یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 2 خرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 خرداد 1396 عصر بانک 2 خرداد 1396 عصر بانک 3 خرداد 1396 عصر بانک 4 خرداد 1396 عصر بانک 5 خرداد 1396 عصر بانک 6 خرداد 1396 عصر بانک 7 خرداد 1396 عصر بانک 8 خرداد 1396 عصر بانک 9 خرداد 1396 عصر بانک 10 خرداد 1396 عصر بانک 11 خرداد 1396 عصر بانک 12 خرداد 1396 عصر بانک 13 خرداد 1396 عصر بانک 14 خرداد 1396 عصر بانک 15 خرداد 1396 عصر بانک 16 خرداد 1396 عصر بانک 17 خرداد 1396 عصر بانک 18 خرداد 1396 عصر بانک 19 خرداد 1396 عصر بانک 20 خرداد 1396 عصر بانک 21 خرداد 1396 عصر بانک 22 خرداد 1396 عصر بانک 23 خرداد 1396 عصر بانک 24 خرداد 1396 عصر بانک 25 خرداد 1396 عصر بانک 26 خرداد 1396 عصر بانک 27 خرداد 1396 عصر بانک 28 خرداد 1396 عصر بانک 29 خرداد 1396 عصر بانک 30 خرداد 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۵    
این عکس توسط یک پسر 7 ساله مبتلا به بیماری سندرم داون در حین پرواز با هواپیما گرفته شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۵    
معاون مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ای. تی.آر گفت: بانک های اروپایی شرایط همکاری با بانک صنعت و معدن را پذیرفتند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۵    
جوان روسی به روش کاملا غیر متعارف از یک پرستار زن خواستگاری کرد؛ برای این کار، یک حلقه را داخل زخمی در شکمش پنهان کرد و از پرستار مذکور خواست تا زخم رابرایش شستشو دهد تا حلقه را در شکم او پیدا کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۰    
سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان دررسانه ها جنجال زیادی به پا کرد، جنجالی که به خاطر تجارت اسلحه نبود، بلکه به علت حرکت وی در نشان دادن انگشت شستش بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۵    
یک کارشناس ارشد روان شناس عمومی و مشاور کودک و خانواده در پاسخ به این سوال که دیگران درباره من چگونه فکر می کنند، توضیحاتی را ارائه داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۵    
اما مدلیستا کمی پیچیده تر و ماهرانه تر از مدل TRD ساخته شده و می توان ظرافت بیشتری را در جلو پنجره، رکاب ها و چرخ های آن دید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۵    
به گزارش خبرآنلاین به نقل از رویترز، نخستین جلسه محاکمه 221 مظنون به دست داشتن در کودتای نافرجام اخیر ترکیه در آنکارا برگزار شد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۰    
وزارت کشور روسیه از دستگیری 20 هکر حرفه ای در این کشور خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۲۰    
خریداران چینی به زودی فناوری جدیدی را به کار می گیرند که از سامانه تشخیص چهره برای پرداخت آنلاین استفاده می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۰۵    
تصاویری که در زیر مشاهده می کنید چهره برخی از کشته شدگان بامداد امروز در سالن کنسرت منچستر را نشان می دهد که بیشترشان نوجوان و جوان بودند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۳۵    
در عکس زیر تصویری از حادثه پلاسکو را می بینید که به عنوان یکی از برندگان مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک با موضوع عکس های سیاه و سفید از مناظر شهری انتخاب شده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۶:۳۵    
وسایل حمل و نقل عمومی در برخی شهرهای جهان مانند چین و دهلی نو به قدری شلوغ است که تمرکز جمعیت آنها موجب تعجب رسانه های دنیا می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۶:۰۵    
یک شرکت سنگاپوری از اولین خودروی امنیتی جهان که یک پهپاد نیز آن را همراهی می کند، رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۳۵    
دوم خرداد یک استثنا بود؛ استثنایی که امکان دارد در آینده به اشکال نوینی خود را بروز دهد و همه را بار دیگر غافلگیر کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۵    
پس از یک روز بارش سیل آسا، ابرهای آسمان پکن در هنگام غروب آفتاب مانند شعله های آتش به نظر می رسند که موجب خلق منظره زیبایی شده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۵    
نخستین پلیس آهنی دنیا قرار است به نیروی پلیس دوبی ملحق شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۵    
برخی رسانه ها اعلام کردند که عربستان هدایای گرانبهایی از طلا و الماس را تقدیم دونالد ترامپ کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش زمان تردد در محدوده زوج و فرد از ساعت 19 به 17 در ایام ماه رمضان خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۹:۳۵    
مجله معتبر فورفورتو اقدام به معرفی برترین بازیکنان سال 2017 آسیا کرده است که قسمت دوم آن امروز (سه شنبه) منتشر شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۵    
برنامه تاکسی یاب اوبر با استفاده از هوش مصنوعی خود می تواند وضعیت مالی و میزان تمکن افراد را درک کند و بر همین اساس در مسیرهای مشابه از آنها بیشتر کرایه بگیرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۸:۳۰    
من ترانس سکشوال هستم، نه بیمارم و نه اختلال دارم. من این طوری به دنیا آمده ام. من با جسمی به دنیا آمدم که متعلق به من نبود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۵    
در ایران باشد یا افغانستان، درجاده های چین باشد یا در مسیر ترکیه و آلمان، کامیون های پاکستانی از دور شناخته می شوند زیرا هنر کامیون آرایی پاکستان یک برند جهانی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۵    
مهندس مهری مدیرعامل شرکت پست در مراسم افتتاح سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) در اداره کل پست استان مازندران اظهارداشت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۰    
معاون اعتبارات بانک ایران زمین بیان داشت: جلب رضایت مشتریان به همراه تکریم ارباب رجوع استراتژی اصلی و موثر بانک ایران زمین است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۵    
کلسترول ترکیبی چرب در خون است که افزایش بیش از حد آن می تواند سلامت بدن را به خطر اندازد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۵    
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این که ارائه خدمات مختلف از سوی این بانک، رضایت شهروندان در همه شهرهای کشور را به دنبال داشته است، از افزایش چشمگیر منابع بانک شهر خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۵    
شما کاربران شبکه های اجتماعی می توانید با دو ترفند چند اکانت تلگرام بر روی گوشی تلفن همراهتان داشته باشید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۵    
ایران و عمان به منظور گسترش همکاری های دو جانبه به توافقاتی دست یافتند که از آن جمله می توان به اتصال شبکه های پرداخت بانکی دو کشور از طریق سیستم سوییچ های دو طرف اشاره کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۵    
معاون سازمان فناوری اطلاعات از الکترونیکی شدن تمامی فرآیندهای مربوط به معاملات دولتی مطابق با مصوبه هیات دولت برای اجرای پروژه دولت الکترونیکی در کشور خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۵    
سردار آزمون به عنوان برترین بازیکن تکنیکی سال روستوف انتخاب شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۰    
زندگی ماشینی و سرعت موجب شده تا دیگر وقتی برای طبخ غذاهای سنتی نداشته و به سراغ غذاهای آماده برویم، اما اینکه این محصولات تا چه میزان به سلامت افراد آسیب وارد می کند دغدغه مهم پژوهشگران است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۵    
لباس جنجالی یک وزیر زن صهیونیست در جشنواره فیلم کن، موجب شد کاربرانِ فضای مجازی اعتراض خود را به جنایات این رژیم به روشی جالب نشان دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۵    
خریداران بیمه نامه شخص ثالث یا بیمه نامه بدنه خودرو بیمه دانا از 50 درصد تخفیف بیمه آتش سوزی و زلزله برای یک واحدتجاری و مسکونی و 50 درصد تخفیف بیمه بدنه و سرقت خودرو بهره مند خواهند شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۵    
این مرد ناشناس در حالی که یک موش زنده را از قسمت دم در دست داشت ناگهان با گفتن جمله " عجب موش خوشمزه ای " آن را قورت داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۵    
بر اساس دستور العمل رسیدگی به تراکنشهای مالی مشکوک، گردشهای مالی بین حسابهای یک مودی، واریزیهای ناشی از وام بانکی، وجوه حاصل از تسویه قبلی به عنوان درآمد مودی محاسبه نخواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۵    
همان طور که در یک شرکت، به خصوص یک مجموعه بزرگ، نمی توان واحد مالی یا بازاریابی را نادیده گرفت، امروز بسیاری از شرکت ها به همان اندازه به واحد ارتباط با سرمایه گذاران نیز اهمیت می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۰    
تصمیم گیری و گزینش نیرو یک معادله دو مجهوله نیست. گزینش، یک فرآیند پیچیده است که نیازمند زمان و تامل است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۰    
دبیر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ضمن تاکید بر اینکه محسن هاشمی گزینه شهرداری نیست، گفت: اعضای لیست امید این تعهد را داده اند که کسی انصراف ندهد، چراکه فرصت حضور را از یک اصلاح طلب می گیرند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۰    
شراکت/همکاری با شرکت های تکنولوژی،دستیابی به شرکت های فین تک ، تأسیس آزمایشگاه های نوآوری و مراکز شتاب دهنده و سرمایه گذاری در شرکت های فین تک از روشهای ترغیب بانکها به نوآوری هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۵    
با استفاده از سامانه جدید همراه بانک سینا، پرداخت قبوض به راحتی و بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت، قابل انجام است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۵    
پنج شرکت ارزشمند تکنولوژی جهان در مجموع ارزش بازاری در حدود 9/ 2 تریلیون دلار دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۰    
بیت کوین برای اولین بار در سال 2013 به 1000 دلار رسید اما به دلیل یک سری از عوامل، از آن به بعد با رکود مواجه شد.