جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۹    
دستور ممنوعیت سگ گردانی چندماهی است که صادر شده و تاکنون نیز به درستی اجرا نشده است. به نظر می رسد قبل از اعلام ممنوعیت یکباره؛ نیازمند بسترسازی و وضع قوانین برای نگهداری از حیوانات هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۱    
دلایل زیادی برای دستکاری تاریخ و تغییر جزییات و حتی کلیات یک اتفاق تاریخی وجود دارد که از آن جمله می توان به دلایل دینی و سیاسی اشاره کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
آفتاب نیوز : عصر دیروز، جمعه 20 اردیبهشت ماه ، باد شدیدی شهر تهران را درنوردید که باعث مختل شدن رفت و آمد مردم و ترافیک خیابان های شهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
آفتاب نیوز : نمازگزاران شهرهای مختلف کشور دیروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، حمایت خود را از تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات برجامی اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۷    
آفتاب نیوز : تصویری از راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی درباره برجام را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۶    
آیا سایپا نمی توانست سه هفته دیگر دایی را تحمل کند و بعد محترمانه عذر او را بخواهد؟ و از آن طرف چرا علی دایی و امثال او در هر باشگاهی که می روند کار خود را در نهایت با دعوا و بی حرمتی و درگیری و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برکناری یک مدیر متخلف با حقوق 30 میلیونی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۶    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از بیانیه و تصمیمات جدید شورای عالی امنیت ملی قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۹    
دولت ایالات متحده آمریکا هم زمان با اقدام های ضد ایرانی خود، به کشتی های تجاری و نفت کش های این کشور که در آب های استراتژیک خاورمیانه تردد می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۱    
کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس با دعوت از هواداران این تیم برای حمایت از بازیکنان و برگزاری جشن قهرمانی، از آنها خواست از سود بردن از اقلام شیپور و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان جزء متعهدترین اقشار جامعه هستند، گفت: وظیفه من به عنوان وزیر آموزش و پرورش دفاع از 800 هزار معلم کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۶    
معاون رئیس جمهوری آمریکا خواستار اخراج ایلهان عمر نماینده زن مسلمان مجلس نمایندگان این کشور از کمیته روابط خارجی این مجلس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۴    
سرپرست وزارت دفاع آمریکا جمعه با برداشت 1.5 میلیارد دلار از منابع این وزارتخانه برای ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۲    
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: طوفان خانم 17 ساله ای را از بالکن طبقه دوم به پایین پرتاب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۰    
حتی اگر فردی به دلیل مریضی یا هر عذر دیگری روزه نمی گیرد حق حرمت شکنی ماه رمضان را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۸    
مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره شدّت بارش باران در پایتخت گفت: دو توده ابری ساعاتی دیگر از سمت شرق و غرب وارد تهران شده و بارش رگباری در این مناطق پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۶    
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: کسانی که دروغ های سیاسی را در فضای مجازی مطرح می کنند، فاقد شرف، انسانیت، غیرت و وجدان بوده و در پی این هستند که مردم را از آینده ناامید کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
آمریکا بار دیگر از مقامات اقلیم کردستان عراق خواستار قطع تعامل سیاسی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۴    
معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: آتش سوزی اخیر به بازار تبریز 200 میلیارد ریال خسارت وارد کرد، البته خسارت وارد شده به صاحبان مغازه ها درحال محاسبه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۳    
مشاور رئیس مجلس درباره اظهارنظرهایی که جنگ را محتمل دانسته و آن را هشداری جدی می دانند، گفت: تحلیل افراد کارشناس نشان از آن دارد که احتمال بروز جنگ در حد صفر است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در پی وقوع طوفان در تهران خوشبختانه مورد نگران کننده ای گزارش نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۲    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از بیانیه و تصمیمات جدید شورای عالی امنیت ملی قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف بیش از 98 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه یک قاچاقچی زن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۰    
سرپرست فرمانداری قزوین از سرریز شدن سد طالقان خبر داد و گفت: دبی رودخانه های و مسیل های حوزه این سد افزایش یافته و باید اقدامات احتیاطی توسط مردم انجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۶    
طوفان نسبتا شدیدی با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت همراه با رگبار عصر امروز (جمعه) دقایقی پایتخت را درنوردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۵    
مدیر روابط عمومی سیما از دستور معاون سیما مبنی بر اعمال ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی ها با حساسیت بیشتر و برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۵    
آمریکا اعلام کرده است به الفاظ و گفته های طرف چینی در مناقشه تجاری اعتنایی نمی کند و خواستار آن است این کشور به صورت رسمی و کتبی متعهد شود از اقدامات مقرر در توافق، عدول نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۴    
ریچارد مور مدیر سیاسی وزارت امور خارجه انگلیس و مذاکره کننده برجام آن کشور که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
"کتاب کشتی برای من بسته شده است و می خواهم در مسیر جدیدی که انتخاب کرده ام، سال ها پرچمدار ورزش ایران در میادین بین المللی باشم. دوست دارم یک ایرانی در این رشته نفر اول دنیا باشد".
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
جویدن آدامس بعد از وعده های اصلی غذایی می تواند به کاهش وزن و جلوگیری از پرخوری کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: برجام یک توافقنامه چند جانبه مورد تایید شورای امنیت سازمان ملل است و برای حفظ نظام منع گسترش سلاح هسته ای و صلح و ثبات در خاورمیانه بسیار مهم است و باید به طور همه جانبه و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۳    
آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می دهد در زمستان سال گذشته، گران ترین آپارتمان فروخته شده در تهران بیش از 57 میلیون تومان در هر متر مربع قیمت داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۱    
به دنبال مصادره کشتی باری کره شمالی از سوی آمریکایی ها، رهبر این کشور دستور آماده باش کامل جنگی به ارتش این کشور داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۱    
پایگاه خبری شبکه سی ان ان با انتشار ویدیوی اظهارات جان کری در نقد تصمیم دونالد ترامپ برای خارج کردن آمریکا از توافق هسته ای یک فکت چک برای ادعای شب گذشته دونالد ترامپ مبنی بر نقض قانون لوگان توسط کری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی نوسانات فعلی بازار ارز را محصول متغیرات سیاسی دانست و نسبت به ریسک زیاد بازار ارز به مردم هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۹    
ترامپ در رشته توئیت خود اعلام کرد ایالات متحده سالانه 500 میلیارد دلار در تجارت با چین ضرر کرده است اما وی اجازه تکرار آن را نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۹    
مقام های آلمانی می گویند گفت وگوها با ایران بر سر کانال موسوم به اینستکس را ادامه می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۷    
وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به مسکو پایتخت روسیه سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۶    
ائمه جمعه این هفته به موضوع برجام و مسئله تقابل میان ایران و آمریکا که در روزهای اخیر به یکی از موضوعات پر بحث در کشور تبدیل شده بود پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۳    
راهپیمایان تهران و سراسر کشور در قطعنامه خود خواستارتوقف کامل اجرای یک طرفه تعهدات جمهوری اسلامی ایران در توافقنامه نقض شده موسوم به برجام و خروج کامل از این معاهده در صورت تداوم بدقولی و عهدشکنیِ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۲    
آیه 187 سوره مبارکه بقره به سختی و محدودیت های روزه داری در صدر اسلام اشاره و چرایی آزاد شدن خوردن و آشامیدن و آمیزش در شب های ماه رمضان پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۵    
فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: تا زمانی که یزیدیان ناپاک در قواره های متفاوت و متغیر وجود دارند، نبرد حق علیه باطل، تا پاک شدن زمین از لوث آن ها کماکان استمرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۱    
علیرضا منصوریان و افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار فردا تیم های شان شرکت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۰    
آمار فروش سینماها در تهران و دیگر شهرها نشان می دهد تقریبا نیمی از رقم کل فروش سینمای کشور مربوط به تهرانی هاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فعالیت بازار متشکل ارزی از هفته آینده شروع می شود و قیمت واقعی دلار نیز در این بازار مشخص می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۳    
علی رغم تنش های چین و آمریکا، کمی عرضه در بازار قیمت نفت را به 70.79 دلار در هر بشکه رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک مرد 28 ساله در اهواز امروز جمعه خود را از پل سیاه اهواز حلق آویز و جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۸    
سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی از بدهی 40 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی به بانک ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
دختر سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه عبور جمهوری اسلامی ایران از مرحله تحریم حتمی است گفت: بسیار مسخره است که آمریکا حزب الله لبنان، ایران و جنبش های مقاومت فلسطین را در لیست تروریستی قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
فیلم شهر موش های 1 به کارگردانی محمدعلی طالبی و مرضیه برومند جمعه 20اردیبهشت در پردیس باغ کتاب اکران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۵    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان گفت: چاه فاضلاب یک تالار عروسی واقع در جاده منصوریه از توابع بهبهان برای دومین بار قربانی گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۱    
واتس اپ به تازگی اعلام کرده که علاوه بر ویندوز فون از نسخه های قدیمی سیستم عامل اندروید و ios نیز پشتیبانی نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۴    
مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال 1396 مربوط به مشمولان شامل کارکنان دستگاه های اجرایی و بازنشستگان از فردا (شنبه بیست و یکم اردیبهشت) آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
این روزها استقلال چالش بزرگی دارد به نام سومدیریت. اتفاقاتی که سبب شده این تیم میلیون ها دلار هزینه سربار تقبل کرده باشد.وقتی بررسی می کنیم درباره تعدادی از این هزینه ها، یک نام وجود دارد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۸    
رسانه وابسته به حکومت کره شمالی امروز (جمعه ) گزارش کرد، رهبر این کشور دستور به تقویت قابلیت های رزمی این کشور همزمان با دستورش برای انجام یک پرتاب موشکی دیگر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: چین مخالف تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران است و محدودیت صادرات نفت ایران فقط نوسان بازارهای جهانی انرژی را تشدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
محققان در کینگز کالج لندن موفق شدند با تزریق ژن به خوک سلول ماهیچه قلب/ cardiomyocytes را بسازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه تصمیم جدید ایران در کاهش تعهدات هسته ای ادامه مسیر دیپلماسی برای بازگرداندن طرف های خاطی به ریل تعهدات برجامی آنهاست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: چوپان جوانی براثر رعد و برق جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: ما از اقدام مناسب و انقلابی ایران در کاهش تعهدات برجامی حمایت و تشکر می کنیم و یقین داریم گشایش های فراوان در پی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۰    
تمرین سرخپوشان امروز جمعه در حالی انجام شد که سرمربی، بیش از روز های قبل با بازیکنانش صحبت داشت تا آن ها را آماده بازی فردا سازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن به دلیل درگیری با طرفداران تیم رن محروم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت:سرنشینان یک خودرو در حادثه سقوط به دره ای با عمق بیش از 500 متر به طور معجزه آسایی نجات یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
شرایط فروش فوری خودرو در بیست و یکمین روز اردیبهشت ماه اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۹    
شرایط رشید مظاهری بررسی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به حذف قانون جریمه مشمولان غایب، چگونگی تردد مشمولان غایب مقیم خارج از کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۵    
دروازه بان تراکتورسازی به خاطر جرمی که هیچ مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد حتی نمی تواند از خانه خارج شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۲    
خطیب نماز جمعه حرم رضوی گفت: ماه رمضان، ماه آرایش جنگی است چرا که جنگ دشمن اقتصادی است. ماه رمضان فقط این نیست که مردم روزه بگیرند؛ جامعه، جامعه روزه دار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۱    
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در تازه ترین گفتگوی خود به زوایای جدیدی از همکاری با کارلوس کی روش اشاره کرد و گفت: در دو مقطع اگر یک مربی ایرانی کنارم بود، کی روش را از کارش برکنار می کردم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۰    
صدراعظم آلمان ضمن تاکید بر پایبندی مداوم اتحادیه اروپا به توافق هسته ای و با اظهار عدم تمایل برای گسترش دامنه تنش ها و لزوم دستیابی به حل و فصل دیپلماتیک از ایران نیز خواست همچنان به تعهدات برجامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۹    
ژاپن با در نظر گرفتن اقدام ایران برای کاهش سطح تعهدات برجامی خود گفت که خواهان به کار گیری روابط دیرینه ژاپن با ایران برای صلح و ثبات منطقه ای است و به گفته یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه این کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: ایران 40 سال است که سخاوتمندانه حق میهمان نوازی را در مورد مهاجران افغان بجا آورده است اما کشورهای غربی که مسبب بسیاری از مصیبت های مردم افغانستان هستند هم باید به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۶    
هیچ آثاری از تقاضای مذاکره از سوی ترامپ، پمپئو و جان بولتون نشنیدم جز همان مسخره بزرگی که از مدت ها قبل از سوی پمپئو تحت عنوان شرایط 12 گانه مطرح شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۵    
سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه با بیان اینکه جاهایی مثل وزارت فرهگ و ارشاد باید غذاهای مسموم فرهنگی را کنترل کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۴    
سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت مصرف وعده سحری در ماه رمضان، گفت: پرهیز از مصرف غذاهای تند، سرخ کرده و چرب در وعده سحر و کاهش فعالیت فیزیکی و ورزش به خصوص در ساعات گرم روز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
رهبر مخالفان دولت ونزوئلا می گوید برای خروج از بحران سیاسی این کشور آماده پذیرش مداخله نظامی آمریکا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۱    
عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: اروپایی ها آن ها اگر می خواهند برجام را حفظ کنند، باید مراقب باشند و نگذارند وضع از این بدتر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۰    
معاون سیاسی سپاه گفت: مذاکره ای با آمریکایی ها انجام نخواهد شد و آمریکایی ها هم جرأت اقدام نظامی علیه ما را نخواهند داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۹    
فعالان آمریکایی به همراه دو قانونگذار دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اقدام به تحویل امضای ده میلیون نفر در پای عریضه های درخواست آغاز روند استیضاح دونالد ترامپ به کنگره کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت از خصوصی سازی زودتر استقلال و پرسپولیس استقبال می کند، از تشکیل یک کمیته ویژه برای واگذاری این دو باشگاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
گزارش برخی رسانه ها از تحولات جاری در ونزوئلا حاکی است در بحبوحه برخورد دولت این کشور با همپیمانان خوان گوایدو رهبر مخالفان، دو نفر از اعضای پارلمان و از حامیان کودتای نافرجام علیه نیکولاس مادورو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۰    
وزارت خارجه روسیه با قابل درک دانستن تصمیم اخیر ایران در مورد کاهش تعهدات داوطلبانه برجام، از سایر کشورها خواسته است تا علی رغم تحریم های آمریکا به تجارت با ایران ادامه دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
نخست وزیر سابق قطر در خصوص انتشار گزارش ها و اخبار مبنی بر احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۸    
گزینه موردعلاقه فدراسیون فوتبال ایران قطعا از تیم ملی مراکش جدا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
مهاجم بارسلونا تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
7ماه از ابلاغ اصلاحیه قانون چک ازسوی بانک مرکزی می گذرد و نه تنها مردم اطلاع دقیقی از مفاد این بخشنامه برای رسیدن به حقوق خود ندارند،بلکه شعب بانکی نیز توجهی به متن دستورالعمل اجرایی ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
منابع عراقی فاش کردند که وزیر خارجه آمریکا به مسئولان بغداد گفته است، برخی نیرو های شبه نظامی عراقی قصد دارند به وسیله "موشک های ایرانی" پایگاه های نظامی آمریکا و سفارت آمریکا در بغداد را هدف قرار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۵    
ارنستو والورده مقصر اصلی حذف بارسلونا برابر لیورپول در لیگ قهرمانان دیده می شود و صحبت هایی مبنی بر اخراج وی از جمع کاتالان ها به گوش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جامعه جهانی سود خدماتی که ایران به مهاجرین افغانستانی را با افتخار می دهیم می برد گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
مجلس مشورتی عربستان سعودی پیشنهاد عرضه قلیان در قهوه خانه ها و رستوران های داخل شهرهای این کشور را تصویب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۲    
تورم چین تا پایان ماه آوریل از 2.5 درصد گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
پیشکسوت فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: حسینی راه زیادی برای بزرگی کردن در فوتبال دارد، ولی نشان داده آینده دروازه استقلال و تیم ملی به او اختصاص دارد فقط باید زحمت بکشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۳    
جف بزوس رئیس شرکت فضایی خصوصی "بلو اوریجین"(Blue Origin) از فرودگر قمری "بلو مون"(Blue Moon) که برای نشستن بر سطح ماه طراحی شده رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۲    
یکی از برنامه های وزارت نیرو در سال های اخیر برقی کردن خودروهای موجود در کشور عنوان شده که به تازگی رنگ جدی تری به خود گرفته و به نظر می رسد که عزم دولت برای اجرای این طرح پر رنگ تر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۱    
رییس جمهور آمریکا اظهار کرد: هیچ کس از آزمایش موشکی اخیر کره شمالی خوشحال نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۹    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق معتقد است آنچه در رابطه با ممنوع شدن واردات برخی کالاهای ایرانی به عراق مطرح شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۷    
وزارت امور خاجه آمریکا با انتشار بیانیه ای با ادعای این که ایران در چند هفته اخیر اقدامات و اظهاراتی تهدیدآمیز داشته اعلام کرد که پاسخ این کشور و متحدان و شرکای آن واضح است که به دنبال جنگ نیستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۶    
رویکرد آمریکا در قبال ایران متشکل از عناصر ناهمگونی از تحریم و دعوت به مذاکره است که دولت آن کشور را همچنان در دور باطلی از سیاست های بی ثمر گرفتار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۶    
رهبر کره شمالی به ارتش این کشور دستور داد قدرت آتش خود را افزایش دهد.
  • ۱