یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۶:۰۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 29 خرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 خرداد 1396 عصر بانک 2 خرداد 1396 عصر بانک 3 خرداد 1396 عصر بانک 4 خرداد 1396 عصر بانک 5 خرداد 1396 عصر بانک 6 خرداد 1396 عصر بانک 7 خرداد 1396 عصر بانک 8 خرداد 1396 عصر بانک 9 خرداد 1396 عصر بانک 10 خرداد 1396 عصر بانک 11 خرداد 1396 عصر بانک 12 خرداد 1396 عصر بانک 13 خرداد 1396 عصر بانک 14 خرداد 1396 عصر بانک 15 خرداد 1396 عصر بانک 16 خرداد 1396 عصر بانک 17 خرداد 1396 عصر بانک 18 خرداد 1396 عصر بانک 19 خرداد 1396 عصر بانک 20 خرداد 1396 عصر بانک 21 خرداد 1396 عصر بانک 22 خرداد 1396 عصر بانک 23 خرداد 1396 عصر بانک 24 خرداد 1396 عصر بانک 25 خرداد 1396 عصر بانک 26 خرداد 1396 عصر بانک 27 خرداد 1396 عصر بانک 28 خرداد 1396 عصر بانک 29 خرداد 1396 عصر بانک 30 خرداد 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۰    
حمله موشکی دیشب سپاه پاسداران سیلی محکمی بر دهان تروریست ها و حامیان منطقه ای آنان بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۵    
به گزارش تابناک، سال ها قبل، کنار زاینده رود، به جای بستنی و ذرت مکزیکی، کاهو و سکنجبین می خوردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پرداخت وام 5 میلیون تومانی با وثیقه حساب یارانه نقدی از امروز آغاز می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۵    
به گفته کارشناسان، در منطقه ای که اسکنر اثر انگشت کار گذاشته می شود، صفحه نمایش بیش از اندازه روشن می شود. البته تاکنون درباره شدت این مشکل گزارشی منتشر نشده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۵    
دیدار مهران مدیری با نوبخت معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۰    
داعش همچنان سوژه مطبوعات است، مهناز یزدانی به خبر توزیع کارت بهشت در کانال خط خطی واکنش نشان داده و علیرضا پاکدل کارتونی با عنوان بی ریشگی تروریسم در اعتماد منتشر کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۸:۳۵    
معاون نظارتی بانک مرکزی برای بحث ادغام بانک ها اصل بنیادی سیاستگذار پولی را تبیین کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۸:۳۵    
احسان علیخانی به ابهامات مطرح شده درباره کمپین زندانیان پاسخ داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۸:۳۵    
شرکت به پرداخت ملت جشنواره ویژه ای با عنوان رو به راه باشید را در سراسر کشور برگزار می نماید .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۸:۱۵    
مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو ) در جلسه شورای معاونین این شرکت که در تاریخ 29 خرداد ماه انجام گردید از حسین منعمی نودهی برنده جایزه ویژه اپلیکیشن تاپ که برنده ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۸:۰۰    
پیدا کردن نیروی خوب و کارآمد مدت هاست از وضعیت سنتی و قدیمی خودش خارج شده است و از ابزارها و امکانات مدرنی استفاده می کند که بین کارفرمایان و کارجویان به خوبی جای خود را پیدا کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۷:۳۰    
هندوستان سرزمین فرهنگ های عجیب و متفاوت است، اما این بار نگاهی داریم به غذاهای آن ها، غذاهایی که ممکن است حتی سلامتی انسان را به خطر بیندازد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۷:۰۰    
هنرمندان چینی با صرف 20 روز در شالیزارهای برنج، موفق به ایجاد نقاشی های سه بعدی شدند که بعضی از آنها نمایانگر فرهنگ و آداب و رسوم این کشور است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۶:۳۵    
اسپونتیک نوشت: الکسی پوشکوف اظهار کرد که امریکا با انهدام سوخوی 22 ارتش سوریه، حرکت جدیدی در جنگ علیه سوریه انجام داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۶:۰۰    
عاقل تر از این حرف ها شده ایم که آرزوهای دست نیافتنی داشته با شیم و انتظارات محال. به همان اندازه که در سیاست از شعار و حرف های بی منطق فاصله گرفته ایم و به دنبال رؤیاهای آسمانی نیستیم در بقیه ساحات ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۳:۰۱    
پرداخت 13.7 میلیارد دلار توسط شرکت آمازون برای خرید فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی Whole Sale از جهت گیری های تازه این غول فناوری خبر می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۰۱    
سریع ترین رایانه دنیا می تواند 130 کوادریلیون(10 به توان 15) محاسبه را در هر ثانیه انجام دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۱    
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به آمار متوفیان شهر تهران در طول سال گذشته گفت: در میان مناطق 22 گانه شهر تهران بیشترین و کمترین فوتی های پایتخت مربوط به مناطق 4 و 22 بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۱    
آیا از قایق تفریحی خود خسته شده اید یا از گردش با هلیکوپتر شخصی خود لذت نمی برید؟به زودی می توانید صاحب یک زیردریایی لوکس شوید!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۹:۰۱    
هدف فوتبال اگر توسعه پایدار باشد و تیم ملی به سیستمی برسد که مدام زایش داشته باشد، ایران به آن چیزی که باید رسیده والا که فقط با هدف نتیجه گرایی و صعود به مرحله حذفی جام جهانی به سرنوشت تیم ملی ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۱    
عربستان تنها گذرگاه مرزی که قطر را به سایر کشورهای جهان مرتبط می کرد را مسدود کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
ایلنا نوشت:عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص تغییرات احتمالی در سیاست های ایران در پی حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع داعش گفت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۱    
دانشمندان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران در تازه ترین مطالعه خود دریافتند، بهداشت ضعیف دهان و دندان و مسواک نزدن، با بیماری های قلبی عروقی ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۱    
یکی از فرماندهان ارشد داعش در حملات موشکی شب گذشته سپاه به دیرالزور سوریه به هلاکت رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۱    
دکترای اقتصاد مالی گفت: تعلل بیشتر در اجرای یک طرح نجات عملا به معنی حرکت به سمت بروز ورشکستگی بزرگی خواهد بود که عوارض غیرقابل جبرانی را بر اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۱    
حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه واکنش رسانه های مختلف جهان را به دنبال داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۶    
مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی می گوید ادغام موسسات مالی و اعتباری یا بانک ها با یکدیگر باید فقط در شرایطی صورت بگیرد که بحران در موسسه مالی ضعیف آنقدر عمیق نباشد که موسسه دیگر را هم ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۱    
بررسی روند فروش واحدهای مسکونی بر اساس قیمت و متراژ نشان می دهد واحدهای 130 تا 220 میلیون تومان و آپارتمانهای 50 تا 70 متر بیشترین مشتری را در زمستان سال قبل داشته اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۱    
زمرد جواهری است که شکوه و اعتماد به نفس فرد را به رخ می کشد، جواهری که فلسفه خاصی پشت سر خود دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: برخورد جدی با موسسات غیرمجاز فعال در بازار پول سیاست قطعی بانک مرکزی است و عزم مسئولان و مجریان امر جزم و به فضل الهی تحت فشارها و تنگناهای ایجادشده ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۱    
مخاطرات ناشی از مشکلات بانک ها برای اقتصاد کلان غیرقابل انکار است. دنیا هم این مسئله را فهمیده است، بنابراین به گزارش ها و صورت های مالی بانک های ایرانی اعتماد نمی کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه راجع به پرتاب موشک های سپاه به مقر داعش تیتر بسیار جالبی زد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۶    
قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر گفت: برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی صدور کارت شهروندی این بانک ، فقط 4 روز دیگر فرصت باقی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۱    
حضور "BMW i8" یک میلیارد تومانی و "Mercedes-Benz SLS AMG" پنج میلیارد تومانی در یکی از نمایشگاه های تهران را مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۱    
رئیس پلیس پایتخت توضیحاتی درباره فیلم درگیری ماموران با معترضان موسسه مالی ثامن ارائه داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۱    
شرکت آمازون روز جمعه گذشته اعلام کرد که این فروشگاه های زنجیره ای را با قیمت 7/ 13 میلیارد دلار خریده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۱    
نسخه جدید همراه بانک سینا با قابلیت های جدید و جلوه های گرافیکی جذاب و با امکانات و امنیت بیشتر برای دارندگان سپرده در بانک سینا به بهره برداری رسیده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۱    
این روزها همه مردم حداقل یک کارت بانکی در اختیار دارند که خریدها و پرداخت های خود را با آن انجام می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۱    
گروه تروریستی داعش در ماه جاری نخستین حمله خود را در خاک ایران انجام داد که منجر به کشته شدن 17 نفر و جراحت 50 نفر شد. از سال 2014 ایران برای این گروه تروریستی یک هدف اصلی بود و هنوز هم هست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۲    
اعضاء باشگاه مشتریان بانک ایران زمین می توانند با استفاده از اپلیکیشن کتابراه همیشه و همه جا به یک کتابخانه بزرگ دسترسی داشته باشند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۷    
بانک ملی ایران در سی و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز خود بیش از 970 میلیارد ریال جایزه در نظر گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۴۲    
کمیته امداد و بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۷    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارت اعتباری ایران کیش روز شنبه 27خرداد 1396، در محل سالن وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی (تلاش) برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۷    
در دو ماه نخست امسال 7 طرح کوچک و متوسط صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در کشورمان به بهره برداری رسیده و برای 208 نفر شغل ایجاد کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۲    
برندگان جایزه Apple Design Awards معرفی شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۲۲    
شاخص بورس تهران طی معاملات روز گذشته با افت 295 واحدی (معادل 37/ 0 درصد) مواجه شد و پس از تقریبا دو ماه دوباره به کانال 78 هزار واحدی رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۷    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به دیرالزور سپاه، یکی از مراکز اصلی فرماندهی تروریست ها در شرق سوریه را هدف قرار داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۷    
خبر حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریستها در دیرالزور سوریه به سرعت در رسانه های جهان منعکس شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعاتی پیش به مقر تروریست های داعش در دیرالزور سوریه حمله کرد، تصاویر اولیه از این حمله موشکی منتشر شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۸:۳۲    
بسیاری معتقدند که چپ دست ها افرادی نابغه اند، و این باور تاریخچه ای بسیار قدیمی دارد، زیرا بسیاری از نوابغ تاریخ، مانند داوینچی، مارک تواین، موتزارت، مری کوری، تسلا و ارسطو چپ دست بوده اند.