سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۰۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 13 آبان 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 2 آبان 1398 بسیج 3 آبان 1398 بسیج 4 آبان 1398 بسیج 5 آبان 1398 بسیج 6 آبان 1398 بسیج 7 آبان 1398 بسیج 8 آبان 1398 بسیج 9 آبان 1398 بسیج 10 آبان 1398 بسیج 11 آبان 1398 بسیج 12 آبان 1398 بسیج 13 آبان 1398 بسیج 14 آبان 1398 بسیج 15 آبان 1398 بسیج 16 آبان 1398 بسیج 17 آبان 1398 بسیج 18 آبان 1398 بسیج 19 آبان 1398 بسیج 20 آبان 1398 بسیج 21 آبان 1398 بسیج 22 آبان 1398 بسیج 23 آبان 1398 بسیج 24 آبان 1398 بسیج 25 آبان 1398 بسیج 26 آبان 1398 بسیج 27 آبان 1398 بسیج 28 آبان 1398 بسیج 29 آبان 1398 بسیج 30 آبان 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۹    
بیست و نهمین نشریه تحلیلی - راهبردی "بصائر" توسط معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور چاپ و برای اعضای این سازمان ارسال شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۰    
همان گونه که بارها از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب و اکنون نیز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۸    
امام جمعه جلفا با بیان اینکه شهدا راه و روش زندگی را به ما نشان می دهند، گفت: شهدا آینه تمام نمای استقامت و پایداری هستند و عمل به وصیت آن ها می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات در جامعه باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۳    
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت توجه ویژه نسبت به مسأله سیلاب در استان، گفت: از ظرفیت نیروهای مسلح در زمینه ترمیم سیل بندها می توان استفاده کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۳    
سردار سرتیپ پاسدار غیب پرور جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) در سفر به خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۴    
ماجرای ذرت های آلوده چند ماهی هست در فضای رسانه ای پیچیده است، مجلس خبر از ورود بخشی از آن به کشور می دهد و گمرک و سازمان استاندارد از قرنطینه آن می گویند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۹    
آئین گرامیداشت یوم الله 13 آبان و رونمایی از پوستر "مسابقه طرح نگاری های درسی از کتب فروپاشی آمریکا و اسناد لانه جاسوسی" ویژه جنبش استادی دانشگاه های سراسر کشور در سالن شهیدی دانشکده ادبیات و علوم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در آئین افتتاحیه مسابقه طرح نگاری های درسی از کتاب های افول آمریکا و اسناد لانه جاسوسی گفت: آمریکا دشمن شماره یک موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک ایران است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۴    
آمریکا در رسیدن به موفقیت با موانع مهم دیگری هم مواجه است که رهبری معظم انقلاب، سپاه پاسداران، روحانیت و ساختارهای حقوقی برجای مانده از انقلاب اسلامی در رأس آنها قرار دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۴    
نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز سه شنبه گفت در صورتی که در انتخابات پیروز شود توافق هسته ای با ایران را دوباره برقرار خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهور روسیه فرمان برکناری 10 نفر از ژنرال های این کشور را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۴    
گزارش های جدید نشان می دهند که نرخ خودکشی در میان کودکان 10 تا 14 ساله آمریکایی طی یک دهه اخیر 3 برابر شده و افزایش داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۹    
سخنگوی نیروهای مسلح عراق گفت که نیروهای امنیتی هرگونه تجمع معترضان در خارج از میدان التحریر بغداد را متفرق خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۴    
به نظر می رسد تصویب قوانین جامع در حمایت از کودکان و همچنین فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به والدین در پیشگیری از آسیب های این پدیده ضروری است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: استان مفتخر است که حوزه علمیه با خون شهیدان جوان و نوجوان در گام اول، فرهنگ شهادت را در استان نهادینه کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۹    
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس با یادآوری اینکه ملت ایران همیشه استکبارستیز بوده است، گفت: لازم است این روحیه را در نسل جدید ایجاد کرده و این آگاهی را به آن ها منتقل کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۴    
دبیر کمیته اجتماعی و خدمت رسانی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی ازر بهره برداری یک واحد آسیب دیده در سیل در روستای محمدیه اراک خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۹    
آیین رونمایی از کتاب قاب های خاطرات 4 و نقش بانوان در دفاع مقدس با حضور استاندار مرکزی، معاونین استاندار و جمعی از مسئولین استانی عصر امروز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۴    
فرمانده لشکر عملیاتی 10 سیدالشهداء (ع) با اشاره به اهمیت تبیین جایگاه 13 آبان در سه برهه مختلف تاریخ انقلاب گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : تحریم های ظالمانه از یک منظر یک فرصت تاریخی و راهبردی می تواند ایجاد کند و اقتصاد بیمار کشور را با فناوری های جدید توسط شرکت های دانش بنیان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۳    
عکاس: احمد زعفری
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۳    
روز سیزده آبان یادآور حوادثی است که در نهایت به شکل گیری و تقویت انقلاب اسلامی و طرد شدن استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار در جهان منجر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۸    
سپاه شهرستان ورامین به مناسبت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی بیانیه ای صادر کرد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی گفت : خون شهدای دانش آموز این نظام رابرای همیشه بیمه کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۸    
امام جمعه مرند اختلاف و تفرقه پراکنی را تهدیدی برای کشور دانست و گفت: با حفظ وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری، می توان در برابر دشمن ایستاد و به پیروزی رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۸    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه استکبار ستیزی ملت ایران برگرفته از قرآن است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۸    
امام جمعه اسکو در راهپیمایی سیزده آبان گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران سابقه دیرینه دارد و به عبارت دیگر آمریکا قبل از انقلاب نیز با ملت ایران دشمنی می کرد و این دشمنی ها در تاریخ ثبت شده و کسی نمی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۸    
سه سال پیش در آبان 1395 رهبر انقلاب شدیداً اعتراض کردند که چرا هیچ نشانه ای از 70 جلد اسناد لانه جاسوسی، در مدارس و دانشگاه ها نیست؟
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۸    
افزایش موارد آزار جنسی آن هم از جانب فرماندهان عالی رتبه و مصرف مواد مخدر و موارد افسردگی های روحی، ارتش صهیونیستی را در شرایط بحرانی قرار داده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۳    
عبدالمجید فرایی گفت: شعر امریکا، پوشالی ترین افسانه را به مناسبت روز استکبار جهانی 13 آبان ماه سروده ام.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۳    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: آزادسازی سهام عدالت منتظر تصویب لایحه مربوط در مجلس است و سعی می کنیم تا آخر سال سهام عدالت دست مردم آزادسازی شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۸    
در حالی ایرلاین های داخلی بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری ملزم به رعایت اوقات شرعی اقامه نماز مسافران و احترام به شعائر اسلامی هستند که اکثر شرکت ها به این حق اسلامی مردم توجهی نمی کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۳    
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر امروز در جمع راهپیمایی 13 آبان مردم شهر ستان تفت حضور یافت ودر پایان مراسم مطالبی را ایراد نمود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۸    
یک معلم بسیجی گفت:نباید برای مشکلات درونی به دنبال راه حل بیرونی و گدایی ازآمریکایی ها باشیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۸    
حسین هوشیار گفت:دانش آموزان مدیران آینده کشورند و در صورت تربیت صحیح این نسل می توانند نقش بسزایی در سرفرازی و امید بخشی برای تمام مسلمانان داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۸    
حجت الاسلام عبدی گفت:انقلاب اسلامی همواره در طول چهل ساله عمرخود خاری درچشم دشمنان بوده وهمه دشمنان بدانند که منطقه برای آنان ناامن خواهدبود
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۳    
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز اندیشکده های آمریکائی اذعان دارند که آمریکا روبه افول است و امروز بدهی بیش از 21تریلیون دلاری آمریکا و سهم ناچیز آن در اقتصاد دنیا نشان از این ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۳    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دانش آموزان امیدها و سرمایه های این کشور هستند و می خواهند در گام دوم اهداف متعالی انقلاب را پیش ببرند و لذا جوانان و بسیجیان به عنوان افسران انقلاب باید در جهت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۸    
فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:تنها راه نجات کشور در برابر تحریم های ظالمانه آمریکا،ایستادگی و مقاومت است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در راهپیمایی روز13 آبان در شهرستان ساوه گفت: رتبه اول فروش سلاح های مرگبار ، تجاوز به زنان و بیشترین زندانی جهان با بیش از دو میلیون ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۳    
استاده حوزه علمیه و دانشگاه گفت: امروز روز محکم و مقتدرانه ایستادن در مقابل دشمنان و زورگویان مستبد جهانی بوده و ذره ای در این تصمیم خود تردید نخواهیم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۸    
آیین راهپیمایی روز "مبارزه با استکبار جهانی" در اردبیل با حضور گسترده خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آحاد اقشار مختلف مردم، دانشجویان، دانش آموزان و مسئولان اردبیل برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۸    
مردم خلخال امروز در روز ملی استکبار ستیزی در بیعتی دوباره با آرمان رهبری و انقلاب یکبار دیگر پیام استکبار ستیزی خودر ا. به جهانیان مخابره کردند
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۸    
همزمان با فرا رسیدن 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آسمان زنجان طنین انداز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۸    
میلادداودآبادی گفت: 13 آبان نقطه برجسته بیداری و آگاهی دانش آموزان در مسیر آرمان های امام و انقلاب اسلامی است که باید گرامی داشته شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۳    
سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه اراک گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعاری است که از وجدان تک تک ایرانی ها برخاسته و بی ارتباط نیست، درجریده ای که به محوری ترین اعتقاد تشیع اهانت می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۸    
فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: 13 آبان ماه تلاقی سه اتفاق بزرگ در تاریخ معاصر ایران است که همگی این پیام را به جهان مخابره کردند که قدرت های استکباری جهان پوشالی و رو به افول است و این پیام هر روز برای ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۳    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران ملتی پرافتخار است،گفت: ایستادگی در مقابل قلدران و زورگویان یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۸    
فرمانده سپاه گلوگاه با بیان اینکه250 نیروی جهادی برا ی پاک سازی مناطق سیل زده وارد روستاها شدند، افزود:تا الان توانستیم 10 منزل را تخلیه، پاک سازی، تجهیز و اسکان را انجام دهیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۳    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی امریکا سعی کرد با سناریوهای مختلف به جزیره ثبات خود بازگردد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۳    
امام جمعه موقت خرم آباد، گفت: روحیه استکبار ستیزی جزء مولفه های ذاتی انقلاب اسلامی ایران از بدو تولد تا حال است تا زمانی که انقلاب اسلامی مولفه های ذاتی را از دست نداده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۳    
همزمان با فرا رسیدن روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، سپاه قدس گیلان بیانیه ای را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۳    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه آنچه که مهم است حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: 13 آبان، اقدام شجاعانه یو کی از حرکت های اصیل در بین انقلاب های جهان است که شوک عمیقی به آمریکا و ابهت پوشالی امپریالیسم وارد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۳    
همایش بصیرتی فرماندهان پایگاههای بسیج و ائمه جماعات به میزبانی سپاه گرگان برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۸    
سازمان بسیج هنرمندان ایلام ضمن گرامیداشت یوم اله 13 آبان و دعوت عموم مردم به شرکت در راهپیمایی ، بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۳    
بسیج جامعه زنان استان کردستان به مناسبت راهپیمایی 13 آبان ماه بیاینه ای را به شرح ذیل صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۸    
سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه بیت المقدس استان کردستان به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۳    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت:موفقیت ملت شریف ایران در گرو پایداری و شناخت آنان از اهداف دشمن است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۸    
سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران ضمن گرامیداشت یوم اله 13 آبان و دعوت عموم مردم به شرکت در راهپیمایی، بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۳    
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن بداند تحریم ها و تهدیدها و تزویرها و فتنه ها در اراده پولادین ملت خلل ایجاد نخواهد کرد و این ملت هرگز تسلیم زیاده خواهی ها و زورگویی ها نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۸    
سخنران ویژه مراسم روز 13 آبان شهرستان الوند گفت: جنایتکاری و خود برتر بینی آمریکا به حدی است که نمی خواهد بگذارد کشور های ضعیف تر آباد شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۳    
فرمانده سپاه شهرستانی سرباز گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان پاسخ بدعهدی آمریکا و مزدورانش را دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۳    
امام جمعه مراغه اظهار داشت: 13 آبان روزی تاریخ ساز برای انقلاب اسلامی است و دانش آموزان و دانشجویان با الهام از رهبر و امام خود در طول انقلاب اسلامی، زمینه پیروزی های آن در عرصه های مختلف را رقم زدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۸    
قطعا دست توانای جوانان ایران اسلامی بهتر از دست غیرقابل اعتماد غربیون چرخ های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نظام ما را می چرخاند و اتکا به این توانمندی خواست همگانی مردم محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۸    
رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین خطاب به مردم عراق گفت: با چشم تیزبین و دشمن شناس و با بصیرت مواظب باشید که دشمن در صفوف فشرده شما نفوذ نکنند که می خواهند این پیروزی بزرگ شما علیه داعش را به ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۸    
رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار در تبریز با بیان اینکه موظف هستیم بیانیه گام دوم انقلاب را به گفتمان تبدیل کنیم، اظهارداشت: بیانیه گام دوم برای ادامه حرکت انقلاب نقشه راه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۳    
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان مبارزه با استکبار را یک استراتژی و راهبرد برای نظام اسلامی دانست نه یک تاکتیک
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۳    
سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در بیانیه ای با گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام داشت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۳    
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 13 آبان به عنوان یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب اسلامی است که هیمنه استکبار جهانی را در هم شکسته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۸    
سردار شاهوارپور گفت: یوم الله 13 آبان سالروز استکبارستیزی ملت ایران در برابر زیاده خواهی آمریکای جنایتکار که توانست در حضور مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در سال های 57، 58 و 59 ادامه پیدا کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۳    
نماینده ولی فقیه در استان در جمع دانش آموزان شهرکرد گفت: وقتی می گویم لا اله الا اله ، این نفی استکبار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۸    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اجتماع راهپیمایی کنندگان بوشهری در میدان شهید رئیسعلی دلواری این شهر گفت: آمریکا نمونه آشکار استکبار جهانی در دوران کنونی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۸    
اساتید بسیجی استان همدان در بیانیه ای در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند که آماده حضور و همکاری با نهادهای مسئول در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۸    
فرمانده سپاه بستان آباد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان انقلابی ایران اسلامی را نقطه عطفی در استکبار ستیزی ملت های آزاده دنیا عنوان کرد و افزود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۸    
13 آبان ماه یادآور تبعید امام راحل عظیم الشأن به ترکیه و به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان مبارز و انقلابی، در دانشگاه تهران است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۳    
13 آبان روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان و روز اعلام پایداری ملت در برابر آمریکا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۸    
وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر ذخیره دارویی کشور تا تیرسال آینده مناسب خواهد بود و هیچ اتاق عملی به دلیل کمبود دارو تعطیل نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۸    
معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع، گفت: ثبت نام برای حج تمتع سال 99 تنها از بین افرادی که در سامانه اطلاعات خود را تکمیل کردند، صورت می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت:در آغاز گام دوم انقلاب، مردم ما با شعار آزادیخواهی ومبارزه با استکبار در برابر تحریم ها وتهدید ها ایستاده ودر راه رسیدن به آرمان های انقلاب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۳    
راهپیمایی روز13 آبان همزمان با سایر شهرهای کشور در اقصی نقاط هرمزگان با حضور طیف های مختلف مردم از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان در حال برگزاری است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۳    
ابوعزرائیل یکی از مبارزان پیشین عراقی درجنگ با گروه تروریستی داعش،ویدئویی از حمله به خود هنگام مشارکت در یکی از تظاهرات های عراق منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهرداد بذرپاش در وطن امروز نوشت: 1- حسینیه امام خمینی(ره) 30 سال است محمل انقلابیون و ملجأ مستضعفان عالم شده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۸    
تصویری جالب از حاشیه راهپیمایی 13 ابان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا را می بینید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۳    
جانشنین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که قدرت تغییر آرمان ها و باورهای مردم و مسئولان ما را ندارد و شکست آمریکا قطعی است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی حسن زاده در خراسان نوشت: روز گذشته رهبر انقلاب، بار دیگر یکی از راه های رونق تولید را جلوگیری از واردات کالاهای دارای تولید داخل دانستند و فرمودند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۸    
شرکت های آمریکایی با کنترل 15 درصد کل تولید نفت دنیا موقعیت خوبی در جهان دارند اما ذخایر اثبات شده نفت آمریکا تنها مغادل 3 درصد کل ذخایر اثبات شده نفت در دنیاست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۸    
تصویری از حاشیه راهپیمایی 13 ابان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا را می بینید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۳    
سرکنسول ایران در کربلا به متقاضیان سفر به عتبات گفت: زائران تا برقراری امنیت لازم، سفر خود را به تعویق بیندازند. چرا که اکنون شرایط مناسبی برای حضور زائران در کربلا و نجف وجود ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۳    
رسول خدا صلی الله علیه و آله، امیرمؤمنان،فاطمه، حسن و حسین و امامان از نسل آنها علیهم السلام،در برابرش نمایان می شوند و به او گفته می شود: این رسول خدا و ...رفیقان و همراه تو هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۸    
در این بیانیه آمده است :"سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه به ویژه قشر مهندسین فرهیخته استان دعوت می نماید تا با حضور پرشور و پرصلابت خود در این ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۸    
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۸    
بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و خانه نخبگان بسیج استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان بیانیه ای صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۸    
مردم و دانشجویان و دانش آموزان با حضور گسترده خود در روز ملی مبارزه با استکبار، بار دیگر انزجار و نفرت خود از مستکبران عالم را به رخ شیطان بزرگ کشیدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: غلبه بر تهاجم فرهنگی دشمنان مهمترین اولویت برنامه های بسیج باشد زیرا بصیرت و آگاه سازی جوانان نسبت به مسائل فرهنگی از جمله اولویت ها است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیازمند هستیم گفت : رمز موفقیت جامعه اسلامی وحدت و همدلی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۸    
امام جمعه سراوان گفت: انقلاب اسلامی، امروزه با تقدیم خون هزاران شهید در قله اقتدار ایستاده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۳    
سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بیانیه ای ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب آیت الله العظمی امام خامنه ای مردم مومن و انقلابی البرز را به حضور پر شور ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۳    
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت : یوم الله 13 آبان واقعه بزرگ در ایران و تاریخ انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۳    
روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه "سالروز مبارزه با استکبار جهانی" بیانیه ای صادر کرد.
  • ۱