شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۶    
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف چهار میلیارد ریالی دارو و لوازم پزشکی احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در شهرستان بهشهرخبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
جهش دوباره قیمت خودروهای داخلی بهای پراید را به 54 میلیون تومان رساند همه می پرسند دلیل این عصیان ناگهانی چه بوده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۶    
نرخ انواع سکه و ارزهای عمده در بازار آزاد تهران امروز (پنجشنبه) نسبت به دیروز اندکی افزایش یافت و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و 30 هزار تومان به فروش رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۵    
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای توافقات انجام شده بین کشورمان و کشور عراق مبنی بر رایگان شدن ویزا برای طرفین، شاهد افزایش 70 در صدی خروج زائران از پایانه مرزی مهران بوده ایم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۰    
نمایشگاه نفت تهران در حالی آغاز به کار کرد که در دومین روز از نمایشگاه بین المللی نفت تهران دبیر کل اوپک مهمان ویژه نمایشگاه نفت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل راه آهن فارس از امکان سفر روزانه از شیراز به مشهد و بلعکس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
آفتاب نیوز : نماینده شیراز در توئیتر نوشت: گرانی بنزین نه باعث کاهش مصرف و نه باعث کاهش آلودگی است، بلکه دست کردن در جیب مردم و ایجاد موج جدید گرانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل حراست سازمان بیمه سلامت ایران از تشکیل کمیته رسیدگی و پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات بیمه ای در حوزه جعل و سوء استفاده از دفترچه و نام بیمه سلامت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۶    
حمله ناگهانی یک قلاده پلنگ به دو محیط بان در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال، بدون شلیک حتی یک گلوله به خیر گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۳    
معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت گفت: تاکنون ابلاغیه ای به وزارت نفت از سوی دولت برای سهمیه بندی یا افزایش قیمت بنزین ارسال نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
در حادثه انفجار معدن سنگ در اصفهان کارگری جوان جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۹    
بولتن دانشمندان اتمی، تعداد بمب های اتمی آمریکا را فاش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس حاکم است و حضور آمریکایی ها و دیگران در منطقه خلیج فارس نمایشی است تا کشور های عربی منطقه را به دوشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
اعضای دولت در جلسه روز چهارشنبه به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، به بررسی مسائل روز کشور و گزارش دستگاه های اجرایی از حوزه مأموریت ها و روند اقدامات انجام شده پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۷:۲۵    
روز گذشته دلار به آستانه مرز 14 هزار و 500 تومانی رسید. در روزهایی که بازار به دلیل رشد نرخ حواله درهم و لغو معافیت های نفتی با تغییرات قیمتی بیشتری مواجه شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۶:۳۵    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: تاکنون تصمیمی در رابطه با قیمت سوخت شرکت های هواپیمایی پس از سهمیه بندی و تغییر قیمت بنزین اتخاذ نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۵:۵۵    
چهاردهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن با شرکت 191 راس اسب در روستای صوفیان کلاله برگزار و با انتخاب برترین ها پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۴:۳۰    
ایکر کاسیاس در تمرین تیم فوتبال پورتو دچار حمله قلبی شد و راهی بیمارستان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۳:۴۰    
محققان اخیراً دریافته اند که یک ورقه یخی تقریباً نیمی از قمر "تیتان" زُحل را پوشانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۲:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پیام مشترکی صادر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۲:۳۶    
متخصص داخلی مغز و اعصاب مرکز آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس گفت: نشانه های اولیه بیماری ام اس هشدارهای مصون ماندن از عوارض این بیماری است و باید این نشانه ها را جدی گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۳۲    
این روزها تیتر خبر رسانه ها حاکی از افزایش قیمت در برخی از بازارهای اقتصادی است. یک روز از قیمت های نجومی خودرو می نویسند و روز بعد بازار مسکن را دست مایه ای برای گزارش خود می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۱۵    
حیدر سلیمانی معتقد است کمک داوران اول و دوم بازی استقلال و استقلال خوزستان دو اشتباه تاثیرگذار در جریان بازی داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۰    
بعد از شکست پرسپولیس از کاشیمای ژاپن هواداران چند تیم با بردن پرچم ژاپن به ورزشگاه مخالفت و مقابله خود با پرسپولیس را نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۱    
بر اثر تیراندازی افرادی مسلح به سمت سربازان پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان، سه تن از آنان کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۳    
رئیس بنیاد مسکن گنبد و رئیس ستاد بازسازی شرق استان گلستان، از عملکرد یک بانک در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان ابراز نارضایتی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۱    
جنبش انصارالله یمن ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را به ربودن بیش از 150 صیاد یمنی در دریای سرخ متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۰    
مگر فقط باید از کسانی تجلیل کرد که خدای ناکرده درگذشته اند یا به زحمت برای تجلیل روی صحنه می آیند و باید زیر بغل شان را گرفت یا اینکه اصلاً آنقدر اینگونه بزرگداشت ها دیر برگزار می شود که از فرط ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۱    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من بازیکن تیم هستم و نقشی در برکناری شفر نداشتم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۴    
آمریکا اقدام به آزمایش یک فروند موشک قاره پیمای مینوتمن 3 که دارای قابلیت حمل کلاهک هسته ای است کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۳    
سرانجام خبرهایی که از گوشه و کنار فضای رسانه ای درباره آغاز سهمیه بندی بنزین به گوش می رسید باعث شد وزیر نفت تکلیف را روشن کند. زنگنه گفته بنزین از فردا سهمیه بندی نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش در نامه ای به رهبر انقلاب که امروز به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله مطهری و هفته معلم، میزبان جمعی از فرهنگیان بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۴    
مدافع تیم فوتبال استقلال می گوید شفر دانش خوبی داشت و به تیمش کمک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از ضرب و شتم محیط بان منطقه شکار ممنوع اصلاندوز در نوار مرزی رودخانه ارس توسط متخلفین صید و شکار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۲    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید که تیمش اگر از موقعیت هایش برابر پرسپولیس استفاده می کرد، می توانست برنده این دیدار باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
سرمربی جدید استقلال می گوید با هر سمتی به این تیم کمک می کند چون هرچه دارد از این تیم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
نخست وزیر انگلیس وزیر دفاع این کشور را از سمت خود برکنار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۹    
استقلال در حالی که به نظر می رسید بازی شان با رقیب هم نام خوزستانی گره خورده، توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۷    
هشتاد و دومین نشست شورای اسلامی شهر شیراز حاشیه ها و واکنش هایی را به دنبال داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۵    
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی گفت که هر سه محکوم پرونده بانک سرمایه به زندان رفتند و پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می توانند تحمل حبس کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۴    
استقلال خوزستان برابر هم نام تهرانی اش در ورزشگاه آزادی شکست خورد تا اولین تیم سقوط کرده به لیگ دسته اول لقب بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور با قدردانی از تمام دست اندکاران و بویژه استاندار کرمانشاه به خاطر اقدامات عظیم در بازسازی مناطق زلزله زده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مساعد نبودن شرایط روحی اش در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز حاضر نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۴    
هواداران استقلال پیش از بازی تیم شان برابر استقلال خوزستان به مدیران این باشگاه اعتراض کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۳    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر درگیری لفظی خود با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان بودجه برای تخصیص منابع در اواخر اسفند سال 97 و حل آن با وساطت وزیر آموزش و پرورش را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۳    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس از هم تیمی خود عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۱    
جاعل متواری که با پنهان کردن هویت واقعی اش اقدام به 6 میلیارد تومان کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب مراجع قضائی استان تهران بود، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۷    
استقلال و استقلال خوزستان در نیمه نخست به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور بیان کرد: بخشنامه کاهش قیمت مسکن بین 35 تا40 درصد در بنیاد مسکن کشور وجود ندارد و صحبتی در این زمینه تا کنون نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران کمبود عرضه را علت اصلی افزایش قیمت کاغذ در روزهای اخیر عنوان کرد و گفت که عدم تخصیص ارز برای واردات کاغذ و حمایت نکردن از تولید داخلی منجر به کمبود کاغذ و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۵    
تیم های استقلال خوزستان و تهران بدون سرمربی مقابل هم قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۵    
چنانکه می خواهیم شاکله یک دولت را حفظ کنیم باید مرزهایش با دیگر دولت ها را جدی بگیریم و آن مرزها را نابود نکنیم. باید مرزها به عنوان امر حیاتی پایدار باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۰    
رئیس قوه قضائیه بر بومی سازی قضات تاکید کرد و گفت: سیاست دستگاه قضا جذب قضات بومی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۶    
سرمربی فولاد خوزستان معتقد است لیگ برتر فوتبال ایران در هفته های پایانی با جذابیتی زیادی دنبال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
مدیرعامل استقلال با اعضای کمیته فنی و مشاور فنی عالی باشگاه جلسه برگزار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۱    
یادگار امام با تأکید بر اینکه بدون معرفت و شناخت عبادت هم هیچ رنگ و بویی ندارد، گفت: یکی از ویژگی های ممتاز امام قدرت شناخت ایشان بود؛ امام در مبحث معرفت و شناخت بیش از هر حوزه دیگر، تلاش کرده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۰    
فدراسیون جهانی کاراته جدیدترین رنکینگ خود را منتشر کرد که در آن رتبه کاراته کاهای ایرانی در رنکینگ جهانی و المپیکی تغییر چشمگیری داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
جانشین دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و توقیف بیش از 90 تن شکر غیربهداشتی در این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: تمام سواحل مورد تصرف ادارات دولتی در استان مازندران باید ظرف مدت یک هفته آزادسازی شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۳    
کارشناس داوری فوتبال ایران از عملکرد شهاب زاهدی فر در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تمجید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۱    
معاون عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به شکوایه ای که نیروی انتظامی راهور تهران علیه شهرداری تهران انجام داده، گفت: پیشنهاد ما بر این است که راهور تهران شکایت را پس بگیرد و به فرمانداری مراجعه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۸    
تیم بسکتبال نفت آبادان با پیروزی در بازی سوم فینال لیگ برتر به یک قدمی قهرمانی در این رقابت ها رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۵    
هند اواخر این هفته با طوفانی قدرتمند مواجه خواهد شد و احتمالا این قوی ترین طوفانِ پنج سال گذشته در خط ساحلی این کشور خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۱    
انتخابات حساس و سرنوشت ساز مجلس یازدهم حدود 10ماه دیگر آغاز می شود و جریانات سیاسی در یک ماراتن نفسگیر به رقابت و هماوردی با یکدیگر می پردازند و پس از چندی مشخص خواهد شد که کدام جریان سیاسی اکثریت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۷    
سید محمد بطحایی از پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش برای افزایش سهمیه جداگانه و مستقل برای کنکوری های مناطق سیل زده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۹    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید راکب موتور سیکلتی که به اتوبوس پرسپولیس حمله کرده، هوادار تراکتورسازی نبود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور رسمی ابلاغ کرد که از امروز به بعد برای صرفه جویی در هزینه ها برگزاری همایش ها در وزارت ارتباطات و شرکت ها و سازمان های تابعه ممنوع است و شرکت ها و سازمان ها می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۲    
سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش اگر از موقعیت هایش استفاده می کرد می توانست از سد پرسپولیس بگذرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۱    
فوق ستاره یوونتوس یک خودروی گرانقیمت دیگر را به کلکسیون خود اضافه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۳    
سرمربی پرسپولیس از شرکت در نشست خبری امتناع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۹    
امام جمعه بیله سوار عصر امروز به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۷    
هواداران تراکتورسازی بار دیگر علاقه خودشان را به سردار آزمون نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۵    
حساس ترین دیدار از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر در تبریز و میان تراکتورسازی و پرسپولیس برگزار شد که به تساوی انجام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت که در دیدارش با امیر قطر و وزرای چندین کشور دیگر بر لزوم اتحاد برای جلوگیری از گسترش یک جانبه گرایی تاکید داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۶    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با استقلال خوزستان مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۶    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دو تیم لیگ برتری و یک تیم از لیگ دسته یک صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۳    
در همین حرکت اگر قیمت های بنزین افزایش پیدا کند روی اقلام دیگر هم این افزایش سرریز خواهد شد و بحث عمومی که روی تورم داشتیم اینجا هم آثار خود را خواهد گذاشت به واسطه اینکه با شغل مستقیما ارتباط پیدا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
وزیر نفت سهمیه بندی بنزین از فردا را تکذیب کرده و حالا رییس مجلس می گوید سران قوا در این باره گفته اند که بنا شده سهمیه بندی به نحوی انجام شود که هم قانون رعایت شود و هم به مردم فشاری نیاید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از جامعه کارگری به منظور رونق تولید، گفت: مدیران سرمایه گذاران و کارآفرینان بدون واسطه با کارگران قرارداد همکاری امضا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۳    
نیمه اول دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس با برتری یک گله شاگردان برانکو به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
وزیر نفت با اشاره به اینکه امسال ظرفیت تولید گاز غنی کشور از 1000 میلیون مترمکعب عبور خواهد کرد، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه در مورد بنزین در شبکه های اجتماعی بیان می شود، صحیح نیست گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۳    
روزنامه القدس العربی نوشت، مقامات سعودی مانع از خروج وزیر مشاور یمن از عربستان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه را در این خبر بخوانید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۳    
دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس درحالی آغاز شده که هواداران تیم تبریزی به شدت تیم خود را مورد تشویق قرار می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۹    
دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به انتشار برخی اخبار نادرست و شیوع شایعاتی مبنی بر سهمیه بندی بنزین از ساعت 24 روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه جاری واکنش نشان داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
عده ای از کشیش های محافظه کار از دستگاه کلیسا خواستند پاپ را بدعت گذار و مرتد اعلام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۹    
پلیس آگاهی استان با اعلام خبر دستگیری اعضای باند سارقان جیب بر حرفه ای، از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند برای شناسایی سارقان و پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۱    
چندی پیش بود که اخبار و گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد در سال های آینده تعداد حساب های کاربری افرادی که در قید حیات نیستند، از اکانت کاربران زنده در جهان بیشتر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
موسس سایت افشاگر ویکی لیکس بابت نادیده گرفتن حکم یک دادگاه انگلیسی و پناه گرفتن در سفارتخانه اکوادور در لندن به 50 هفته حبس محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در خصوص دیدار سپیدرود و تراکتورسازی اظهار نظر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
مدیر برنامه سرمربی یوونتوس به شایعات جدایی موکلش از بانوی پیر پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به شرکت های لبنی هشدار داد هر گونه افزایش قیمت تخلف محسوب می شود و پرونده متخلفین نیز به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
کویت روز چهارشنبه پلی را روی دریا افتتاح کرد که طول آن به 36 کلومتر می رسد و یکی از طولانی ترین پلهای جهان به شمار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
مردم شهرهای ایران برای تامین بنزین پیش از سهمیه بندی، به پمپ بنزین ها هجوم برده و صف های طولانی تشکیل دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۹    
دستمزد بازیگرانی مثل لئوناردو دی کاپریو، مارگو رابی، ویل اسمیت و چند ستاره دیگر منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل بانک ملت در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، این روز را به کارگران زحمت کش و خدوم ایرانی تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
مشاور محمدجواد ظریف از احتمال کاهش پایبندی ایران به تعهدات برجامی خود طبق بند 26 این توافق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
وزیر خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان گذار صلح آمیز در ونزوئلا را ترجیح می دهد ولی در صورت نیاز، توسل به گزینه نظامی، محتمل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۶    
به طرز عجیبی، خودکشی با سم در میان دختران آمریکایی افزایش معنی داری داشته است.
  • ۱