دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۵۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 8 آبان 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 2 آبان 1398 بسیج 3 آبان 1398 بسیج 4 آبان 1398 بسیج 5 آبان 1398 بسیج 6 آبان 1398 بسیج 7 آبان 1398 بسیج 8 آبان 1398 بسیج 9 آبان 1398 بسیج 10 آبان 1398 بسیج 11 آبان 1398 بسیج 12 آبان 1398 بسیج 13 آبان 1398 بسیج 14 آبان 1398 بسیج 15 آبان 1398 بسیج 16 آبان 1398 بسیج 17 آبان 1398 بسیج 18 آبان 1398 بسیج 19 آبان 1398 بسیج 20 آبان 1398 بسیج 21 آبان 1398 بسیج 22 آبان 1398 بسیج 23 آبان 1398 بسیج 24 آبان 1398 بسیج 25 آبان 1398 بسیج 26 آبان 1398 بسیج 27 آبان 1398 بسیج 28 آبان 1398 بسیج 29 آبان 1398 بسیج 30 آبان 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۷    
حمله به مسجدی در شهر "بایون" در فرانسه و تصمیم سنای این کشور برای محکومیت والدین محجبه دانش آموزان فرانسوی موجب شد تا بار دیگر حقوق اقلیت مسلمان در این کشور اروپایی مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۷    
در نشست صمیمی رییس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان فارس با فرمانده ناحیه سپاه بقیه الله (عج) شیراز پیرامون مسائل و موضوعات علمی و مدیریت علمی ناحیه به صحبت و گفتگو پرداختند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۷    
علامه سید جعفر مرتضی خود و عمرش را به خداوند فروخت و در مدل فکری خودش بی نظیر بود ومن عالمی با این مرتبه علمی و تواضع در میان روحانیت نمی شناسم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۷    
سرهنگ پاسدار رشید اکبری گفت:گسترش فرهنگ بسیجی در بین نوجوانان وتربیت دانش آموز انقلابی ، هدف بسیج دانش آموزی پشتیبانی و هدایت آنها در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از وظایف مهم این سازمان است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۲    
امام جمعه سراوان گفت: شهدای دانش آموز برای همه اقشار جامعه به خصوص دانش آموزان می توانند الگوی بسیار خوبی در زندگی باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۷    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان زرقان، پیش از خطبه های نمازجمعه، به مناسبت هفته استکبارستیزی سخنرانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۲    
آیت الله علی اکبر کلانتری گفت: اصرارکنندگان به مذاکره با آمریکا، یا واقعا آگاهی و بصیرت کافی ندارند و یا نفوذی اند و با اصرار می خواهند کار خود را پیش ببرند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بسیج شهرستان سیرجان گفت:شهید فهمیده الگوی شایسته ای برای دانش آموزان بسیجی و جوانان کشور می باشد و یادآوری این حماسه می تواند یادآور دوران مقدس و ارزش های والای آن ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: دشمنان می داند که ایران کانون مقاومت است و با ایجاد اختلاف و فتنه در عراق به دنبال ضربه زدن به این کانون مقاومت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۷    
نماینده ولی فقیه در کردستان صیانت از موقوفات را مهم ترین رسالت اوقاف و متولیان دانست و گفت:صیانت از وقف جز وظایف اولی ماست و باید راه های حفاظت از موقوفات به درستی تبیین و اجرا شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۷    
فرمانده سپاه آذرشهر ،در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: هر رزمنده اسلامی ضمن مجهز بودن به ساز و برگ نظامی و دفاعی مناسب با تهدیدات دشمنان ،بایستی مجهز به سلاح ایمان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان سپاه، بصیرت را از مهمترین شاخصه رفتاری شهدا عنوان کرد و گفت: شهید فهمیده و 36هزار دانش آموز دیگر، بصیرانه خود را فدای ولایت و انقلاب کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۷    
دانش آموزان بسیجی تهران بزرگ با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۷    
رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امر شهادت بدون ارتباط با خدا و ولایت پذیری محقق نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۲    
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی محفل خاطره گویی و رونمایی از کتاب حبیب حرم نوشته دانش آموزی بسیجی امیررضا مرادپور در دبیرستان المهدی اردبیل برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۷    
جلسه هماهنگی کمیته ارتباطات و رسانه کنگره ملی شهدای استان هرمزگان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان ، مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۳۲    
معاونت پژوهش و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره شهدا گفت:امروز بالاترین و بهترین کاری که می توان در کشور برای مقابله با جنگ نرم انجام داد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۷    
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود گفت: بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۲    
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه شهداء در امتداد راه انبیاء(ع) است که بعد از گذشت سالیان متمادی هنوز یادشان این چنین می درخشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۷    
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)گفت:جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان برگزار و از رده های موفق در سطح پایگاه، حوزه و ناحیه تقدیر به عمل آمد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۲    
مسئول سیاسی ناحیه رزن گفت: سناریوی استکبار جهانی برای از میان برداشتن محور مقاومت، در نهایت موجب نابودی خودشان خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تظاهرات در لبنان و عراق فرمودند: مردم هم مطالبات به حقی دارند؛ این مطالبات در چارچوب ساختارهای قانونی قابل تحقق است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۲    
سرهنگ غلامی گفت:دانش آموزان بسیجی در این دوره از زمان باید بدانند که رسیدن به عزتمندی و افتخار در گرو اقدامات انقلابی در عرصه تعلیم و تربیت است که همواره رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۷    
معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء مذاکره با دشمن را نقطه ضعف برای مسئولین دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای شورای پدافند غیر عامل استان گفت: سرمایه پدافند غیر عامل، جلب اعتماد عمومی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۷    
محسن کمری زاده گفت: در گفتمان انقلاب اسلامی نقش محوری با مردم است و این حضور مردم در عرصه با ابداع امام خمینی(ره) نام بسیج بر آن نهاده شده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۲    
سردار اکبری در یادواره شهدای دانش آموز که در دبیرستان شهید باهنر شهرکرد برگزار شد، شهیدان فهمیده و بهنام محمدی را بهترین الگو برای دانش آموزان دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۷    
معصومه امیری گفت:روحیه بسیجی روحیه ای است که اگر درهرنقطه ای باشد کار وتلاش و انگیزه ی افراد در فعالیت ها را چند برابر می کند
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۷    
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بروز و ظهور تفکر جهادی یکی از مهم ترین ارمغان های انقلاب اسلامی به شمار می رود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۲    
آیت الله علی اصغر قاضی زاده شاگرد امام خمینی (ره)و علمایی همچون آیت الله بروجردی واراکی عصر روزگذشته دار فانی را وداع گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۷    
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تردد زوار غیرایرانی از مرز مهران صوت می گیرد، اما خروج زائران ایرانی از این مرز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهید بزرگوار حسین فهمیده که بنیانگذار جمهوری اسلامی او را به رهبر جامعه تعبیر کردند فهمیده است اما فهمیده ها زیاد هستند و اینطور نیست که مساوی با شهادت باشد زیرا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۲    
امام جمعه دیر گفت: شهیدفهمیده را الگوی نوجوانان و جوانان قرار دهیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۷    
همزمان با پایان ماه صفر و فرا رسیدن ماه ربیع الاول، می توانید اعمال توصیه شده را در این گزارش بخوانید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۲    
برندگان مسابقه عکاسی آب و هوای سال 2019 از میان بیش از 5700 عکس ارسالی توسط جامعه هواشناسی انگلیس انتخاب شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۲    
یکی از اصلی ترین دلایل کاهش آرای ترامپ در ایالت ویسکانسین، اقبال رای دهندگان مستقل در این ایالت به حزب دموکرات و نامزدهای آن است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان یگان پهپاد نزاجا گفت: نیروی زمینی از انواع سامانه های پهپادی از جمله پهپادهایی با قابلیت نبرد هوایی و پرواز در شب برخوردار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرمسروری در خراسان نوشت: بسیاری معتقدند شیوه مرگ ابوبکر البغدادی همانند بن لادن یا ایمن الظواهری است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۲    
وزیر خارجه آمریکا به استعفای نخست وزیر لبنان واکنش نشان داد و مدعی لزوم تشکیل دولتی مردمی در این کشور شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۲    
با کشته شدن یک کودک 2 ساله در اردوگاه مهاجران در مرز آمریکا، شمار کودکان کشته شده در مرزهای این کشور به 20 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۷    
رئیس ائتلاف الفتح در عراق طی نامه ای خطاب به رهبر جریان صدر ، بر آمادگی اش جهت همکاری در راستای تامین منافع عمومی در کشور تأکید کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۷    
تا پایان فصل بهار سال جاری، تعداد انشعابات آب شرب در ایران در بخش شهری به 16 میلیون و 769 هزار فقره و در بخش روستایی به 5 میلیون و 784 هزار فقره رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۲    
حکمت ده کار انجام می دهد: دل های مرده را زنده می کند، بینوا را در جایگاه های پادشاهان می نشاند، به فرومایه شرافت می بخشد، به غریب پناه می دهد، نیازمند را توانگر می سازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۷    
روز دانش آموز یادآور رشادت شهید محمد حسین فهمیده آن دانش آموز قهرمانی است که با گذشتن از خود، سرلوحه تمامی نوجوانان کشور گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۷    
فرمانده سپاه شازند در آستانه هفته بسیج دانش آموزی از انجام 32 عنوان برنامه در این هفته خبر داد و گفت: آغاز هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان با شعار دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۷    
فرمانده سپاه میانه بسیج دانش آموزی را زیربنای اصلی جامعه بسیج عنوان کرد و گفت: اگر فرهنگ و تفکر عاشورایی در این قشر نهادینه شود، مشکلات جامعه مرتفع و گام دوم انقلاب، شتابی دوچندان خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی نقش و رسالت جوانان را تبیین نمودند که جوانان و دانش آموزان بتوانند رسالت و بار سنگین حفاظت و دفاع از انقلاب را بر دوش ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تظاهرات در لبنان و عراق فرمودند: مردم هم مطالبات به حقی دارند؛ این مطالبات در چارچوب ساختارهای قانونی قابل تحقق است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، اظهارداشت: دانش آموزان ثابت کردند هرچند سن کمی دارند، ولی با بصیرت پشت سر ولی فقیه حرکت می کنند و برای تحقق حکومت مهدوی قدم بر خواهند داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۲    
عطارپور گفت: پیشتازی انقلابی گری از جوان ها به نوجوان ها رسیده و خوشبختانه در بالندگی نوجوان ها در خیلی مواقع خودش را نشان داده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۲    
منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در اقدامی تروریستی در شهر بعقوبه مرکز استان دیاله عراق خبر دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۷    
مرکز آمار ایران و بانک مرکزی در یک اقدام عجیب، آمار مربوط به قیمت دلار و یورو در بازار آزاد در نیمه اول سال 97 را از گزارش های رسمی خود حذف و سانسور کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۲    
کربلا درحال تبدیل شدن به مرکز ثقل جهان اسلام بوده و اربعین مقدمه هوشیاری مردم جهان برای طلب منجی موعودگردیده ویک تحول فرهنگی معنوی را نوید میدهد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۲    
میزخدمت جهادی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی و معاونین ایشان درمحل مصلای امام علی (ع) کرمان برگزار شد .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۲    
حجت الاسلام ماشاالله عبدی گفت: حضور و فعالیت نخبگان بسیجی در بدنه بسیج و جامعه باهم افزایی ، روحیه جهادی و انقلابی بستر ساز در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حرکت به سمت ایجاد تمدن اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۷    
با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه و سازمان صمت استان، کارگاه آموزشی کاربردی روش های عارضه یابی واحدهای صنعتی توسط بسیج مهندسین صنعتی استان کرمانشاه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۷    
به همت بسیج مهندسین صنعتی استان خراسان جنوبی و با توجه ظرفیت عظیم شرکت کویر تایر، طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی خودرو در استان تهیه شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۲    
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر گفت: کارگاه تخصصی کاشت زعفران در روستای جغناب شهرستان کوثر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۲    
سرهنگ دوم پاسدارحسین جمشیدی به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل گفت : فرهنگ پدافند غیر عامل موجب تقویت منابع زیربنایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۷    
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر گفت: مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) وبسیج سازندگی ناحیه کوثر احداث خانه های مدد جویی در روستای چالگرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۷    
فرمانده سپاه ناحیه اردبیل از اعزام 350 دانش آموز دختر شهرستان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۷    
فرمانده سپاه سراب اظهار داشت: امروز شاهد پیروزی نظام و انقلاب به رهبری آیت الله خامنه ای و پشتیبانی و ایستادگی مردم در مقابل زورگویان هستیم و تا جان در بدن داریم در راه این انقلاب و نظام مقاومت می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۲    
بسیجیان و کارکنان سپاه هوراند اردوگاه رزمایش الی بیت المقدس را برای گردان بیت المقدس این شهرستان آماده کردند./ عکس ها از: رامین امیدی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۲    
مینو اصلانی گفت: اهتمام وتوجه ویژه به استفاده از جوانان در پست های مدیریتی، اگر دولت بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد می توان انتظار ظهور کارآفرینانی را در میان جوانان داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۲    
احمدی گفت: وکلا به صورت محتوایی و ماهییتی پیرامون اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و شفاف سازی آن به گفتگو پرداختند و همچنین راهکارهای عملی در جهت تحقق بیانیه مطرح کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۴۲    
فرمانده سپاه جلفا، داشتن نقشه راه را در مقوله پدافند غیرعامل مهم دانست و اظهار داشت: حفاظت از سرمایه های انسانی کشور از اهداف اصلی پدافند غیرعامل محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۴۲    
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه مراغه گفت: بانوان در کنار فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی نباید از وظایف خطیرشان در محیط خانواده غفلت کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۴۲    
امام جمعه ورزقان گفت: با توجه به وجود پایگاه اجتماعی عظیم پاسداران و بسیجیان در بین آحاد جامعه، سپاه باید از این موهبت الهی به نحو احسن استفاده کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: شرکت در راهپیمایی 13 آبان جنایات آمریکا را در دنیا برای جهانیان افشا می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۷    
فرمانده سپاه ورزقان با بیان اینکه پیام رزمایش بسیجیان برای دوستان، صلح، آرامش و حفظ امنیت بوده و برای دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان به منزله هشداری جدی است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۲    
یکی از هادیان سیاسی حوزه کربلا کلیبر امروزه مبدا و منشا همه مصیبت هایی که دامن گیر مسلمین شده است فاصله گرفتن امت اسلامی از سیره پیامبر گرامی(ص) بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۲    
فرمانده حوزه کربلا کلیبر در جمع بسیجیان پایگاه امام صادق (ع) خمینیه گفت: پیاده روی اربعین برای مردم ایران دارای دستاوردهای مهم و حیاتی است که درس های مهمی برای ما و جهانیان دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۲    
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه البرز اظهار داشت: بیش از 3 هزار دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم از استان البرز در مرحله نخست به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۷    
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امسال بیش از 5 هزار نفر از دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد و تعداد قابل توجهی از دانش آموزان نیز به راهیان نور دریایی اعزام می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۰:۰۲    
یادواره شهدای روستای ونهر و طاد همزمان با رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) وشهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) برگزار شد