یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 28 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۸    
میزان ذرات معلق در هوای اراک روز سه شنبه فراتر از حد مجاز و استانداردهای زیست محیطی رفت و کیفیت هوا برای گروه های سنی حساس ناسالم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۴    
امیرسلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: هیچ جای جهان هیچ کودکی نباید مورد هیچ آزاری قرار گیرد و همه باید با این موضوع مقابله کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۹    
مدیر عامل پیشین استقلال معتقد است گروهی برای نیمکت مربیگری استقلال نقشه کشیده اند اما وینفرد شفر دلیل اصلی ناکامی های استقلال نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۹    
به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین از مرزها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین فقط با استفاده از کارت سوخت به مالکان خودروها و موتورسیکلت ها تحویل داده می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۴    
یوز پلنگ ایرانی در رده بندی فدراسیون جهانی در رده نخست قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۴    
رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که هیات رییسه به دنبال قانون گریزی نیست و این موضوع را قبول ندارد، تاکید کرد: تا روزی که هستیم، کار غیرقانونی صورت نمی گیرد و در آینده هم صورت نخواهد گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۵۹    
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: همزمان با هفته بسیج 180 عنوان برنامه در سطح شهرستان اراک برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۹    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به تشریح جزئیات نحوه توزیع بسته حمایتی دولت پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۴    
مأمور ویژه سابق اف بی آی اعتراف می کند که امروز و به لطف پیروزی های محور مقاومت، قاسم سلیمانی می تواند سوار بر خودرویش از تهران تا مرز فلسطین اشغالی برود، بدون آن که کسی جلویش را بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۵۵    
عراقچی گفت: هنوز هیچ کشوری حاضر نشده میزبانی سازوکار مالی بین ایران و اروپا را قبول کند؛ اتریش و لوگزامبورگ قبول نکردند و اروپا ناتوان از ثبت SPV است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: به نمایندگی از وزارت بهداشت هشدار می دهم که با افزایش قیمت شدید لبنیات و کاهش قدرت خرید مردم، سرانه مصرف شیر و لبنیات در معرض کاهش قابل توجه قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۰    
اخیراً یک رسانه دولت مدعی شده قرار است قیمت مصوب خودرو 5درصد کمتر از حاشیه بازار شود که این امر با سکوت وزارت صنعت روبه رو شده و بازار خودرو را بلاتکلیف تر از روزهای گذشته کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۰    
پس از تأیید طرح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان توسط شورای نگهبان و ابلاغ این قانوان از سوی رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی، هنوز برخی از بازنشستگان مسئولیت را رها نکرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۵    
باشگاه استقلال این روز ها با شکایت بازیکنانی به فیفا روبرو شده که در ادامه راه پرداخت طلب های این بازیکنان باعث می شود آبی ها با مشکلات مالی مواجه شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در خصوص دو مفسدی که اخیرا حکم اعدامشان اجرا شده است، گفت: ما چند قانون در این خصوص داریم که اگر کسانی شبهه یا بحثی دارند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۵    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مقرره و دستورالعمل تبدیل مدارس دولتی به هیأت امنایی، این کار را خلاف قانون دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۰    
سومین طرح دستگیری سارقان سطح شهر تهران با حضور سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در پلیس آگاهی تهران برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۰    
خبرنگار وال استریت ژورنال اعلام کرد مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به سوال او درباره زمان راه اندازی کانال ویژه مالی اروپا با ایران پاسخ مشخصی نداده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۵    
طبق اعلام رسمی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، وزیر نفت قانون منع به کارگیری بازنشستگان را با مجوز دور زده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۰    
یک مقام آگاه گفت: مذاکره کننده ارشد ایران در کارگروه ویژه اقدام مالی FATF و رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی مستقر در وزارت امور اقتصادی و دارایی، ممنوع الخروج شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۵    
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آن هایی که خود را خادم الحرمین می نامند بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۰    
یکی از ایرادات شورای نگهبان وجود ترجمه غلط در متن CFT است این در حالی است که این لایحه با تنظیم وزارت امور خارجه و با 3 امضای رئیس جمهور، وزیر خارجه و وزیر اقتصاد به مجلس ارسال شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۵    
پس از آنکه درگیری اخیر میان رژیم صهیونیستی و گروههای مقاومت فلسطین با تن دادن نتانیاهو به آتش بس به پایان رسید؛ به نظر می رسد که غزه آبستن تحولات جدید خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۰    
وزیر امور خارجه گفت: من مسئول مستندات نیستم، این مستندات در دسترس عموم است و مرکز مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی هم موارد پولشویی را اعلام کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۰    
نخستین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری با هدف معرفی ظرفیت های اقتصادی شهرستان زرندیه در حوزه صنعتی، کشاورزی، معادن، گردشگری، بازرگانی افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 250 هزار تومان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۵    
پژوهشگر حوزه جامعه و جمعیت درباره سن ازدواج گفت: برای اینکه متوجه هدف و میزان اثر گذاری اسناد بین المللی در افزایش سن ازدواج در ایران شویم لازم است اجمالا نحوه پیاده سازی طرح های مشابه را از نظر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۵    
تصمیم بر این شده که تحویل بنزین از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۵    
اعدام سلطان سکه و همدستش بازتاب زیادی در جامعه داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۵    
موضع یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر درباره رفتار تیم مذاکرات برجام
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۵    
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه کنکور حذف نمی شود، گفت: مؤسسات کنکور بیرون از آموزش و پرورش هستند اما مدارس برای برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی و آمادگی کنکور با برخی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۰    
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 700 برنامه در سطح استان مرکزی برگزار خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح نظارت بر بنگاه های مشاور املاک در شهرستان اراک اجرا و 9واحد صنفی متخلف در این طرح به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات پلمپ شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۰    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: با وحدت و تمسک به اهل بیت می توانیم توطئه دشمن را در ایجاد تفرقه خنثی کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۰    
چهره ای بسیار خشن تر از تغییرات اقلیمی در قالب بارش هایی سیل آسا پیش رو خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۵    
اکبر عباسی ملکی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط برای هماهنگی بازیکنان سخت است، اما وقتی بازیکنان به فرم ایده آل برسند، به کمتر از قهرمانی رضایت نخواهیم داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۵    
سرمربی موفق کشتی فرنگی در اولین مصاحبه اش بعد از انتصاب دوباره اش وعده مهمی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۵    
حریف این هفته تیم ملی فوتبال کشورمان در راه رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه در حالی از همراهی 32 تیم دیگر بازماند که 8 امتیاز حساس از آرژانتین و پرو گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۵    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایراداتی که در ترجمه CFT وجود دارد گفت: دولت باید پاسخگویی ترجمه غلط CFT باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۰    
سواد چندانی ندارد و یک متن را به سختی می خواند. ولی کتاب را دوست دارد. از کودکی سختی های زیادی کشیده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۰    
معاون اول قوه قضائیه اخیراً در جلسه با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس پیرامون اظهارات اخیر محمدجواد ظریف مبنی بر وجود پولشویی کلان در یک یا چند ارگان کشور و توسط مخالفان CFT،موضع گیری کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۰    
یکی از فعالان رسانه ای در اینستاگرام با انتشار پستی به مشکلات مردم و اخبار ضد و نقیض درباره بسته های حمایتی دولت پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۰    
درحالی سه کشور اروپایی عضو برجام وعده داده اند با بی اعتنایی به تحریم های آمریکا منافع ایران ذیل این توافق را تامین کنند که آمار یورو استات نشان می دهد این سه کشور در اجرای تحریم های آمریکا علیه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا می گوید به سه تا پنج تغییر در پست های ارشد دولتی فکر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۰    
موضوعات پرورشی علی رغم اهمیت آن و تکرار بسیار برای احیا شدن هنوز حلقه ای مفقوده ای در نظام تعلیم و تربیت هستند که این نقصان دانش آموزان را تهدید می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۰    
سخنان پیروز حناچی با توجه به سابقه ای که از حرف ها و اعمال مدیران لیبرال سراغ داریم، چندان عجیب و غریب نبود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۵    
در شرایطی که این روزها ایجاد مرکز اقامتی میلیاردها تومان هزینه دارد؛ یک مرتع دار برای اولین بار در خاورمیانه اقدام به ساخت شهر زیرزمینی در استان سمنان کرده که کاربری اقامتی و گردشگری دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۰    
کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی گفت: معایب استانی شدن انتخابات مجلس خیلی پررنگ تر از مزایای آن خواهد بود.