دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۰۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 25 آبان 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 2 آبان 1398 بسیج 3 آبان 1398 بسیج 4 آبان 1398 بسیج 5 آبان 1398 بسیج 6 آبان 1398 بسیج 7 آبان 1398 بسیج 8 آبان 1398 بسیج 9 آبان 1398 بسیج 10 آبان 1398 بسیج 11 آبان 1398 بسیج 12 آبان 1398 بسیج 13 آبان 1398 بسیج 14 آبان 1398 بسیج 15 آبان 1398 بسیج 16 آبان 1398 بسیج 17 آبان 1398 بسیج 18 آبان 1398 بسیج 19 آبان 1398 بسیج 20 آبان 1398 بسیج 21 آبان 1398 بسیج 22 آبان 1398 بسیج 23 آبان 1398 بسیج 24 آبان 1398 بسیج 25 آبان 1398 بسیج 26 آبان 1398 بسیج 27 آبان 1398 بسیج 28 آبان 1398 بسیج 29 آبان 1398 بسیج 30 آبان 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۲    
آیین پاسداشت شهدای هنرمند موسوم به شاهدان شیدایی با تجلیل از هنرمندان شاخص 4 حوزه هنرهای تجسمی، سینما، ادبیات و موسیقی توسط بسیج هنرمندان امروز عصراز ساعت 17:30 در تالار اندیشه حوزه هنر برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۶    
جانشین سپاه الغدیر یزد در جمع بسیجیان شهرستان اردکان با اشاره به قدرت سیاسی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۱    
فرمانده حوزه شهید فهمیده میانه و بسیجیان گروه جهادی دبیرستان بوعلی سینا با حضور در مناطق زلزله زده و با بیرون آوردن اسباب و اثاثیه منازل زلزله زدگان از زیر آوار و انتقال آن به محلی امن ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۶    
به همت سازمان ورزش سپاه تهران بزرگ، اولین دوره ی مسابقات ورزش های رزمی سپاه محمد رسول الله سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۱    
سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ با حضور در ستاد فرماندهی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) با پاسداران این لشکر دیدار و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۱    
" سرهنگ امین یادگاری" به عنوان معاون جدید روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان منصوب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۶    
فرمانده سپاه قم گفت: بسیج یک پدیده نوظهور است که در دفاع مقدس نقش شاخصی داشت و این تفکر به خارج از مرز های کشور صادر شده و از آن به عنوان الگو در مقابله با ظلم بهره می برند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
75 سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و مرکز نیکوکاری المهدی(عج) در آذربایجان شرقی اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۱    
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: در حال حاضر در سطح کشور 12 تا 15 هزار گروه جهادی فعالیت دارند که این گروه ها بدون هیچ حقوقی، خالصانه در مناطق محروم کشور به مردم خدمات ارائه می دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۴    
مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: نخستین رویداد استارت آپی بسیج به منظور تولید محتوای دیجیتال در رابطه با موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی از 2 تا 4 آذرماه در استان گیلان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۴    
همایش تجلیل از سران ایلات و طوایف عشایر خراسان شمالی با محوریت محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار عشایری و تلاش جهت رفع مشکلات این قشر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۹    
تیم تخصصی کوهنوردی سپاه عاشورا به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار حسن تهرانی مقدم به قله کمال کوه های سهند صعود کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۹    
فرمانده حوزه 121 شهید مهدی باکری کرج گفت: کاروان های راهیان نور به آشنایی افراد جامعه به خصوص قشر جوان ما با ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس می انجامد و باعث نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) مأموریت بسیج و سپاه را حفظ انقلاب اسلامی اعلام کرد و ابراز داشت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۴    
حجت الاسلام فیاضی گفت: توطئه های دشمنان با عمکرد صحیح رسانه ای و تبیین اهداف و آرامان های انقلاب خنثی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۹    
سردار بابازاده گفت: رسانه های کشور بویژه صدا و سیما در راستای تبیین اهداف و ارزش های نظام جمهوری اسلامی و پوشش فعالیت ها خدمات بسیج به مردم در جامعه تلاش کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۹    
گروه جهادی بسیج طلاب سراب در روستای زلزله زده چیکچکلو این شهرستان در حال کمک رسانی هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۹    
از صدر اسلام تاکنون منافقین و دشمنان اسلام همیشه در پی اختلاف بین مسلمانان بوده و هستند و می خواهند از این شکاف به اهداف خود برسند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۴    
مسئول تعلیم وتربیت سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه قرارگاه صالحین قرارگاه عملیاتی و فکری است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۹    
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از 25 آبان ماه افتتاحیه اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۹    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: دریافت سهمیه سوخت و طرح حمایت معیشتی از خانواده ها سوژه جدید برای کلاهبرداری افراد سودجو است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۹    
دیوان پادشاهی سعودی بامداد امروز از مرگ یک شاهزاده دیگر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۹    
یارانه نقدی آبان ماه سال جاری فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۴    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی، افزایش 131.7 درصدی و قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی افزایش 80.1 درصدی در تابستان 98 داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۴    
وکیل حسین فریدون اعلام کرد: پرونده موکلم به دلیل دستگیری دانیال زاده مجدد بررسی نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۴    
در شیراز رسم بر این بود که علمای شهر بخصوص روحانیونی که از لحاظ سنی و موقعیت اجتماعی از دیگران ممتازتر بودند مسؤولیت تلقین شهدا را برعهده می گرفتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۴    
دادستان های فدرال آمریکا در حال تحقیق درباره اتهامات فساد مالی جدید علیه وکیل شخصی ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۴    
ش . الف ، مشاور رئیس جمعیت در امور ارتباطات به دلیل تخلفات در وزارت راه توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۹    
در حاشیه نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران در نمایشگاه بین المللی ج.ا.ا. از پوستر دومین دوره مسابقات نوآوری های صنعتی رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۴    
وزارت خارجه لبنان اعلام کرد، کمیته دوم مجمع عمومی سازمان ملل طرحی که رژیم صهیونیستی باید به دلیل ایجاد یک لکه نفتی در سواحل لبنان در جنگ 33 روزه 856 میلیون دلار به بیروت بپردازد، تصویب کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۴    
شرایط جوی که طی امروز، فردا و روز دوشنبه، شهرها و مناطق شمالی کشورمان تجربه خواهند کرد و با "بارش سنگین برف" همراه خواهد بود، پدیده ای نادر طی یک دهه گذشته است که مردم کشورمان را شگفت زده خواهد کرد!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۹    
به گفته نقشینه، کاهش دمای 5 تا 10 درجه و استقرار سامانه بارشی برف و باران، برای سال جاری هوای سرد به همراه داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، در سرمقاله صبح نو آمده است: بامداد جمعه خبر سهمیه بندی و اصلاح نرخ بنزین اعلام شد با این تفاوت که این بار، یک خبر مهم که منبع آن هم دولت بود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به گرانی قیمت بنزین ، گفت: نرخ بلیت مترو افزایش نمی یابد و حتی به آن فکر هم نمی کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۴    
سهمیه بندی بنزین در دولت نهم و دهم نیز اجرا شده بود اما در کنارش سهمیه ای هم برای بنزین سفر اختصاص می دادند حالا باید دید آیا با طرح جدید سهمیه بندی، توجهی به سفرهای بین شهری خواهد شد یا نه.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۹    
موسسه خیریه چایلدلاین انگلیس می گوید نرخ سوءاستفاده جنسی از کودکان در این کشور به دلیل حضور کودکان در فضای آنلاین افزایش داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید رحیم نعمتی در جوان نوشت: یک ماه از اعتراضات در لبنان می گذرد و حالا بعد از دو هفته ای که سعد حریری از مقام نخست وزیری این کشور استعفا داد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۴    
امام علی علیه السلام: آگاه باشید دنیا خانه ای است که کسی در آن ایمنی ندارد جز آنکه به جمع آوری توشه آخرت پردازد و از کارهای دنیایی کسی نجات نمی یابد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۴    
نحوه مصرف موادغذایی پیش پا افتاده ترین موضوعی است که انجام نادرست آن، بیشترین صدمات را به سلامتی وارد می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۹    
هر چند وقت از سال را معتکف بودن و دخیل بستن برای حال دل خودت بسیار مفید است، گاهی باید لن ترانی کرد ولی نه برای خدا بلکه برای خود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۹    
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۴    
در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر منتخب حیات وحش که طی هفته گذشته در نقاط مختلف جهان گرفته شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۴    
فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به بیانات رهبری در خصوص پشتکار و همت گفت: نیاز اصلی کشور همت بلند جوانان است که باید باید با همت و تلاش، ابتکار را سرلوحه کار خود قرار دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۴    
منابع خبری جمعه شب از انفجار در پایتخت عراق و بر جا ماندن یک کشته و 16 زخمی خبر دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۴    
چربی موجود در اطراف شکم نه تنها می تواند سبب آسیب به ظاهر شما و تناسب اندامتان شود بلکه می تواند عاملی برای بروز بسیاری از بیماری ها باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۴    
دانش آموزان بسیجی خواهر مقطع دوم متوسطه از استان سیستان و بلوچستان در قالب اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۴    
فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه استقامت در برابر دشمن همیشه در عرصه نظامی نیست، ادامه داد: استقامت ایمانی بالاترین استقامت است که باید از سیره شهدا آموخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۹    
فرمانده و اعضای شورای حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم میانه با حضور در جمع زلزله زدگان، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع خوراکی و لوازم التحریر در بین دانش آموزان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: علمای شیعه و سنی پرچمداران حرکت انقلابی و اسلامی بودند امروز هم تلاش کنند که جامعه رابه سمت و سوی وحدت و انتشار آن سوق دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۴    
امام جمعه قهستان با بیان اینکه امروز نیاز به وحدت عملی در بین شیعه و سنی بیشتر احساس می شود، گفت: ما با اهل سنت در اعتقادات دینی و اهداف مشترکات زیادی داریم همچنین دشمن مشترکی داریم که همه اینها عامل ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در جمع کارکنان این ناحیه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب توصیه ای برای همگان و نقشه راه اقتدار و عزت و سعادت کشور است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۹    
مواد غذایی و گرمایشی در روستای زلزله زده اردها به همت سپاه سراب بین خانواده های زلزله زده توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۴    
دکتر نظری در دومین نشست تخصصی تعالی و توانمندسازی مسئولان و جانشینان مراکز استانی و مسئولان دفاتر هماهنگی بسیج اساتید کشور به عنوان مسئول استان موفق در بسیج اساتید به بیان گزارش دستاوردهای بسیج ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۴    
سردار حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین نشست تخصصی تعالی و توانمندسازی مسئولان و جانشینان مراکز استانی و مسئولان دفاتر هماهنگی بسیج اساتید کشور در دانشگاه تهران به ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۴    
هئیت اندیش ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان باحضور پروفسور علویان و هئیت همراه درخصوص راهکارهای درمان هپاتیت و تجلیل از پروفسور علویان و هئیت همراه در شهرستان زاهدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۴    
گروه های جهای حوزه شهید باکری سپاه سراب در روستاهای زلزله زده قشلاق و حصار این شهرستان همچنان در حال کمک رسانی هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۹    
معاون دانش و پژوهش فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از برگزاری نخستین همایش علمی و جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه ای با موضوع الگوی تحقق محله اسلامی مسجد محور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۹    
مدیر شبکه العالم با بیان اینکه دشمن پروژه نسل چهارم که همان جنگ نرم بود را اجرا می کند، گفت: جنگ نرم همان جنگ رسانه ای است که از سوریه به داخل ایران کشانده شد و بسیار خطرناک است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۹    
جانشین قرارگاه سازندگی بسیج دانشجویی کشور گفت: تشکل های دانشجویی که در مجموعه بسیج دانشجویی کشور فعالیت می کنند در خدمت محرومیت زدایی هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۴    
به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) سردار آذربایجانی از پاسگاه های مرزی انتظامی بازدید کرد و این ولادت ها را تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها در دومین نشست تخصصی تعالی و توانمندسازی مسئولان و جانشینان مراکز استانی و مسئولان دفاتر هماهنگی بسیج اساتید کشور در دانشگاه تهران به معرفی مجمع جهانی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۹    
اکنون علی رغم اینکه در سال ششم از دوره ریاست جمهوری حضرتعالی هستیم همچنان شاهد وعده های انتخاباتی از سوی شما و همراهانتان در سفرهای استانی هستیم، همان شعارها و دوقطبی سازی های انتخاباتی تکراری.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان همدان گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی در راستای همگرایی مسلمانان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۴    
سرهنگ پاسدارحجت الله دستجانی گفت:بسیج به معنای واقعی فرزند خلف انقلاب اسلامی است که درهمه صحنه های انقلاب اسلامی پادررکاب بوده است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۴    
آیت الله دری نجف آبادی گفت :امام صادق(ع) با تربیت شاگردانی در مکتب تشیع بار دیگر اسلام را احیا کردند و امروز هم به برکت انقلاب اسلامی فرصتی فراهم شده تا بار دیگر دانشگاه امام صادق(ع) را در دنیا زنده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با نخبگان ، از نخبگان به عنوان بزرگترین ثروتهای ملی هر کشور یاد و تأکید کردند: وظیفه اصلی نخبگان ، جهاد علمی و فکری به منظور جبران عقب ماندگیهای کشور است .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه بندرلنگه با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه بیان کرد: بسیج با نقش مهم و تاثیر گذار خود در جامعه،به خدمات رسانی به تمام اقشار جامعه پرداخته است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۹    
ظهرامروز همزمان با میلاد سراسر نور پیامبر مهر و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) نماز جمعه شهر دیلم به امامت حجت الاسلام محمود اسدی برگزار گردید.