یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۳۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 7 خرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 خرداد 1396 عصر بانک 2 خرداد 1396 عصر بانک 3 خرداد 1396 عصر بانک 4 خرداد 1396 عصر بانک 5 خرداد 1396 عصر بانک 6 خرداد 1396 عصر بانک 7 خرداد 1396 عصر بانک 8 خرداد 1396 عصر بانک 9 خرداد 1396 عصر بانک 10 خرداد 1396 عصر بانک 11 خرداد 1396 عصر بانک 12 خرداد 1396 عصر بانک 13 خرداد 1396 عصر بانک 14 خرداد 1396 عصر بانک 15 خرداد 1396 عصر بانک 16 خرداد 1396 عصر بانک 17 خرداد 1396 عصر بانک 18 خرداد 1396 عصر بانک 19 خرداد 1396 عصر بانک 20 خرداد 1396 عصر بانک 21 خرداد 1396 عصر بانک 22 خرداد 1396 عصر بانک 23 خرداد 1396 عصر بانک 24 خرداد 1396 عصر بانک 25 خرداد 1396 عصر بانک 26 خرداد 1396 عصر بانک 27 خرداد 1396 عصر بانک 28 خرداد 1396 عصر بانک 29 خرداد 1396 عصر بانک 30 خرداد 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران طی خرداد ماه 96 است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۵    
سکته قلبی یکی از شایع ترین علل ناتوان کننده افراد و مرگ و میر در جهان است که اگر در زمان طلایی تشخیص و درمان شود علاوه بر افزایش شانس بهبود بیمار به ارتقاء کیفیت زندگی وی نیز کمک می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۵    
کلاهخود 2 هزارساله ای که در شمال خلیج فارس کشف شده است، برای نخستین بار در نمایشگاه آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران به نمایش درآمده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۵    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: خوشبختانه بانک ملت اقدامات ارزشمندی در زمینه پیشگیری از بروز تخلف و تقلب انجام داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۶:۰۵    
ارتش ایالات متحده به تازگی از نوعی نمایشگر رونمایی کرده که در میدان جنگ امکان مکان یابی دقیق دشمنان و دوستان را برای سربازان فراهم می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۵    
اگر روحانی شکست خورده بود و طرفدارانش یکی از حرف های امروز حامیان رئیسی را می زدند، با آنها چه می کردید؟
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۰    
جزیره ای در انگلستان، به خاطر حضور موتورسواران پرخطر و مسابقات TT در جهان شناخته می شود و حالا با مدل بدون سقف BAC مونو در نقش پلیس محلی، شهرت بیشتری پیدا کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۵    
چوپانان، قصابان، دامداران، کارگران کشتارگاههای دام، کشتارکنندگان غیر مجاز دام و پرستاران جمعیت عمده در معرض بیماری تب کریمه کنگو هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۵    
دو محقق ایرانی در دانشگاه نیوکاسل روشی ساده برای شناسایی ساختار خاص هر کاغذ و اجتناب از جعل اسناد کشف کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۵:۰۰    
روزنامه سعودی عکاظ در صفحه کاربری اش در شبکه اجتماعی توئیتر در واکنش به تماس تلفنی امیر قطر با رئیس جمهور ایران نوشت که تماس تمیم با روحانی بازی تکذیب اظهارات منتسب به وی را رسوا کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۵    
تیم فوتبال استقلال در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم العین امارات می رود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۵    
نخستین خودنمایی ملانیا همسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سیسیل ایتالیا با کت گل سه بعدی به بهای 51 هزار دلار بود که تقریبا معادل درآمد متوسط یک آمریکایی در سال 2016 است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۵    
به گزارش تابناک جسد داخل وکیوم و تابوت پلاستیکی پِرِس شده و در عمق 3 متری زمین با شفته آهک دفن شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
مکزیک با پیشی گرفتن از عراق و افغانستان به دومین کشور خطرناک جهان تبدیل شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۵    
شهرهایی را ببینید که با بالا آمدن سطح آب رودها در آن ها غرق خواهند شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب نقش فضای مجازی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا را تشریح کرد و گفت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۰    
دنیای اقتصاد نوشت: مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران از بازگشت دوباره متقاضیان مصرفی به بازار مسکن در ماه های آتی خبر می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۵    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: شبکه های اجتماعی با ورود خود به فعالیت های بانکی، نظام بانکی را مجاب کرده اند که به بازتعریف راهبردهای خود اقدام کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۵    
الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت درباره آخرین وضعیت بدلکار این سریال گفت: امیرحسین خنجری از ناحیه سر دچار شکستگی شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۰۵    
رضا درمیشیان، عکسی از خودش و محسن امیریوسفی در دو بازه زمانی مختلف در ساختمان وزارت ارشاد در اینستاگرام منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۷:۳۵    
تیم ملی ایران راحت ترین صعود به جام جهانی را تجربه می کند. با مربی بزرگی چون کارلوس کی روش این امر محقق شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۷:۰۵    
ایلنا نوشت: اصرار پزشک بر زایمان طبیعی بدون در نظر گرفتن شرایط مادر مرگ یک کودک دیگر را رقم زد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۶:۳۵    
بازیکنی که مذاکراتی جدی با پرسپولیس داشته و به احتمال زیاد یکی از خریدهای این تیم محسوب می شود، مدعی داشتن یکی از شماره های خاص این تیم است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۶:۰۰    
181 سال پیش، یک شرق شناس فرانسوی تمام علامات خط میخی نوع اول را مشخص کرد و با این کار علمی بزرگ، کلید و کشف رمز خواندن کتیبه های ایران باستان را به دست دیگر دانشمندان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۵۵    
ایسنا نوشت: تهیه کننده مجموعه دیوار به دیوار درباره حاشیه های پیش آمده درباره آخرین قسمت این مجموعه مبنی بر اجرای دابسمشی با صدای محسن چاوشی، نکاتی را مطرح کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۵    
رأفت صراف مادربزرگ86 ساله ای است که برای راحت سپری کردن دوره درمانش اتفاقی دست به قلم می شود و اتفاقی به معجزه نقاشی پی می برد. نمایشگاه نقاشی او این روزها در گالری گلستان درحال برگزاری است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۵    
روزنامه صبح نو با انتقاد از پخش ترانه بیست هزار آرزوی محسن چاوشی در آخرین قسمت مجموعه دیوار به دیوار نوشت: حواس رسانه ملی کجاست؟
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۳۵    
یکی از ایستگاه های متروی چین در منطقه ای دور از شهر بنا شده که ضمن قرار گرفتن در کنار بوته زارها، از پیشرفته ترین فناوری ها در ساخت آن استفاده شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۵    
تعداد پسندها(لایک ها)، درج کامنت و افزایش تعداد دنبال کننده ها (فالوور) یکی از بزرگترین دغدغه های نسل جوان امروزی و کاربران فعال در شبکه های اجتماعی است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر شرایط روحی - روانی بازیکنانم خوب شود، می توانیم برابر الهلال شگفتی ساز شویم.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از شرایط حاکم بر بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، گفت: نقص هایی در قانون هست که حمایت کمی از روند سلامت نقل و انتقالات می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۵    
سیدمحمدرضا خاتمی معتقد است که فضای ایجاد شده در سال 76 باعث شد که مردم فقط به نان و مسکن فکر نکنند بلکه مطالبات سیاسی خود را عنوان کنند و سیدمحمد خاتمی آنقدر قدرت دارد که می تواند مجلس و رئیس جمهور ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل ثبت احوال استان قم از تحویل 262 هزار و 868 مورد کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: اعتبار کارت های ملی قدیمی امسال پایان می یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۵    
می توان خانه ثابت پاسال یا کاخ ورسای کوچک را تنها نمونه باقیمانده از خانه -باغ های ایرانی در منطقه آفریقا (جردن) تهران دانست ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۵    
انتشار یک خبر دروغین در برنامه گپ موبایلی واتس اپ باعث وقوع خشونت های بی سابقه در دو شهر هند و قتل هفت نفر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۵    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران با بیان اینکه بازکردن روزه با آب سرد از عادات غلط روزه داران است، گفت: مصرف نوشیدنی های سرد هنگام افطار باعث کمترشدن خون رسانی و به دنبال آن ضعف هاضمه و سنگین شدن معده و ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۵    
زن و بچه داشتم و خانه ام هم شهرری بود. هنوز هم که هنوز است، نمی توانم درک کنم که چطور این اتفاق افتاد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۵    
محققان دانشگاه کالیفرنیا موفق شدند شیوه ای جدید برای درمان ریزش مو ارائه کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: تعداد شعبه بانک ها نسبت به جمعیت کل متناست است و باید تعداد شعبه ها کاهش یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۵    
یک کارشناس سازمان غذا و دارو درباره فواید شستن دست ها در زمان مصرف آنتی بیوتیک توضیحاتی ارائه کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۵    
جزیره سنتینل شمالی در خلیج بنگال در اقیانوس هند، یکی از دورافتاده ترین و منزوی ترین جزایر کره زمین است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۵    
مردم یکی از روستا های اندونزی آرامگاه جالبی برای نوزادان ناکام خود در نظر گرفته اند؛ تنه درخت!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۵    
این روزها کمتر ویترین بانکی را می توان یافت که تنها به سودهای مصوب شورای پول و اعتبار و مورد توافق خود برای سپرده بسنده کرده باشد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۰    
به مناسبت حلول ماه پر فیض رمضان پنجمین دوره قرعه کشی آنلاین چرخ گردون اعلام می گردد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۵    
محققان دانشگاه فلوریدا آمریکا رباتی طراحی کردند که قادر به پیش بینی ارتکاب خودکشی افراد و شناسایی علل و عوامل تصمیم به چنین عملی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
رئیس شورای هماهنگی بانکهای دولتی با اشاره به این که نظام بانکی همواره جرایم دیرکرد تسهیلات گیرندگان را به شرط تعیین تکلیف بخشیده است، گفت: این روال در بانک ملی ایران نیز وجود داشته و ادامه دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۵    
بدون شک تاثیر مواد غذایی در تسکین درد به سرعت و قدرت یک مسکن قوی نیست، اما مصرف طولانی مدت آن ها ارزش ها و خواص بسیار فراتر از مصرف طولانی مدت مسکن ها برای بدن دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۵    
وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی با اهداء لوح از عملکرد و دستاوردهای روابط عمومی بانک صادرات ایران تقدیر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۵    
در سال های دورتر معصومه خانم از بخش شاه نشین رختشویخانه زنجان؛ زنانی که برای انجام کارهای روزمره به آنجا می آمدند را مدیریت می کرده و حالا مردعلی حیدری به همراه شاگردانش در همانجا چاروق می دوزند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۰    
شاید بتوان گفت کارت ملی هوشمند، رایانه ساده و کوچکی است که با اتصال به یک کارتخوان می توان به اطلاعات درونش دسترسی پیدا کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۰    
بسیاری از کسانی که در دهه های 1980 و 1990و بعد از آن به دنیا آمده اند را می توان نسل دیجیتال نامید؛ کسانی که از ابتدای زندگی شان با اینترنت و موبایل و تبلت و فناوری های اطلاعاتی مانوس بوده اند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۵    
نصرالله جهانگرد اعلام کرد که شبکه ملی اطلاعات در دو سه هفته، تست های بسیار مهمی را گذراند که این آزمون ها شرایطی بود که شورای عالی فضای مجازی برای شبکه ملی اطلاعات در نظر گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۵    
بانک ملی استرالیا شعبه ای را افتتاح کرده که در آن مشتریان می توانند به بررسی خدمات و محصولات بانکی مدرن این بانک بصورت واقعی و دریافت مشاوره از متخصصین مالی بپردازند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۰    
بیت کوین ماده مخدر ورود به دنیای ارزهای بهتری است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۰    
امروزه یکی از اتفاقات مهمی که در شرکت ها رخ می دهد، انتقال از استراتژی کسب و کار محصول محور به استراتژی مشتری محور است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۰    
محمد شرفشاهی نهاد روابط عمومی نماد همدلی و همزبانی در نظام اداری کشور است و فعالیت در این حوزه راهبردی مستلزم تعامل سازنده با مخاطبان با جوهره عشق ، ایثار ، بردباری و هنرمندی در امور است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۱۵    
پیچیدگی ها و حواشی موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز طی ماه های اخیر به بالاترین حد خود رسیده است. این موسسات اگرچه به لحاظ قانونی مجاز به فعالیت نبوده اند یا از نهادهای صاحب صلاحیت (بانک مرکزی) مجوز ...