شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 5 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۰    
شهرستان تالش یکی از قطب های تولید کیوی در گیلان به شمار می رود. پیش بینی می شود در سال جاری بیش از 100 هزار تن محصول کیوی از 3هزار هکتار باغ زیر کشت این محصول در تالش برداشت شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۵    
با وجود برخی گمانه زنی ها از کاهش قیمت مسکن بعد از ثبات نسبی بازار ارز، طی مهرماه قیمت هر متر مربع خانه در شهر تهران هشت میلیون و 610 هزار تومان شد که رشد 83 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۴    
هنگامی که قواعد شرعی و اخلاقی مراجع تقلید و علما را مانع هدف گذاری های خود می بینند، روند حرمت شکنی مراجع را در پیش میگیرند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۷    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی از بهره مندی کودکان کار و خیابانی اراک از طرح مهرانه در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۲    
گریه کردن و اشک ریختن؛ پدیده ای شگفت انگیز است که بسیاری از افراد آن را نشات گرفته از ضعف انسان می دانند، غافل از آنکه کاملا در اشتباهند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۲    
یک متخصص تغذیه گفت: به دلیل این که درمان چاقی، بازار خوب و پرسودی دارد افراد بسیاری به تبلیغات دروغین برای کسب سود روی آورده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۲    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن از موشک بالستیک جدید میان برد با نام موشک هوشمند بدر پی1 رونمایی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۲    
در لابه لای اخبار بین الملل، تصاویر جالبی از رخدادهای مهم وجود دارد که می تواند برای مخاطب قابل توجه باشد. آنچه در این گزارش آمده، دست چین تصاویری از گوشه و کنار حوادث جهان در هفته گذشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۳۷    
دیپلمات وزارت خارجه روسیه هشدار داد خروج آمریکا از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد، نشان از تدارک واشنگتن برای جنگی جدید دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۱    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که دومینوی اضمحلال آمریکا و مستکبران آغاز شده است گفت: 13 آبان را به روز فریاد علیه استکبار تبدیل می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۶    
مقام های آمریکایی رفتار قایق های تندروی ایرانی که روز جمعه به دو کشتی آمریکایی در خلیج فارس نزدیک شده بودند را ایمن و حرفه ای توصیف کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیام جهانی اربعین این است که همه مسلمانان و غیر مسلمان برای این حرکت ضد ظلم و استکبار جهانی متحد شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: قرار است کانال مالی جدید برای صادرکنندگان اروپایی و ایرانی باز شود که کارکرد این کانال نوعی پیمان پولی دو جانبه میان ایران و اروپاست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۰    
چند سال پس از پایان جنگ تحمیلی، یک موسسه مرتبط با مسائل نظامی خاورمیانه در پاریس با نام وزینتال طی گزارش مبسوطی اعلام کرد که از 207 شرکت طرف قرارداد با رژیم صدام برای تسلیح شیمیایی ارتش بعثی عراق ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۰    
صندوق کودکان ملل متحد ضمن هشدار درباره قحطی و مرگ در یمن، به طور ویژه شرایط کودکان را وخیم توصیف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۸    
شب گذشته جلسه ای با حدود 50 نفر از نمایندگان مجلس با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان تلاش وزارت کار برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۳    
تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به نمایشگاه علوم و اختراعات آسیا 2018 کره جنوبی، 10 مدال طلا و یک جایزه ویژه بین المللی این رقابت ها را کسب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۳    
در آستانه اربعین حسینی، ضریح جدید سرداب رأس الشریف حرم مطهر امام حسین (ع) به عنوان نزدیک ترین ضریح به مضجع شریف سیدالشهدا (ع) نصب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۸    
طی یک سال گذشته 10 سیاست مختلف پولی و ارزی برای کنترل نوسانات بازار ارز پیاده شد که به نظر میرسد هنوز به نتیجه ایده آل نرسیده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۸    
در این مطلب با قابلیت های جالب و مخفی تلفن هوشمند خود آشنا خواهید شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۸    
تلاش کودکان عراقی برای خدمت به زائران اربعین جلوه ای خاص به این همایش عظیم داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۳    
بررسی ها از بازار خودرو نشان می دهد روند کاهش قیمت خودرو امروز نیز نسبت به روز های گذشته ادامه یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۷    
برخی از ستاره های فوتبال جهان در شبکه های اجتماعی از تیم هایشان هم محبوب تر هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۷    
پایگاه خبری الیوم السابع مصر با اشاره به توقف فروش قرآن خطی این کشور در حراجی لندن، تصاویری از این اثر تاریخی منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۷    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه بازیکنان خودسر این تیم را در صورت ادامه روندشان بیرون می اندازد، گفت: انتظار آقایان از تیم ذوب آهن به اندازه بودجه ای که داده اند باشد نه بیشتر.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۲    
پوست اندازی عمیق جریان اصلاحات از پس جدال با دولت و نظام، مختصات این جریان سیاسی و فضای سیاسی کشور را به کلی تغییر خواهد داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر برابر سایپا در حالی که تا دقایق پایانی از حریفش پیش بود، برد را با تساوی عوض کرد تا با یک امتیاز لیگ به استقبال فینال لیگ قهرمانان آسیا برود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۲    
دویست و پنجاه و چهارمین جلسه علنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت 13و 12 دقیقه امروز با دستورکار بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم و رای اعتماد به آن ها آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۱    
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک از غزه به سرزمین های اشغالی، ایران و سوریه را مسئول این حملات معرفی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۱    
به دنبال درگیری مأموران یگان امداد رشت با اراذل و اوباش، یکی از مأموران پلیس به درجه رفیع شهادت نائل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از ریزش دیوار بیمارستانی در حال ساخت در کهریزک خبر داد و گفت: تاکنون 5 نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده و 4 نفر مصدوم شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۶    
نحوه اجرایی شدن بیمه زنان خانه دار، معافیت های بیمه ای و تسهیلات برای کارگاه های بحران زده و مشاغل سخت و زیان آور از جمله مواردی مطرح شده از سوی مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۱    
دولت برای کنترل مصرف بنزین و عدم وابستگی به واردات به دنبال اعمال سهمیه بندی و به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و در نتیجه آن عدم وابستگی به واردات به دنبال احیای کارت سوخت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۱    
اسطوره باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان این باشگاه خواست تا حمایتی کامل از برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۱    
روند ادامه دار حاشیه سازی فردوسی پور برای صدا و سیما حاکی از آن است که اگرچه سال ها تلاش شده است بهترین زمان در بهترین شبکه به این مجری تعلق پیدا کند اما وی از این فرصت برای مطرح کردن خود هرچند با ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۶    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: گزارش این سازمان در مرز های غربی کشور و عراق حکایت دارد که هفت یا هشت درجه کاهش دما خواهیم داشت و داشتن پوشش مناسب برای زائران الزامی می باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۱    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: تاکنون پیکر 4 تن از زیر آوار بیرون آمده که 2 نفر فوت کرده و 2 نفر دیگر مصدوم شدند، عملیات برای یافتن حداقل 3 نفر دیگر ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۶    
-فرمانده قرارگاه اربعین ناجا از خروج یک میلیون و 634 هزار نفر از مرزهای سه گانه کشور خبر داد و گفت: تاکنون 442 هزار زائر نیز به کشور بازگشته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۶    
رئیس پلیس راهور کشور گفت: محور مهران به ایلام به زودی یک طرفه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۲    
این روزها زائران اربعین حسینی راهی مسیر عاشقی شده اند، سفری که باید با پای دل بروی و بی شک اگر دلداده باشی سختی راه در مقابل چشمانت هیچ است و نگاهت تنها گنبد طلایی را می طلبد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۷    
سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از جابجایی بیش از 11 هزار زائر کربلای حسینی طی 25 روز اخیر از طریق ترمینال مسافربری اراک به مرز مهران خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۷    
مسئول کارگروه بانوان ستاد تدوین پیشینه رزم سپاه روح الله از برگزاری اولین نهضت خاطره نویسی در سطح مدارس متوسطه استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی از افزایش 22 درصدی قیمت نان در استان مرکزی با موافقت استاندار خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۸    
موکب مدافعان حرم آل الله در مسیر کاروان های پیاده زائرین به کربلای معلا در 25 کیلومتری اراک در نزدیکی روستای خیرآباد آماده پذیرایی از زائرین است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل هواشناسی استان مرکزی در رابطه با خشک سالی های اخیر گفت: طبق آمار 51.9 درصد مساحت استان مرکزی دچار خشک سالی شدید است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۲    
کارشناس مسائل اقتصادی در رابطه با مشکلات و مسائل اقتصادی گفت: باید پذیرفت که دولت در این 5-6 سال گذشته در مسیر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی حرکت مناسبی نداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۲    
در تشیع، اربعین بیش از هر چیزی یادآور چهلمین روز شهادت سالار شهیدان است؛ بنابر این جا دارد درباره راز های نهفته در عدد چهل بیشتر تحقیق کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۱۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (شنبه، 5 آبان ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.