دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۳۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 28 آبان 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 2 آبان 1398 بسیج 3 آبان 1398 بسیج 4 آبان 1398 بسیج 5 آبان 1398 بسیج 6 آبان 1398 بسیج 7 آبان 1398 بسیج 8 آبان 1398 بسیج 9 آبان 1398 بسیج 10 آبان 1398 بسیج 11 آبان 1398 بسیج 12 آبان 1398 بسیج 13 آبان 1398 بسیج 14 آبان 1398 بسیج 15 آبان 1398 بسیج 16 آبان 1398 بسیج 17 آبان 1398 بسیج 18 آبان 1398 بسیج 19 آبان 1398 بسیج 20 آبان 1398 بسیج 21 آبان 1398 بسیج 22 آبان 1398 بسیج 23 آبان 1398 بسیج 24 آبان 1398 بسیج 25 آبان 1398 بسیج 26 آبان 1398 بسیج 27 آبان 1398 بسیج 28 آبان 1398 بسیج 29 آبان 1398 بسیج 30 آبان 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: یک توطئه عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند، به وسیله مردم نابود شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۱    
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری 3000 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ایلام خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۱    
مراسم وداع با پیکر دو شهیدی که در اغتشاشات اخیر تهران به دست آشوبگران به شهادت رسیدند، امروز در معراج الشهدای تهران برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۱    
عزیزی با اشاره به اهمیت نقش نخبگان در رفع چالش ها و مسائل کشور، گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با هدف حمایت و هدایت این افراد شکل گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۱    
سرهنگ گلشن زاده گفت :بسیج مایه افتخار و سربلندی انقلاب اسلامی است و در طول این چهل سال با عملکرد درخشانی که از خود داشته دفاع همه جانبه از انقلاب را نشان داده است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۱    
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران گفت:بسیج صرفا یک نهاد نظامی نبوده و یک مکتب فرهنگی است و جامعه نیازمند حضور بسیج است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۶    
مراسم تشیع پیکر شهید امنیت کشور، پاسدار مرتضی ابراهیمی امروز چهارشنبه از محل مسجد قائم (عج) به طرف امامزاده اسماعیل شهریار برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۱    
اجتماع مردم بصیر و ولایت مدار اصفهان در اطاعت از رهبر معظم انقلاب و حمایت از امنیت میهن اسلامی و محکومیت اغتشاشات اخیر روز پنجشنبه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۶    
بیش از 30 جایگاه توزیع سوخت در شیراز در حال سوخت رسانی به مردم هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۶    
اجرای 750 ویژه برنامه هفته بسیج و 120 پروژه در قالب محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۱    
کمیته مردمی راهپیمایی محکومیت جنایت اشرار در شیراز، با صدور بیانیه ای نسبت به فراخوان عمومی برای شرکت گسترده عموم مردم حزب اللهی و ولایتمدار شیراز در مراسم راهپیمایی روز پنجشنبه 30 آبان ماه به منظور ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۱    
مراسم وداع با پیکر بسیجی شهید "مصطفی رضایی" در معراج شهدای تهران برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۱    
حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران قوا در سهمیه بندی بنزین، انتخاب مسیری شجاعانه و یکی از بزنگاه های مهم در تاریخ مدیریت جمهوری اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۱    
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: صف مردم از دشمنان و ضدانقلاب جداست، کسانی که دست به اغتشاش، آتش زدن بیت المال و ناامنی زدند از عوامل دشمنان بودند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۱    
جانشین فرمانده سپاه کربلا در نشست خبری اعلام کرد که 576 پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۶    
سرکردگان این اغتشاشات که وابسته به جریان های معاند و ضد انقلاب هستند شناسایی و دستگیر شده اند و تعدادی هم تحت تعقیب هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۱    
رضارحمتی گفت:ابتدای اجرای طرح از پیش نویس تا اجرا هردولت می بایست به صورت واضح و شفاف چگونگی اجرای طرح ها ونتایج حاصله را برای عموم مردم تبیین نماید
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: تمام زالو صفت ها، منافقان و سلطنت طلب ها متمرکز شده اند تا انقلاب اسلامی را به چالش بکشند و هرکسی وظیفه روشنگری را برعهده دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۶    
معاون فرهنگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بسیج در اهواز برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۶    
فرمانده یگانهای ویژه ناجا از شهادت یکی از پرسنل این نیرو در درگیری با اشرار در ماهشهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : در هفته بسیج سال 1398 که از 30آبان ماه آغاز می شود و تا 6 آذر ماه ادامه دارد تعداد 272 برنامه در شهرستان طبس اجرا خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۱    
سرهنگ حاجتی از اجرای 4 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح استان خبر داد و گفت: اعزام گروه های جهادی و اکیپ های پزشکی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه دستاورد های 40 ساله انقلاب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمر بنی هاشم گفت: جوانان ولایی بصیر و انقلابی، دشمنان را در جنگ نرم هم شکست خواهند داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۶    
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برنامه های اجرایی در استان گفت:چهل عنوان برنامه شاخص در قالب 400 برنامه رده دراستان و در 2 هزار رده های سپاه و بسیج و پایگاه ها و حوزه های مقاومت برگزار می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۱    
سه بسیجی و پاسدار در راه حفظ امنیت کشور در مبارزه با اشرار و آشوبگران به شهادت رسیدند که امروز و فردا تشییع خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۱    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال به مناسبت چهلمین سال تاسیس شجره طیبه بسیج بیش 800 عنوان برنامه متنوع در خصوص گرامیداشت هفته بسیج در استان اردبیل برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۶    
معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: تجمع مردم لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و در حمایت و دفاع از اقتدار و امنیت کشور در همدان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: صف اعتراض مسالمت آمیز مردم از افرادی که با ایجاد ترس و وحشت اقدام به اغتشاش می کنند جدا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۶    
به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین و گرامیداشت یاد و خاطر 92 هزار شهید بسیجی سرافراز، مراسم پرفیض دعای ندبه در حسینیه شهدای بسیج منطقه افسریه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۶    
مسئول بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی امنین را مهم ترین رکن برای آرامش مردم و جزو خطوط قرمز نظام عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۱    
فرمانده سپاه مراغه از اعزام 800 دانش آموز بسیجی مدارس پسرانه این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۱    
اعضای شورای حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار از پایگاه های مقاومت تابعه این حوزه سرکشی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۶    
فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در گیلان گفت: تجمع مردم گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر صبح فردا در رشت برگزاری می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۶    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به افتتاح 256 پروژه محرومیت زدایی، گفت: رزمایش شکوه و اقتدار مقاومت در این استان برگزار می شود
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۱    
اسماعیلی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته ی بسج برنامه ی "مدرسه عشق" با هدف تبیین دستاوردهای سازمان بسیج مستضعفین بر روی آنتن شبکه رادیویی معارف می رود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۶    
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج در خراسان جنوبی گفت:40 عنوان برنامه شاخص به صورت در سطح استان،400عنوان برنامه در سطح شهرستانها و در مجموع بیش از 2هزار و650برنامه توسط رده های مختلف بسیج در هفته بسیج ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۶    
حسین رجبی گفت: انقلاب و نظام اسلامی، در حالی وارد گام دوم می شود که گرچه توطئه دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی پیچیده تر شده است اما حافظه تاریخی اسلام و انقلاب نشان داده است که تنها این محاسبات عادی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۱    
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهارداشت: ائمه جمعه مساجد خود را در قبال مردم محله مسئول بدانند و در حل و رفع مشکلات محل تلاش و کوشش کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۱    
سردار امان اله گشتاسبی گفت: بی شک اگر بخواهیم یکی از واقعیت های جامعه را به عنوان اقدامی درست و کامل برای مردم انقلابی استان و کشور بیان کنیم، فرمان تاریخی امام برای تشکیل بسیج بوده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۱    
رییس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: بسیج اصناف با داشتن 500 هزار عضو در نظارت و بازرسی بر بازار و کنترل قیمت ها، اتاق اصناف را همراهی و نیروی مورد نیاز این بخش را تامین می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۶    
راهپیمایی مردم تبریز در حمایت از بیانات رهبر فرزانه انقلاب و انزجار از اقدامات آشوبگرانه آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۶    
چون شکایت مردم اهواز مربوط به حوزه دولت را از شخص وزیر ارتباطات می باشد اگر مشکلی در روند پیگیری این شکایت باشد با تغییر شخص رییس قوه اتفاقی نمی افتد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۱    
معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمان گفت: روحیه جهادی از مولفه های برجسته و مهم بسیجیان است و برای بیان زحمات بسیج باید ساعت ها صحبت کرد و اعتقاد بسیجیان این است که مردم اهل بیت ما هستند و مردم رعیت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۱    
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در یادواره 600 آلاله شهید دانش آموز و فرهنگی استان :امنیت و آرامش مردم اصل است و دشمنان ما دنبال این هستند که کشور را دچار بحران امنیتی کنند
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۶    
دقیقا همین سه محور را ارزیابی کنید. "امنیت" و "دولت" و "برخی اصولگراها و انقلابی ها".
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۱    
فرمانده سپاه قائم شهر از اجرای بیش از 900 برنامه در هفته بسیج با تبیین رویکرد، جایگاه و قابلیت بسیج در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۶    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از بصیرت و هوشیاری مردم در حوادث اخیر اعلام کرد" با ادامه هرگونه ناامنی و اقدامات مخل آسایش و آرامش مردم قاطعانه برخورد خواهیم کرد".
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی تمام عیار با استکبار قرار دارد، گفت: مدیریت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب توطئه علیه ملت ایران را خنثی کرد.