جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 1 آبان 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آبان 1395 خبرگزاری آنا 2 آبان 1395 خبرگزاری آنا 3 آبان 1395 خبرگزاری آنا 4 آبان 1395 خبرگزاری آنا 5 آبان 1395 خبرگزاری آنا 6 آبان 1395 خبرگزاری آنا 7 آبان 1395 خبرگزاری آنا 8 آبان 1395 خبرگزاری آنا 9 آبان 1395 خبرگزاری آنا 10 آبان 1395 خبرگزاری آنا 11 آبان 1395 خبرگزاری آنا 12 آبان 1395 خبرگزاری آنا 13 آبان 1395 خبرگزاری آنا 14 آبان 1395 خبرگزاری آنا 15 آبان 1395 خبرگزاری آنا 16 آبان 1395 خبرگزاری آنا 17 آبان 1395 خبرگزاری آنا 18 آبان 1395 خبرگزاری آنا 19 آبان 1395 خبرگزاری آنا 20 آبان 1395 خبرگزاری آنا 21 آبان 1395 خبرگزاری آنا 22 آبان 1395 خبرگزاری آنا 23 آبان 1395 خبرگزاری آنا 24 آبان 1395 خبرگزاری آنا 25 آبان 1395 خبرگزاری آنا 26 آبان 1395 خبرگزاری آنا 27 آبان 1395 خبرگزاری آنا 28 آبان 1395 خبرگزاری آنا 29 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۳:۵۶    
سجاد شهباززاده هر روز به استقلال نزدیک و نزدیک تر می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۳:۴۱    
دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ستاد انتخاباتی کلینتون را سازماندهنده اتهام های اخلاقی علیه خود دانست و گفت : از تک تک زنانی که او را به آزار جنسی متهم کرده اند، شکایت خواهد کرد
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۵    
رییس سازمان سینمایی از وضعیت بازیگرانی که از شبکه جم بازگشته اند خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۹    
نماینده سابق مجلس در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:ما باید فساد را بگوییم و متناسب با آن برخورد شود. نگفتن چاره کار نیست.قوه قضائیه بگوید چرا رحیمی را بعد از کنار رفتن از سمتش محاکمه کرد؟
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۴    
آیت الله سبحانی در نوشتاری به شبهه وهابیت مبنی بر این که: با اهل برزخ نمی توان ارتباط برقرار کرد ، با دلایل قرآنی و روایی پاسخ گفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، به گزارش احمد شهید به هفتاد و یکمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۳    
نتایج یک نظرسنجی معتبر نشان می دهد که بسیاری از رای دهندگان جمهوری خواه همچون دونالد ترامپ، نامزد این حزب در انتخابات سال 2016 معتقدند که اگر هیلاری کلینتون، پیروز انتخابات نوامبر (آبان ماه) شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۰    
رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار "نیکلاس مادورو" رییس جمهوری ونزوئلا تاکید کرد: ایران از هر اقدامی در راستای ثبات بازار نفت، قیمت عادلانه و سهم منصفانه تولید کنندگان حمایت می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۱    
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، نیکلاس مادورو و هیأت همراه دقایقی پیش با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۲    
یک کامیون درون فضای گودبرداری شده یک ساختمان سقوط کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۶    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به تحرکات اخیر منطقه گفت: تشکیل کشور جدید با محور کردها از نظر ما همان اسرائیل ثانی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ضرب و شتم نوجوان بمی ربطی به آموزش و پرورش ندارد چرا که در مدرسه رخ نداده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۲    
دکتر روحانی عصر امروز با رئیس جمهوری ونزویلا دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۱    
آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: رسانه وقتی رسانه عقلانی است که اگر نقصی در جامعه شد فورا آن را حل کند و اگر موفقیتی نصیب ملت شد آن را بگوید که این جامعه آرامش پیدا کند و امنیت آن فراهم شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خوی گفت: ضعف ساختار اقتصادی کشور یک مشکل داخلی است که اقتصاد کشور را تهدید می کند و باید زیرساخت های اقتصادی کشور را تقویت کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۷    
محسن تنابنده عکسی از دیدار خود با نوه امام (ره) در اینستاگرام خود منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۱    
حامد بهداد، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد آبان ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و دو در شهر مشهد است و بازیگری را از همان سنین کودکی با تئاتر آغاز کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۵    
شاگردان برانکو ایوانکویچ اردوی 10 روزه ای را در تعطیلات لیگ در کشور امارات برگزار خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۲    
فیلم سینمایی هیهات با حضور جمعی از هنرمندان و عوامل این فیلم برای خانواده شهدای مدافع حرم در تالار ایوان شمس اکران شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۹    
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید ضمن هشدار نسبت به محتوای مخرب و منحرف کننده اینترنت خواستار راه اندازی اینترنت مستقل و قابل کنترل و مدیریت از داخل کشور شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۶    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان گفت: امیدوارم شروع خوب ما در مسابقات جهانی روزهای آینده هم ادامه پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۳    
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی های آموزشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من گفتم همه بسیج شدند تا پرسپولیس قهرمان شود نه اینکه می خواهند این تیم را قهرمان کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۱    
رئیس مرکز علوم هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: دانش علوم اعصاب یکی از 10 دانش قابل توسعه و مورد نیاز در ایران است که مسئولیت توسعه آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذاشته شده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۱    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت از تشکیل 8 کانون دانشجویی برای مشارکت و همکاری دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و دانشجویی خبرداد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۱    
شهردار منطقه 11 تهران گفت: با تغییر چیدمان فضای شهری احداث ایستگاه مترو؛ چهره میدان راه آهن تا پایان سال تغییر خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۱    
برخی از مقامات طالبان اعلام کرده اند که نمایندگانی را برای گفت و گو درباره پایان جنگ در افغانستان به پاکستان اعزام کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۵    
سرمربی تیم جوانان ایران گفت: تیم ما از نظر بدنی در سطح بالایی قرار دارد و همسم شده ایم تا ازبکستان را شکست دهیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۹    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با ورود موفق به عرصه تولید کاتالیست های هم رسوبی، در آینده نزدیک دامنه تولید کاتالیست های داخلی با کاربردهای گوناگون گسترش می یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۹    
مقام های محلی روسیه می گویند سقوط بالگرد در شمال غربی سیبری 19 کشته برجای گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۹    
علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه فیلم بدون تاریخ، بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۹    
ششمین شماره ماهنامه پاراگراف ویژه زنده یاد هما روستا بازیگر فقید سینما، تئاتر و تلویزیون منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۶    
جلسه شورای معاونان و روسای مراکز سما استان خوزستان با حضور دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۶    
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، از ارسال بیش از400 پروژه داخلی و خارجی به سومین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران خبر داد و گفت: با وجود پایان مهلت ثبت نام ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۶    
بزرگداشت آیت الله سیّدرضی شیرازی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با حضور نایب اول رئیس مجلس و رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۳    
وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات با اشاره به نقش فشارهای بیرون از دولت و مجلس بر استعفای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش بر لزوم توجه به مصلحت کشور و نه حب و بغض ها، تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۳    
کارگاه آموزشی ضوابط تشخیص اراضی ملی از مستثنیات و دعاوی مرتبط با آن ویژه استادان، حقوقدانان و دانشجویان دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۳    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در اصفهان از خانواده شهید ستوان سوم محمد مردادی، یکی از شهدای مدافع حرم آجا در این شهر تجلیل و قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۳    
جدیدترین رادار ایرانی با نام مطلع الفجر 3 و با 500 کیلومتر برد رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۰    
جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست سرپرست این وزارتخانه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۷    
محمدرضا آهنج قرار است مجموعه تلویزیونی هست و نیست را به تهیه کنندگی محسن شایانفر برای تلویزیون کارگردانی کند و این سریال اکنون در مرحله انتخاب بازیگر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل محیط زیست استان قزوین با اشاره به بیابانی شدن بخشی از دشت الله آباد گفت: این محل کانون ریزگردها شده که برای رسیدگی به ریزگردهای استان قزوین ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک اظهار کرد: این واحد باتوجه به داشتن رشته های ارشد روان شناسی بالینی و علوم سیاسی و ان شاالله در آینده نزدیک ارشد حقوق سعی براین دارد که پروژه های پایانی و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۴    
نمایش هنگامی که... به کارگردانی حمید پورآذری به دلیل استقبال تماشاگران دوباره در سالن بنیاد امید مهر اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه نمایشگاه های کتاب در توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع از عوامل مهم به شمار می روند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۴    
سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور اعضا در سالن اجتماعات ساختمان شهید توکل مصطفی زاده واحد خرم آباد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۱    
سمینار یکروزه بیماری مشمشه در اسب 6 آبان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۱    
یکی از فرماندهان شبه نظامیان مسیحی در استان نینوا اعلام کرد که نیروهای عراقی بخش های زیادی از منطقه حمدانیه و مرکز آن یعنی شهر قراقوش را آزاد کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۱    
حمیدرضا خسروی سرگانی این روزها نمایش ماجرای عجیب سگی در شب را که برگزیده هفته تئاتر باران و برگزیده تئاتر تجربه بوده، در تئاتر باران روی صحنه برده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۸    
مشعل واحد بنزین سازی پالایشگاه بندرعباس امروز (یکم آبان ماه) روشن شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ایران جزو کشورهایی است که از نظر آب آشامیدنی سالم به معیارهای مد نظر برای سال 2030 نزدیک شده و دسترسی به آب سالم برای 97 درصد مردم وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با بیان اینکه دانشجویان سازندگان آینده جامعه هستند و باید در محیط علمی ارزش و منزلت خود را پیش از هرکس بدانند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
سرمربی استقلال امروز در تمرین تیمش روش جدیدی را برای مقاوت بازیکنانش برای فصل سرما انجام داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور در منزل شهید حمیدی زاده یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم خراسان شمالی را در سالروز تولدش گرامی داشتند و با آرمان های امام راحل و شهدای دفاع ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی صندوق روستاییان و عشایر از پایان پروژه سیستم بیمه گری صندوق خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید دانش آموزان مجبور شوند، روزانه حجم زیادی از کتاب و دفتر را با خود حمل کنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت:سالیانه مبلغی حدود 15 میلیارد تومان براساس تعرفه های دولتی در تمام خدمات تخفیفی به فرهنگیان ارائه می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۹    
جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در دو نوبت صبح و عصر در تالار علامه حلی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۶    
نخستین همایش ملی معماری، شهر و آینده دی سال جاری با حضور کار شناسان و متخصصان این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۶    
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پاسخ به تذکر گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تعبیر به حذف نام بلوچستان در کتاب های درسی سال 95-96 نادرست است و اساسا نقشه های جغرافیایی بر اساس ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۶    
به عقیده یک صادرکننده ممتاز کشور، متاسفانه در بازارهای خارجی صادرکنندگان ایرانی بیشتر با هموطنان خود رقابت می کنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۳    
کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کامپیوتر با حضور سخنرانان و شرکت کنندگان داخلی و بین المللی،سوم و چهارم اسفند امسال در واحد نجف آباد برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۳    
تاکنون آدیداس موفق شده است چندین کفش را با کمک فناوری چاپ سه بعدی تولید کند. این بار شرکت ریبوک نیز با کمک این فناوری یک کفش بسیار زیبا طراحی و تولید کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۳    
نمایشگاهی از مجسمه های چوبی، روز یکشنبه دوم آبان ماه، در موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر گشایش می یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۰    
آثار سینمایی بهرام بیضایی ، علی حاتمی و داریوش مهرجویی در فرهنگستان هنر بررسی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۰    
شهردار منطقه 3 از آغاز طرح مناسب سازی بوستان های شهر تهران برای بهره مندی بهتر معلولان به شکل پایلوت از بوستان دکتر شریعتی در منطقه 3 تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۰    
روزنامه قانون پس از 123 روز توقیف ، امروز با حکم شعبه 6 دادگاه کیفری یک تهران ، رفع توقیف شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۴    
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی کمیته بانوان از اعزام این تیم به سوئد و انجام یک دیدار با تیمی که تراز اول در دنیاست، مثبت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۴    
پنجاه وششمین شماره ماهنامه اجتماعی-اقتصادی آینده روشن با گفت وگوی اختصاصی محمد حسین برخوردار درباره آسیب شناسی صادرات روی دکه آمد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۴    
همزمان با دهه دوم ماه محرم، نمایشگاه عکس و پوستر گروه گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور دکتر کیوان صائب رئیس دانشگاه، معاونان، مدیران و جمعی از دانشجویان گشایش یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۴    
کمیته انضباطی رای های خود را درباره تیم های مختلف صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۴    
هماهنگی های لازم جهت انجام پروازهای برنامه ای و فوق العاده برای زائران اربعین حسینی به عراق انجام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با انتقاد از حذف عنوان بلوچستان از کتب درسی مدارس گفت: این حذف از هر کانالی که صورت گرفته، اعم از آنکه عمدی باشد یا سهوی امری ناپسند است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۸    
گروهی از محققان بین المللی در مطالعات اخیر خود به نقطه اصلی افسردگی و چگونگی بروز عدم ارتباط در نورون ها و بخش های مختلف مغز پی بردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: باید قانون انتخابات به نحوی اصلاح شود که عدم احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان به حداقل حداقل برسد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۵    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه تغییر کابینه براساس شجاعت، عقلانیت و مصلحت سنجی زمانی انجام شد، گفت: رویکرد روحانی در تغییر کابینه حتما متفاوت از احمدی نژاد است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۲    
دادگاه فرجام خواهی مصر امروز شنبه حکم 20 سال زندان رئیس جمهوری سابق مصر را به اتهام آن چه که کشتار و شکنجه معترضان در حوادث کاخ ریاست جمهوری (اتحادیه) خوانده شده است، تایید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۲    
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: ماموران پلیس در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن انهدام 2 باند بزرگ ، یک تن و 937 کیلو مواد مخدر را کشف و چهار قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۲    
تصاویری از حضور ناوشکن دماوند در پایتخت جمهوری آذربایجان منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۲    
هیات امنای صندوق توسعه ملی به منظور جهش در صادرات غیر نفتی، نرخ سود تسهیلات ریالی از محل منابع صندوق برای صادرکنندگان را به 11 درصد کاهش داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعضای جبهه آرمان خواهان واقع بین در مشهد دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۶    
مدیر انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از شرایط بسیار خوب این مرکز برای استادان و دانشجویان به منظور چاپ مقالات در مجلات علمی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۶    
به تازگی لامپ LED جدیدی ساخته شده است که اگر از ارتفاع به زمین بخورد همچنان کار می کند و برای حمل آن نیازی به پوشش نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۶    
دکتر محمدعلی برخورداری، رئیس دانشگاه علم و صنعت بر حمایت از دانشجویان و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت آن ها در دوران انتخابات تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۰    
رضا رنجبر دانشجوی کار شناسی پلیمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا با حضور در مسابقات لیگ بر تر بسکتبال موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی همراه تیم خود شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۰    
از امروز بازی بابک حمیدیان در فیلم سینمایی کاناپه به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۰    
امین دلیری، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تمکلیکی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه حضور یافت و با مدیران دستگاه های عضو این کمیسیون گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۰    
در جریان دادوستدهای امروز، شاخص کل بازار بورس 295 واحد رشد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۰    
دستگاه بذر کار چند منظوره ویژه تراکتورهای رایج در کشور در راستای شکوفایی اقتصاد کشور به ویژه در صنعت استراتژیک کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول طراحی و ساخته شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۷    
مجموعه تلویزیونی هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی از امشب به شبکه دو می آید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۷    
تدابیر امنیتی در اطراف سیستم حمل و نقل عمومی شهر لندن بعد از آنکه یک مرد حامل دستگاهی مشکوک در مترو دستگیرشد، تشدید شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل آموزش متوسطه اول از اجرای رتبه بندی 8 هزار مدرسه کشور در چهار سطح خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۸    
مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: ایجاد فضای نقد در سیستم تعلیم و تربیت کشور منجر می شود که آموزش و پرورش برنامه های خود را بهتر هدف گذاری کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۲    
جمعی از فرهنگیان در پی استعفای وزیر آموزش و پرورش همزمان با تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نامه سرگشاده ای را خطاب به رئیس جمهوری نوشتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۲    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه علمی تامسون رویترز و افزایش مراجعات به مقالات این دانشگاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از فعالیت بیش از 700 مدرسه سمپاد در کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۹    
شاگردان برانکوایوانکویچ پس از بازی با نفت آبادان تعطیلی پنج روزه ای را در برنامه دارند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۹    
اگر قصد دارید در سقف منزل خود از سلول های خورشیدی استفاده کنید که تشخیص داده نشود و نمای ساختمان را تغییر ندهد، پنل های خورشیدی دیاکوا(Dyaqua) به کمک شما خواهند آمد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۹    
مراسم چهلمین روز شهادت امیر دریادار شیرانی فرمانده فقید منطقه دوم دریایی ولایت (جاسک) با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۹    
فصل اول کتاب Evaluation in Foreign Language Education in the Middle East and North Africa از سوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در انتشارات Springer به چاپ رسید .