دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 2 بهمن 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 بهمن 1396 آفتاب نیوز 2 بهمن 1396 آفتاب نیوز 3 بهمن 1396 آفتاب نیوز 4 بهمن 1396 آفتاب نیوز 5 بهمن 1396 آفتاب نیوز 6 بهمن 1396 آفتاب نیوز 7 بهمن 1396 آفتاب نیوز 8 بهمن 1396 آفتاب نیوز 9 بهمن 1396 آفتاب نیوز 10 بهمن 1396 آفتاب نیوز 11 بهمن 1396 آفتاب نیوز 12 بهمن 1396 آفتاب نیوز 13 بهمن 1396 آفتاب نیوز 14 بهمن 1396 آفتاب نیوز 15 بهمن 1396 آفتاب نیوز 16 بهمن 1396 آفتاب نیوز 17 بهمن 1396 آفتاب نیوز 18 بهمن 1396 آفتاب نیوز 19 بهمن 1396 آفتاب نیوز 20 بهمن 1396 آفتاب نیوز 21 بهمن 1396 آفتاب نیوز 22 بهمن 1396 آفتاب نیوز 23 بهمن 1396 آفتاب نیوز 24 بهمن 1396 آفتاب نیوز 25 بهمن 1396 آفتاب نیوز 26 بهمن 1396 آفتاب نیوز 27 بهمن 1396 آفتاب نیوز 28 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 بهمن 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۵:۰۲    
احساس خستگی در برخی روزها اتفاقی عادی است، اما در صورت مزمن شدن آن بهتر است به پزشک مراجعه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۲:۲۵    
تحقیقی جدید نشان می دهد هنگام اضطراب دمای بینی افراد کاهش می یابد. دلیل این امر تغییر جریان خون از نقاط مختلف بدن به سمت نورون ها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۱:۵۰    
محققان عنوان می کنند رژیم آب خطرناک ترین نوع رژیم کاهش وزن در جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۴    
افرادی وجود دارند که ذهن و حافظه آنها چنان قابلیت های خیره کننده ای دارد که جهانیان را شگفت زده کرده و رکوردهایی را به نام خود به ثبت رسانده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۳    
صادق زیباکلام: این تاکتیک اصولگرایان جبهه پایداری و طرفداران احمدی نژاد برای ناامیدی مردم از صندوق رای به نفع تندروهاست اما امید می رود که در بلندمدت آنها متوجه این مهم بشوند که شاخه ای که امروز می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۳    
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رفتار دولت آمریکا را 'از دایره محاسبات مادی بیرون رفته و نسنجیده' دانست و گفت: آمریکا دچار دستپاچگی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۶:۰۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان البرز با اشاره به پیش بینی کسری 45 میلیون مترمکعبی آب در سال 1400 برای استان گفت: مشخص نیست این کسری آب باید از کجا تامین شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۵:۳۰    
روزانه 500میلیون سلول پوستی از بین می روند و کل لایه خارجی پوست، هر 2 تا 4 هفته یک بار با سلول های تازه و جدید جایگزین می شوند؛ با وجود این چرا شاهد نشت و خارج شدن خون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۴:۵۸    
دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه که مرکز آن در لندن انگلیس است، شامگاه دوشنبه در گزارشی اعلام کرد: 57 تن در حملات ترکیه به شهر عفرین در شمال غربی سوریه، کشته شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۳:۵۵    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ادامه و تشدید ناآرامی ها در آمریکا به حاکمان این کشور دیکته خواهد کرد که بیش از این در امور داخلی سایر کشورها دخالت نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۳:۲۱    
معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری اعلام کرد: رفع تبعیض موجود در پرداخت ها به کارکنان دستگاه های اجرایی و ایجاد تعادل از اهداف کلان این لایحه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۳:۰۴    
برنامه نود این هفته از ساعت 22:42 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:26 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۲:۵۴    
کلانتری در خصوص خبر حذف بودجه 150 میلیون دلاری برای مهار کانون های گرد و غبار نیز اظهار کرد: مبلغ 150 میلیون دلار از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده و اینطور نیست که این بودجه توسط کمیسیون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۲:۵۰    
درون صندوق های صدقات چه می گذرد؟طرح مکانیزه شدن صندوق های صدقات مدتی است در دستور کار قرار دارد از این رو به نظر می رسد دوران ریختن پول نقد به داخل صندوق ها به زودی به پایان خواهد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۱:۴۵    
در حال حاضر بیش از 5 میلیون آمریکایی امروز با آلزایمر زندگی می کنند و این بیماری در هر 68 ثانیه یک نفر را درگیر خود می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۰:۱۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:وضعیت امروز و مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم نتیجه عملکرد خود ما و کار خود ما بوده نه کار کسان دیگری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۸    
معاونت حقوقی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: از شهرداری تهران به دلیل ارائه گزارش های غیر واقعی درباره عقد قرار داد میلیاردی با ناجا در زمان انتخابات ریاست جمهوری شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۲    
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید گفت وگوی زنده تلویزیونی امشب رئیس جمهور را در مجموع رضایتبخش خواند و گفت که با توجه به سوالات مطرح شده پاسخ های رئیس جمهور قانع کننده بود لذا امیدواریم این نوع گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۷    
سیامک نعمتی امروز با خودروی شخصی اش تصادف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب قم گفته است بر اساس تحقیقات مقدماتی مشخص شده است که این فرد از اهالی و ساکنین استان قم نبوده و در زمان وقوع جرم به دلیل مصرف شیشه تعادل روحی و روانی نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۱    
تیم استقلال خوزستان امروز با وجود آلودگی هوا، تمرین کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۶    
عضو کمیسیون تلفیق، از حذف 260 میلیارد تومان بودجه نهادهای فرهنگی از بودجه سال 97 خبر داد و تایید کرد که بودجه نهادهایی مانند موسسه آیت الله مصباح و جامعه المصطفی حذف نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه از آغاز دولت یازدهم به دستگاه ها دستور دادم مدیریت بنگاهها را واگذار کنند،تصریح کرد: امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه داری دست بردارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۷    
شهردار تهران در حاشیه دیدار با خانواده های شهدای پلاسکو از پیگیری تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتن این خانواده ها با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۴    
حمید فرخ نژاد عکسی از خود و بازیگران لاتاری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۳    
مهاجم جدید الغرافه به سوتفاهم شکل گرفته در خصوص مشورت از مسعود شجاعی برای حضور در قطر واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۵    
رییس فراکسیون امید مجلس گفت: برآورد اولیه خسارت های زلزله با واقعیت فاصله داشته و اشتباهاتی در این راستا صورت گرفته که لازم است در تخصیص بودجه این نقیصه جبران شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۵    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۴    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۴۰    
تعبیر رئیس جمهور از مسکن مهر: اینکه ما یک قوطی درست کنیم مسکن نمیشود می شود سرپناه موقت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۶    
پس از انتقاد رشیدپور از عدم پخش فیلم یا تصویر حضور ریاست جمهوری در بین مردم کرمانشاه در سفر به مناطق زلزله زده، خبرگزاری ایرنا لحظاتی پیش این عکس را منتشر کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۳    
هافبک- مهاجم شیلیایی آرسنال به عضویت باشگاه منچستریونایتد درآمد و با هنریک مخیتاریان معاوضه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۷    
لحظاتی پیش گفت و گوی تلویزیونی حجت الاسلام والمسلین حسن روحانی با مردم آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۲    
لحظاتی پیش گفت و گوی تلویزیونی حجت الاسلام والمسلین حسن روحانی با مردم آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۹    
وزیر کار گفت: فکر می کنم دولت بیش از 1300 میلیارد تومان به صندوق بدهکار باشد که این عدد تا آخر سال به 1400 میلیارد تومان خواهد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۴    
در پی توافق دموکرات ها با جمهوری خواهان در سنا، دولت آمریکا به صورت موقت از تعطیلی خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۲    
معاون رئیس جمهور آمریکا در کنست رژیم صهیونیستی گفت: سفارت آمریکا سال آینده به قدس منتقل می شود
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۶    
وزیر امور خارجه درگذشت رایزن فرهنگی ایران در بلگراد را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۹    
وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه پس از دیدار با مقامات انگلیسی اعلام کرد که او در راستای جلب حمایت کشورهای اروپایی برای آن چه تنبیهات جدید علیه ایران خوانده و می تواند باعث جلوگیری از خروج آمریکا از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۵    
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با بیان اینکه گفت وگوی زنده تلویزیونی امشب رئیس جمهور بیشتر حول مباحث اقتصادی و اجتماعی خواهد بود در عین حال گفت که انتظار می رود رئیس جمهور درباره موضوع بازداشت شدگان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۴    
امروز برخی رسانه ها اخباری مبنی بر رفع ممنوعیت استعمال قلیان در قهوه خانه های مجوزدار منتشر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۳    
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از محرومیت سه ورزشکار در رشته های فوتبال، کشتی و دوومیدانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۲    
رئیس جمهوری فیلیپین امروز (دوشنبه) خطاب به ارتش و پلیس این کشور گفت، در صورتی که بیش از دوره خود در قدرت بماند و دیکتاتور شود، به او شلیک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۱    
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت های مختلف در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۹    
تقدیر وزیر بهداشت از همسر و فرزند پرستار شهید مدافع حرم؛ شهید فریدون احمدی در مراسم بزرگداشت روز پرستار
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۸    
معاون رییس جمهور با بیان این که طرح گفت وگوی ملی خانواده و بین نسلی یکی از برنامه های دولت برای توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور محسوب می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۶    
مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب در رابطه با حمله یک فرد به دو شهروند شهر قم از شناسایی و دستگیری این فرد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: محمد جواد ظریف به علت اجرایی شدن ساختار جدید وزارت خارجه و اهمیت نظارت بر این موضوع تصمیم گرفتند که در این روزها در تهران باشند و برنامه ای برای سفر در نظر نگرفته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۸    
امید نورافکن در هفته پایانی فصل نقل و انتقالات زمستانی همراه با سرور جپاروف سوژه اول باشگاه استقلال بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۶    
در پی خداحافظی رونالدینیو از دنیای فوتبال رسانه های اسپانیایی فاش کردند این ستاره برزیلی پیش از پیوستن به بارسلونا برای آمدن به رئال مادرید با کارلوس کی روش سرمربی وقت کهکشانی ها به توافق رسیده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۴    
جانشین اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ تصادف فوتی روز گذشته بزرگراه شهید بابایی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۲    
رئیس جمهوری لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران وسریلانکا را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۱۷    
معاون رئیس جمهور در نامه ای به معاون میراث فرهنگی کشور خواستار سامان دهی و رسیدگی به وضعیت خانه نیما یوشیج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۱۵    
به علت ورود موج جدید گرد و خاک شدید به استان خوزستان مدارس نوبت بعد از ظهر روز سه شنبه سوم بهمن ماه در اهواز تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۱۲    
در روز اول رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش راکت دقیق زن لبیک یک و توپخانه متحرک هجومی با موفقیت اهداف تعیین شده را مورد اصابت قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۹    
مرحله نخست از لیگ برتر شیرجه باشگاه های کشور به میزبانی استخر قهرمانی آزادی دوشنبه 2 بهمن برگزار می شود. مرحله دوم این رقابت ها نیز پنجشنبه 26 بهمن برگزار می شود تا تکلیف تیم های برتر مشخص شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۵    
اتحادیه اروپا گروهی از اتباع کره شمالی و ونزوئلا را تحریم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۵    
پیشکسوتان استقلال موفق به شکست تیم هنرمندان ایران و جهان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۱۰    
مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تا 23 دی ماه میانگین بارش در کل استان به 42.4 میلیمتر رسیده است گفت: با این میزان بارش، استان البرز در خشکسالی شدید قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۹    
بعد از منتفی شدن حضور الحاجی گرو و باکامنگا این بازیکن پرتغالی سومین بازیکنی است که با وجود علاقه استقلال و موفقیت در مذاکرات نمی تواند پیراهن این تیم را به تن کند تا هتریک استقلال در این موضوع کامل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۸    
رئیس جمهوری لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین ایران و مجارستان را به مجلس تقدیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهوری مصر با رئیس دستگاه اطلاعات فرانسه دیدار کرد و این دو مقام درمورد چالش های مختلف پیش روی دو کشور گفتگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۳    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد؛ ثبت نام قطعی از زائران حج 97 در نیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
دولت حسن روحانی مثل همه دولت هایی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت داشته اند دارای محاسن و معایبی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۵    
اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان در اطلاعیه ای به شبهات مطرح شده نسبت به بودجه این نهاد پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۲۷    
فولات که تحت عنوان ویتامین ب 9 نیز شناخته می شود، یک ماده غذایی ضروری برای تولید و بازسازی سلول ها است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۲۵    
در روزهای اخیر بازار ارز از نوسان شدیدی تری نسبت به گذشته برخوردار شده و رکورد 4700 تومان هم برای دلار به ثبت رسید اما مسوولان امر تاکید دارند که جریان به این روال نخواهد ماند و دلار در ماه های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۷    
سکه که این روزها با قیمت بیش از یک میلیون و 530 هزار تومانی هم در بازار معامله می شود، حدود 60 هزار تومان حباب دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۳    
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای تیم ساری 21 را تا اطلاع ثانوی از همراهی تماشاگر در دیدارهای خانگی محروم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۲    
نمایندگان عضو فراکسیون امید، صبح دوشنبه 2 بهمن، در سفر به کرمانشاه با حضور در جمع مردم روستاهای میان میل، بازگیر و کوییک در جریان آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق زلزله زده قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۲    
مدافع هافبک استقلال در جریان تمرین این تیم مصدوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی در یادداشتی با عنوان پول سمی پنجه فساد مالی بر گلوی اقتصاد به بیان 4 راهکار برای مبارزه با پول سمی در نظام پولی و بانکی و نجات آن، پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۳    
محسن سلیمانی، نویسنده، مترجم و رایزن فرهنگی ایران در بلگراد، در سن 58سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۱    
فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف 299 عدد سکه عتیقه متعلق به دوره ساسانی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۸    
معاون رئیس جمهور آمریکا در سفر به فلسطین اشغالی، در کنست پارلمان رژیم صهیونیستی سخنرانی و ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۷    
سفیر نروژ در تهران برای گسترش و تقویت دیپلماسی اقتصادی، سفر دو روزه خود را به استان مازندران آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف اختلاس میلیاردی در یکی از شعب بانکی این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۴    
مهاجم ملی پوش ایرانی در تمرینات الغرافه با پنالتی چیپ خود خودنمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۲    
دومین حضور پی درپی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی به اندازه کافی برای هواداران ایرانی جذابیت دارد که استقبال ویژه ای از دیدارهای تیم ملی در مرحله مقدماتی داشته باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۰    
وزیر بهداشت همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در یادداشتی از پرستاران به عنوان جمعی از شریف ترین های عرصه سلامت و از حلقه های حیاتی زنجیره سلامت یاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۸    
آیین تکریم و معارفه مدیر عامل بانک کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و شماری از معاونان، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۴    
مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک خوزستان هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای از فعال شدن کانون های داخلی و وقوع گرد و غبار در مناطقی از استان در روز سه شنبه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۴    
اگر چه اعتراضات مهار شد اما بسیار خطرناک است که جریان تندرو اجازه دهند سرخوردگی و ناامیدی در جامعه گسترش پیدا کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
معاونت حقوقی نیروی انتظامی از شهرداری تهران به دلیل ارایه گزارش های غیر واقعی درباره عقد قرار داد میلیاردی با ناجا در زمان انتخابات ریاست جمهوری شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۴    
صندوق بین المللی پول اعلام کرده تا سال 2040بیش از 90 درصدخودروها در آمریکا، کانادا و اروپا برقی یا هیبریدی می شود، اما اکنون این خودروها در ایران، بسیار گران به دست مشتریان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۳    
بر اساس آخرین آمار در 27 دی ماه سال گذشته 50 درصد مخازن سدهای کشور پر بود، ولی در شرایط کنونی فقط 41 درصد مخازن سدهای کشور پر و 59 درصد مخازن خالی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۲    
در پی تجمع تعدادی از مالباختگان موسسه ولیعصر، پلیس در موقعیت حاضر و برای کنترل اوضاع و عدم انسداد راه و تسهیل در عبور و مرور خودروها اقدام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۶    
اظهار نظرهای اخیر امیر حاتمی وزیر دفاع دولت روحانی درخصوص دستور رهبری برای خروج نهادهای نظامی از بنگاه های اقتصادی بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۴    
در حالی که برخی از رسانه ها از ممنوعیت واردات ماهی تیلاپیا با توجه به مضرات مصرف آن و آسیب واردتش به بازار ماهیان سردآبی خبرداده بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۲    
نشست خبری این هفته محمدباقر نوبخت در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۵    
برزو ارجمند که این روزها در هامبورگ حضور دارد، عکسی از خود و وحید هاشمیان را به اشتراک گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۰    
در راستای کمپین مبارزه با فساد در عربستان دادستان کل این کشور اعلام کرد، احتمال دارد که مقامات عربستان بیش از 100 میلیارد دلار را در جریان توافقنامه هایی با هدف تسویه حساب مالی با مظنونان فساد به دست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۸    
در حالی که مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس فردا کار خود را آغاز می کند اخباری در خصوص عدم شرکت وزیرخارجه کشورمان در این مجمع منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
کسی چه می داند. لابد وقتی آب فرانسوی می خوری، می توانی چشمانت را ببندی و تا کافه های ساحل چپ پاریس بروی. تا لب رود سن و خلاصه کلی احساس خارجی بودن کنی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است که شورای نظارت بر صداوسیما به جای نظارت بر عملکرد این سازمان، نظاره گر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۹    
اگر دفتر زنان در استانداری ها فعال تر شود و به جای این که ذیل استانداری تلقی شود، همه بدانند مستقیم به ریاست جمهوری متصل است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۵    
آفتاب نیوز : مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی حذف نمایش روز عقیم گفت که با توجه به اینکه نکات اصلاحی نمایش روز عقیم به کارگردانی حسین کیانی برای اجرا در جشنواره بین المللی تئاتر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۳    
ساعت 10 صبح امروز، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران با پی بردن به طرح سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در یافت آباد، اعضای باند 5 نفره سارقان را پیش از ورود به طلافروشی تحت تعقیب قرار دادند ...