یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۳۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 27 خرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 خرداد 1396 عصر بانک 2 خرداد 1396 عصر بانک 3 خرداد 1396 عصر بانک 4 خرداد 1396 عصر بانک 5 خرداد 1396 عصر بانک 6 خرداد 1396 عصر بانک 7 خرداد 1396 عصر بانک 8 خرداد 1396 عصر بانک 9 خرداد 1396 عصر بانک 10 خرداد 1396 عصر بانک 11 خرداد 1396 عصر بانک 12 خرداد 1396 عصر بانک 13 خرداد 1396 عصر بانک 14 خرداد 1396 عصر بانک 15 خرداد 1396 عصر بانک 16 خرداد 1396 عصر بانک 17 خرداد 1396 عصر بانک 18 خرداد 1396 عصر بانک 19 خرداد 1396 عصر بانک 20 خرداد 1396 عصر بانک 21 خرداد 1396 عصر بانک 22 خرداد 1396 عصر بانک 23 خرداد 1396 عصر بانک 24 خرداد 1396 عصر بانک 25 خرداد 1396 عصر بانک 26 خرداد 1396 عصر بانک 27 خرداد 1396 عصر بانک 28 خرداد 1396 عصر بانک 29 خرداد 1396 عصر بانک 30 خرداد 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۵    
میزان دریافت سرب از طریق استفاده از رژ لب می تواند تا اندازه ای بالا باشد که منجر به سقط جنین و تشنج شود، حتی گفته می شود که سرب و سایر فلزات سنگین موجود در آن می تواند موجب ابتلا به سرطان شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۳    
حکومت کره شمالی که به فرامین عجیب و غریب در جهان شناخته شده است در دستورالعملی تازه، دختران جوان و زیبا را به عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی این کشور استخدام می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۳    
جدیدترین گزارش ارزیابی کیفیت (اردیبهشت 1396) نشان می دهد که این خودروها همچنان در پایین ترین سطح کیفی تولید می شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۳    
عبارت اولین کامپیوتر وارد شده به ایران هم درست است هم نادقیق. درست است چون اولین سری به صورت انبوه سال 70 وارد کشور شد و دقیق نیست چون اولین کامپیوتر (شخصی) در آغاز دهه 40 وارد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۳    
بر اساس آخرین آمارها سهم میانگین چین در رشد اقتصاد جهانی در سال های 2013 تا 2016 بیش از 30 درصد بود که بیشترین میزان در میان تمامی کشورها بود و از مجموع سهم آمریکا، منطقه یورو و ژاپن روی هم بیشتر بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۳    
غش کردن 5 سرباز در رژه جشن تولد ملکه انگلیس، مسئولین برگزارکننده این مراسم را زیر سوال برد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۳    
عاملان درگیری مرگبار در شهرک گلستان شهرری شناسایی و دستگیر شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۳    
اتحادیه ارتباطات بین الملل، اخیراً شاخص امنیت سایبری کشورهای جهان را منتشر کرد. برخی از نام های حاضر در این فهرست، قابل توجه و تأمل هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۳    
در هر سنی که قرار دارید می توانید با داشتن روحیه شاد و سرزنده، امیدواری به زندگی و نیز مراقبت از سلامت روحی و جسمی خود مانند افراد 25 ساله به نظر برسید به این منظور باید راهکارهایی را به طور منظم در ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۳۳    
دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که حساب بانکی برخی اعضای هیات علمی این دانشگاه هک شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۲    
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در گزارشی به پیامدهای محاصره قطر بر جام جهانی 2022 پرداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۲    
کسب درآمد بانک ها از ارائه خدمات بانکی یا همان کارمزد ، یکی از اصلی ترین منابع در آمد بانک ها در کشورهای توسعه یافته به حساب می آید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۲    
تعداد کاربران اینترنت در خاورمیانه با 15 درصد رشد سالانه به رقم 147 میلیون در ژانویه 2017 رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۸:۰۲    
جنگنده نسل جدید و فناورانه ساخت سوئد برای نخستین بار در آسمان اوج گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۷:۳۲    
امروزه بسیاری از گوشی های هوشمند مجهز به حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایشگر و در زیر قاب هستند، اما برای اولین بار گوشی تولید شده که حسگر اثر انگشت آن در زیر خود صفحه نمایشگر نصب شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۷:۰۲    
صدام حسین سال 1981 در اجلاس سران کشورهای عرب در عربستان سعودی حضور یافت و سیگار کشیدنش سوژه رسانه ها شد. تصویر او را در ادامه می بینید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۶:۳۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در اعتراض به ایجاد ترافیک در پی وقوع تصادف رانندگی یکی از طرفین تصادف را به قتل رسانده بود، خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۶:۰۲    
سایت pk آلمان به مناسبت دهمین سالگرد بازنشستگی علی دایی در گزارشی به تمجید از این اسطوره پرداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۳۲    
ساکرنت از سعید عزت اللهی به عنوان ستون تیم ملی ایران و رمز گل نخوردن این تیم اشاره کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۰۲    
رگولاتوری ضدانحصار اتحادیه اروپا قصد دارد جریمه سنگینی بر ضد گوگل وضع کند؛ حکم نهایی در این زمینه ظرف هفته های آینده صادر می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۲:۳۲    
برای اینکه بدن در شرایط مناسبی از وضعیت جسمی و روحی قرار گیرد، خوابیدن به مدت 7 ساعت و 6 دقیقه برای هر فرد ضروری است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۲:۰۲    
مشهورترین دریاچه نمک چین، یکی از دیدنی ترین مراکز محیط زیستی این کشور محسوب می شود که در استان شانشی قرار دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۱:۰۲    
شرکت راه آهن تونس اعلام کرد درباره یک راننده قطار که به منظور خریدن هلو از یک فروشنده بین راهی، قطاری مملو از مسافر را متوقف کرده است، تحقیق می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۲    
محققان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با استفاده از کامپوزیت های پلیمری موفق به ساخت صفحات پلیمری و ابداع روشی نوین برای محافظت از بدن در مقابل اشعه ایکس شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۲    
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از واردات آبمیوه ای به ایران که متعلق به یکی از وابستگان آل سعود است خبر داد و اعلام کرد: این محصول وارداتی ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۲    
اولین سامانه هوشمند حمل ونقل در ایران، به تازگی از سرویس جدید خود رونمایی کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۰۲    
گرچه چند روز پیش آزمایش موفقیت آمیز نخستین اتومبیل هوشمند خودران بدون راننده در کشور انجام شد ولی رئیس پلیس راهور ناجا می گوید پلیس فعلاً اجازه نمی دهد تا این خودروها در معابر شهری و جاده ای کشور ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۲    
روزنامه تلگراف در مطلبی به شیوه هایی که "کیم جونگ اون" برای جلوگیری از ترور شدن به کار می گیرد، اشاره کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۲    
این روزها در شرایطی شایعات درباره ورشکستگی بانکها، دومینووار در حال حرکت در نظام بانکی است که بانک مرکزی می گوید، رفتارهای بانکی را به دقت زیر نظر دارد و پرریسک ها را تحت نظر گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۷    
استقبال گسترده شهروندان شهر شیراز از کارت شهروندی بانک شهر موجب تسهیل پرداخت کرایه و عدم مبادله پول خرد و اسکناس بین مسافر و راننده در این شهر شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۵۷    
بنیان گذار شرکت بزرگ فروش اینترنتی علی بابای چین با بیان اینکه این شرکت تا 20 سال آینده از اقتصاد 2 کشور انگلیس و فرانسه بزرگ تر خواهد شد، گفت: در حال حاضر علی بابا از اقتصاد کشورهای نظیر سوئد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۵۷    
با انتشار شایعه ای مبنی بر ادغام برخی مؤسسات مالی از جمله مؤسسه مالی ثامن الائمه، کوثر و بانک مهر اقتصاد، تعدادی از سپرده گذاران مقابل شعبه مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه در سبزوار تجمع کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۴۷    
جدیدترین آمار نشان می دهد از جمعیت 7.511 میلیارد نفری کره زمین حدود 5.007 میلیارد نفرشان از موبایل استفاده می کنند و 3.811 میلیارد نفر دیگر هم کاربر اینترنت هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۳۲    
کوچکترین گونه گوزن در جهان در باغ وحش نیویورک به دنیا آمد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۲    
دو برادر برای اینکه از هزینه مراسم و تشریفات خاص تشییع پدر خود فرار کنند به بدترین شکل ممکن پدر خود را سوزاندند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۷    
شایعه ادغام مؤسسه ثامن در مؤسسه کوثر برخی سپرده گذاران مؤسسه ثامن را برای برداشتن سپرده های خود به تکاپو انداخته در حالی که با فرض صحت چنین خبری ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۷    
بانک ها تراکنش صادرات به کشورهایی که در فهرست تحریمی آمریکا قرار دارد را انجام نمی دهند بنابراین هند برای مبادله با ایران سازوکار پرداخت از طریق شخص ثالث را دنبال می کند تا بر اساس آن پول معامله را ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۳۲    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: لهستان هم مثل تیم ایران می خواهد به فینال راه یابد و مطمئناً روی پیروزی دو بازی باقی مانده حساب ویژه باز کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۲    
کودکان به تقلید از والدین در طول روز تمایل زیادی به مصرف نوشیدن چای و قهوه دارند که برای آنها ضرر دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۲    
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار در لیگ جهانی 2017 والیبال امشب به مصاف تیم ملی لهستان می رود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۷    
بحران مؤسسات مالی و اعتباری غیر مجاز که امروز اقتصاد کشور با آنها دست و پنجه نرم می کند نیازمند ساماندهی هستند و بازگشت سرمایه های مردمی نیز از دغدغه نظام بانکی کشور محسوب می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۲    
صندوق سرمایه گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران کارگزاری بانک ملی ایران افتتاح شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۲    
هفتم اردیبهشت بانک صنعت و معدن بعد از یک برنامه سه ساله ؛سامانه راهکار جامع بانکداری متمرکز توسن (بنکو) راجایگزین سیستم عملیاتی قبلی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۲    
حدود 10 روز قبل اپل محصولات جدیدش را معرفی کرد که یکی از مهم ترین آنها هوم پاد HomePod یا بلندگوی هوشمند این شرکت بود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۲    
عصر بانک ؛به گزارش انتخاب، تصویر برج میدان آزادی در زمان ساخت، سال 1349
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۲    
ترکیب شبکه های اجتماعی و ویدئو، همچنان یکی از تاثیرگذارترین روش های دنیای بازاریابی است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۳    
روش های تکراری و انتظار دستیابی به نتایج جدید! این می تواند تعریف جدیدی از جنون باشد و دقیقا همان چیزی است که بسیاری از کسب وکارها این روزها تحت عنوان نوآوری در پیش گرفته اند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۳    
روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو)اعلام کرد : در پی استقبال هموطنان عزیز از نرم افزار تاپ تعداد کاربران آن به دو میلیون نفر رسید .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۳    
اینترنت اشیا بی شک مهم ترین پدیده دنیای تکنولوژی در سال های اخیر است که توانسته به تمام بخش های زندگی روزمره و کاری افراد نفوذ کرده و تحولات چشمگیری ایجاد کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۳    
نسخه شتاب 7 در بانک سینا راه اندازی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۶:۳۳    
رنکینگ بهترین شرکت های هواپیمایی سال 2017 اعلام شد.