دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 11 آبان 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آبان 1395 خبرگزاری آنا 2 آبان 1395 خبرگزاری آنا 3 آبان 1395 خبرگزاری آنا 4 آبان 1395 خبرگزاری آنا 5 آبان 1395 خبرگزاری آنا 6 آبان 1395 خبرگزاری آنا 7 آبان 1395 خبرگزاری آنا 8 آبان 1395 خبرگزاری آنا 9 آبان 1395 خبرگزاری آنا 10 آبان 1395 خبرگزاری آنا 11 آبان 1395 خبرگزاری آنا 12 آبان 1395 خبرگزاری آنا 13 آبان 1395 خبرگزاری آنا 14 آبان 1395 خبرگزاری آنا 15 آبان 1395 خبرگزاری آنا 16 آبان 1395 خبرگزاری آنا 17 آبان 1395 خبرگزاری آنا 18 آبان 1395 خبرگزاری آنا 19 آبان 1395 خبرگزاری آنا 20 آبان 1395 خبرگزاری آنا 21 آبان 1395 خبرگزاری آنا 22 آبان 1395 خبرگزاری آنا 23 آبان 1395 خبرگزاری آنا 24 آبان 1395 خبرگزاری آنا 25 آبان 1395 خبرگزاری آنا 26 آبان 1395 خبرگزاری آنا 27 آبان 1395 خبرگزاری آنا 28 آبان 1395 خبرگزاری آنا 29 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۷    
نیروهای عراقی روز سه شنبه توانستند شماری از زنان ایزدی را در ورودی شهر موصل،تهرگاه گروه تروریستی داعش در عراق آزاد کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۱    
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:منصوریان هم خودش می داند که من از چین پیشنهاد دارم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۷    
رئیس جمهوری توئیت کرد: رای امروز نمایندگان مجلس، پایبندی به عهد خود با مردم در 7 اسفند بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۴    
ستاد عملیات مشترک نیروهای عراقی امروز سه شنبه اعلام کرد این نیروها راه ارتباطی موصل- بغداد - شهرک حمام العلیل را آزاد کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۱    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت وزیر جنگ این رژیم با پیشنهاد انتقال مراکز ساماندهی و حفاظت نظامی به شمال فلسطین اشغالی موافقت کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۵۰    
دولت کویت از میزبانی کارشناسان نظامی آلمانی برای ارتقای سطح آمادگی نیروهای کویتی و آموزش این نیروها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۳۸    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی با انتقاد از اوضاع جاری در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا آن را بی شرمی محض دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۳۲    
دکتر روحانی حرکت امام (ره) و روحانیت در مبارزه با استعمار را از افتخارات بزرگ حوزه خواند و تاکید کرد: 13 آبان که روز تاریخی تبعید حضرت امام(ره) به سبب مخالفت با کاپیتولاسیون بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۱۶    
خبرگزاری رویترز نوشت: پلیس دانمارک از کشف اجساد یک زن پناهنده سوری و دخترانش در فریزر منزل آنها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۱۰    
شاگردان محمدحسین میرشمسی در تیم ملی فوتبال ساحلی در اولین دیدار خود در جام بین قاره ای به برد خوبی رسیدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۰۱    
میترا حجار با گریمی متفاوت درنمایی از فیلم سینمایی"دعوتنامه"به کارگردانی مهرداد فرید را می بینید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۴۳    
شهیندخت ملاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده روز سه شنبه در حاشیه ششمین اجلاس وزیران سازمان همکاری های اسلامی در استانبول در دیدارهای جداگانه ای با هیفا فهمی اغا وزیر امور زنان فلسطین و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعاتی پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای را صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۲۲    
اولین کنفرانس ملی از ایثار تا شهادت با حضور سرهنگ کریمی اول جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و هیات رئیسه واحد علی آبادکتول و جمعی از مسئولین استان و شهرستان در سالن علامه جعفری واحد علی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۲۲    
رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت با نعمت زاده و مجموعه مدیران این وزارت خانه دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۵۸    
جمال شورجه اعلام کرد در سریال حضرت موسی(ع) و ایفای نقش این پیامبر از فردی که سابقه بازیگری ندارد استفاده می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۶    
ویشکا آسایش گفت: بعد از حضورم در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی تا الان پیشنهاد خوبی برای حضور در تلویزیون نداشتم که بخواهم آن را بررسی کنم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۷    
احسان خواجه امیری برای اجرای کنسرت عازم کشور کانادا می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۳    
دبیر قرارگاه امام علی(ع)، ویژه اربعین استان ایلام گفت: همه زائران باید از محل سکونت خود ویزا دریافت کنند و در غیر این صورت از مبادی ورودی استان از تردد آن ها به مرز جلوگیری می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۰    
رییس جامعه متخصصان داخلی ایران بیان کرد: افراد مبتلا به بیماری های خاص از رفتن با پای پیاده به کربلا و اماکن پر ازدحام اجتناب کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۰    
داوران گروه ملی جمهوری اسلامی ایران در دیوان دائمی داوری لاهه متشکل از جمشید ممتاز، علیرضا جهانگیری، محسن محبی و حسین پیران از طرف جمهوری اسلامی ایران برای یک دوره شش ساله تعیین و نام و مشخصات آنها ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۳    
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با مشخص شدن وزیر ورزش و در صورت تغییر احتمالی در رأس مدیریتی باشگاه پرسپولیس امیدوارم تغییراتی رخ دهد که به سود تیم و باشگاه باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۳۷    
با نظارت های ترس آور حق نمایندگی از ملت گرفته می شود. متاسفانه به این طرز تفکر بها می دهند. در همین دوره نمایندگی باعث شد من را رد صلاحیت کنند با این بهانه که چرا اسم موسوی را آوردید؟ چرا اسم خاتمی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۸    
یک سایت خبری مدعی مرگ یک زن 28 ساله پس از وضع حمل در بیمارستانی در ساری شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۱۶    
دکتر صالحی امیری به عنوان دوازدهمین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پشت میز این وزارت خانه در بهارستان نشست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۰۴    
سرمربی تیم ملی جوانان اسامی 22 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی و اعزامی به تورنمنت چهارجانبه کره جنوبی را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۰۴    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص لیگ برتر فوتسال و لیگ دسته دوم و سوم فوتبال اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۹:۰۴    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:کی روشروز گذشته با صراحت حمایت خود را از سلطانی فر اعلام کرد و این نشان می دهد هم اطلاعات خوبی به سرمربی پرتغالی رسیده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی وزارت کشور گفت: کمیسیون ماده 10 در آخرین جلسه خود که روز گذشته در وزارت کشور تشکیل شد، با تأسیس یک تشکل سیاسی جدید تحت عنوان مجمع ایثارگران موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۹    
نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری نسبت به عملکرد هیأت رئیسه در هنگام سخنان موافقین و مخالفین در جلسه علنی امروز انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۰    
نماینده مردم تهران در مجلس از عدم در دستور قرار گرفتن تقاضای تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری انتقاد کرد و تذکر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کاوه رضایی مشکلی با ما ندارد و هیچ جا نمی رود و با ما خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۷    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری پس از رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی حسن روحانی با انتشار مطلبی در توئیتر نوشت که امروز در مجلس تفاوتی اساسی وجود داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۴۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) پس از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به هر سه وزیر دولت رای اعتماد دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۸    
ابزار تحت وب جدید ناسا و دانشگاه استونی بروگ قرار است از شهروندان دانشمند برای کمک به مکان یابی گروه های پنگوئن ها استفاده کند و همچنین درک بهتری از تاثیر تغییرات آب وهوایی و سایر تهدیدات برای چهار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۲    
وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: با همه آگاهی بر موانع و مشکلات و چالش های حوزه جوانان با توکل به خدا و به لطف برنامه راهبردی و تجربه بیش از سه دهه مدیریت در سمت های مختلف از جمله سمت قائم مقامی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۲    
به دنبال خبرهایی در برخی از رسانه ها درباره دانشگاه خوارزمی و تفکیک پردیس های البرز و تهران این دانشگاه ، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعیه ای را صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۲۲    
شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی رشته های جدید در مقطع دکتری دانشگاه شهید بهشتی موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۶    
نخستین جشنواره شیخ طبرسی و اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی امروز در حالی برگزار شد که آیت الله هاشمی رفسنجانی 53 جلد کتاب به هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی اهدا کرد و از خاطره تالیف این ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۳    
منطقه گوگجلی واقع در شرق شهر موصل در استان نینوا پس از آزادسازی همچنان شاهد درگیری های سخت میان یگان مبارزه با تروریسم عراق و عناصر گروه داعش است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تضعیف قدرت به معنای تضعیف امنیت ملی و اقتدار آن است به همین دلیل باید همکاری بین سازمان های پدافند عامل و غیرعامل افزایش پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۳    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه امروز اولین آزمون مجلس دهم است گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مدیران موفق اجرایی در سطح کشور است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۰    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از انجام مذاکرات برای عملیاتی کردن تفاهم نامه همکاری با کارخانه ماشین سازی تبریز در زمینه تولید قطعات و ماشینهایcnc خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت عنوان کرد: در مواد مخدر سنتی نسبت مصرف مردان به زنان 9 به 1 است اما در مصرف مواد صنعتی نسبت مصرف مردان به زنان 4 به 1 است که این نشان می دهد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۰    
براساس تفاهم نامه ای بین پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز آموزش وپژوهش وزارت امورخارجه موزه تاریخ دیپلماسی ایران استانداردسازی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۷    
رئیس پلیس راهورناجا در جلسه کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی گفت: با توجه به آمار موجود تصادفات مرگبار در درون شهرها افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۷    
در چارچوب مصوبات تشکل های دانشجویی، یازدهمین دوره انتخابات جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با مشارکت جمع کثیری از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۷    
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سیستم ارتباطی الکترونیکی در مکان های مختلف به خصوص پایانه مرزی مهران تقویت شده و اربعین امسال ،دیگر قطعی ارتباط نخواهیم داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۷    
جلسه شورای هماهنگی معاونان سما دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دکتر امیرتیموری رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۷    
رئیس اداره کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از ارایه راهنمایی و مشاوره به 800 مورد پایان نامه مربوط به استادان واحد در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۱    
امام جمعه گرمسار در همایش امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با تاکید بر انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۱    
نسل جدید هواپیمای فضایی که دو سال پیش در حین پرواز آزمایشی سقوط مرگ باری داشت به زودی راهی آسمان می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نوبت عصر امروز خانه ملت، به سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش رأی اعتماد دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۵    
فرماندار کوهبنان در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: مشارکت دانشگاه در طرح های اقتصادی می تواند عامل توسعه و رونق اقتصادی شهرستان باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تقسیم بندی سینماهای کانون سراسر کشور به گروه های مختلف خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۲    
برنامه از آسمان جمعه 14 آبان ماه به ماجرای هدیه ای که رهبر معظم انقلاب برای نهال، دختر خردسال شهید مهدی قاضی خانی فرستاد و آشنایی بیشتر با این شهید مدافع حریم اسلام می پردازد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۲    
دفتر آموزش، توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور برای ارتقای سطح آگاهی و علمی همکاران معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی در حوزه بازاریابی و صادرات ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۲    
معاون بانک مرکزی در همایش سرمایه گذاری و توسعه در ایران که در نمایشگاه کیش اینوکس 2016 برگزار شد، گفت: رویکرد کلی تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی، ایجاد ثبات در اقتصاد کلان و شفافیت اقتصادی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۶    
دانشمندان ناسا با بررسی اطلاعات دریافتی از فضاپیمای GRAIL، علت پیدایش حلقه های ماه را کشف کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۳    
مهندس ولی شیری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه دوم کشوری در رشته طراحی و برنامه ریزی شهری و منطقه ای را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۰    
هافبک ملی پوش استقلال از همه کسانی که با او همدردی کردند تشکر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۰    
نماینده مردم ایران شهر در مجلس با اشاره به سوابق مدیریتی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: وی شخصیت وفادار داشته و کارنامه مدیریتی اش موفق بوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۰    
یک نماینده اصولگرای مجلس، گفت: رئیس جمهوری وعده داد از سیاست فریب استفاده نشود، ما هم موافقیم اما چرا دو سوم زمان خود را به کاری غیر از دفاع از وزرای پیشنهادی اختصاص داد؟
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۰    
جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما به دنبال آرمان های انقلاب اسلامی هستیم و مهمترین ضرورت در آرما ن ها، حفاظت از جان و امنیت مردم است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۰    
دانشجویان واحد جویبار در مسابقات تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران موفق به کسب مقام شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۷    
نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی ورزش مخالفت کرد و گفت: بهتر بود سلطانی فر در سازمان میراث فرهنگی باقی می ماند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۷    
سمینار یک روزه بیماری مشمشه در اسب با هدف شناسایی و پیشگیری به موقع قبل از شیوع بیماری در سالن کنفرانس دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۷    
ورزشکار المپیکی انگلیس اعلام کرد در صورتی که میزبانی بازی های جهانی در سال 2017 تغییر نکند، در مسابقات شرکت نمی کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۴    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: قدمگاه خواجه خضر شهرستان گرگان با شماره 31571 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: به دلیل بروز پدیده گرد و غبار دانشگاه ها و مدارس تمام مقاطع تحصیلی خوزستان در نوبت صبح و عصر فردا (چهارشنبه) تعطیل و فعالیت ادارات در این روز تا ساعت 13 ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۱    
قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ارائه خدمات مختلف به شرکت کنندگان راهپیمایی روز 13 آبان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی در نامه ای به سرپرست جدید سازمان لیگ ضمن تبریک به او گلایه هایی را هم مطرح کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۵    
طبق اعلام بنیاد ملی خواب آمریکا، زنان باردار باید برای پیشگیری از برخی مشکلات سلامت، خواب کافی داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با بیان اینکه رعایت برنامه ریزی بودجه و اجرای دقیق آن براساس بخشنامه های سازمان مرکزی الزامی است، گفت: کاهش هزینه ها تا سقف 10درصد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۳    
امیر قطر با اشاره به وجود اختلافات عمیق در منطقه گفت که چنین مناقشاتی باید با مذاکره میان طرف ها حل و فصل شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۳    
پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی مراسم یوم الله 13 آبان در روز پنجشنبه را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، گفت: در نخستین جلسه کمیته مشترک کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نظام پرستاری کشور مقرر شد پیگیری اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در قالب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۰    
منابع خبری اعلام کردند رئیس جمهوری لبنان، فردا (چهارشنبه) اقدام به رایزنی با فراکسیون های پارلمانی برای انتخاب نخست وزیر و تشکیل دولت جدید می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۰    
پتروشیمی جم درباره آنچه برداشت های شخصی از نشست خبری اخیر مدیرعامل این شرکت خواند، توضیحاتی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۷    
معاون سازمان حج و زیارت اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های قبلی سامانه سماح تا 22 آبان کار ثبت نام زائران را انجام می داد اما به دلیل استقبال زائران اربعین این زمان تا 28 آبان تمدید شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۴    
مدیر تیم های ملی جودو گفت: متاسفانه اگر حال و روز جودوی ایران خوب نیست به این دلیل بود که مسئولان بیشتر به حواشی توجه کردند تا اینکه اوضاع آشفته این رشته را سر و سامان بدهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۴    
سارقی که با سرقت از افرادی شهرستانی در پایانه های شهری و پس از بیهوش کردن مالباخته هایش متواری بود، دستگیر شد. این سارق افراد مالباخته را با آبمیوه بیهوش و اموال آنها را سرقت می کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۴    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ اسلام و ایران و روند تحولات عمیق در جهان قرار داریم و این زمان برای ما بسیار حیاتی است گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۴    
جلسه شاهد و ایثارگران با حضور جمعی از استادان مشاوره دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و ستاد امور شاهد و ایثارگران و با شرکت کارشناسان بنیاد امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۴    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: سامانه های دفاعی تهدید را قبل از رسیدن به مرزها کشف و علیه آنها اقدام تاکتیکی انجام می دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۴    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و دبیر هیأت امنا این دانشگاه در پیامی، درگذشت پدر دکتر علوی فاضل ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۱    
تاکنون محققان از فناوری واقعیت مجازی برای درمان بیماری هایی چون ترس از حیوانات استفاده کرده اند اما این بار محققان اروپایی از این فناوری برای بهبود روابط اجتماعی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی بهره ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۱    
مجموعه تلویزیونی ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی از شنبه 15 آبان از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۱    
زمینه های همکاری علمی و دانشگاهی ایران و قبرس در حوزه علوم پزشکی در دیدار دکتر باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دیمیتریس سیلوریس، رئیس مجلس قبرس بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۱    
نماینده اراک با تأکید بر لزوم توجه به ورزش بانوان گفت: آقای سلطانی فر توجه ویژه ای به موضوع استفاده از مدیران خانم در فدراسیون ها ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۱    
در سالروز شهادت مدافع حرم اهل بیت شهید ایمان خزاعی نژاد فرزند شاهرخ خزاعی نژاد کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۸    
برنامه های هفته ترویج علم از سوی انجمن ترویج علم ایران و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۵    
نماینده مردم تالش در مجلس گفت: آقای سلطانی فر در قضیه فتنه که آن زمان استاندار گیلان بود به همراه 16 فرماندارش استعفا کردند و از برگزاری انتخابات در زمان مشخص شده ابزار ناتوانی کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۵    
هیأت داوران بخش ملی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۵    
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید قسمتی از جامعه مدیریت را از خدمت به انقلاب حذف کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۲    
مراسم بزرگداشت هفته تربیت بدنی با حضور سه نفر از پیشکسوتان عرصه ورزش و تربیت بدنی شهرستان سقز، استادان، کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر عربستان پول نفت را در دانش سرمایه گذاری می کرد امروز تاج سر دانش فناوری در جهان بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۲    
مستند ماشین روز قیامت به کارگردانی سودابه مرادیان در پردیس سینمایی چارسو رونمایی، اکران و نقد می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۶    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام اینکه 501 پایگاه امداد و نجات هلال احمر در سراسر کشور برای اربعین در آماده باش کامل است ...