دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۴۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 19 آبان 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 2 آبان 1398 بسیج 3 آبان 1398 بسیج 4 آبان 1398 بسیج 5 آبان 1398 بسیج 6 آبان 1398 بسیج 7 آبان 1398 بسیج 8 آبان 1398 بسیج 9 آبان 1398 بسیج 10 آبان 1398 بسیج 11 آبان 1398 بسیج 12 آبان 1398 بسیج 13 آبان 1398 بسیج 14 آبان 1398 بسیج 15 آبان 1398 بسیج 16 آبان 1398 بسیج 17 آبان 1398 بسیج 18 آبان 1398 بسیج 19 آبان 1398 بسیج 20 آبان 1398 بسیج 21 آبان 1398 بسیج 22 آبان 1398 بسیج 23 آبان 1398 بسیج 24 آبان 1398 بسیج 25 آبان 1398 بسیج 26 آبان 1398 بسیج 27 آبان 1398 بسیج 28 آبان 1398 بسیج 29 آبان 1398 بسیج 30 آبان 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۹    
محمدرضاعلیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با حسینی نسب رئیس بسیج هنرمندان دیدار و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۹    
هفته وحدت، فرصت مناسبی است تا ضرورت همبستگی، اتحاد و نزدیک شدن گروه های اسلامی با دیدگاه ها و مشرب های فکری متفاوت به یکدیگر در جهان اسلام، به ویژه در این زمانه پُر از فتنه و آشوب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۹    
مسئول قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی گفت: روزانه یکهزار پرس غذا به همت جهادگران قرارگاه خدمات رسانی ستاد اجرائی امام خمینی(ره) پخته می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۰    
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده بیش از 1000 دانش آموز دختر و پسر از استان اردبیل تا 8 آذر ماه سالجاری به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۵    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نشان دادن یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی اسلام به عنوان دین رحمت و صلح و دوستی و آرامش به جهان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۰    
مجموعه مستند تلویزیونی برادران به مناسبت هفته وحدت از شبکه پنج سیما پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۰    
تفاهم نامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه های حقوقی بین سازمان بسیج حقوق دانان کشور و معاونت حقوقی و امور مجلس صدا و سیما به امضا رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۰    
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اعزام بیش از 4 هزار دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور جنوب کشور در سال جاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۰    
امام جمعه پاوه با بیان اینکه پاسداری از دین در این عصر با هجمه های دشمنان ، وظیفه ما است ، گفت دشمن نمی تواند و حدت وبرادری اهل سنت و اهل تشیع را خدشه دار کند .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۵    
امام جمعه استان کرمانشاه با بیان اینکه دین اسلام ، با منطق در دنیا هم مبارزه می طلبد ، گفت : دشمن با پشتوانه دین و وحدت با ما قادر به جنگیدن نیست .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۵    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:عایت انصاف یکی از موضوعات مهمی است که باید در جامعه مورد تاکید باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۵    
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه کنگره 1500 شهید صرفا یک برنامه فرهنگی نیست،گفت: این کنگره آغازی برای اجرای پروژه محرومیت زدایی خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۰    
فرمانده سپاه خاش گفت: شجره طیبه بسیج با ویژگی ممتاز ولایت مداری، ایمان اخلاص و مردم یاری حامی واقعی محرومان و مظلومان دنیا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به گاز گرفتگی های اخیر در مناطق زلزله زده گفت: وجود وسایل گرمایشی ایمن در مناطق زلزله زده ضروری است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: آشنایی نسل جوان با سیره شهدا تأثیرات شگرفی بر اندیشه آنها خواهد گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جذب جوانان به انجام و پرداختن به کارهای فرهنگی اثرگذار در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق گام دوم امروز باید در دستور کارمان باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۴۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بسیج شهرستان سیرجان گفت: ما مردم باید کاملا هوشیار باشیم و فریب اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی را نخوریم و اتحاد مسلمانان ضریب امنیت ملی و اسلامی را افزایش می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۴۰    
رئیس دادگستری شهرستان سیرجان از راه اندازی کمیته های صلح وسازش در مساجد سیرجان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۵    
در آیینی با حضورسردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدافرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 55 سری جهزیه به نوعروس های نیازمند شهرستان های دزفول، اندیمشک و همچنین شوش اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۰    
بازداشت سه تبعه سعودی در آمریکا به اتهام قاچاق قطعات سلاح، رسوایی دیگری را برای عربستان در ایالات متحده پس از اتهامات جاسوسی کارمندان توئیتر به نفع ریاض به همراه داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۰    
موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک مستقر در لندن در یک گزارش مفصل استدلال کرده است که ایران بازی ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک منطقه را به سود خود رقم زده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۰    
بررسی تحولات اخیر لبنان و ناآرامی ها در این کشور در سایه اعلام زمان شروع عملیات حفاری اولین چاه اکتشافی لبنان و نگرانی مقامات آمریکایی از آنچه در این کشور می گذرد پیام های مهمی در خود دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۵    
عدم خروج بانک ها از بنگاهداری هم در قانون و هم در سطح آیین نامه با عواقب جدی از جریمه مالیاتی بسیار سنگین تا عدم صلاحیت مدیران بانک برای مدیرعاملی و هیات مدیره مجازات می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی نیرو های پنج گانه سپاه پاسداران به میزبانی مازندران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۰    
فرمانده سپاه مراغه گفت: بسیج همراه و همزاد انقلاب اسلامی بوده و همواره آن را از خطرات، شیطنت ها و دسیسه های دشمنان قسم خورده اسلام نجات داده و صیانت کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۵    
حجت الاسلام معبودی گفت: یکی دیگر از چالش ها بی صبری در برخی حوزه های اجتماعی است که محصول بی تدبیری برخی مسوولان اجرایی کشور است که با دراختیار داشتن امکانات و ظرفیت ها می توانند مشکلات را حل کنند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۵    
دکتر قاسم تبار در جلسه شورای معاونین و مدیران بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان بر ایجاد شبکه تخصصی از اساتید بسیجی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۵    
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان و تجار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامه ی اسلامی ضروری است و بازاریان نقش مهمی در شناخت عمومی جامعه از آمیزه های دینی دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۵    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: وحدت یک سیاست ماندگار مورد نیاز همه امت اسلامی است و همواره مورد تاکید خداوند متعال در آیات قرآن کریم قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۰    
فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز اصناف و بازاریان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند که معیشت مردم را در بازار رقم می زنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۰    
طلبه جهادگر دماوندی در حاشیه فعالیت خود در منطقه زلزله زده میانه گفت: هدف اصلی گروه جهادی ابن الرضا(ع) دلجویی از سالمندان و نیازمندان این منطقه و آواربرداری خانه آن هاست/
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۰    
وزارت راه وشهرسازی پروژه زیادی در سراسر کشور در دست احداث دارد که بسیاری از آن ها سالیان سال است که یا متوقف شده اند یا به کندی پیش می روند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۵    
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امسال در 40 سالگی بسیج باید فعالیت ها و برنامه های تمامی رده های بسیج به گونه ای باشد که بتوان با اجرای آن کارنامه 40 ساله بسیج را در یک نگاه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۵    
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به ماموریت 9 قرارگاه مختلف عملیاتی در سپاه استان گفت: بسیج ماموریت اقتضایی دارد و امروز خدمات رسانی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۵    
مسئول بهداری سپاه آذربایجان شرقی گفت: تیم روانشناسی بهداری سپاه استان آذربایجان شرقی نیز از روز گذشته در مناطق آسیب دیده مستقر شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۵    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: شهدا نام ایران اسلامی را در سراسر جهان پرآوازه کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۰    
گروه های جهادی از امروز (یکشنبه) بازگشایی کوچه ها و معابر را در دستور کار خود قرار داده اند
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: منطقه زلزله زده منطقه کوهستانی است که هوای سردی هم دارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۰    
در حالی ابهامات طرح ملی مسکن همچنان برطرف نشده که به نظر می رسد، این طرح یک کپی گران از طرح مسکن مهر است. طرحی که بر خلاف وعده ها، احتمالا در دولت سیزدهم به اتمام می رسد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرمسروری در خراسان نوشت: آرامش نسبی بر آسمان اعتراضات در بغداد خیمه زده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۵    
یک متخصص جراحی دستگاه گوارش با تشریح یکی از خطرناک ترین سرطان های جهان است، گفت: این سرطان که به "سرطان خاموش" معروف است تا زمانی که به مراحل خطر نرسیده معمولاً علامتی ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۵    
هنوز فصل سرما شروع نشده است اما در چند روز اخیر همچون سال های گذشته هوای تهران بار دیگر آلوده شد و مشکلاتی را برای بیماران قلبی و ریوی و همچنین کودکان و گروه های حساس به وجود آورد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۵    
عضو شورای شهر تهران گفت: اجرای دقیق دستورالعمل اجرایی مدیریت منابع و مصارف غیرنقد توسط شهرداری ضرورت دارد و حناچی باید انتشار اطلاعات و گزارش اجرای این موضوع را در سامانه شفافیت قرار دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۰    
یکی از مسائل نامکشوف برای توده مردم ساختار سیاسی پیچیده لبنان است. برای همین است که سیدعلی حق شناس کمیاب در کتاب ساختار سیاسی -اجتماعی لبنان و تأثیر آن بر پیدایش جنبش امل این موضوع را بررسی کرده.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۰    
خبرها حاکی است، احتمالاً میزان فروش نفت در بودجه 99 بیش از 500 هزار بشکه نفت در روز لحاظ شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۵    
اقتدارعلمی زمینه ای برای رشد اقتصادی است که می تواند تضمین کننده آینده کشور و پشتوانه ای برای انقلاب اسلامی ایران باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۰    
مهدی چمران با اشاره به اینکه ملت ایران روی پای خود ایستاده و می ایستد گفت: ایران اسلامی در ابعاد گوناگون به اقتدار علمی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران گفت: آلودگی هوا زنگ ورزش تمام مدارس پایتخت را تا پایان هفته تعطیل کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۵    
وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه در طرح رتبه بندی، فرهنگیان در 5 رتبه تقسیم می شوند و متناسب با مدرک تحصیلی، سابقه، صلاحیت تخصصی و حرفه ای در این رتبه ها قرار می گیرند، زمان اجرای این طرح را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۰    
در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا مقرر شد بلیت اتوبوس و مترو از فردا تا پایان هفته، نیم بها شود و در مقابل 50 درصد هزینه عوارض ورود به طرح ترافیک افزایش می یابد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۵    
امین فر گفت: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، دانشکده حضرت زینب(س) بر آن است که در دو مرحله تبیین بیانیه و ارائه برنامه عملیاتی اقدام کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۰    
جمعی از اعضای شورای کانون بسیج اساتید مجتمع آموزش عالی سراوان با فرماندهی جدید سپاه شهرستان سراوان دیدار و گفت وگو کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۰    
رواج برخی مراسم عجیب و غریب بی بنیاد به اسم "عیدالزهرا" و یا برگزاری مراسمی نوپا با عنوان "ایام محسنیه" که با مخالفت صریح مراجع عظام شیعه همراه بوده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۰    
سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور طی بیانیه ای به ابراز همدردی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۵    
نشست مشترک فرماندهان مراکز بسیج وزارتخانه های تابعه بسیج مهندسین صنعتی کشور روز دوشنبه 20 آبان ماه از ساعت 10 الی 12 با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۰    
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین یادواره شهدای مداح استان سیستان و بلوچستان در آذرماه در زاهدان برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۰    
روزشمار گرامیداشت چهل سالگی بسیج دانلود فایل با کیفیت بالا کلیپ تبریک هفته بسیج دانلود فایل کلیپ تبریک هفته بسیج با کیفیت بالا
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۰    
فرمانده سپاه شهرستانی سرباز گفت: وحدت شاه کلید حل مشکلات در جوامع اسلامی و سریع ترین مسیر برای آزادی مسلمانان از چنگال استکبار جهانی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۰    
فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: هدف اصلی اردوهای راهیان نور دانش آموزی، آشنا کردن دانش آموزان با ایثار و گذشت رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۰    
عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان و آوار برداری خانه های تخریب شده روستای ورنکش توسط گروه های جهادی بسیج و کارکنان سپاه میانه در دومین روز از وقوع زلزله همچنان ادامه دارد./ عکس ها از: سالار گورجه ای
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۰    
فرمانده سپاه عاشورا همچنان در حال سرکشی و بررسی وضعیت مناطق زلزله زده و فعالیت جهادگران بسیجی سپاه آذربایجان شرقی در کمک رسانی به آوار برداری است./ عکس ها از: مهرداد کامرانی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۵    
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر بوشهر با حضور در بیمارستان دی تهران از آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، جوانِ مومن و انقلابی را در همه معادلات اثرگذار دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۵    
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: پنجمین کاروان راهیان نور دختران دانش آموز شهرستان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۵    
نادری منش ازاعزام 600 نفر دانش آموز بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب توسط سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیرازخبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۰    
بر اساس برنامه ریزی انجام شده در قالب کاروان های راهیان نور امسال بیش از 20 هزار نفر از استان اردبیل از اقشار مختلف بسیج به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۵    
اردوی یک روزه میز خدمت جهادی در آبان ماه همراه با دیدار مردمی فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اهالی روستای گلدامچه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۵    
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: دانش آموزان در این سفر معنوی ضمن آشنایی با سرزمین های جبهه های نور ، با گذشته 8 سال دفاع مقدس ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۵    
رزمایش گردان های بیت المقدس سپاه جلفا در محل اردوگاه عملیاتی این سپاه با حضور گسترده بسیجان مسئولان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۵    
معاون سیاسی سپاه آذربایجان شرقی به خوی استکباری غرب در طول تاریخ به خصوص در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این خوی استکباری قائم به شخص، گروه، جریان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۵    
فرماندهی سایبری ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه تمرین سالانه و مشترک خود در زمینه مقابله با چالش های سایبری انجام دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۰    
فرمانده سپاه بستان آباد گفت: نیروهای مسلح تا آخرین لحظه بازسازی مناطق زلزله زده در کنار مردم میانه خواهند بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۰    
فرمانده سپاه مرند هم از ارسال نخستین محموله کمک های مردمی مرند به مردم زلزله زده شهرستان های میانه و سراب خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۰    
فرمانده سپاه اسکو ضمن اظهار تاسف و تسلیت به بازماندگان جان باختگان زلزله اخیر در میانه گفت: گروه های جهادی سپاه اسکو به همراه مردم ولایتمدار وایثارگر، آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۵    
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با گذشت دو روز از وقوع زلزله در میانه همچنان در منطقه زلزله زده میانه حضور دارد و ضمن بررسی وضعیت امدادرسانی ها از مردم زلزله زده دیدار و دلجویی می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۰    
مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا از روند پرسرعت خدمات رسانی گروه های جهادی به زلزله زدگان و تلاش شبانه روزی برای بازگرداندن آرامش و فراهم سازی آسایش آن ها خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۰    
امام جمعه اهل سنت قشم گفت: مواضع قاطع، شفاف و مکرر مقام معظم رهبری در اوج قدرت جمهوری اسلامی ایران بیانگر وحدت گرایی نظام به عنوان یک سیاست کلی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۵    
بسیج دانش آموزی و اردویی سپاه ناحیه لامرد، کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۵    
جلسه فرهنگی هنری تبلیغی کنگره ملی هزار و 500 شهید استان هرمزگان به ریاست سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام شب گذشته برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۰    
پور مختار گفت: با توجه به روحیه و توانایی های بسیج شاهد تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط بسیج خواهیم بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۰:۰۰    
آیین تکریم و معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه امام حسین علیه السلام دلوار بعد از ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزار شد.