پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۳۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 6 آبان 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 2 آبان 1398 بسیج 3 آبان 1398 بسیج 4 آبان 1398 بسیج 5 آبان 1398 بسیج 6 آبان 1398 بسیج 7 آبان 1398 بسیج 8 آبان 1398 بسیج 9 آبان 1398 بسیج 10 آبان 1398 بسیج 11 آبان 1398 بسیج 12 آبان 1398 بسیج 13 آبان 1398 بسیج 14 آبان 1398 بسیج 15 آبان 1398 بسیج 16 آبان 1398 بسیج 17 آبان 1398 بسیج 18 آبان 1398 بسیج 19 آبان 1398 بسیج 20 آبان 1398 بسیج 21 آبان 1398 بسیج 22 آبان 1398 بسیج 23 آبان 1398 بسیج 24 آبان 1398 بسیج 25 آبان 1398 بسیج 26 آبان 1398 بسیج 27 آبان 1398 بسیج 28 آبان 1398 بسیج 29 آبان 1398 بسیج 30 آبان 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۲    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان پرداخت و گفت: یکی از عوامل موفقیت سپاه، بسیج دانش آموزی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۷    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بیش از دهها یادواره شهدای دانش آموز از 7 تا 13 آبان ماه در استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۲    
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه البرز گفت : مباحث گفتمانی و طرح موضوعاتی مانند استکبار ستیزی حول محور افول آمریکا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۷:۴۲    
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله جلال الدین لطیفی گنبدی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم ملایر در غم فراق آن عالم ربانی برگزار شد./شهرام ذبیحی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۹    
ناسا تصویری از خورشید منتشر کرده که آن را مانند یک کوره آتش نشان می دهد. آژانس فضایی این تصویر شبح وار را در 8 اکتبر 2014 ضبط کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۹    
ابوبکر البغدادی سرکرده داعش خبر کشته شدن آن توسط ارتش آمریکا منتشر شد و بلافاصله پس از آن رئیس جمهور آمریکا بلافاصله این عملیات را دستاورد دولت خود در مبارزه با تروریسم و سیاست خارجی خود اعلام می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۹    
مجتبی کثیریان قاضی جوان شعبه 101 دادگاه فیروزکوه که حکمی جالب برای یک شکارچی صادر کرده بود، خبرساز شد. وی از احکام جایگزین و جالب دیگری هم دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۴    
بیش از دوازده هزار نفر شب گذشته (پنجم آبان ماه) به تماشای نمایش میدانی تنهاتر ازمسیح در بوستان ولایت نشستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از یک پایگاه هوایی مدعی شد، اگر جنگی میان تل آویو با ایران یا برخی کشورهای عربی رخ دهد این رژیم برنده قاطع آن است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۹    
دهقانی گفت: شعر ی از دلتنگی را در وصف احوالات جاماندگان از زیارت اباعبدالله الحسین سروده ام که در متن آمده است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۹    
دولت قطر یک استاد دانشگاه را به خاطر اعتراض به حضور ورزشکاران رژیم صهیونیستی در دوحه ممنوع الکار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۹    
جلسات شورای عالی سازمان نظام پزشکی برای افزایش درآمد پزشکان در حالی برگزار می شود که بر اساس اعلام کارشناسان، رقم افزایش تعرفه های درمانی از جیب مردم پرداخت خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد:بیانیه گام دوم انقلاب باید تبدیل به گفتمان شودو درباره ی آن درجامعه گفتگو شود
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۹    
وجود گرانقدر حضرت ختمی مرتبت از ملکوت آسمان ها به زمین فراخوانده شد تا بندگان را با حقیقت انسانیت و عبودیت آشنا نماید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۴    
عباس توانا از برگزاری 1357 نشست مرگ بر آمریکا در 1357 مدرسه به مناسبت روز بسیج دانش آموزی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۴    
فرمانده سپاه آذرشهر اظهارداشت: با توجه به این که معنویت و اخلاق یکی از مولفه های مهم در بیانیه گام دوم رهبر فرزانه انقلاب تاکید شده ما نیز وظیفه داریم در کنار اقدامات موثر نظامی، توکل ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۹    
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شکل گیری کمیته های مختلف در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران و استفاده از ظرفیت بسیجیان در خدمت رسانی گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۹    
سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا در آستانه 13 آبان با صدور بیانیه ای فرارسیدن 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار، استکبارستیزی و روز دانش آموز را گرامی داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۴    
در قالب خاطرات دوران اسارت یکی از آزادگان تبریزی کتاب راه درخشان در تبریز رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۴    
حجت الاسلام پیر هادی گفت: هر زمان ومکانی که مشکلات وگرفتاری ها بر انسان ها سخت می گیرد تنها راه حل برای رهایی از آن، توسل به ائمه معصومین (علیهم السلام) به عنوان کشتی های نجات می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۹    
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) گفت: با برنامه ریزی انجام شده 900 دانش آموز دختر کرجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۴    
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: وقف سنتی ماندگار و میراثی از خداوند تبارک وتعالی می باشد وقف از باسابقه ترین میراث ارزشمند اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۴    
رییس سازمان امور مالیاتی با بیان این که نیمی از میلیاردرهای کشور مالیات نمی دهند گفت: فرآیند شناسایی و وصول مالیات از میلیاردرهای دارای فرار مالیاتی و بدون پرونده در سازمان مالیاتی آغاز شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۹    
سردار اباذر سالاری از اجرای بیش از230 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان هرمزگان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۹    
پروژه های رسانه ای معاندان جمهوری اسلامی ایران در پی بازداشت روح الله زم با شکست مواجه شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۴    
یگان هایی از ارتش سوریه با عبور از شهر الدرباسیه ، وارد شهرک عامودا در حومه شمال شرقی الحسکه شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۴    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بازداشت شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۴    
معاون فنی گمرک با اشاره به آخرین وضعیت رسوب کالاها در گمرک، گفت: آمار تکمیلی نشان می دهد بیش از 10000 کانتینر ظرف 10 روز از گمرکات مهم کشور ترخیص شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۴    
تصویر جالب از رویارویی دو گوزن که در پارک ریچموند به ثبت رسیده است./عکس: Toby Melville
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۴    
هفته نامه نیوزویک به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که داعش پیش از این جانشین ابوبکر بغدادی را مشخص کرده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۹    
فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت:رزمایش سپاهیان محمد رسول الله با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه زنجان برگزار می گردد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۴    
حجت الاسلام رجبی گفت:خدا را را شاکریم که یکی از ائمه اطهار علیهم السلام در ایران اسلامی هستند و مرجع نورانیشان در مشهد الرضا منشا خیر و برکات برای ما شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۹    
اینفوگرافی زیر به معرفی راهکارهای درمانی 24 ساعته و فوری سرماخوردگی در منزل می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۴    
همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن (ع)، دسته عزاداری نیروهای مسلح استان البرز با حضور یگان هایی از سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از میدان شهدا کرج تا آستان مقدس امامزاده حسن (ع) ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۴    
یک کارشناس اقتصاد تحریم با بیان اینکه بیانیه اخیر آمریکا به معنای اشراف این کشور بر اینستکس است، گفت: تمام اقدامات به سمت ایجاد فشار حداکثری برای تصویب دو کنوانسیون پالرمو و CFT پیش می رود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۹    
امام رضا علیه السلام: آگاه باشید هر کس مرا با غربت و دوری سرایم زیارت کند، من و پدرانم روز قیامت شفیعان او خواهیم بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۹    
وزیر تعاون و کار گفت: اجرای دوره نخست طرح حذف یارانه بگیران با نهایت احتیاط به انجام رسید و در نخستین دوره از این طرح تقریبا 166 هزار خانوار و حدود 700 هزار نفر از جمعیت کشور مشمول طرح اجرایی شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۹    
بررسی آمار بارش ها در 31 استان کشور در 34 روز ابتدایی سال آبی جاری نشان می دهد که رکورددار بارش ها، استان گیلان با ثبت 149.8 میلیمتر بارش است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۴    
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار وی با بیان اینکه امروز پرچم اسلام در جهان بالا است و دشمنان در صدد تضعیف شیعه و اسلام برآمده اند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه این نهاد برای مکتوب کردن تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۴    
حضرت آیت الله خامنه ای طی پیامی درگذشت حجت الاسلام سیّدجعفر مرتضی را تسلیت گفتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۹    
فرمانده سپاه سلمان از عدم اطلاع رسانی اقدامات ارزشمند نظام به مردم توسط مسئولان، انتقاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۴    
فرمانده سپاه لرستان گفت: در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم بودند و بعد از دفاع مقدس در تمام فتنه های داخلی و خارجی بازهم این بسیج و مردم بودند که درصحنه حاضر بودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۹    
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ایجاد دو قطبی در جامعه اسلامی از نقشه های دشمنان است گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۴    
سردار رستگارپناه گفت: زم با هوشیاری و برنامه ریزی دقیقی که اطلاعات سپاه انجام داد، در دامی افتاد که خودش هم فکر آن را نمی کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: زمان بازگشت پیکر پاک و مطهر شهدای دفاع مقدس به وطن از طریق مرز شلمچه به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۹    
مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی اظهارداشت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان از برنامه های اصلی هفته بسیج دانش آموزی است و باید در رساندن شعارهای های کوبنده استکبارستیزی دانش آموزان بسیجی بکوشید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: حفظ انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی پاسداران است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۹    
مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدجعفر سعیدی و گرامیداشت یاد و خاطره 138 شهید عملیات کربلای 4 استان بوشهر و دومین یادواره شهدای روستای احشام قائدها برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۹    
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: داشتن تفکر بسیجی عامل پیشرفت دوچندان در روند توسعه ای بخشهای مختلف کشور است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۴    
امام جمعه موقت ایوان گفت: تربیون نماز جمعه به دنبال احقاق حقوق مردم است واز هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نخواهیم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۹    
فرمانده سپاه استان ایلام از رشد 25 درصدی اعزام های راهیان نور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۹    
خلیفه خودخوانده داعش که به ادعای واشنگتن کشته شد، در زمان اشغال عراق، چهار سال در زندان آمریکایی ها در بصره حبس بود و در آنجا با بسیاری از سرکرده های تروریستی همپیاله شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۴    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان و تاکید کرد: علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، عموم مردم اعم از کسبه، ادارات، سازمان ها و احزاب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۴    
فرمانده سپاه اسکو با تاکید بر پیروی از سیره پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه طاهرین علیهم السلام گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ایجاد هزینه های سیاسی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۹    
استاد حوزه و دانشگاه در موضوع عوامل تربیتی در نهج البلاغه مولای متقیان امام علی(ع)، دوری از دنیا طلبی و دنیا زدگی را در کنار عوامل فردی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جزو مولفه های مهم تربیتی شمرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۹    
سید جواد حسینی کیا گفت: اصل حضور یک نیروی جوان در یک میدان حساس مدیریتی اقتصاد خود به خود موجب تزریق نشاط و تحرک و انگیزه در آن محیط است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۴    
حبیب زاده مقدم گفت: سامانه عمران اجتماعی در بخش محرومیت زدایی در مناطق و کمک به آسیب دیدگان حوادث خدمت رسانی می کند.