سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۰۱:۵۴Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 6 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۴    
در سال 1396 تعداد 5 طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۱    
در شانزدهمین دوره مسابقات ورزش های آبی (شنا و قایقرانی) ویژه کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی (جام دریانوردان ) پرسنل اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه توانست به مقام سوم مسابقات تورینگ 1000 متر دست ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۷    
ایرنا- طرح ملی نذر آب به منظور مبارزه با بحران خشکسالی چندین ساله در سیستان و بلوچستان و بخش هایی از خراسان جنوبی به اجرا درآمد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۷    
طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با امضای 51 نفر از نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد./فارس
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۲۳    
وزیر نفت گفت: دزد شرکت اکتشاف نفت در خارج به سر می برد، البته مشخص شده به کدام کشور متواری شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۴    
معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد می گوید: توسعه همه جانبه روابط و تجارت 10 میلیاردی ایران با عراق، رقبا را به تکاپو واداشته است و برخی دست به هر کاری می زنند تا این رابطه تخریب شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۹    
وهاب قلیچ – کارشناس اقتصادی
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۴    
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۴    
ششمین نمایشگاه گل و گیاه کرج با 300 هزار گل از 20 گونه فصلی و 130 گونه دائمی در باغ گل های پارک چمران شهر کرج برگزار که شش هکتار مساحت دارد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۹    
امروز رئیس جمهور به صحن مجلس رفت تا در خصوص شرایط اقتصادی کشور به 5 پرسش نمایندگان پاسخ بدهد. اما بدون آنکه اشاره ای به قصور و اشتباهات دولت داشته باشد، ریشه مشکلات اقتصادی را عامل روانی دانست ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۹    
براساس اعلام فدراسیون کشتی، پنج تیم کشتی کشورمان به دلیل لغو پرداخت ارز مبادله ای برای اعزام تیم های ورزشی، به تورنمنت های بین المللی و جشنواره جهانی ورزش های عشایری اعزام نمی شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۴    
ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: تیم وینفرد شفر سرمربی استقلال، در گلزنی مشکل دارد و این تیم ما را یاد استقلال ما قبل شفر می اندازد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۴    
امیر مرادی نماینده دو 800 متر تیم دوومیدانی ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با قرار گرفتن در جایگاه چهارم این ماده دستش از مدال بازماند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۹    
رئیس کمیه ملی المپیک گفت: مدال های اندونزی در رشته ناشناخته و محلی پنچاک سیلات، نقض روح عدالت در ورزش است و به این خاطر به شورای المپیک آسیا شکایت می کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۹    
کوراش کار مرد ایران در فینال کوراش بازی های آسیایی با شکست برابر نماینده ازبکستان، مدال نقره گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۴    
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، انعقاد قرارداد بیمه ای با قوه قضاییه را یک فرصت طلایی برای ارائه بهترین خدمات به این قوه دانست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۹    
رئیس شعبه زاهدان بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: استان سیستان و بلوچستان از معدود استان هایی است که دو شعبه از اگزیم بانک ایران یعنی زاهدان و چابهار در آن قرار دارد و به رغم محدودیت های موجود حدود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۹    
سهراب مرادی عضو تیم وزنه برداری بیمه رازی و نماینده وزن 94 کیلوگرم ایران در رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 که در شهر جاکارتا اندونزی جریان دارد، روز شنبه 3 شهریورماه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۴    
پرداخت بیش از 12000 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال پایدار روستاییان و عشایر
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۴    
به منظور افزایش حمایت های بانک قرض الحسنه مهر ایران و در راستای توسعه اهداف فناورانه کشور، تفاهم نامه همکاری با مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) منعقد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کارورفاه اجتماعی مازندران از کسب رتبه اول بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۴۹    
بانک صادرات ایران در سال 96 و پنج ماهه نخست سال 97 تعداد 530 رقبه از املاک مازاد خود را واگذار کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی از شروع مقدماتی همکاری مشترک شرکت عمران شهرهای جدید و بانک مسکن برای تامین سرپناه دهک های متوسط در کل کشور خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۴۴    
دوره بانکداری دیجیتال با حضور معاون مدیر تولید و پشتیبانی نرم افزار و کارشناسان انفورماتیک اداره مرکزی در محل مرکز آموزش مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۴۴    
بانک سامان در هفتمین سال همکاری و همیاری با بنیادکودک، کمک هزینه تحصیلی و آموزشی 104 آینده ساز کشورمان را پرداخت کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۹    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران با حضور بیش از ده هزار بازیکن رشد 60 درصدی نسبت به سال گذشته دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۹    
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران نشریات خواست درخواست خود را برای تامین کاغذ مورد نیاز به این اداره کل ارسال کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۴    
در حالی که تئاتر کودک و نوجوان در ایران کمترین توجه را به خود اختصاص می دهد جشنواره عروسکی تهران-مبارک پیشانی بلند این عرصه محسوب می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۹    
دادگاه رسیدگی به مفسدان اقتصادی کوتاه زمانی پس از اعلام قوه قضاییه آغاز شد و در اولین گام به سراغ واردکنندگان موبایل رفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۹    
193 پروژه سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با حضور معاون رییس جمهوری و شماری از نمایندگان مجلس به صورت ویدئو کنفرانس در 9 استان کشور، افتتاح شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۴    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات گفت: در شرایط اقتصادی فعلی روزانه 20 میلیارد تومان در کشور برای مصرف سیگار هزینه می شود و حداقل 2 تا سه برابر این مبلغ را دولت برای درمان بیماری ها هزینه می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۴    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ایجاد 1800 مرکز خدمات بهداشتی جدید در یکسال گذشته خبر داد و گفت: ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای 70 میلیون ایرانی از 2 ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اعلام آمادگی پلیس برای استفاده از موتوربرقی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۹    
فرمانده دریابانی هرمزگان گفت: ماموران مرزبانی استان موفق به دستگیری یکی از سرکرده های باند قاچاق مواد مخدر به استان های مرکزی کشور در شهرستان بندرلنگه شدند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۴    
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به اینکه اجازه ساخت یک ایل راه 4 کیلومتری در ارتفاعات سواد کوه به اداره کل امور عشایر داده شده است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۹    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حذف دفترچه بیمه از مراکز درمان تأمین اجتماعی و اجرای نسخه الکترونیک در این واحدها مهمترین اقدام این سازمان در یکسال گذشته و به عنوان کارنامه موفق دولت بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۴    
دبیر هجدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ از افزایش دو تا سه برابری هزینه های چاپ در سال جاری خبر داد و گفت: 30 تا 80 درصد هزینه تمام شده کالاها مربوط به بسته بندی و چاپ است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۹    
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای عبور از شرایط تحریم، بسته اجرایی این شرایط را تهیه و تدوین کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۹    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه به هیچ عنوان آمادگی افزایش قیمت خودرو نظیر آنچه در سال های 90 و 91 پیش آمد را ندارد اما باید مراقب بود تا خودروسازان و قطعه سازان تعطیل ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۴    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شمار معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در مردادماه امسال را 12 هزار مورد اعلام کرد که نسبت به تیرماه 1397 و مردادماه 1396 به ترتیب 11.2 و 33.2 درصد کاهش یافت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۴    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: تمهیداتی اندیشیده ایم که فصل تابستان سال آینده، خاموشی ها به صفر برسد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۴    
حمایت دولت از بومی سازی و تولید داخل تجهیزات صنعت نفت که در قالب طرح تولید 10 گروه کالایی پر مصرف نفتی و ممنوعیت بکارگیری تجهیزات خارجی دارای مشابه داخلی جلوه گر شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۹    
بنا بر اعلام رییس اتحادیه چاپخانه داران قیمت هر کیلوگرم کاغذ چاپ در بازار سیاه بالغ بر 6000 تومان و قیمت هر کیلوگرم کاغذ رول باز شده در این بازار بین 5400 تا 5800 تومان است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۹    
استاندار ارزروم ترکیه با بیان اینکه جمهوری ترکیه نگاهی برادرانه به جمهوری اسلامی ایران دارد، گفت: ترکیه در شرایط سخت اقتصادی هم در کنار ایران خواهد ماند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرایط کنونی کشور نیازمند قیام ملی از سوی مردم علیه زورگویی غیرقانونی و فشارهای اقتصادی آمریکاست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۹    
آلمان و فرانسه اعلام کردند که به دنبال راهکاری برای گریز از تحریم های آمریکا علیه کشورهایی همچون ایران هستند و برای این منظور گزینه هایی از جمله نقش بانک های مرکزی را بررسی می کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۴    
معاون وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: نمایندگان مجلس اگر عقبه جریان ها را خوب بررسی کنند، می توانند متهم را جای دیگری پیدا کنند و آسیب تضعیف رییس جمهوری و دولت بیش از آن که متوجه جریان های سیاسی باشد به ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۴    
وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی تنگه هرمز را یک گذرگاه جهانی عنوان کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۹    
شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرهای کتبی خود نسبت به افزایش قیمت بلیط هواپیما، مدیریت در بنیاد شهید و آتش سوزی در تالاب هورالعظیم به مسئولان تذکر دادند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۹    
حسن کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: رویه سوال از رییس جمهور درست نبود، چرا که برخی از اطلاعات محرمانه و حتی سری است و رییس جمهور نمی توانست آنها را در صحن علنی مطرح کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۹    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: : ما توانستیم جنگنده کاملا بومی بسازیم که در دست تولید انبوه قرار گرفته و این اقدام تاکنون در جهان اسلام رخ نداده و بی سابقه است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۴    
دکتر حسین زاده از فروش 785 مورد از شرکت ها و املاک مازاد ملکی و تملیکی بانک ملّی ایران طی چهار سال خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۹    
روند توسعه پارس جنوبی به عنوان بزرگ ترین میدان گازی دنیا پس از استقرار دولت یازدهم شتاب گرفت و انتظار می رود پرونده آن (بجز فاز 11) در سال آتی بسته شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۴    
وزیر کشور شایعه ی سوءاستفاده ی زائران عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرده و خواستار برخورد قاطع قضایی با عاملان نشر این مطالب اختلاف برانگیز و خلاف واقع شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۴    
مولاوردی گفت :در حال انجام پیگیری های لازم در رابطه با این گزارش ها هستیم و باید ببینیم در آن چارچوب، قوه قضائیه و سازمان زندان ها چه پاسخی را ارائه خواهند داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۹    
چهره های سیاسی با انتشار توییت هایی نسبت به جلسه امروز سوالات مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور واکنش نشان دادند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۹    
وکیل آمریکا در دومین جلسه استماع دادگاه رسیدگی به شکایت ایران علیه تحریم های واشنگتن، قضات سازمان ملل را فاقد صلاحیت قضایی برای صدور حکم در خصوص درخواست تهران برای توقف تحریم ها دانست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۴    
علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات بابیان اینکه رئیس جمهوری با یک ملاحظاتی به مجلس آمد، گفت: قانع نشدن نمایندگان مجلس رفتار سیاسی آنان بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۴    
تارنمای واشنگتن فری بیکن به نقل از یک مقام ارشد کنگره با اشاره به تلاش اروپا برای حفظ برجام و انزوای آمریکایی ها نوشت که اروپایی ها همکاری با ایران را به آمریکا ترجیح داده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۹    
مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور، گفت: با توجه به فعالیت حدود 330 مدیر زن در سطوح مختلف حوزه های تابعه وزارت کشور در دولت یازدهم و دوازدهم ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۹    
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،گفت: در چهار سال گذشته 222 پرونده قاچاق سازمان یافته به محاکم تحویل داده شد که 11 هزار میلیارد تومان حاصل احکام آن است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۴    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیازهای عملیاتی روز ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی را منصوب کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۹    
دادگاه های ویژه مفاسد اقتصادی، امروز - سه شنبه- با حضور 19 متهم ارزی در دادگاه انقلاب به پله سوم می رسد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۴    
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در پاسخ به پرسش های نمایندگان در صحن مجلس بر انسجام و وحدت و اعتدال در کشور تاکید کرد و گفت: چه شد عده ای جرات کردند رییس جمهور کشور را تهدید به مرگ کنند؟