یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۶:۰۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 20 خرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 خرداد 1396 عصر بانک 2 خرداد 1396 عصر بانک 3 خرداد 1396 عصر بانک 4 خرداد 1396 عصر بانک 5 خرداد 1396 عصر بانک 6 خرداد 1396 عصر بانک 7 خرداد 1396 عصر بانک 8 خرداد 1396 عصر بانک 9 خرداد 1396 عصر بانک 10 خرداد 1396 عصر بانک 11 خرداد 1396 عصر بانک 12 خرداد 1396 عصر بانک 13 خرداد 1396 عصر بانک 14 خرداد 1396 عصر بانک 15 خرداد 1396 عصر بانک 16 خرداد 1396 عصر بانک 17 خرداد 1396 عصر بانک 18 خرداد 1396 عصر بانک 19 خرداد 1396 عصر بانک 20 خرداد 1396 عصر بانک 21 خرداد 1396 عصر بانک 22 خرداد 1396 عصر بانک 23 خرداد 1396 عصر بانک 24 خرداد 1396 عصر بانک 25 خرداد 1396 عصر بانک 26 خرداد 1396 عصر بانک 27 خرداد 1396 عصر بانک 28 خرداد 1396 عصر بانک 29 خرداد 1396 عصر بانک 30 خرداد 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۵    
در اغلب کشورها، جوانان مصرف کننده سیگار در حال حاضر، همان افراد سالمند و میانسال سالیان بعدی هستند که حدود 10 میلیون مرگ سالانه در اثر مصرف سیگار خواهند داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۰    
از آنجایی که دیگر به ATM ها به چشم ماشین هایی با درآمد کارمزدی نگاه نمی شود، می توان از آنها برای انجام دادن خدمات متنوعی استفاده کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۶:۳۵    
تسنیم نوشت: چهارشنبه گذشته تروریست های تکفیری با دو حمله کور به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی منجر به شهادت شماری از هم وطنان شدند و نهایتا با تلاش نیروهای امنیتی هر5 نفر آنان به هلاک ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۵    
نموداری که نشان می دهد عناصر یا حامیان گروه تروریستی داعش توییت های خود را در سال 2015 از کدام کشورها ارسال کرده اند، منتشر شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۵    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به اینکه در صورت نیاز به ادغام و یا انحلال موسسات و یا بانک ها، کارها طبق روال مشخصی صورت می گیرد، گفت: طرح این مباحث به معنای ایجاد نگرانی برای مردم نیست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۰    
دور نیست سالهایی که صف های طولانی برای انجام امور روزمره مالی زمان زیادی را از وقت مردم به خود اختصاص می داد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۵    
شبکه خبری فرانس24 گزارش داد که آلمان اقدام به استفاده آزمایشی از نرم افزار تشخیص چهره در یک ایستگاه قطار در برلین برای شناسایی سریعتر مظنونان به ترور می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۵    
بانک مرکزی در راستای حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط، اولویت های تامین مالی سال 96 را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰    
ستارگان دور از تور کنار ملی پوشان والیبال ایران قرار گرفتند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۰    
آدام پاتریک مورای، از سایت پی سی ورلد مقایسه فنی میان دو گوشی ال جی جی 6 و اچ تی سی یو 11 در بخش دوربین به عنوان یک حرفه ای انجام داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۰    
ایلنا نوشت: دادستان کرمانشاه از اسیدپاشی فردی به سمت مادر همسر سابق خود خبر داد و گفت: پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی برای دستگیری متهم به صورت ویژه صادر شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۷:۳۵    
تهران سالهاست که نه فقط پایتخت که بزرگترین شهر ایران است؛ پایتختی که در کنار همه ساختمان های کوچک و بزرگش پر است از اولین بناهایی که به مرور این شهر را به کلانشهر تبدیل کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۰    
نتایج مطالعات نشان داده است ترکیب طبیعی در هسته انگور وجود دارد که نه تنها دندان را تقویت می کند بلکه با پوسیدگی آن هم مبارزه می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۶:۳۵    
اگر چه دوربین دیجیتال گوشی آیفون از توانمندی های فوق العاده ای برخوردار است، اما نصب یک قاب حرفه ای جدید این قابلیت ها را دوچندان می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۶:۰۵    
شرکتی در روسیه با قراردادن ماشین های فروش خودکار به کاربران شبکه های اجتماعی اجازه می دهد برای خود لایک و فالوور تقلبی بخرند. این امر انتقادات گسترده ای را موجب شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۵    
باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت آنتونی گولچ باید حدود 300هزار دلاربه این بازیکن پرداخت کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۰    
مرد کر و لال که در یک درگیری مرتکب قتل شده و حتی از معرفی خود عاجز است، 15 سال است بدون اینکه نامی داشته باشد در زندان به سر می برد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۳۵    
دانشمندان آلمانی به دنبال تولید نان خردنشدنی هستند که محدودیت مصرف نان در فضا را برای فضانوردان رفع خواهد کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۵    
یکی از مجروحان حادثه تروریستی تهران روز حادثه را این طور روایت می کند: هیچ راه فراری نداشتیم. نه دیواری بود که در پشت آن پناه بگیریم و نه صندلی که به زیر آن برویم تا در امان باشیم ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۵    
چین یک نمونه از خودروی زرهی آب و خاک ساخته که حداکثر سرعت آن 50 کیلومتر برساعت است. این خودروی زرهی در صورت تجاری سازی، سریعترین خودروی زرهی آب و خاک دنیا خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۰    
منابع خبری گزارش دادند که داعش این بار عربستان را تهدید کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۵    
یک شرکت تولید کننده دستگاه های الکترونیکی به تازگی صفحه نمایشگر عظیمی با وضوح تصویر دوبل اچ دی ساخته است. این صفحه نمایش دارای وضوح تصویر 3840 در 1080 پیسکل است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۰    
مسئول دفتر علاء الدین بروجردی نماینده بروجرد که در زمان وقوع حادثه تروریستی مجلس به دلیل کمین یکی از تروریست ها، 4 ساعت در اتاقش محبوس شده بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۰    
حضور تعداد کمی از زنان برای تماشای دیدار والیبال ایران بلژیک واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۵    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه آزادی در مسابقه والیبال تیم های ملی ایران و بلژیک گفت که از 300 زن حاضر در ورزشگاه ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۵    
رضا گلزار در گوش رئیس جمهور گفت: امروز ثابت کردید هیچ وقت نمی شود یک ایرانی را ترساند!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۰    
مبلغ بدهی های غیرجاری بنگاههای کوچک و متوسط نباید بیش از تسهیلات یا تعهدات درخواستی و سقف چک های برگشتی بنگاههای مور نظر نباید از 15 درصد تسهیلات/تعهدات درخواستی بیشتر باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۵    
اینترنت اشیاء که در مباحث جدید دنیای فناوری از آن به عنوان انقلاب صنعتی جدید یاد می شود، موجب تغییر در سبک زندگی مردم، کسب و کار آن ها و ایجاد سرگرمی های جدید شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۵    
روزنامه الرایه قطر با اشاره به عدم تمکین بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان در سکوت یک دقیقه ای به احترام قربانیان حوادث تروریستی لندن در بازی با استرالیا آنها را تروریست خواند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۰    
علیرضا سلطانی عزت:باتوجه به اینکه در سال جاری توسعه مناسب انواع بیمه ها هدفگذاری شده است در این راستا افزایش فروش بیمه های باربری و اموال نیز مورد توجه قرار گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۵    
بیمه مرکزی اعلام کرد: ارائه خدمات بیمه های بازرگانی بر اساس قانون فقط از طریق موسسات بیمه، نمایندگان بیمه و دلالان (کارگزاران) رسمی بیمه به هموطنان ارائه می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۰    
بانک ها امسال باید براساس الگوی نمونه بانک مرکزی و الگوی ابلاغی سازمان حسابرسی (IFRS) صورت های مالی شان را تنظیم کنند که به نظر می رسد با توجه به عواقب آن یعنی ثبت زیان های سنگین در صورت های مالی این ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۰    
بانک سامان در تداوم ارایه خدمات ارزی به هموطنان، امکان ارسال حواله به بانک های اروپایی را فراهم کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۵    
به گفته محققان، خوردن روزانه یک تخم مرغ به شکل قابل توجهی موجب افزایش رشد و کاهش کوتاه قدی تا 47 درصد در کودکان می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۵    
شاید زمانی نگاه به فضای مجازی، تشریفاتی بود اما امروزه تقریبا تمامی افراد از فرصت های این فضا برای کسب درآمد آگاهند و در این میان ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۵    
مدیر بیمه های اتومبیل بیمه نوین می گوید از آنجایی که قانون نقش حمایتی دارد در صورت تصادف یک خودروی متعارف با یک خودروی لوکس شرکت های بیمه تا سقف تعهد بیمه نامه مسوول جبران خسارت هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۵    
با توئیت جدید مالک شرکت اسپیس ایکس مشخص شد که آغاز دور جدید سفرهای گردشگری در فضا و پروژه پای گذاشتن دوباره بشر بر ماه جدی تر از آنچه تصور می شد دنبال می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۵    
فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی، صبح امروز در حوالی تهران خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۰    
مدیر محصول امروزی تحت تاثیر تغییرات تکنولوژی، متدولوژی های توسعه و روش های خرید مصرف کنندگان، باید تقریبا یک مدیرعامل کوچک باشد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۵    
بانک سینا و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر به مشتریان اعتباری خود، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۵    
شرکت مایکروسافت برنامه اندرویدی جدیدی منتشر کرده است که Face Swap نام دارد. این برنامه همان طور که از نامش پیداست، صورت افراد در یک تصویر را با یکدیگر جابه جا می کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۵    
سوگیری شناختی و سوگیری حافظه ضمنی در ذهن افراد وجود دارد؛ این به معنی بد بودن ایده من نیست، بلکه تنها به این معناست که آنها هنوز این ایده را درک نکرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۰    
کارت شهروندی شرکت فرادیس البرز ( کاشان کارت) موفق به کسب جایزه جهانی شهر های پایدار هوشمند در سال 2017شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۵    
به فاصله چند دقیقه بعد از آغاز بازی استرالیا و عربستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018روسیه، کار زشت و باورنکردنی سعودی ها به سرتیتر اخبار جهان ورزش تبدیل شد.