورمان در خصوص برگزاری کنسرت های خیابانی اظهار کرد: فکر می کنم ابتکار بسیار خوبی است و باید از برگزارکنندگان و هنرمندانی که در این کار مشارکت دارند، تقدیر شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۵    
بازیکنان تیم والیبال ایران امروز در فینال این رشته در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تیم کره جنوبی را شکست داده و قهرمان شدند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سرانه فضای فرهنگی و هنری در کشور پایین است و این شرایط در استان نوپای خراسان شمالی سخت تر است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۰    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستورالعمل اجرایی عفاف و پوشش بعنوان یک دستور کار ویژه بزودی به دانشگاه ها ابلاغ می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۰    
دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان به عنوان یکی از بخش های جنبی جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان کار خود را از امروز آغاز کرده تا استعدادهای نوجوان هنری شناسایی شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۵    
لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که از گام های مثبت سه قوه برای رفع خلاء های قانونی موجود است این روزها در انتظار نظر نهایی شورای نگهبان است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۰    
مشاور راهبردی و رئیس امور بین الملل وزارت دفاع گفت: ارتقای توان موشکی بالستیک و کروز در انواع مختلف، دستیابی به هواپیماهای جت جنگنده نسل جدید و شناورهای سطحی و زیرسطحی سنگین و دوربرد با قابلیت های ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۰    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: به ملت عزیز نوید می دهیم که قرارگاه پدافند هوایی با تجهیزات پیشرفته و بومی که دراختیار دارد سدی محکم و آهنین در برابر هرگونه تجاوز احتمالی خواهد بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در این شرایط انقلاب را تنها نمی گذاریم و همه بدون توجه به مسائل جناحی و سیاسی پشت سر رهبری و کنار هم قرار خواهیم گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۱۵    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا سال گذشته کیت تشخیص سالک از خارج وارد می شد اما امسال انستیتو پاستور این کیت را تولید کرد و با استفاده از همین وسیله تشخیصی داخلی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۱۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو گفت: در سال های گذشته با مشارکت دولت و بخش خصوصی 30 هزار میلیارد تومان در بخش معدن و صنایع معدنی کشور سرمایه گذاری شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۱۰    
معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افرادی که از ابتدای سال 2019 در رشته های علوم پزشکی مشغول تحصیل در دانشگاه های خارجی شوند تا پایان دوره تحصیل نمی توانند به دانشگاه های داخلی منتقل ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۵    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: این سازمان اگر در هر موردی به این نتیجه برسد که احتکاری در زمینه خودرو صورت گرفته، با آن برخورد می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۰    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات اقتصادی موجب شده تا خانواده ها تلاش کنند فرزندان کارمند داشته باشند زیرا براین باورند که کارمندان حتی دردوران رکود اقتصادی آب باریکه ای برای گذران ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه گوشت وارداتی در میادین پایتخت برای تنظیم قیمت گوشت خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۵    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان بهزیستی از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 63 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولان تحت پوشش احداث کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: دولت بالغ بر 130 هزار میلیارد ریال به این بانک بدهکار است و تلاش می کنیم بخشی از آن از طریق تهاتر بدهی های اشخاص یا بانک به دولت تعیین تکلیف کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۰    
شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از نخستین پیشگامان رونق کسب و کار به شیوه فرانچایز، اقدام به اعطای نمایندگی می نماید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۴۵    
همتی با تاکید بر اینکه ذخایر ارزی ناموس بانک مرکزی است و با سیاستی که در حال اجرا داریم بتوانیم آن را حفظ و افزوده کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۳۵    
یک هیات آمریکایی برای رایزنی درباره مسائل منطقه ای و ایران قرار است به اراضی اشغالی، ترکیه و اردن سفر کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۳۰    
دور جدید گفت وگوهای دوجانبه ایران و انگلیس برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۳۰    
وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با محمد جواد ظریف حمایت پاکستان از موضع ایران در پایبندی به توافق هسته ای را ابراز کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۲۵    
عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: در برهه کنونی باید در جهت تقویت دولت گام برداریم. وقتی با انسجام ملی بحران را پشت سر گذاشتیم و در شرایط عادی قرار گرفتیم می توانیم رقابت های سیاسی در قالب پذیرفته ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۲۰    
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت لوایح چهارگانه مرتبط با FATF را در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۲۰    
معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: اگر موارد نقض قانون در سوال از رییس جمهوری قید شده بود، امکان ارسال پرونده به این قوه در صورت قانع نشدن نمایندگان از پاسخ ها وجود داشت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۱۵    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در سال تحصیلی پیش رو، دانشجوی ستاره دار نخواهیم داشت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۱۵    
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس، از توهین به ایرانیان ابراز تاسف کرده و آن را اقدامی خطرناک خواند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۱۰    
رئیس مجلس گفت: در حوزه پزشکی باید به تولید داخلی بیشتر توجه کنیم. زیرا بسیاری از شرکت های خارجی احتمالا با شرکت های ایران کار نکنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۱۰    
سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد، نخستین سفر یک مقام رسمی خارجی به پاکستان بعد از شروع بکار دولت جدید به رهبری عمران خان محسوب می شود که مقامات و رسانه های این ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۰    
غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اینکه چرا قریب یک ماه است که برگزاری جلسه صحن عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام متوقف شده است می گوید ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۵    
صبح امروزدر شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی، جلسه رسیدگی به اتهامات 12 نفر دیگر از اخلالگران بازار تلفن همراه به ریاست حجت الاسلام قاضی موحد آغاز شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۰    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مشکلات موجود در ترخیص قطعات خودرو، مافیای دلالان و هجوم مردم برای خرید را از عوامل گرانی خودرو دانست و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۴۵    
در جمهوری اسلامی ایران اگر مقام مسئولی مثلا با بودجه دولتی بلیط هواپیما بگیرد و به همراه خانواده به سفر تفریحی برود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۴۰    
رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: موانع رسیدگی به پرونده هایی که از طرف مجلس به قوه قضاییه ارسال می شوند با اصلاح قانون رفع می شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۴۰    
سکوی دریایی فاز 14 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بوشهر روز شنبه برای حمل به موقعیت نصب در آب های خلیج فارس بارگیری شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۵    
عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران گفت: مطالبات بانک صادرات ایران را با استفاده از امکانات، ظرفیت ها و مجاری قانونی قوای سه گانه و سایر نهادهای اجرایی و نظارتی کشور با سرعت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۰    
ماجرای حضور کشتی های صیادی در آب های جنوبی کشور با تمام حواشی و حرف و حدیث های پیرامون آن، یک نکته مثبت داشت و اینکه نگاه ها را به سمت جنوب ایران و دستان خالی صیادان بومی خلیج فارس و دریای عمان معطوف ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۰    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی اخبار از آلودگی آب تهران صحت ندارد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۵    
رییس خبرگزاری 'شینهوا' خبرگزاری رسمی چین برگزاری اجلاس رسانه ای 'اوآنا' در تهران را گامی بسیار با ارزش برای رشد، توسعه و ارتقای سطح تبادلات، تعاملات و روابط رسانه ای میان کشورهای عضو این سازمان دانست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل آموزش وپرورش با اشاره به جلسه استیضاح در مجلس شورای اسلامی گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۰    
روزنامه یو اس ای تودی آمریکا در گزارشی نوشت: اعضای جامعه یهودیان در ایران با احساس امنیت و آرامش زندگی می کنند و با احترام با آنها برخورد می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۵    
مجلسی ها با ارائه طرح اخذ مالیات در واگذاری سکه بهار آزادی از اشخاص حقیقی و حقوقی تلاش دارند از تصاحب مقدار هنگفت سرمایه عمومی در یک شب توسط افراد سودجو جلوگیری کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس انجمن تولیدکنندگان سموم خواستارممنوعیت واردات سموم آماده کشاورزی شد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت: آنچه در بازار ارز رخ داد، محصول ناترازی سیستم بانکی، رشد نقدینگی و اصرار ما به تداوم نقدینگی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۵    
نظام بانکی امروز در حالی سی و پنجمین سالگرد تصویب قانون بانکداری بدون ربا را با برپایی همایشی جشن گرفت که همچنان با مشکل ناترازی صورت های مالی، انجماد دارایی ها ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۱    
به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ، پویش مردمی کمک به تحصیل کودکان نیازمند در فروشگاههای شهروند آغاز شد.