سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 2 آبان 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آبان 1395 خبرگزاری آنا 2 آبان 1395 خبرگزاری آنا 3 آبان 1395 خبرگزاری آنا 4 آبان 1395 خبرگزاری آنا 5 آبان 1395 خبرگزاری آنا 6 آبان 1395 خبرگزاری آنا 7 آبان 1395 خبرگزاری آنا 8 آبان 1395 خبرگزاری آنا 9 آبان 1395 خبرگزاری آنا 10 آبان 1395 خبرگزاری آنا 11 آبان 1395 خبرگزاری آنا 12 آبان 1395 خبرگزاری آنا 13 آبان 1395 خبرگزاری آنا 14 آبان 1395 خبرگزاری آنا 15 آبان 1395 خبرگزاری آنا 16 آبان 1395 خبرگزاری آنا 17 آبان 1395 خبرگزاری آنا 18 آبان 1395 خبرگزاری آنا 19 آبان 1395 خبرگزاری آنا 20 آبان 1395 خبرگزاری آنا 21 آبان 1395 خبرگزاری آنا 22 آبان 1395 خبرگزاری آنا 23 آبان 1395 خبرگزاری آنا 24 آبان 1395 خبرگزاری آنا 25 آبان 1395 خبرگزاری آنا 26 آبان 1395 خبرگزاری آنا 27 آبان 1395 خبرگزاری آنا 28 آبان 1395 خبرگزاری آنا 29 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۴    
قاتل فراری در شهرستان مشگین شهر پس از قتل همسرش به هنگام فرار با خودرو پراید، با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و در زیر چرخ های آن جان باخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۵    
فریدون آسرایی، خواننده پاپ با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: یه روز عالی در شهر بگیو در کنار نیما و اسی نصیری که سی و هشت سال قبل با هم رفتیم فیلیپین ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۲    
همسر جمشید مشایخی گفت: همسرم دو روز آینده برای عکسبرداری و دیگر کارهای لازم به بیمارستان منتقل می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۹    
احسان علیخانی پس از 10 سال حضور مداوم در شبکه سه سیما به دنبال تولید برنامه ای برای شبکه نسیم است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۳    
مدیر گروه صنایع غذایی یک ویک در واکنش به تبلیغات غیرقانونی جم از محصولات این شرکت، گفت که این گروه صنایع غذایی از دست اندرکاران شبکه ماهواره ای مذکور به طور رسمی شکایت کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۱    
دبیر فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی از انتخاب حمید رضا حاجی بابایی به عنوان رئیس این فراکسیون خبر داد و گفت که فراکسیون ولایت به دو سوفراکسیون شامل ولایت و مستقلین ولایی تقسیم شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۸    
یک زن اهل شمال تگزاس پس از بروز مشکل در زمان بارداری مجبور شد دو بار کودک خود را به دنیا بیاورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۵    
روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مناطقی از استان های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بارش برف و در استان های شمال غرب، سواحل خزر و دامنه های جنوبی البرز ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۱:۵۹    
استاد بشیر جزایری، استاد دانشگاه های ایران، عراق و الجزایر سرانجام در سن 70 سالگی درگذشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۴    
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که تمام اقداماتی که توسط ترکیه در حلب صورت می گیرد، برای این است که روزی فرا برسد که ترکیه بگوید حلب برای ما است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۲    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توییت جدیدی درباره ایران نوشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۶    
اولگ سافونوف رئیس آژانس فدرال گردشگری روسیه برای رشد هرچه بیشتر همکاری های دو کشور در این حوزه، خواستار گشایش دفتر نمایندگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران در مسکو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
رییس جمهوری در جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان مرکزی، جهت گیری دولت را ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار در عرصه داخلی و خارجی برشمرد و با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار واحد صنعتی با تسهیلات ارائه شده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۳    
دادستان کرج گفت: منتظر اعلام نتیجه پزشکی قانونی برای علت مرگ دختر بچه شش ساله هستیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۷    
ظهر امروز به دلیل اختلال بوجود آمده در سیستم انتقال شرکت ارتباطات زیرساخت، بخشی از ظرفیت انتقال مرکز مخابراتی انقلاب اسلامی به مدت 25 دقیقه از مدار خارج و باعث اختلال در سرویس های مشترکین این شرکت در ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۳    
مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران از آزاد سازی حدود 23 کیلومتر از حریم ساحلی دریای خزر در غرب مازندران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۸:۰۱    
نخستین پرواز هواپیمایی KLM به ایران به عنوان قدیمی ترین ایرلاین جهان، بامداد دوم آبان ماه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۸    
به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل شهروندان ایرانی در 10 کیلومتری شهرستان اوزآلپ استان وان در شرق ترکیه، یک ایرانی جان باخت و 6 نفر دیگر از جمله راننده آن که شهروند ترکیه است، زخمی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نامه معرفی سه وزیر پیشنهادی علوم، ورزش و آموزش و پرورش سه شنبه اعلام وصول خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۱    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بخش نامه پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی را برای نیم سال دوم سال تحصیلی 95_96 ابلاغ کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۸    
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: طلبه ها هیچ آموزشی در فضای نظامی ندیده بودند اما با توجه به استخوان بندی که در حوزه علمیه داشته اند وارد سیستم عقیدتی سیاسی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ جمعی از اصحاب قلم، مدیران و فعالان رسانه ای در سایت ها، خبرگزاری ها و روزنامه ها، با ارائه تحلیلی از فضای سیاسی کشور ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۰    
به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) نیروی انتظامی جمهوری اسلامی منعقد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۴    
6 سند همکاری های حمل و نقلی امروز (یکشنبه) پس از دیدار وزیر راه و شهرسازی و وزیر حمل و نقل و زیرساخت دیجیتال آلمان بین دو کشور امضا شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۴    
سرمربی سرشناس سابق تیم ملی ایتالیا با حقوقی سالیانه 4 و نیم میلیون یورو زمام هدایت چین را برعهده گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۴    
پیش بینی آینده مملو از چالش است اما زمانی که بحث پیشرفت های فناوری و تفکر رو به جلو به میان می آید، کارشناسانی که در آژانس تحقیقاتی پنتاگون آمریکا کار می کنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۱    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با بیان اینکه تنها برای امور تایپ و پویا نگاری در سطح منطقه 17، مبلغ 1 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۱    
سینمای ایران با فیلم های تا آمدن احمد ، تگرگ و آفتاب و حکایت عاشقی مانند سه سال گذشته حضوری چشمگیر در جشنواره فیلم های تاریخی و نظامی ورشو دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۸    
کسائیان در رابطه با رسیدگی به پرونده سایت رویداد 24 گفت: این سایت به اتهام توهین به مقامات عالی نظام ، با اکثریت آراء مجرم شناخته شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۸    
نمایش مذهبی آیینی سلطانعلی نخستین سفیر ولایت با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با حضور سفرای کشورهای اسلامی، نخبگان فرهنگی، دینی و هنری در فرهنگ سرای ارسباران به روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۵    
این روزها گروه های شناخته شده تئاتری، بیش از پیش پلاتوهای اداره تئاتر را برای تمرین های خود برگزیده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۵    
منابع خبری از ورود یک هیات نظامی آمریکایی به مرکز فرماندهی عملیات موصل خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۲    
وزیر کشاورزی ضمن تاکید بر اینکه بانک کشاورزی حمایت های مالی و اعتباری را از تولیدکنندگان دریغ نکند و در اختیار آنها قرار دهد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۲    
رئیس مجلس با اشاره به بحران های اخیر در منطقه خاورمیانه گفت: ایران همواره بر اهمیت گفت وگو و مذاکره سیاسی به عنوان تنها راه غلبه بر مشکلات موجود به جای استفاده از ابزارهای نظامی تاکید دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۲    
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با دقایقی تأخیر از ساعت 15 و 10 دقیقه در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۹    
معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان گفت: یکی از مهم ترین موضوعات مهمی که باید برای توجه به مصرف کالاهای دانش بنیان داخلی به آن پرداخت، زمینه سازی فرهنگی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۹    
بلیت نمایش که کاری از گروه دادا با طراحی و کارگردانی شایان فیروزی با تخفیف ویژه به دانشجویان ارائه خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۶    
بازیکنان تیم سیاه جامگان مشهد به دلیل اتفاقاتی که در روزهای اخیر حول این تیم افتاد، امروز در تمرین این تیم حضور نیافتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۶    
کانون ادبیات قلم انقلاب دومین نشست بررسی داستان های کتاب از جنون تا مجنون را با آثار پری دژآلود برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۳    
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل نسبت به ازدیاد مجدد متکدیان در سطح شهر انتقاد کرد .
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۳    
جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی با حضور حجت الاسلام طیبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دکتر احمد سیف رئیس واحد تهران شرق و دیگر اعضا با محوریت برنامه های فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۳    
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حمایت از تولیدات دانش بنیان و با کیفیت ساخت داخل را در وهله نخست نیازمند فرهنگسازی و ترویج در این زمینه دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۰    
مهدی مهدیان طراح گرافیک ایرانی در چهاردهمین دوسالانه بین المللی پوستر مکزیک 2016 "جایزه ویژه" هیات داوران را از آن خود کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۰    
وزیر اطلاعات امروز( یکشنبه) در جریان سی و دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی به عنوان نماینده عالی دولت وارد شهرستان محلات شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۰    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و استان تهران در حکمی از سوی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما به عنوان رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۷    
امیر پورکیان از آغاز فیلمبرداری رحمان نوشته ابوالفضل جلیلی در فصل زمستان و همچنین توزیع خنده های آتوسا ی مهرداد فرید در شبکه خانگی از صبح فردا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دولت در زمینه فیش های حقوقی تا امروز گزارشی ارسال نکرده است. به جز تعداد معدودی برکناری، مابقی مدیران در سمت های دیگر جابه جا شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۴    
با تصویب شورای شهر تهران، شهرداری مجوز کمک 5 میلیاردی برای حضور در مراسم اربعین را دریافت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۴    
آلبرتو پرز، مدیر سابق باشگاه فوتبال آرژانتینیوس جونیورز، تیم فوتبالی که اولین بار مارادونا در این تیم در فوتبال آرژانتین درخشید، خانه ای را که مارادونا در سال های 1978 تا 1980 در آن اقامت داشت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۱    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: همکاری بازار سرمایه ایران و کره جنوبی گسترش می یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۱    
گروه پژوهشی دگره در پی اجرای نمایش هایی با رویکرد به زبان و متن و علاقه به ادبیات پیشرو بر آن شد ادبیات را به تماشا بنشیند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۱    
امیر قطر در بدو سفر به ترکیه به دیدار رئیس جمهوری این کشور رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۸    
رئیس دولت های نهم و دهم با ارسال نامه ای به دبیرکل جدید سازمان ملل ، انتخاب وی را به این سمت تبریک گفت و برای افزایش کارامدی سازمان ملل پیشنهادها و راه کارهای مهمی را به وی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۸    
یک رسانه فلسطینی در اقدامی بی سابقه اقدام به مصاحبه اختصاصی با وزیر جنگ اسرائیل کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
ستاره شناسان با به تصویر کشیدن عنصر هیدروژن و زیبایی های آن، یک تصویر از کهکشان راه شیری ایجاد کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی قوه قضاییه بازداشت یکی از قضات معروف را تکذیب کرد و گفت: این قاضی مشغول است و پرونده هم به او ارجاع می شود و بازداشت ایشان درست نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محمدعلی شامانی را به عنوان دبیر همایش ادبیات کودک و نوجوان معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
به دنبال حمله داعش به یک شهر در مناطق مرزی میان عراق و اردن، وزارت دفاع اردن از افزایش نظارت بر این مرزها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
فضاپیمای کاسینی ناسا که در حال گردش به دور زحل بود، متوجه یک تغییر چشمگیر در رنگ قطب شمال شش ضلعی این سیاره شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
رئیس جمهوری ترکیه بر حضور نیروهای نظامی کشورش در مناطق شمال سوریه تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
رئیس اداره تحقیق، توسعه، آموزش مردمی و اطلاع رسانی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آنتی بیوتیک ها در مقابل ویروس نقشی ندارد و هیچ کمکی به بهتر شدن بیمار سرماخورده نمی کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۹    
آیا صالحی امیری که در سال 92 از سوی مجلس نهم برای وزارت ورزش و جوانان رأی اعتماد نگرفت، از سوی مجلس دهم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رأی اعتماد می گیرد؟
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۹    
کتاب به به از مجموعه کتاب های مرغک از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان همکاری و تعامل رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما با این دانشگاه را قابل قدردانی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۶    
دانشمندان دانشگاه ایالتی کلرادو نظریه جدیدی را در مورد مثلث رازآلود برمودا ارائه داده اند که تاکنون تعداد زیادی هواپیما، کشتی و انسان در آن ناپدید شده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان از اعلام آمادگی شبکه استانی برای همکاری بیشتر با دانشگاه آزاد اسلامی در این استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 80 نفر از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در مرکز رشد این واحد دانشگاهی مشغول به کار هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۳    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط رهبری گفت: لازم است قانون انتخابات متناسب با ابلاغ سیاست های کلی رهبری تغییر یابد. ما امیدواریم این کار با سرعت و دقت صورت گیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۰    
روسیه از هم پیمانی چند کشور عرب حوزه حاشیه خلیج فارس با کشورهای غربی برای خودداری از محکومیت اقدامات تروریست ها در سوریه انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اهدای لوح تقدیر از حامدهوشیاری به پاس نویسندگی و کارگردانی آثار دینی و ارزشی اش طی سال های گذشته تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰    
مراسم تجلیل از کارکنان ممتاز ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰    
مجری طرح و توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر پژوهشگاه نیرو افتتاح و بهره برداری از نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی اراک را سرآغاز ورود ایران به حوزه ساخت نیروگاه های سایز بزرگ خورشیدی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم آینده اسلام و انقلاب اسلامی را تضمین می کند، گفت: زیربنای تفکر ایجاد شده در امت های اسلامی جهان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۴    
سرمربی تیم استقلال اعلام کرد تمامی عوامل این تیم اعم از بازیکنان، کادر فنی و کادر پزشکی حق گفت و گو با رسانه های مختلف را نخواهند داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۴    
دارنده مدال نقره المپیک لندن گفت: تا زمانی که پولادگر به عنوان رئیس در فدراسیون تکواندو فعالیت می کند سرمایه های این رشته باید دور بمانند چرا که او به هیچ عنوان انتقادپذیر نیست و هر کسی که با او ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۱    
ورزشگاه آزادی تهران که در پی صندلی گذاری طبقه دوم مقداری از ظرفیت آن کاهش پیدا کرد، با صندلی گذاری در طبقه دوم به 80 هزار نفر خواهد رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۱    
با برگزاری همایش رباتیک کاری مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد و دانشگاه آزاد اسلامی یزد جوانه های دانش پژوه خود را محک زدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۸    
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده مدیرمسئول سایت معماری نیوز گفت: مدیرمسئول این سایت دو پرونده دارد که یکی شکایت شکات خصوصی است که برای آن قرار وثیقه صادر شد و دیگری یک اتهام دیگر است که ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۸    
نمایش پوف اثر لین ناتیج با بازنویسی و کارگردانی فریناز صراف، سه شنبه 4 آبان ماه میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۸    
با حکم رئیس فدراسیون تیراندازی روسای سازمان تیم های ملی و کمیته پشتیبانی فدراسیون تیراندازی معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۵    
وزیر نیرو در مراسم افتتاح نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی در اراک گفت: وزارت نیرو به ظرفیت یک مگاوات بسنده نکرده و امسال نیروگاه های خورشیدی با ظرفیت 10 مگاوات و بیشتر به بهره برداری خواهند رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۵    
محمدعلی نجفی علت عدم پذیرش مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را بیان کرد و گفت: آقای دانش آشتیانی فردی سالم و کاردان است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۲    
رهبر کاتولیک های جهان که امروز یکشنبه درباره جنگ و کشتار بی رحمانه در اطراف موصل صحبت می کرد، خواستار خواندن نماز برای برقراری صلح و آشتی در عراق شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۹    
ایندیپندنت نوشت: ویدئوی لبخندزدن یک نوزاد نارس به یکی از پربازدیدترین ویدئوها در فضای مجازی تبدیل شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۶    
رئیس جمهوری، قانون موافقتنامه حمل و نقل بین المللی مسافر و کالا از طریق جاده بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قزاقستان را برای اجرا به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم می رسد که فضای عمومی مجلس نسبت به گزینه های پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی سه وزارت خانه، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش مثبت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۰    
فضاپیمای جونو ناسا که در مدار مشتری قرار دارد و به دلیل نقص فنی نمی تواند به مدار بعدی برود، عکس های ارزشمند و بی نظیری مخابره کرده است که توسط منجمان آماتور تحلیل می شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۷    
رئیس اتحادیه تعاونی مسافربری از انجام هماهنگی های لازم با سازمان راهداری برای افزایش دو برابری نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۴    
دومین مرحله مسابقات لیگ برتر کبدی زنان چهارم آبان ماه شروع خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۴    
تیم ملی کاراته مردان و زنان برای حضور در بیست و سومین دوره رقابت های جهانی، عازم اتریش شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۸    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان سفر یک روزه خود به زنجان ضمن بازدید از شهرک صنعتی روی و سرب، نسبت به دپوی پسماندهای این شهرک که می توانند به کانون ریزگردهای شیمیایی تبدیل شود، هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهوری پس از پذیرش استعفای علی اصغر فانی و انتصاب سید محمد بطحائی به عنوان سرپرست ، دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۹    
محمدرضا رحیمی رئیس مرکز آموزشی سما واحد یزد گفت: در راستای طرح قرآن در سما بیش از 1000 دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در این طرح شرکت داده شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۹    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و اداره آموزش و پرورش، با انعقاد تفاهم نامه همکاری، سرفصل جدیدی از همکاری های دوجانبه را گشودند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۹    
شبه نظامیان کرد موسوم به نیروهای پیشمرگه می گویند که شهر بعشیقه در شمال موصل را از کنترل داعش خارج کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از امضای قرارداد ساخت نخستین هتل 5 ستاره واقعی در ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۰    
نمایش دامپزشکی به کارگردانی شیرین جروقی از هفت آبان در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۰    
کمیسیون ماده 10 احزاب در آخرین جلسه خود برای 5 تشکل سیاسی پروانه فعالیت صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی قوه قضائیه جزئیات پرونده های فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان و برادران روزچنگ را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: تسریع در نهضت پاسخگویی، کیفیت افزایی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان فرهنگی از اولویت های اصلی و کاری همه مسئولان در این دانشگاه است.