یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۳۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 10 خرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 خرداد 1396 عصر بانک 2 خرداد 1396 عصر بانک 3 خرداد 1396 عصر بانک 4 خرداد 1396 عصر بانک 5 خرداد 1396 عصر بانک 6 خرداد 1396 عصر بانک 7 خرداد 1396 عصر بانک 8 خرداد 1396 عصر بانک 9 خرداد 1396 عصر بانک 10 خرداد 1396 عصر بانک 11 خرداد 1396 عصر بانک 12 خرداد 1396 عصر بانک 13 خرداد 1396 عصر بانک 14 خرداد 1396 عصر بانک 15 خرداد 1396 عصر بانک 16 خرداد 1396 عصر بانک 17 خرداد 1396 عصر بانک 18 خرداد 1396 عصر بانک 19 خرداد 1396 عصر بانک 20 خرداد 1396 عصر بانک 21 خرداد 1396 عصر بانک 22 خرداد 1396 عصر بانک 23 خرداد 1396 عصر بانک 24 خرداد 1396 عصر بانک 25 خرداد 1396 عصر بانک 26 خرداد 1396 عصر بانک 27 خرداد 1396 عصر بانک 28 خرداد 1396 عصر بانک 29 خرداد 1396 عصر بانک 30 خرداد 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۸:۳۰    
“عظیم قیچی ساز” اسطوره کوهنوردی حرفه ای جهان و هیمالیانورد شهیر ایران، عصر چهارشنبه پس از فتح قله هشت هزار و 516 لهوتسه در نپال، در میان استقبال کم نظیر مردم تبریز به موطن خود بازگشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۸:۰۰    
شکاف هبس یک فرورفتگی در شمال درۀ عمیق و باریک والس مارینریس است. از آنجایی که این فرورفتگی به سطوح دیگر متصل نیست، مشخص نیست که مواد داخلی آن کجا رفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۵    
استعمال سیگار و سایر دخانیات سالانه جان 7 میلیون نفر را می گیرد و این در حالیست که علاوه بر جان باختن انسان ها، تأثیر وحشتناکی نیز بر روی محیط زیست می گذارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خالق نرم افزار اندروید حالا خود وارد دنیای ساخت تلفن همراه شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۵    
انفجار و آتش سوزی در نیروگاه چرنوبیل زندگی در شهر پریپیات را کاملا متروک کرد. بعد از 36 سال نگاهی به این شهر متروکه داریم.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۵    
احمدی نژاد از مردم خواسته برایش پول واریز کنند! هنوز مسئولان مختلف بویژه مقامات قضایی هیچ واکنش رسمی ای نشان نداده اند. حالا یک روزنامه، با برخی از کسانی که پول واریز کرده اند، صحبت کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۰    
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: 87 درصد سپرده گذاران کاسپین زیر ده میلیون سپرده داشتند که تسویه شدند و 90 درصد کار تسویه سپرده گذاران زیر 20 میلیون انجام شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۵    
محققان بریتانیایی دستبند جدیدی با نام "doppel" برای مقابله با استرس طراحی کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۵    
تحقیقات نشان داده است، مصرف غذاهای پر چرب و اساساً شیرین اعتیادآور است و مغر افراد با خوردن آنها معتاد می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۵    
خوشبختانه برای کاربران اندروید طیف وسیعی از اپلیکیشن های اندرویدی وجود دارد که به منظور ردیابی تلفن های هوشمند گم یا دزدیده شده، طراحی شده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۵    
تخم کدو علاوه بر طعم خوبی که دارد دارای خواص فراوانی نیز هست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۵    
همه ما یا حداقل خیلی از ما وقتی دل درد و دل پیچه داریم، می رویم سراغ نسخه مادربزرگ ها تاثیر این نسخه از لحاظ علمی هم ثابت شده اما باید بدانید نعناع هم ممکن است ایجاد حساسیت کند و بهتر است هر روز از ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۵    
زنی حدود هفت سال جسد مادر خود را در یک باغ و در فریزر نگهداری کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۵    
تفاهم نامه همکاری در حوزه سلامت اجتماعی بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضای مرتضی اکبری مدیرعامل بانک و دکتر سیدمحمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۵    
مریم معصومی عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۵    
برای بسیاری از افراد جالب است که بدانند ماجرای سیگار کشیدن وزیر امور خارجه سابق کشورمان در سازمان ملل چه بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۵    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مسئولان امر برای رفع برخی محدودیت ها در اخذ گواهینامه رانندگی در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۷:۰۵    
رسانه های قطری از پایان عصر لخویا در فوتبال آسیا نوشتند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۵    
حسین ماهینی تا ساعتی پس از دیدار پرسپولیس مقابل لخویا شادی خود از صعود تیمش را با هوادارانش در توئیتر در میان گذاشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۵    
ساحل بمبئی که با تجمع چند هزار تُن زباله به مرکز آلودگی ها و بیماری ها تبدیل شده بود، به کمک داوطلبان پاکیزه شده و چهره جدیدی به خود گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۰    
دانشمندان دانشگاه مریلند نشان داده اند آنتی اکسیدان معمولی می تواند اثرات پیری پوست را معکوس کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۰    
تا به حال، محققان تصور می کردند که توسعه مرکز بصری پردازش مغز انسان در چند سال اول زندگی متوقف می شود اما در یک مطالعه جدید ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۵    
گزارش رده بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در اردیبهشت ماه امسال منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۰۵    
هواداران لخویا در بازی برابر پرسپولیس عکسی از پادشاه عربستان و امیر قطر را در کنار یکدیگر قرار دادند تا از نظرشان اتحاد خود را مقابل یک تیم ایرانی نشان دهند!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۰:۳۵    
در شهرهای مختلف اروپا سازه هایی شبیه به درخت رونمایی شده که علاوه بر داشتن سایه می توانند برای شارژ کردن گوشی همراه، گشت زنی در اینترنت و چندین کاربرد دیگر مورد استفاده قرار بگیرند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۵    
آقای محمدجواد لاریجانی حق فتوا دادن در مسائل شرعی را ندارد. تا جایی که خبر دارم، ایشان فیزیک دان و سیاست مدار است و تحصیلات فقهی که بتواند اظهار نظر کند، ندارد. ثانیا عکس مطلب ایشان درست است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۵    
رسانه های عربی و به ویژه قطری به انتقاد تند از بازیکنان لخویا بعد از شکست برابر تیم فوتبال پرسپولیس پرداختند و بازی دفاعی شاگردان برانکو ایوانکوویچ را دلیل اصلی صعود آنها دانستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۵    
بوی نان تازه، هرم آتش تنور نانوایی و صف های بلند و کوتاه خرید نان. لطفا همه این ها را به فراموشی بسپارید! تکنولوژی هوشمند نهفته در تلفن های همراه حالا دیگر جایی نمانده که فتح نکرده باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۵    
دختر دانش آموز که به اصرار خانواده در 17 سالگی و از پشت نیمکت کلاس پای سفره عقد نشانده شده و تن به ازدواج با پسرعمویش داده بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۵    
می دانید هر روز بالغ بر 10 بیمار در کشورمان به دلیل طولانی بودن صف انتظار پیوند فوت می کنند.بنابراین می توانید به راحتی از طریق تلگرام کارت اهدای عضو دریافت کنید و حتی کسانی که این کارت را دارند نیز ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۵    
بازیکن لخویا بعد از شکست برابر تیم فوتبال پرسپولیس به ستایش از خط دفاعی سرخ پوشان پرداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۵    
یک شرکت کره ای از تازه ترین لپ تاپ خود با قابلیت های چشمگیر رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین پیام توئیتری خود از واژه ناشناخته ای استفاده کرد که توجه کاربران این شبکه اجتماعی و رسانه ها را به خود جلب کرده و به گمانه زنی هایی درباره معنای آن منجر ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۵    
عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران گفت: نظام بانکی باید اصلاح شود و از شعبه محور به سمت کیوسک محور و بانک الکترونیکی حرکت کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
یک شرکت انگلیسی مشغول آزمایش پروژه ای در فروشگاه های بزرگ است. براساس این پروژه افراد می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با موبایلشان اسکن کنند و بهای آن را بپردازند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۰    
ارزش سهام آمازون در معاملات بازارهای جهانی به یکهزار دلار رسید که به گفته تحلیلگران بازار، نشان دهنده حکمرانی تجارت الکترونیک است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۵    
عرضه یک ابزار طراحی تعاملی توسط محققان دانشگاه کارنگی ملون، تولید و آزمایش ربات های مختلف را توسط متخصصان و همین طور افراد عادی راحت تر کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی گفت: یک سناریو برای مواجهه با بیت کوئین و پول های مجازی نهایی شده که به این پدیده از منظر برخورد قانونمند و استفاده از مزایای آن در کشور نگاه می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل سابق نظارت بر بانک ها و مؤسسات اعتباری بانک مرکزی، با بیان اینکه صندوق ضمانت سپرده ها و الزام بانک ها به تعیین ذخایر از جمله اقدامات بانک مرکزی برای صیانت از حقوق سپرده گذاران است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۰    
ساعت 13 امروز سرقت مسلحانه نافرجامی به بانک ملت واقع در بزرگراه فتح روی داد که به دستگیری زن و مرد سارق منجر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۵    
محسنی اژه ای گفت: نکته مهم دیگر آن است که به فرض آنکه شورا تصمیم جدیدی درباره موضوع حصر گرفت، نوبت قوه قضائیه است که باید به وظیفه قانونی خود برای پیگیری اتفاقات رخ داده به وظیفه خود عمل کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۰    
در راستای جلب رضایت مشتریان استفاده از اثر انگشت به منظور بهره برداری از سیستم همراه بانک صادرات فراهم شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۵    
انتشار این تصاویر خشم شهروندان کره جنوبی و حتی آمریکایی ها را در بر داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۰    
رییس بانک مرکزی با بیان اینکه برخی می خواهند به غلط نگرانی های کاذبی نسبت به بانک ها ایجاد کنند، تاکید کرد که این نگرانی ا را قبول نداریم.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۰    
یک مجسمه ساز در اقدامی جالب مجسمه ای ساخته که حاکی از تغییرات اقلیمی و بالا آمدن آب دریا در شهر تاریخی ونیز است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۵    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدن قهوه بیشتر در روز ریسک ابتلا به شایع ترین نوع سرطان ابتدایی کبد را کاهش می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۰    
مشتریان و بانک ها از تولید داخلی دستگاه های ATM چندان استقبال خاصی نمی کنند و تولیدات خارجی را با کیفیت نامطلوب و ارزان قیمت ترجیح می دهند در صورتیکه ظرفیت های تولیدات داخلی بسیار مطلوب تر از گذشته ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۵    
امکان صدور گواهی حساب ( تمکن مالی) به زبان انگلیسی از طریق سامانه ( sso) در تمامی شعب بانک رفاه در سراسر کشور فراهم شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۰    
یک محیط سرشار از برابری و برادری، بهترین نتایج را به بار خواهد آورد. واقعیت آن است که یک فرهنگ شرکتی و سازمانی مبتنی بر سلسله مراتب اداری صرف و روابط خشک و رسمی به طور حتم موجب رضایت مهندسان نخواهد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل بانک شهر از صدور کارت شهروندی با تخفیف 50 درصدی در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۵    
این باج افزار دو هفته قبل هم تعدادی از کامپیوترهای ایرانی را آلوده کرده بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۰    
گوگل به تازگی برنامه موبایلی موسوم به Opinion Rewards را عرضه کرده که از کاربران می خواهد به ازای پاسخ به سوالات تعدادی پرسشنامه جایزه نقدی دریافت کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۵    
پیشرفت های فناوری به کاربران اجازه جست وجو با موبایل، استفاده از نمایشگر های قدرتمند، بازدید از وب سایت های مختلف و بهره بردن از اپلیکیشن های لازم را داده بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۵    
نه دست هایش می توانسته قلم به دست بگیرد و نه چشم هایش توانایی تشخیص رنگ ها را داشته است. پالت رنگ هایش را خاکستری می دیده اما همچنان به کشیدن نقاشی ادامه داده و می گوید: نقاشی من را نجات داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۵    
شفافیت در ارایه اطلاعات مالی همیشه به عنوان یکی از ارکان و عوامل مهم در جلب اعتماد عموم مردم و صاحبان و ذینفعان هر واحد تجاری می باشد و شرکت ها با در اختیار قرار دادن صورت های مالی و اطلاع رسانی به ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۰    
ساعت 4:30 دقیقه بعد از ظهر سه شنبه 9 خرداد امسال، مرد جوانی که با شلیک گلوله زخمی شده بود، به بیمارستان سینا انتقال یافت. اما لحظاتی بعد این مرد 32 ساله تسلیم مرگ شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۵    
یکی از مباحث مهم اقتصاد ایران در دهه های اخیر معطوف به ضرورت کاهش نرخ سود بانکی بوده که همواره با مانع تورم دو رقمی برخورد کرده و ناکام مانده است ...