سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۹:۴۶Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 12 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۴    
بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تا پایان تیرماه سال جاری به یک میلیون و 833 هزار و 327 واحد تسهیلات فروش اقساطی اعطا کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۹    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از تمرکز بیش از 50درصد منابع این بانک در بانکداری اجتماعی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۵    
مشتریان بانک کارآفرین که سررسید بدهی معوق آنان تا پایان سال 1396 می باشد، در صورت تسویه کامل و نقدی بدهی خود تا پایان شهریور 1397، از پرداخت 6 درصد جریمه تأخیر متعلقه معاف خواهند بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیرو تفاهم نامه منعقد شده میان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و شرکت ملی پست ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۰    
کاظم شافعی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی عصر دوشنبه در دیدار با بروت پاخور رئیس جمهوری اسلوونی، استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: طرح جامع اطلاعات بانک ملی ایران به زودی نهایی می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی مهدی گودرزی را به سمت معاون بین الملل این بانک منصوب کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۸    
به دنبال بررسی عملکرد بانک توسعه صادرات در حوزه اعتباری، نگاهی به عملکرد این بانک در عرصه تامین مالی بین الملل بیانگر آن است که اگزیم بانک ایران در حوزه تجارت خارجی و مبادلات ارزی نیز موفقیت های ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۳    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: منابع بانک توسعه تعاون در پنج سال گذشته نسبت به کل ادوار فعالیت صندوق تعاون و بانک توسعه تعاون از بدو تأسیس 6 برابر شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۳    
حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" نشست مشترکی با رییس شعبه یزد و پرسنل استان برگزار کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۸    
گروه مالی سامان با هدف ترویج دانش روز جهانی در حوزه مبارزه با پولشویی و آشنایی نظام بانکی و مالی با راهکارهای عملی و قوانین و مقررات بین المللی و داخلی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۸    
نظام مندی بیمه کوثر، افزایش مسئولیت پذیری، کارایی، اثربخشی و در نهایت رضایت مندی بیمه شدگان و بیمه گذاران را به دنبال داشته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۳    
مراسم معارفه هفت نفر از مدیران امور و روسای ادارات بانک کشاورزی روز دوشنبه 12 شهریور با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۸    
حقیقت امر این است که حرکت بانک سینا به سمت کاهش مشکلات روستائیان بوده و مدیران بانک سینا نیز هدفی جز کاهش مشکلات ندارند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۳    
اعضای کارگروه اشتغال پایدار شهرستان های استان تهران با اعلام رضایت از عملکرد پست بانک ایران در این حوزه، خواستار استمرار خدمات مطلوب این بانک درراستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید ملی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۳    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم پتانسیل را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۸    
استقلالی ها پس از پایان مرحله اول اردوی تیم ملی فقط 5 روز بفرصت دارند تا با تاکتیک های شفر برای بازی برگشت با السد هماهنگ شوند و همین موضوع ممکن است موجب اختلاف سرمربی آلمانی استقلال با کی روش شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۸    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با نظر مدیر این باشگاه و سرمربی تیم از این تیم جدا و به زودی مقصد آینده اش مشخص می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۳    
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) نامزدهای نهایی بهترین سرمربی، بهترین بازیکن و بهترین دروازه بان سال 2018 را اعلام کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۳    
رییس فدراسیون والیبال گفت: مبلغ دو هزار و 500 دلار به بازیکنان و کادر فنی به صورت نقدی در پای سکو اهدا شد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۳    
کنگره شعر جوان در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۳    
معاون صنایع دستی استان اصفهان از مکاتبه با ستاد مرکزی مواد اولیه مس و برنج برای تسهیل کار هنرمندانی که برای تهیه این مواد مشکل دارند، خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۸    
در 8 رشته اعلام شدند و دو فیلم رگ خواب و ائو با 5 عنوان نامزدی و بدون تاریخ بدون امضا، ویلایی ها و خفگی با 4 عنوان نامزدی در صدر قرار دارند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۸    
جشن تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد شهریور ماه ظهر امروز در مجموعه باغ زیبا برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۸    
با مساعدت ربیعی و پیگیری های مهندس اشرف زاده قرارداد اجرای طرح پلی اتیلن سنگین دهدشت بصورت EPC+F فی مابین شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت و شرکت مهندسی نارگان برگزار گردید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۳    
سفیر اوکراین گفت :به شهرهای بسیاری از ایران سفر کرده ام اما دوست دارم از حرم امام رضا (ع) بازدید کنم، زیرا برای من از آنجا صحبت با خدا راحت است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۸    
دبیر اجرایی مسابقه زنده طراحی لباس عاشورایی گفت: حدود 120 طراح در دو نوبت صبح و عصر طرح های عاشورایی را به صورت زنده طراحی کردند و در نهایت این آثار توسط 5 داور ارزیابی و 20 طرح برای تولید انبوه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در عصر حاضر، رسانه ها برای عقب نماندن از کاروان علم و فناوری، نیازمند بازتعریف و ارزیابی مجدد هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۳    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال تغییر مسیر تکالیف در دوره ابتدایی هستیم، گفت: رونویسی از سرمشق ها و تقویت مهارت های نوشتاری مهم است و آن را نقد نمی کنم اما این کار حد و اندازه ای دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وزش باد در برخی ساعات امروز (12 شهریور) به طور موقت افزایش غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: کمبودی برای توزیع شیرخشک های رژیمی در کشور وجود ندارد و ذخیره سازی خوبی تا یکسال آینده در این زمینه انجام شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۸    
علی الهیار ترکمن درباره وضعیت توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: ردیف بودجه 180 میلیاردی برای توزیع رایگان شیر در مدارس ابلاغ شده ولی هنوز تخصیص نگرفته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی وزارت بهداشت،گفت: برخی داروخانه ها، هنگام تحویل دارو به بیماران می گویند که شاید دفعه بعد این دارو نباشد و همین جمله نیز منجر به احساس کمبود دارو در مردم می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۳    
مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: شرکت آزاد راه قزوین – رشت به دلیل دریافت عوارض مازاد بر تعرفه قانونی به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و 408 میلیون و 30 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۳    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکودر دیدار با مدیران گروه صنعتی جی لیان جی، از اهتمام سازمان منطقه آزاد ماکو در توسعه و راه اندازی کشت گلخانه ای در منطقه خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۳    
در حالیکه طبق اعلام وزارت کشاورزی، حدود 250 میلیون دلار ارز دولتی برای واردات گوشت قرمز اختصاص پیدا کرده که قیمت این محصول طی هفته ها و ماه های اخیر رو به افزایش بوده و روز به روز گران تر می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۳    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: عملیاتی شدن ایده آزادسازی قیمت خودرو بدون شکل دادن به بازار رقابتی تولید و واردات خودرو تاوان سنگینی برای مردم خواهد داشت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنایع کوچک کره جنوبی برای ارتقای فناوری آموزش و عارضه یابی صنایع کوچک و متوسط ایران اعلام آمادگی کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۸    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برنامه های حمایتی از تعاونی های صنایع دستی گفت: به اعضای هیات رییسه بانک توسعه تعاون پیشنهاد کردیم از این محصولات به عنوان هدیه برای مشتریان خود استفاده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۳    
دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت مالزیایی کُر اکسلرنت * با هدف ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک در مناطق آزاد کشور در تهران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۳    
تداوم پرداخت یارانه به بخش انرژی و بروز نوسان ارزی در ماههای گذشته، قاچاق سوخت را افزایش داده و سود حاصل از سرمایه های ملی را به جیب قاچاقچیان سرازیر کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۳    
مدیر عامل شرکت شهروند: در راستای حمایت از اقتصاد خانوار، تا 20 مهر ماه کلیه محصولات در فروشگاه های شهروند با تخفیف ویژه عرضه می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۳    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اقتدار قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی باید به صورت مستمر و دائم باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۸    
جان کری در مصاحبه ای با شبکه CBS به تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از برجام تاخت و گفت: ترامپ بیشتر مواقع نمی داند که چه می گوید و مسائل را سرهم بندی می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۸    
جلسه شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و تمرکز زدایی از تهران ظهر امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: سوریه در حال پاکسازی کامل تروریسم در این کشور است و باقی تروریست ها از جمله تحریرالشام (جبهه النصره) باید از ادلب خارج شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۳    
رسانه های انگلیسی گزارش کرده اند که مقامات دولتی این کشور برای مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران با مقامات ژاپنی تبادل نظر کرده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۸    
یک عضو حزب دموکرات کردستان عراق به اظهارات اخیر وزیر خارجه ایران در رابطه با اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۳    
هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات حمید باقری درمنی متهم فساد اقتصادی دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۳    
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی، شعار ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت را شعار مقدس و فوق العاده اخلاقی خواند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۳    
سردار پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش، با امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده این نیرو دیدار کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۸    
مشاور کرملین یکی از مسائل احتمالی مورد بحث در نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه را تحرکات شیمیایی سوریه عنوان کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف دومین محموله میلیاردی پوشک و توقیف مواد شوینده تقلبی در کرج خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۳    
شفافیت مسیر پرپیچ و خمی است که مسئولان و مردم ایران برای رسیدن به سطحی از پیشرفت، مجبور به پیمودن آن هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۸    
رییس مرکز عربی مطالعات ایران گفت: نشست سران ایران، ترکیه و روسیه در تهران جایگاه تعیین کننده ای برای حل و فصل مسئله ادلب سوریه خواهد داشت مخصوصا اگر آنکارا بتواند با همکاری تهران - مسکو نقش مثبتی در ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۳    
وزیر کشورگفت: موضوع استقرار دستگاه های آب شیرین کن و همچنین انتقال آب از دریای عمان با اولویت توسط دستگاهی مسئول پیگیری شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۳    
معاون پیشین آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه گفت: ممکن است برخی از دوستان روس ستیز نباشند ولی مارگزیده تاریخی هستند و ما باید مسائل را به صورت تخصصی برای آنها روشن کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۸    
'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز برای انجام سفری یک روزه، وارد دمشق پایتخت سوریه شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت اجازه داده است که در سال 97، بدهی خود به بخش های مختلف را تا 110 هزار میلیارد تومان تهاتر کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۳    
وزیر کشور گفت: توقع این است که از تعارفات خارج شده و اروپا و کشورهای توانمند هزینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی که پناهندگان به کشورها تحمیل می کنند را تقبل کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۸    
رییس جمهوری فردادر عسلویه به طور رسمی آغاز بهره برداری از سه طرح جدید پتروشیمی را کلید می زند تا گام تازه ای برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در زمینه کاهش خام فروشی و افزایش تولید محصولات دارای ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه نشست آتی سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در ایران را در ادامه نشست های قبلی روند آستانه برای حل بحران سوریه اعلام کرد .