سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۷:۱۷Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 22 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۱    
رئیس اداره امور شعب و روسای دوایر بانک مهر اقتصاد استان قم با مرجع عالیقدر تشیع آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و گفتگو نمودند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۳    
آیین آزادسازی مدارس امام علی(ع) و خواجه نصیرالدین طوسی در راستای اجرای پروژه کنار گذر شمالی برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۵    
تنها چند مصرف کننده مهم برای خرید محصولات پتروشیمی از رقابت در بورس معاف می شوند
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۰    
ترابری مسافران دریایی در بنادر قشم از 5،5 میلیون نفر سفر گذشت/ 2،6 میلیون تن کالا تخلیه و بارگیری شد/ افزایش 48 درصدی صادرات غیرنفتی
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۷    
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد: مطابق با نتایج گزارش دایره افکار سنجی، سطح رضایتمندی مشتریان از شعب بانک مسکن در سراسر کشور به بیش از 70 درصد رسیده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۲    
همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی دچار ایست قلبی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۲    
وزیر کشور از ممنوعیت صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای کشور خبر داد و گفت: استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالاهای اساسی جلوگیری کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۷    
شهرزاد مظفر بعد از از سال ها مربیگری در ایران، راهی کویت شد و به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت انتخاب شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۷    
دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از موزه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بازدید کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۲    
هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: شرایط جام حذفی با لیگ متفاوت است و می خواهیم در این مسابقات گام اول را محکم برداریم و در نهایت با قهرمانی سهمیه آسیا را کسب کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۲    
تیم ملی والیبال ایران امروز، پنجشنبه در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان به مصاف بلغارستان میزبان این رقابتها می رود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۶    
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی، به مصاف فیلیپین می رود؛ تیمی که با 10 بازیکن محروم به تهران سفر کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۱    
راه ابریشم، شیث، ایده، نگر، فرمانفرما، اِی جی، شیث و فلسطین، شماری از گالری های پایتخت هستند که در پایان هفته از آثار هنرمندان تجسمی میزبانی می کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۱    
تیم ملی اینلاین هاکی (اسکیت هاکی) مردان ایران روز پنجشنبه و در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار به نشان زرین این رقابت ها دست یافت و تیم زنان هم برنزی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۶    
مذهب ، آیین و شیوه زیست یا آنچه امروزه به آن سبک زندگی می گویند در حقیقت تشکیل دهنده مثلث زیستی انسان ها بر این کره خاکی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۶    
پاییز بود، کارگران آب و فاضلاب درحال حفاری بودند که دو اسکلت را در یک تابوت پیدا کردند. زن و مردی بازمانده از 1800 سال پیش.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن با اشاره به تنوع آثار و جاذبه های طبیعی و تاریخی ایران، این ظرفیت ها را فرصتی برای توسعه همکاری های تهران - توکیو در زمینه های توریستی و گردشگری عنوان کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۱    
پیکر حسین عرفانی صاحب صدای ماندگار و اعجاب انگیز هنر دوبله ایران، از مقابل مسجد بلال صدا و سیما تشییع و راهی قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به وجود 918 مدرسه دوشیفته در استان تهران گفت: تراکم دانش آموزی به طور میانگین 24 نفر در هر کلاس درس است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: یکی از حوزه هایی که در دولت هم به آن توجه شده است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۱    
عضو شورای شهر تهران گفت: طبیعت ایران در حال از بین رفتن است. با کسی تعارف نداریم؛ زاینده رود و چشمه علی خشک شدند و کارون در معرض آسیب قرار دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از مواردی که رسانه ها باید به صورت جدی به آن بپردازند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: توانمندی دفاعی و اقتدار موشکی امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۲۶    
رئیس اداره اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه های گروه خودروسازی سایپا هرگونه خرید و فروش حواله خودروهای پیش فروش شده این شرکت در سایت ها، فضای مجازی و غیره را کاملاً غیرقانونی اعلام کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۲۱    
با وجود اخبار منفی این روزها در حوزه اقتصاد، برخی کارهای اصولی تولیدی در حال فعالیتند و گرچه با قیمت تمام شده بیشتری محصول تولید می کنند، اما مشکل ارز ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۶    
چهارمین نشست امنیتی کشورهای عضو 'یک کمربند یک جاده' روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با حضور جمهوری اسلامی ایران در شهر 'لیانیونگانگ' چین برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۶    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی در حاشیه نمایشگاه آتماک ایفارم گفت: با ایجاد شرکت های خدمات مکانیزه، ضریب نفوذ دانش در کشاورزی بالا می رود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۶    
سد تنگ ارم از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر روز پنجشنبه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری استاندار بوشهر ، نماینده مردم دشتستان و شماری از مسوولان محلی افتتاح شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۱    
معاون دادستان مشهد گفت: گمان داشتیم اعضای گروه خلاف کاری موسوم به دالتون ها، 8 برادر باشند که طی تحقیقات توسط نیروی انتظامی، مشخص شد که 9 برادرند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۶    
ابوترابی گفت: عده ای نفوذی به دنبال خدشه واردکردن به اتحاد بین مردم ایران و عراق هستند
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۶    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از نشست مشترک سفرای عضو اتحادیه اروپا با اعضای کمیسیون امنیت ملی در مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۶    
رئیس شورای عالی استانها گفت: نظارت استصوابی خطری برای خانواده شوراها و مدیریت شهری محسوب می شود و ممیزی افرادی که می خواهند برای مدیریت شهر انتخاب شوند توجیهی ندارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۰۱    
فرمانده کل سپاه گفت: انتقام اخیر سپاه از تروریست ها پیام بسیار معناداری برای دشمنان بویژه ابرقدرت هایی است که فکر می کنند می توانند اهداف پلید و زورگویی هایشان را به ما تحمیل کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۶    
دادسرای ویژه روحانیت قم اعلام کرد به دنبال شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری از برخی شرکت کنندگان تجمع اعتراضی مدرسه فیضیه، 5 نفر از افراد مرتبط احضار و پس از تحقیقات آزاد شدند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۱    
اولین سرای محله شهر گلستان در محله شهرک امام حسین (ع) به متراژ 1550 متر در سه طبقه در حال احداث است
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ظرفیتهای بند(د) تبصره(5) قانون بودجه سال 1397 کل کشور در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی شهری و آخرین عملکرد شهرداری ها در بهره مندی از ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۶    
دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: برداشته شدن سقف معاملات محصولات پتروشیمی در بورس کالا می تواند باعث حذف دلالان شده و قیمت این محصولات را کاهش دهد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۱    
طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در اوت سال میلادی جاری به 3.584 میلیون بشکه در روز رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۶    
نماینده مردم تهران در مجلس ارتباط رو در رو با مردم را ضروری و جزء اولویت ها دانست و گفت: دولتمردان می توانند با افراد جامعه صحبت و آنها را متوجه اوضاع کشور کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۶    
در این دیدار گسترش همکاری های اقتصادی دو کشور به ویژه در حوزه های تجارت، حمل و نقل و ترانزیت، مالی و بانکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۶    
نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی با قدردانی از پایبندی ایران به تعهدات هسته ای خود در برجام، از آژانس خواست که اجرای باثبات این توافق را تضمین کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۶    
سومین دور گفت وگوهای ایران با اتحادیه اروپا و نمایندگان چهار کشور آلمان، فرانسه، ایتالیا و بریتانیا درباره بحران یمن برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۱    
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه با یورش به روستای وادی الاحمر در کرانه باختری اقدام به تخریب این روستا کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۱    
کره شمالی در تلاش است با پیشبرد یک راهبرد مسالمت جویانه توام با درایت در درازمدت، از بحران شبه جزیره کره و خلع سلاح هسته ای با موفقیت عبور و همزمان به رشد اقتصادی لازم دست یابد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۱    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : از بهمن ماه 96 تاکنون حدود 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از 33 هزار و 525 طرح در اختیار کارآفرینان سراسر کشور قرار گرفته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: تجربه تاریخی به ما می آموزد که اتحاد، انسجام و همدلی بین سه قوه به ویژه بین مجلس و دولت در این شرایط خاص زمانی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا طبق بیانات رهبر معظم انقلاب به تولید داخلی توجه ویژه داشته باشد زیرا با تکیه بر تولید داخلی می توان بسیاری از مشکلات ...