سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۵۳    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در پنج روز گذشته، 157 قبضه سلاح جنگی، شکاری کشف و 152 نفر دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۷    
کافی است چرخی در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر بزنید تا از شکل زندگی بسیاری از سلبریتی های مجازی و آقازاده هایی که ساعت های متمادی مشغول نمایش شکل عجیب زندگی خود به سایرین هستند شگفت زده شوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
جمعی از مدیران صنعت سی ان جی کشور بر ضرورت افزایش سهم سی ان جی در سبد سوخت خودروها تاکید کردند و به مردم اطمینان دادند که تدابیر و تمهیدات لازم برای افزایش ضریب ایمنی خودروهای گازسوز اندیشیده شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۴    
بعضی از پسران به خاطر روابطی که با زنان و دختران دارند پول دریافت می کنند و چون بیکاری وجود دارد این اتفاقات رو به افزایش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۹    
مامور آتش نشانی در ایالت آریزونا به اتهام تجاوز به دختر 8 ساله هنگام ماموریت دستگیر و زندانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۹    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که برای شرکت در شانزدهمین نشست مجمع گفت وگوی همکاری آسیا به دوحه قطر سفر کرده بود، در حاشیه این سفر با بخش انگلیسی شبکه الجزیره گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۶    
رییس مرکز فوریت های پزشکی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: نوجوان 10 ساله ای در اثر سقوط از آبشار نیاسر جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار واکنش حقوقی بانک مرکزی و قوه قضاییه در مقابل اظهارات احمد توکلی شد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۰    
هفتمین روز هفته تئاتر به نام ایرج راد ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مزین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۰    
سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه قبل از بازی با ذوب آهن اخراج شده بود، گفت: آقایان از واژه کارگر سوءاستفاده می کنند و از آن سنگر می سازند تا پشتش پنهان شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۰:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اظهارات تهدیدگونه وزیر خارجه بحرین مبنی بر عدم اجازه به ایران برای بستن تنگه هرمز حتی برای یک روز واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۷    
دولت آمریکا معافیت های مربوط به همکاری هسته ای اتحادیه اروپا، چین و روسیه با ایران را تمدید کرده اما دو معافیت انتقال آب سنگین مازاد به عمان و مبادله اورانیوم غنی شده با کیک زرد را تمدید نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۵    
سفیر سابق ایران در بحرین: حاکمان بحرین شکاف بین مردم و حاکمیت را کاهش دهنددستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان این که ایران هیچ مداخله ای در تحولات یمن ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۹    
سرکلانتر سوم پایتخت از سقوط منجر به فوت دختر 16 ساله در چاهک آسانسور خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 11 انتظار خود از سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۹    
سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی مرکز خراسان رضوی گفت: درج آگهی فروش اجناس با قیمت نامتعارف و خلاف واقع در فضای مجازی جرم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۶    
کنگره آمریکا به وزارت دادگستری این کشور تا دوشنبه مهلت داد تا گزارش بدون سانسور رابرت مولر در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 را در اختیارش قرار دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۳    
بر اثر واژگونی قایق تفریحی در زهک 2 نفر مفقود شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد چین تمایل دارد به پیمان هسته ای سه جانبه به همراه این کشور و روسیه بپیوندد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۰۱    
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت "سیدمحسن رشیدالاسلامی" یکی از دیپلمات های کشورمان را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۱    
کمیسر انرژی اتحادیه اروپا با اعلام مخالفت این اتحادیه با مواضع آمریکا علیه ایران بر تصمیم بروکسل برای حفظ برجام تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۸    
دادگاه عالی ونزوئلا حکم بازداشت یکی از رهبران مخالف دولت مادورو را صادر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۴    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتر حوالی دیباج از توابع دامغان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از یکطرفه شدن مجدد محور هراز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اظهارات تهدیدگونه وزیر خارجه بحرین مبنی بر عدم اجازه به ایران برای بستن تنگه هرمز حتی برای یک روز واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۸    
منابع خبری از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهوری آمریکا و همتای روس وی خبر دادند؛ گفت وگویی که محوریت آن، تحولات بین المللی و همچنین امکان دستیابی به توافق هسته ای میان مسکو، واشنگتن و پکن بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۶    
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز جمعه در صفحه رسمی خود نوشت: برای نخستین بار یک هیات یهودی بنا به دعوت اتحادیه جهان اسلام به عربستان سعودی سفر می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران با بیان به این که تاکنون منابع خوبی برای توسعه غرب کارون اختصاص داده شده و دستاوردهای قابل توجهی نیز در این حوزه به دست آمده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۲    
نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله سعیدی در مصلی قدس قم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
بر اساس تجربه سال های پیش و برخلاف اعیاد ماه شعبان، هرچه به ماه رمضان نزدیک تر می شویم، میزان داد و ستدها کاهش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۴    
مهناز افشار که مدتی است برای برگزاری یک ورکشاپ بازیگری در آلمان به سر می برد، با انتشار دو عکس، صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۱    
بعد از حادثه همدان که یک طلبه به دست یکی از اراذل و اوباش به قتل رسید مثل همیشه سیل تحلیل ها و مواضع در مورد چرایی و علل وقوع چنین حوادثی که خشونت عریان را در متن جامعه نشان می دهد به راه افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: امسال شاهد افزایش اعتبارات برای شهرداری ها و دهیاری ها خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شکست در 67 درصد ازدواج های ثبت شده در تهران را هشداری جدی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۱    
مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شانس با پارس جنوبی جم یار نیست و روی دو اتفاق گل خوردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۰    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران، پیامی به وزیر خارجه لبنان ارسال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
مدیر پایگاه های جهانی بیابان لوت با بیات اینکه دستورالعمل گردشگری بیابان لوت تدوین شد، گفت: تاکنون سه نوع گردشگری انبوه، ماجراجویانه و گردشگری علمی برای این اثر جهانی تعریف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس با اصحاب رسانه مقیم در فرانسه گفت و گو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۴    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان گفت: برنامه ریزی های لازم برای ساخت و بهره برداری از 2.7 میلیارد یورو پروژه جدید در صنعت پتروشیمی انجام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۵    
رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که مردم خوزستان از هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند گفت: سیل در این استان نیز یک امتحان الهی بود که مردم این خطه با تمام وجود تلاش کردند و از این امتحان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۴    
در برنامه تلویزیونی نقد سینما که ساعت 22 امشب (جمعه 13 اردیبهشت) از شبکه پنج سیما پخش می شود، علاوه بر نقد فیلم سینمایی زندانی ها ساخته مسعود ده نمکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۲    
مازندرانی ها در سیزدهمین روز از ماه اردیبهشت گرمای تابستانی را تجربه کردند و دمای هوا نیز از آنچه که هواشناسی پیش بینی کرده بود ، فراتر رفت .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۹    
گروه طالبان درخواست لویه جرگه مشورتی صلح برای آتش بس در ماه رمضان را رد کرده و یکبار دیگر تاکید کرده با دولت رئیس جمهور اشرف غنی مذاکره نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۸    
سعید مومنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: میزان مصرف گاز در بخش های خانگی، تجاری، نیروگاهی، پالایشگاهی و ایستگاه های تقویت فشار در سال گذشته 220 میلیارد متر مکعب برآورد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان راه اندازی 602 مرکز مشاوره در کنار دادگاه های خانواده گفت: تا پایان سال 1400 دست کم 1080 مرکز مشاوره ایجاد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن شش نفر در حادثه رانندگی در محور "تبریز-مرند" خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۶    
چند جسد در نزدیکی مرز ایران و ترکیه کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
رئیس جمهوری روسیه قانونی را که مجلس این کشور برای ایجاد اینترنت مستقل تصویب کرده بود امضا کرد تا از امروز دولت روسیه مکلف به اجرای این قانون شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن چهار موشک را به تجمع سربازان سعودی در منطقه الربوعه در جنوب عربستان شلیک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۵    
کمک های بشردوستانه چندباره مردم کویت و اتباع ایرانی مقیم این کشور به سیل زدگان به سفارت ایران تحویل و پس از هماهنگی های لازم، وارد کشور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۹    
منابع خبری با اشاره به حملات صورت گرفته به پایتخت لیبی طی شبهای گذشته اعلام کردند که اماراتی ها در این موضوع دخیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری تهران از تجاوز به حریم ریلی در ایستگاه جهاد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
سرپرست اداره تعاون عباس آباد با اشاره به ثبت 104 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان گفت: 60 درصد این واحدها نیمه فعال و فعال هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
رئیس انجمن آسیب شناسی اجتماعی ایران با انتقاد از ازدواج سفید گفت: ازدواج سفید نیازهایی را از افراد برطرف می کند اما بدون تعهد و اینجا آسیب جدی که به فرد وارد می شود حاکی از تنهایی مطلق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۰    
خبر آزاد شدن صادرات تخم مرغ، نرخ این محصول را دوباره افزایش داد و به 13 هزار و 500 تومان تا 18 هزار تومان رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۷    
گروهی از داوطلبان پاکسازی محیط زیست در مدت 2 هفته بالغ بر سه تن زباله از دامنه و ارتفاعات کوه اورست ( بلند ترین قله جهان ) جمع آوری کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۴    
سرمربی سابق سایپا اظهارات تندی را پس از برکناری از هدایت نارنجی پوشان مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل باشگاه سایپا دقایقی در تمرین امروز تیمش حضور داشت و با بازیکنان سایپا به گفت و گو پرداخت؛ گفت و گویی که مهم ترین موضوع آن اعلام ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم سایپا بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
آمار گمرک ایران حاکی از کاهش 38 درصدی ارزش تجارت ایران و آمریکا در سال گذشته نسبت به سال 1396 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از نصب تابلوی خیابان جمشید مشایخی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۸    
اردستان- مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش که به تصویب شورای عالی فرهنگی رسیده در اردستان در حال اجرا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شیوه سنتی توزیع و عرضه دارو، در شرایط امروز کشور، شیوه کارآمدی نیست، بنابراین نظام توزیع و عرضه دارو نیازمند تحول بنیادی است تا مبادا بیماری در این روزها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۹    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت کشور گفت: اجرای توسعه میادین نفتی در غرب کارون، موجب می شود تا تولید نفت از این منطقه تا پایان سال روزانه 50 هزار بشکه بیشتر به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۰    
با توجه به تحلیل اقتصاددانان احتمال تجمیع صنایع هوایی اروپا بسیار زیاد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند بالگرد آپاچی سعودی را در شهر مرزی جیزان ساقط کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
منابع آگاه اعلام کردند این احتمال وجود دارد که عربستان در ماه ژوئن تولید نفت خود را افزایش دهد، اما این افزایش تولید نفت احتمالا به جای برآورده کردن انتظار آمریکایی ها در افزایش صادرات برای تعیین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
چهارشنبه گذشته ساعت 10 شب کامران ،یک شیر نر ایرانی یا آسیایی در پوشش طرح احیای نسل شیر ایرانی از باغ وحش بریستول بریتانیا به تهران منتقل شد و دیروز در باغ وحش ارم تهران به نمایش گذاشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جزئیات شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران در خصوص اخذ عوارض علاوه بر جریمه به دلیل تردد غیرمجاز در محدوده زوج و فرد را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۰    
عبدالصمد خرمشاهی گفت: موکلم در خارج از کشور است و در صحبتی که با من داشت گفته که تابع قوانین و مقررات است و اصلا فکر نمی کرده که اتهامی متوجه او باشد و مشکلی ایجاد کند و به محض اینکه به ایران برگردد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۷    
امام جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه آمریکا و انگلیس طبق فرموده رهبری دنبال سرباز از طریق سند 2030 هستند، گفت: برادر و خواهر معلم برای آمریکا و انگلیس می خواهی سرباز درست کنی یا برای اسلام و قرآن؟.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۲    
علی مطهری، نایب رئیس مجلس درباره احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری 1400 آن را منتفی ندانسته و می گوید: بستگی به شرایط دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۲    
به نظر می رسد سریال شبکه نمایش خانگی رقص روی شیشه با مشکلاتی روبه رو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۰    
معاون وزیر نفت گفت: از نظر ما صنعت پتروشیمی تحریم پذیر نیست و تاب آوری بالایی را دارد اما باید خودمان را برای هر اتفاق و شرایطی آماده کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۲    
هند قصد دارد در ماه جولای، لندری به قطب جنوب ماه ارسال کند. تاکنون هیچ فضاپیمایی در این قسمت ماه فرود نیامده است. دانشمندان معتقدند سنگ های 4 میلیارد ساله در این قسمت ماه وجود دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۳    
اظهارات رسمی مسئولان مبنی بر ضرورت سهمیه بندی بنزین در سال 98 و اطلاع رسانی برخی منابع آگاه وزارت نفت از این اقدام چراغ خاموش دولت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی برنامه های به کار گرفته شده در راستای مقابله و خنثی کردن فشارهای اقتصادی آمریکا و آرایش متناسب با هدف کنترل بازار ارز و مهار تورم را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۴    
امام جمعه تهران گفت: در این شرایط مذاکره کردن تسلیم است و تسلیم یعنی ذلت و ملت ایران تسلیم ناپذیر است و شعارش هیهات من الذلة است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل استقلال درباره جدایی وینفرد شفر از این تیم گفت: در دنیای فوتبال مرسوم نیست که مربی حق فسخ داشته باشد و باشگاه تحت هیچ شرایطی نتوانست فسخ کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
به تازگی اینستاگرام از قابلیت های جدید و تغییر و تحولاتی که بیشتر حول محور استوری های این شبکه اجتماعی بوجود آورده، خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۹    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در شرایط تحریم صنایعی باید مورد حمایت قرار بگیرند که کمترین وابستگی ارزی را دارند و می توانند نیاز خود به مواد اولیه و تجهیزات و ابزارآلات تولید را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۷    
وزیر کشور گفت: بار مسئولیت مقابله با تحریم ها در شرایط فعلی را باید به عهده استانداران گذاشت چرا که آنها توان و اختیار لازم را در این زمینه دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: بازسازی مدارس شهرهای سیل زده آغاز شده است و انشاءالله این مدارس تا مهر ماه آماده برگزاری کلاس درسی می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۱    
نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهند که نداشتن تحرک و نشستن طولانی مدت در یک جا موجب ضعیف شدن استخوان ها، به ویژه در مردها می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۱    
از آنجایی که دولت کانادا برای تشویق مشتریان به خرید خودروهای برقی کمک پنج هزار دلاری می کند، شرکت تسلاموتورز نیز تصمیم گرفته به منظور بهره مندی مردم این کشور از تخفیف دولتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۳    
یک متخصص روانشناسی سلامت معتقد است که اگرچه تعداد مبتلایان به اختلال هویت جنسی در دنیا بسیار کم است، اما جامعه باید قبول کند که "ترنس ها" هم مانند سایر انسان ها حق زندگی دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۵    
قانونگذاران کلمبیایی اظهار کردند، از دادگاه عالی این کشور درخواست خواهند کرد که درباره قانونی بودن رای سنا بر سر تغییرات در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم جنگی شبه نظامیان و مقامات نظامی سابق فارک حکم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۸    
منابع لیبیایی از آواره شدن شمار زیادی بر اثر درگیری های جاری در پایتخت این کشور خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۶    
استاد ایمونولوژی بالینی و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نگهداری حیوانات خانگی از علل بروز آسم و آلرژی در افراد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات اقدامات و عملیات بیش از 350 آتش نشان تهران در سه استان سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۹    
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران طبق تازه ترین آمارهای منتشر شده برآورد کرده اند که دیگر فروش گوشی های آیفون نمی تواند بزرگترین سهم درآمدزایی و سودآوری اپل به شمار برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۳    
عضو شورای مرکزی خانه کارگر امروز جمعه- 13 اردیبهشت ماه- در جمع هیت اجرایی خانه کارگر ، کانون انجمن های صنفی کارگری و شوراهای اسلامی کار سیستان و بلوچستان در زاهدان بر لزوم توسعه و گسترش تشکل های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۱    
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور از 126 حمله دسته های ملخ صحرایی به کشور از بهمن ماه 97 تاکنون خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۹    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط حاکم بر جامعه ناشی از گران مدیریت کردن آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۴    
طوفانی قدرتمند امروز (جمعه) سواحل نواحی شرقی هند را همراه با باران های سیل آسا و بادهای قوی با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت درنوردید اما با توجه به تخلیه یک میلیون نفر پیش از وقوع آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۰    
بازارهای سهام آسیایی در معاملات اندکی که با تعطیلی برخی بازارهای مهم منطقه همراه بود، ضعیف بودند، اما دلار با منتفی شدن کاهش نرخ بهره، تقویت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۹    
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اساتید پروازی خود دیدار کردفرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل دو نفر از اساتید پروازی خود، از مقام شامخ آن ها تجلیل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۵    
تولید ناخالص داخلی کشورهای عضو اتحادیه اروپا 0.5 درصد افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۴    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود یک سامانه بارشی جدید در 14 اردیبهشت ماه جاری که از شمال غرب و غرب کشور وارد می شود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۶    
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از نجات 4گردشگر مفقود شده در ارتقاعات شملق خبر داد.
  • ۱