یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۲۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 16 خرداد 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 دی 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 خرداد 1396 عصر بانک 2 خرداد 1396 عصر بانک 3 خرداد 1396 عصر بانک 4 خرداد 1396 عصر بانک 5 خرداد 1396 عصر بانک 6 خرداد 1396 عصر بانک 7 خرداد 1396 عصر بانک 8 خرداد 1396 عصر بانک 9 خرداد 1396 عصر بانک 10 خرداد 1396 عصر بانک 11 خرداد 1396 عصر بانک 12 خرداد 1396 عصر بانک 13 خرداد 1396 عصر بانک 14 خرداد 1396 عصر بانک 15 خرداد 1396 عصر بانک 16 خرداد 1396 عصر بانک 17 خرداد 1396 عصر بانک 18 خرداد 1396 عصر بانک 19 خرداد 1396 عصر بانک 20 خرداد 1396 عصر بانک 21 خرداد 1396 عصر بانک 22 خرداد 1396 عصر بانک 23 خرداد 1396 عصر بانک 24 خرداد 1396 عصر بانک 25 خرداد 1396 عصر بانک 26 خرداد 1396 عصر بانک 27 خرداد 1396 عصر بانک 28 خرداد 1396 عصر بانک 29 خرداد 1396 عصر بانک 30 خرداد 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۵    
برای توسعه و تکمیل خدمات بانکداری الکترونیک بانک کارآفرین، محصول جدید سامانه پیام رسان کارآفرین (چابک) برای مشتریان بانک طراحی و عملیاتی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۰    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی با حضور بیش از 70 درصد سهامداران به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره جدید تشکیل شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۵    
تیم ملی والیبال ایران بعد از انجام 3 دیدار و ثبت یک پیروزی و دو شکست در هفته نخست لیگ جهانی، از فردا رقابت های هفته دوم را شروع می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۸:۳۵    
باستان شناسان چینی موفق به کشف یک معبد هزار ساله در چنگدو شدند که درون آن بیش از 80 مقبره تاریخی وجود دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۰    
تیم ملی والیبال بلژیک ساعت 3 بامداد امروز (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۵    
شما می توانید در کنار یک برنامه غذایی درست و مناسب از این میوه ها مصرف کرده و نه تنها به هدف تناسب اندام نزدیک تر شوید بلکه ویتامین ها و مواد معدنی خوبی نیز دریافت کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۵    
مرد میانسال که به خاطر اختلافات مالی در زندان به سر می برد، با ارسال نامه ای به بازپرس جنایی تهران مدعی شد که هنگام مرخصی موقت، توسط ضامنش ربوده شده و پس از ضرب و شتم تحویل زندان شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۵    
بارها شده که در صفحات مجازی، روزنامه ها و کانال های تلگرامی، خبری از حوادث درون فضای مجازی شنیده باشیم ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۵    
28 سال قبل خانم "کارمن خیمینز" بر اثر حادثه ی شدیدی که برای چشمانش رخ داد دچار نابینایی کامل شد. این چیزی بود که او همه از جمله خانواده اش را از آن مطلع کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۵    
تیم الاهلی عربستان برای نخستین بار به مصاف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می رود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۵    
در این گزارش عکس هایی از مسئولان عالی رتبه کشورمان به همراه خانواده شان را ببینید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۵    
ساکنان روستایی در هندوستان، برای دیدن این پسر کیلومترها راه را هر روز می پیمایند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۵    
دانش آموزان روستای مجاور روستای انجو در چهارمحال و بختیاری برای رفتن به مدرسه محکوم به عبور از رودخانه ای هستند که شاید پایان زندگی شان را رقم بزند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۰    
دهه سی، تهران جاده ناهموار و خاکی شمیران ( خیابان شریعتی فعلی ) و حضور اتومبیلهای آخرین مدل در آن زمان
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۵    
کمپانی آمریکایی نایکی با منتشر کردن عکسی از کریستیانو رونالدو، به سوژه رسانه ها تبدیل شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۵    
در مواجهه با باج افزارها، قربانیان دو حق انتخاب خواهند داشت: پرداخت کردن مبلغ باج یا از دست دادن تمام اطلاعات خود برای همیشه.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۵    
رئیس پلس استان فارس گفت: رئیس یکی از بانک های شیراز از سال 94 تا زمان کشف جرم با جعل سند و امضاء، تسهیلاتی را در قالب قراردادهایی با شرکت های صوری به بستگان نزدیک خود پرداخت کرده بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۰    
هدف اصلی از ایجاد نهادی مانند شاپرک، تلاش برای حفظ حقوق تمام ذینفعان در حوزه پرداخت الکترونیک است و تردیدی وجودندارد که حفظ حقوق مردم میان تمام ذینفعان در اولویت است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۳۵    
ساعت 18 و 20 دقیقه بعدازظهر دیروز قطار مترو در ایستگاه طرشت با قطار جلویی به صورت جزئی برخورد کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۷:۳۵    
حکایت پایتخت غارهای دست کند ایران روایت نبوغ بشر در خلق معماری شگفت انگیزی است که حیرت بشر امروزی را به دنبال داشته، تا دیدار غاری با هفت طبقه اشتیاق هر گردشگری را برانگیزد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۷:۰۵    
تیم کوک مدیر عامل اپل دیشب در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل ویژگی های سیستم عامل همراه تازه این شرکت یعنی iOS 11 را تشریح کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۶:۰۰    
گوگل با استفاده از هزاران خودروی خود که به منظور تهیه تصاویری از خیابان های شهرهای مختلف دنیا به کار گرفته، در حال تهیه نقشه آلودگی هوای خیابان های شهرها است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۵    
شرکت فرودگاه ها می تواند در یک ماه آتی از پروازهای عبوری قطری ها از آسمان ایران، بیش از 51 میلیارد تومان درآمد کسب کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۰۰    
ایرنا نوشت: مصدوم حادثه ریزش آوار ساختمان گیشا به بیمارستان منتقل شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۵    
پسر معتادی که پس از مصرف مواد مخدر، مادر 70 ساله خود را خفه کرده بود، سرانجام به قتل مادرش اعتراف کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۵    
ابتلا به بیماری تأثیر منفی در طول عمر دارد. اکنون هوش مصنوعی با بررسی فاکتورهای مختلف، طول عمر یک بیمار را پیش بینی می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۵    
یکی از اعضای برجسته موسسه بروکینگز آمریکا ماهیت وجودی قرارداد 110 میلیارد دلاری که ترامپ در جریان سفرش به عربستان مدعی انعقاد آن شد را زیر سوال برد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۵    
سخنان امام جمعه ساوه دردسرآفرین شده است. او در نماز جمعه هفته پیش ساوه به نکاتی اشاره کرد که به سرعت در فضای مجازی پیچید و موجی از اعتراض را برانگیخت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۵    
سهم دارایی سمی در ترازنامه همه بانک ها،بدهی های معوق و مطالبات مشکوک الوصول ترازنامه برخی بانکها را در وضعیت نامطلوبی قرار داده ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۰    
اپل در جریان رونمایی از نسخه یازدهم سیستم عامل iOS از کیت واقعیت افزوده اختصاصی خود به نام AR Kit رونمایی کرد که افزودن اشیای تخیلی به دنیای واقعی را تسهیل می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
بحران دیپلماتیک بین قطر و همسایگانش ممکن است با کند کردن تجارت و سرمایه گذاری و گران تر کردن وام گیری برای کشورهای این منطقه موجب زیان چند میلیارد دلاری برای این کشورها شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۵    
در چند روز اخیر خبری منتشر شد از آنتی بیوتیک تازه ای که تاثیر معجزه آسا خواهد داشت. اهمیت این آنتی بیوتیک که ساخت آن در حال حاضر در مرحله پژوهشی قرار دارد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۵    
یک کارشناس بانکی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در نقل و انتقالات ارزی ایران با بانک های ترکیه ای و اماراتی، گفت: با شرایطی که پیش آمده مجددا عملیات نقل و انتقالات ارزی به صرافی ها منتقل خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۵    
دومین جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش ویژه مراکز تجاری خرید تهران، شیراز، اصفهان، مشهد مقدس، تبریز و قشم که به صورت ماهانه برگزارمی شود در خرداد ماه نیز در حال برگزاری است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۰    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، اقدامات شرکت بیمه دانا و این سازمان در حمایت از یوز ایرانی را عامل مهمی در جلوگیری از انقراض این گونه جانوری کمیاب ذکر کرد .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۰    
فرآیند رسیدگی به شکایت های مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو 10002:2014 دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۵    
نرگس آبیار از تاثیرگذاری حضور نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل گفت و ابراز امیدواری کرد که از نرگس درس انسانیت یاد بگیریم .
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۵    
فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد که نماینده های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ایران در قطر و کویت به میدان نخواهند رفت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم پر افتخار الاهلی عربستان برود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۰    
منابع بانکی به رویترز اظهار کردند بدنبال تنش های دیپلماتیک در منطقه، برخی از بانک های بازرگانی عربستان سعودی و امارات متحده عربی از همکاری با بانک های قطری مانند صدور اعتبارنامه خودداری می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۵    
بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی یک شورلت ایمپالا مدل 1974 دارد که آن را با دنیا عوض نمی کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۵    
روزنامه انگلیسی دیلی میل تصاویر شگفت انگیزی از زنان نینجاکار حرفه ای را در ایران منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۵    
در این خبر تصاویری از کفپوش های کریستالی که در شب می درخشند را مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۵    
رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا به تشریح روند تمدید گواهینامه پرداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۰    
امضای الکترونیکی شامل علامت، تصویر دیجیتال امضای دست نویس یا هر نشان الکترونیک اثبات هویت است که مانند امضای دست نویس دارای آثار حقوقی احزار هویت امضاکننده سند و التزام وی به مندرجات آن است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۰    
ماه پیش زمانی که بانک جی پی مورگان تکنولوژی Customer Exchange's payments را خریداری کرد، مسیری پنج ساله به پایان تلخ خود رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۰    
بالارفتن ارزش سهام شرکت، در بسیاری از کشورهای دنیا، به حقوق و مزایای مدیرعامل نیز گره خورده است. بسیاری از شرکت ها برای بالابردن انگیزه مدیران، علی الخصوص مدیرعامل و درگیر کردن آنها در ارتقای شرکت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۵    
اگر بعدها روزی در محل کار، خود را غمگین احساس کردید بدانید که یکی از این سه عامل را فراموش کرده اید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۰    
از سال 2015، رابط توسعه نرم افزار باز (API) و بانکداری باز مورد توجه قرار گرفته است و از عنوانی کاملا فنی در حوزه فناوری به بخشی مرتبط با کسب وکار بانکداری تبدیل شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۳۰    
دو هفته پس از رقص شمشیر ترامپ در ریاض و سرمستی سعودی ها از به راه انداختن شوی ضد ایرانی، اختلافات شدید میان دولت های عربی که بوی درگیری نظامی در آن نیز به مشام می رسد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۵    
در سال جاری، 22 تک شاخ جدید به وجود آمده اند که 7شرکت از آنها در زمینه نرم افزارها و سرویس های اینترنتی فعالیت دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۰    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی: نظارت بر کسب و کارهای آنلاین برعهده ماست.