سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 23 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: مصرف میوه ی به ، شادی آور و مقوی معده است لذا مصرف آن برای افرادی که از رفلاکس معده یا به اصطلاح ترش کردن گلایه دارند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۲۱    
هنوز مثل دوران کودکی اش چوپانی می کند؛ پزشکی که سختی های دوران کودکی اش باعث شد عهدی با خود ببندد که هنوز پای آن ایستاده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۱    
تا زمانی که افراد فاسد و یا عاملان فساد در کشور وجود داشته باشند، افرادی مانند مظلومین از این شرایط سوء استفاده و به کشور آسیب می رسانند اما در صورتی که سر منشاء مشکلات اقتصادی در کشور مشخص و با شدت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۰    
حضور بن سلمان درمعادلات داخلی سعودی کم رنگ شده است.در همین چندهفته دو پروژه ملی–پروژه نیوم و پروژه بزرگترین قطارشهری غرب آسیا که جده را به مدینه متصل می کند– درحالی افتتاح شدکه خبری از بن سلمان نبود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۵    
استاندار ایلام از افزایش صادرات از مرز مهران خبر داد و گفت: از 2 و نیم میلیارد دلار صادرات در سال 95 به 1 و نیم میلیارد دلار صادرات در سال 96 رسیدیم و درمجموع شرایط در حوزه صادرات به سمت مثبت شدن می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۵    
صدوپنجاه ونهمین شماره خط حزب الله با عنوان نظریه مقاومت را تبلیغ کنید منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۰    
آتش در ایالت های کالیفرنیای آمریکا همچنان قربانی می گیرد، برخی از حیوانات نیز همچون انسان ها میان شعله های آتش گرفتار شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۵    
کاش آقای ظریف به این سؤال پاسخ می داد که آیا برای مبارزه با تروریسم باید به سراغ سازمان ها و گروه هایی نظیر بلک واتر- BLACK WATER برویم؟!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۰    
نود و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت 24 پایان شنبه 26 آبان به حساب سرپرستان خانوار ها واریز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۰    
کشور قطر برای برگزاری دیدار های جام جهانی 2022 نیاز به کمک کشور های همسایه از جمله جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه ویژه این کمیسیون با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای بررسی راهکارهای مقابله با تحریم های بانکی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۰    
حنیف عمران زاده، مدافع سابق تیم فوتبال استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۰    
یکی از نخستین نشانه های سرطان مغز، احساس خستگی بیش از اندازه است که حتی پس از استراحت کافی و دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم از بین نمی رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۰    
بالگردهای عضو ائتلاف آمریکا در سوریه شماری از عناصر داعش را از یک روستا در الحسکه خارج کرده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۵    
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای که برای رئیس مجلس فرستاده بر غیردولتی بودن این فدراسیون تاکید کرده و نامه معاون پارلمانی وزارت ورزش را هم در تایید آن آورده اما یک نکته را توجه نکرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۵    
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران خادم ملت و سرباز مقام معظم رهبری است و در عرصه هوافضا در هر ماه یک محصول جدید دفاعی و نظامی را رونمایی می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۵    
بی بی سی سعی کرده با تحریف گزارش نیویورک تایمز بر سوء قصد ولیعهد عربستان به مخالفان از جمله سردار سلیمانی سرپوش بگذارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۰    
با ثبت 37.2 میلیمتر بارش در 51 روز ابتدایی سال آبی جاری، رشدی 205 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و رشدی 70 درصدی نسبت به مدت مشابه به طور متوسط در درازمدت (آمار 50 ساله) در میزان بارش های کشور به ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۰    
حجت الاسلام حسن روحانی گفت: ممکن است مردم از مسؤولان گله ای داشته باشند، اشکالی ندارد؛ با صدای رسا، گله و نقدشان را باید بگویند؛ باید همدیگر را یاری و کمک کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۵    
ائتلاف آمریکائی به اصطلاح مبارزه با داعش در حملات اخیر به دیرالزور در سوریه از بمب های ممنوعه خوشه ای استفاده کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۵    
یک فعال اصولگرا با اشاره به فرار رو به جلو اصلاح طلبان در ناکارآمدی های دولت، گفت: اصلاح طلبان نمی توانند کارنامه خود را از دولت جدا کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۵    
کانال ضدانقلاب آمدنیوز با انتشار قبوض گاز یکی از مشترکان، گاف جدیدی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۰    
سنگی در بیت المقدس وجود دارد که هنگام معراج پیامبر (ص) زیر پای حضرت قرار گرفت و به طور معلّق در هوا ایستاد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۰    
تیم داوری بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان از هفته نهم لیگ برتر مشخص شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۰    
برنامه امتحانات نهایی تمام رشته های تحصیلی دوره های متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای) و پیش دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه برای دی ماه سال تحصیلی 98-1397 منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۵    
اصلاح طلبان سعی کردند با به راه انداختن موج خبری علیه آیت الله یزدی یکی از افرادی که در فتنه سال 88 نقش محوری داشته را در فضای سیاسی کشور دوباره مطرح کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۰    
مشخص نیست دلیل عجله معاونان بازنشسته وزیر نفت برای امضای احکام دقیقه نودی چیست و آیا این احکام جدید که تنها چندروز قبل از شروع به کار معاون جدید وزیر در بخش مربوطه صادر شده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۰    
صالحی نیا گفت: قیمت نهایی خودروها شنبه و یکشنبه هفته آینده (26 و 27 آبان) اعلام می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 8 میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست، گفت: فقط باید این ظرفیت را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۰    
ابتلا به قندخون بالا یا دیابت در کشور رو به افزایش است، اما این بیماری خطرناک می تواند 80 درصد اعضای بدن را درگیر و بیمار کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی فوتبال ایران قرار است روز پنج شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ترینیدادوتوباگو برود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۰    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: امیدواریم دولت بیشتر به فکر مردم بوده و با مسئله حضور زنان در ورزشگاه سر مردم را با این مطالب بند نکند و به واقعیت ها فکر کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران به هیچ وجه در زمره کشورهای متهم به پولشویی در دنیا نبوده و حتی دشمنان ما هم نتوانستند در این رابطه اسنادی را ارائه دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۰    
مدال آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های پاراآسیایی اندونزی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه گوجه فرنگی هر کیلوگرم 11هزار تومان گلخانه ای است گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۰    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با قلعه نویی قرارداد دو ساله امضا کردیم که سال دوم آن به صورت توافقی خواهد بود اما به نظرم کسانی که این موضوعات را مطرح می کنند قصد به هم ریختن تیم ما را دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۰    
رئیس مجلس خبرگان گفت: باید از مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی ها و ناجوانمردی ها را تحمل می کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع یمن سامان یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۰    
دبیر کل شورای عالی سیاسی یمن در پی خبر منتشر شده درباره توقف حملات ائتلاف سعودی به الحدیده واقع در غرب یمن گفت که حملات متجاوزان علیه شهر و بندر الحدیده ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عملیات حمله به قلعه محل حضور تروریست های دموکرات ، 2 اتاق محل جلسه آن ها را هدف گرفتیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۵    
بازار بورس و ارز پس از بازگشت تحریم ها نه تنها دچار التهابات هیجانی نشد بلکه روند منطقی و عقلانی را در پی گرفت، گو اینکه سخنان ترامپ و خط و نشان هایش نتوانست بر اقتصاد ایران اثر منفی بگذارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۵    
میرمحمدصادقی گفت: بحثی که اخیرا قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره اعلام زمان 15 آذر برای آخرین مهلت ترک خدمت بازنشستگان در نظر گرفته شده هیچ مبنایی ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۰    
اجرای مکانیسم مالی اروپا که برای دور زدن تحریم های آمریکا طراحی شده این بار توسط اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ امتحان می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۰    
یاران از بازداشت یکی از معاونین آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان به اتهام اختلاس، دخل و تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی، تضییع اموال دولتی و پولشویی خبرداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۵    
رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه 600 هزار خانوار جدید تحت پوشش قرار گرفته اند، گفت: دو میلیون و 70 هزار مددجو سبد کالا می گیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۵    
انتشار نامه ای از سوی هیئت کوهنوردی خراسان رضوی مبنی بر وجود فساد در گروه های کوهنوردی غیرمجاز و ضرورت اجازه نامه ولی برای حضور بانوان در اردوهای مختلط، دستمایه هجمه به مشهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۵    
یکی از ارگان هایی که باید هرچه سریعتر تکلیف بازنشستگان خود را مشخص کنید وزارت نفت است؛ در همین راستا گفته می شود برخی از معاونان این وزارت خانه باید از سمت های خود خداحافظی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۰    
در پی اظهارات جنجالی ظریف درباره پولشویی در کشور و عدم ارائه مستندات، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دعوت وی به این کمیسیون برای ارائه توضیحات خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۰    
دبیر کمیته فناوری اطلاعات کنگره 3هزار شهید استان قزوین از طراحی نرم افزار تلفن همراه بانک جامع اطلاعات شهدای قزوین خبرداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۹    
مدال آوران و قهرمانان کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی اندونزی، پیش از ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۹    
استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه بعضی پروژه ها در سال های اخیر برای مردم و شهروندان اراکی ایجاد دردسر کرده گفت: باز شدن بعضی از گره های ترافیکی درگرو اتمام این پروژه هاست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۹    
نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی گفت: رویکرد اصلی، کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 7200 شهید استان درگیر شدن جوانان و آشنا سازی هرچه بیشتر آن ها با مفاهیم دفاع مقدس باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۴    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در خصوص انتخاب شهردار توسط شورای شهر اراک بیانیه صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۴    
استاندار مرکزی طی احکامی جداگانه هفت نفر را به سمت های جدید منصوب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۹    
دنیای حیوانات سرشار از شگفتی های متنوعی است که همواره حیرت بشر را برمی انگیزد و هنر استتار، یکی از آن ها است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان فراهان 4650 قطعه مرغ فاقد مجوز حمل کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۸    
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهری 17 پروژه شهری در اراک افتتاح و به بهره برداری رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۸    
اولین و تنها بوستان تخصصی ویژه بانوان استان مرکزی در فضایی به وسعت 9/5هکتار در اراک افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۳    
جبهه سخت افزاری، به دلیل ضعف در فضای استدلالی و پاسخ به چراهای افکار عمومی، زور گویی و دروغ پراکنی را از اصلی ترین لازمه های فعالیتی خود می دانست تا بتواند برای رسیدن به اهداف پر سود ولی غیر انسانی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۳۸    
سحرگاه امروز وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی به جرم افساد فی الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور اعدام شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۳۳    
اسامی نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان اعلام شد که نام ورزشکار استان هم در بین دعوت شدگان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۸    
کتابخانه مرکزی اراک،که از اولین کلنگ زنی آن بیش از ده سال می گذرد تاکنون تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۷:۱۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (چهارشنبه، 23 آبان ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.