یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۴۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 3 خرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 خرداد 1396 عصر بانک 2 خرداد 1396 عصر بانک 3 خرداد 1396 عصر بانک 4 خرداد 1396 عصر بانک 5 خرداد 1396 عصر بانک 6 خرداد 1396 عصر بانک 7 خرداد 1396 عصر بانک 8 خرداد 1396 عصر بانک 9 خرداد 1396 عصر بانک 10 خرداد 1396 عصر بانک 11 خرداد 1396 عصر بانک 12 خرداد 1396 عصر بانک 13 خرداد 1396 عصر بانک 14 خرداد 1396 عصر بانک 15 خرداد 1396 عصر بانک 16 خرداد 1396 عصر بانک 17 خرداد 1396 عصر بانک 18 خرداد 1396 عصر بانک 19 خرداد 1396 عصر بانک 20 خرداد 1396 عصر بانک 21 خرداد 1396 عصر بانک 22 خرداد 1396 عصر بانک 23 خرداد 1396 عصر بانک 24 خرداد 1396 عصر بانک 25 خرداد 1396 عصر بانک 26 خرداد 1396 عصر بانک 27 خرداد 1396 عصر بانک 28 خرداد 1396 عصر بانک 29 خرداد 1396 عصر بانک 30 خرداد 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۰    
بانک ایران زمین با هماهنگی های صورت گرفته با بانک مرکزی ج.ا.ا، در راستای پرداخت وام قرض الحسنه و کمک به ازدواج آسان جوانان امکان پذیرش متقاضیان جدید را فراهم کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۵    
طولانی ترین پل ها در کشورهای آسیایی به خصوص چین قرار دارند. چین حدود 60 درصد از سیمان جهان را تولید و مصرف می کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۵    
مهندسان فنلاندی نوعی ابزار نرم و قوی را با الهام از گیاه ونوس مگس خوار ابداع کرده اند که می تواند اشیایی به اندازه 100 برابر بزرگ تر از خود را حس و آن ها را بلند کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۸:۳۵    
محققان دانشگاه آمستردام طی انجام یک پژوهش جدید موفق شدند با مطالعه بیش از 78 هزار نفر، 52 ژن را که تصور می شد به طور قابل توجهی با هوش مرتبط هستند، شناسایی کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۸:۰۵    
قطعا تا به حال بارها و بارها این جمله را شنیده اید که می گویند "دروغ نگویید وگرنه دماغتان دراز می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۵    
یکی از کهن ترین ساخته های دست بشر در نمایشگاه "آثار کمتر دیده شده موزه ملی ایران" به نمایش در آمد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۵    
نخستین سنگ قبر دیجیتالی جهان که دارای یک صفحه نمایشگر لمسی 48 اینچی است، در گورستانی در اسلوونی نصب شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۰    
فال فروشی که در آخرین روز تبلیغات فال هایش را برای تبلیغ روحانی مجانی به مردم داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۵    
میرزابابا زمانی که کلیپش در سالن وزارت کشور پخش شد، از جای خود بلند شد که دکتر روحانی هم برخاست و او را در آغوش کشید و به سر این کارگر بوسه زد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۵    
صادق زیباکلام و محمدعلی رامین با موضوع تحلیل انتخابات ریاست جمهوری با عنوان "غوغای روحانی" امروز سوم خردادماه با یکدیگر مناظره کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۵    
جمشید مشایخی گفت: اگر حسن روحانی رییس جمهور نمی شد، دیگر در ایران نمی ماندم.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۵    
پوشش همسر و دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سفر به عربستان و ایتالیا (واتیکان) به حدی متفاوت بود که در کانون توجه رسانه های ایتالیایی قرار گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۳۵    
واحدمرکزی خبر نوشت: منابع خبری اعلام کردند شبکه تلویزیونی سعودی العربیه یک فایل صوتی را از امیر پیشین قطر منتشر کرده است که وی در آن عربستان سعودی را به فساد متهم کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۰۵    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویر کارگری در بازار میوه تلنگانا یکی از ایالت های جدید التاسیس در جنوب کشور هندوستان اختصاص یافته است که بعد از برداشت محصولات، به خواب فرو رفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۳۵    
تسنیم نوشت: فوتبال ایران در راه کسب 4 کرسی در فیفا ناکام ماند و این در حالی است که دو نفر از افراد معرفی شده از سوی فدراسیون در فوتبال سابقه ای ندارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۵    
ربات ها به تازگی رنگ تازه ای به عرصه فناوری بخشیده اند و با رفع برخی موانع در تولید و سرمایه گذاری بیشتر می توانند آینده درخشانی را در زمینه های کاربردی و اشتغال در کشور رقم بزنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۱:۰۵    
محققان امکان عجیبی را فراهم کرده اند که طی آن می توان با استفاده از امواج وای فای اقدام به تصویربرداری از افراد آن سوی دیوار کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۵    
35 سال پیش در چنین روزی، خرمشهر شهر خون و قیام پس از 27 ماه اشغال، با دلاوری و جانفشانی رزمندگان اسلام از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۵    
نخستین نمایشگر منعطف و خم شدنی دنیا توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۵    
در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تعداد قابل توجهی از چهره های ورزشی نامزد شده بودند اما کمتر چهره ای توانست در کلانشهرهای ایران رای بیاورد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۵    
"بی پولی" و هزینه های گزاف درمان ناباروری، همواره یکی از دغدغه های زوج های نابارور بوده و هست؛ اما طی سه ساله گذشته وزارت بهداشت تلاش کرد تا با راه اندازی مراکز درمان دولتی بتواند این دغدغه را کمرنگ ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۵    
طبیعی بود که این تصمیم را بگیرم که هم نسبت به تحولات جامعه بی تفاوت نباشم و با دست بازتر بتوانم حرکت کنم و هم این طور نباشد که رفتارهای سیاسی فردی چون بنده ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۵    
پدیده این دوره از انتخابات شوراهای شهر یک جوان تحصیلکرده جوانرودی است که با داشتن مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لندن ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۵    
سامانه هوشمند "آلفاگو" گوگل بار دیگر توانست قهرمان بازی "گو" در جهان را شکست دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۵    
در اینفوگرافیک زیر روند گذشته تورم بررسی و بر اساس آن وضعیت تورم در سه ماهه اول 1396 پیش بینی شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۰    
رئیس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان گفت: پنجره بالکن شو با پایه های ایمن ویندا در عرض چند ثانیه با یک ریموت کنترل تبدیل به یک بالکن قابل استفاده می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۵    
معاون نظارتی بانک مرکزی با هشدار دوباره به مردم برای عدم سپرده گذاری در موسسات مالی غیرمجاز گفت: برای سرمایه گذاری مطمئن، اسامی موسسات معتبر را در سایت بانک مرکزی چک کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
در این گزارش تازه ترین نوآوری هایی که توسط بزرگترین کمپانی های خودروسازی در جهان تولید شده مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۵    
هتل بین قاره ای شیمائو توسط شرکت مهندسی بریتانیایی طراحی شده است که370 اتاق مهمان و 19 طبقه خواهد داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۰    
سومین جشن عکاسان سینمای ایران با حمایت پات برگزار می شود .شرکت کارت اعتباری ایران کیش علاوه بر حمایت از این جشن با ایجاد بستر جدید در نرم افزار پات مسابقه انتخاب بهترین عکس منتخب از دیدگاه مردم را ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۵    
در حالی با مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار، بانک ها ملزم به واگذاری صندوق های سرمایه گذاری و خروج از این فعالیت بورسی شده اند که در آستانه این تغییر ارقام سود پرداختی در صندوق ها به بیش از 22 درصد می ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۵    
سید یحیی حسینی فر مدیر اعتبارات و نظارت بانک ایران زمین به همراه کرم سلیمانی کارشناس این مدیریت، با همکاران شعب تحت پوشش استان های غرب کشور از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۵    
این سگ که روی سینه صاحب مجروحش دراز کشیده بود تا لحظه رسیدن کمک حاضر به ترک وی نشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۵    
برادر قاچاقچی اعدام شده در جنایتی هولناک و به بهانه انتقام خون برادرش، سناریوی اسیدپاشی مرد میوه فروش را طراحی کرد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۵    
خودروی مورد استفاده ترامپ در ریاض تولید جنرال موتورز و مدل کادیلاک بود که اصطلاحا به جانور مشهور است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۲۵    
مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم حمایت نظام بانکی از تولید و اشتغال در سال جاری تاکید کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۵    
هدف گذاری درست و شفاف برای خود و کارکنان از اولین گام هایی است که هر مدیر موفقی باید آن را انجام دهد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۰    
با نزدیک شدن به فصل طلایی نقل وانتقالات ملکی، فایل آپارتمان های استیجاری در مناطق مختلف تهران رفته رفته افزایش یافته و در این بین دامنه آپارتمان هایی که نرخ اجاره بهای آنها (بدون احتساب مبلغ ودیعه) ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۵    
نخستین دفتر نمایندگی بانک سامان در اروپا پس از دریافت مجوز از بانک های مرکزی ایران و ایتالیا در شهر رم افتتاح شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۵    
شرکت هواپیمایی ساوث وست (Southwest Airlines) برای بیش از 40 سال، یک نیروی مخل در صنعت هواپیمایی بوده و توانسته یک طبقه بندی کاملا جدید ایجاد کند و به رکورد سودآوری در 43 سال پیاپی برسد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۵    
4 عامل باعث رشد و کاربرد بیشتر موبایل در جوامع شد که از این قرار هستند: ظهور دستگاه های هوشمندتر، نرم افزارهای هوشمندتر، ارتباطات سریع تر و مدل های قیمت گذاری دست یافتنی.