شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 24 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۹:۱۳    
سه دولت اروپایی عضو برجام (انگلیس، فرانسه، آلمان) اگر نمی خواهند وقت کشی کنند، چرا میزبانی دفتر SPV (کانال مبادلات مالی ویژه) را نمی پذیرند؟ آیا همین برای نمایش دروغگویی آنها کافی نیست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۸    
آیا توان این را داریم که هنگام ضرورت، لباس نارنجی را بر تن کنیم و از نگاه سنگین اطرافیان نیز نترسیم؟ و در واقع آیا شهامت و توانایی این را داریم که رفتگر بیرون و درون خود باشیم؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۲    
در کشور ایران در 15 استان کشور 33 پیامبر و انبیای الهی مدفون هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۷    
یک پژوهش تازه نشان می دهد وزنه زدن به میزان کمتر از یک ساعت در هفته خطر حمله قلبی را 40 تا 70 درصد کاهش می دهد اما ادامه این فعالیت بیش از یک ساعت فایده خاصی نخواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۲    
لنالیدماید از داروهای درمان سرطان خون که تولید کشور امریکا است، با یک بیستم قیمت مشابه خارجی توسط یکی از شرکت های داروساز ایران تولید شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۷    
عصب شناسان یک گام به شناختن فهرست کامل انواع سلول هایی که در مغز وجود دارند نزدیک تر شده اند. در جامع ترین مطالعه در نوع خود تا به امروز، محققان سلول های پوسته مغز ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۲    
برخی از شبکه های اجتماعی با استفاده از مطالب طنز و سرگرمی، زمینه تغییر فرهنگ و قبح شکنی برخی هنجارهای جامعه را فراهم می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۲    
حضرت امام حسن عسکری(ع)، در طول زندگی ارزشمندشان با وجود همه فشارها و نظارت های مداوم حکومت عباسی، فعالیت های سیاسی و اجتماعی و علمی تاثیرگذاری را در جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامی انجام ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۲    
مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پایان آبان به اتمام می رسد،پیشنهادی جدید برای بیمه تکمیلی این افراد پیشنهاد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۷    
در حال حاضر "محمد علی موسوی" مدیر حراست هلدینگ تاپیکو به طور همزمان به عنوان رئیس حراست پتروشیمی آبادان از زیر مجموعه های این هلدینگ مشغول است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۲    
نشریه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت نتایج بررسی های کمیسیونی دو حزبی در کنگره آمریکا نشان می دهد برتری نظامی جهانی این کشور از دست رفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور ایرلند شمالی، برکسیت و کار در دولت ترزا می به دلیل اعتراض به پیش نویس توافق نخست وزیر این کشور با اتحادیه اروپا از سمت خود استعفا کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۵۵    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تاکنون اقدامات اتحادیه اروپا عملی نشده است؛ انتظار داریم به تعهدات اقتصادی در برجام عمل کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۰    
موشک های ضدزره کشورمان توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح طراحی، توسعه و ساخته شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۰    
تولیدکنندگان تایر ایران با وجود تشدید تحریم ها به جمع تامین کنندگان قطعات خودرو جهان پیوستند و قرار است با صنایع خودروسازی بزرگ جهان همچون رنو و پژو همکاری داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۰    
سخنگوی سپاه از قول مساعد پاکستان برای آزادی 5 نفر از مرزبانان ربوده شده میرجاوه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۵    
علیرضا منصوریان سرمربی جدید تیم ذوب آهن اصفهان بعد از ظهر امروز برای اولین بار در تمرین این تیم شرکت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۵    
دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: مجلس نباید از اظهارات وزیر خارجه درباره پولشویی به سادگی عبور کند و باید از آقای ظریف توضیح بخواهد، زیرا مجلس باید نقش نمایندگی ملت را در پیش بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۰    
با توجه به رعایت اساسنامه فدراسیون فوتبال و ماندنی شدن مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون، تصمیم گیری در خصوص سایر بازنشسته ها در اختیار مجمع فدراسیون خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۵    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعتراف کرد واشنگتن مجبور شده برخی کشورها را از تحریم های نفتی علیه ایران معاف کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۵    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس آنجا ضربه خورد که فدراسیون باشگاه ها را رها کرده چسبیده به کی روش و تیم ملی!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : ما با نگاهی کوتاه و گذرا به انقلاب اسلامی و بررسی حوادث می توانیم این ادعا را ثابت کنیم که ایران اسلامی با اقتدار ایستاده است چراکه تاریخ 40 ساله ما ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۵    
سید ابراهیم سقایی خرداد سال جاری به عنوان عضو موظف هیئت مدیره پتروشیمی غدیر زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو منصوب شد وی خواهرزاده محمد باقر نوبخت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۵    
در پی تعرفه 25 درصدی روی خودروهای اروپایی وارداتی به آمریکا توسط ترامپ، کمیسر تجارت اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه هم فهرستی از تحریم های تلافی جویانه آماده می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمنا در واکنش به اظهارات اخیر ظریف درباره پولشویی گفت: اگر آقای ظریف در این موقعیت خطیر از روی ساده لوحی چنین اظهاراتی را بیان کرده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۰    
همسر بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال هنگام ادای احترام بازیکنان تیم ملی ایران به ساموئل در جایگاه ویژه اشک ریخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۰    
چهارمین جشنواره گیاهان دارویی با رونمایی از جدیدترین محصولات برگزار شد تولید پانسمان زیست سازگار و داروهای کاهنده قند و وزن برخی از دستاوردهای محققان در این نمایشگاه بودند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۵    
بنابر اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارمندان و کارگرانی که زیر 3 میلیون تومان حقوق دارند، به طور متوسط 200 هزار تومان یارانه حمایتی می گیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۰    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری 9 نفر توزیع کننده اینترنتی دارو های تقلبی و مسدودسازی دو هزار و 354 تارنما در عملیات پانجیا خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۰    
یک دستگاه اتوبوس که گفته می شود سرنشینان آن بانوان تیم منتخب کاراته استان فارس بودند، در مسیر شیراز اصفهان، واژگون و بر اثر آن 16 نفر مصدوم شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۰    
روزنامه مطرح گازتا دلو اسپروت ایتالیا در جدید ترین شماره خود به علاقه نوجوان ایرانی به ستاره آرژانتینی یوونتوس اشاره کرده و گزارشی در این مورد نوشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۵    
شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که همراه استاندار گلستان و خبرنگاران مشغول بازدید از پروژه های شرق گلستان بود هنگام بازگشت به گرگان در جاده غربی مرکز گلستان دچار حادثه رانندگی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت که 5 مرزبان آزاد شده میرجاوه به ایران تحویل داده شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۱۰    
239 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی وجود دارد که با التهابات بازار ارز، 22 درصد از این واحدها راکد شده اند و مابقی تولید کننده ها استان نیز با حداقل ظرفیت فعالیت می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۵    
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال نمایندگان استان مرکزی متحمل دوشکست شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۰    
قیمت دلار در صرافی ها امروز به کانال 11 هزار تومان سقوط کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که تیمی از کارشناسان پلیس بررسی علت تصادف خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی را برعهده گرفته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۰    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت تاثیر خبر کاهش 1.4 میلیون بشکه ای عرضه نفت در بازار افزایش یافت و به 66.55 دلار معامله شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: مناطقی مختلفی از کشور شاهد بارش برف و باران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۰    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: آمریکا باید از مداخلات و بازی کثیف تروریستی خود در سوریه دست بردارد و مردم سوریه را با سیاست های غلط خود بیش از این آزار ندهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۵    
علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی جزئیات دستگیری برخی از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۵    
جنگ کوتاه نوامبر 2018 غزه به همان اندازه که دستاوردهای مهمی برای مقاومت فلسطین به دنبال داشت، تبعات ناخوشایندی برای تل آویو و متحدان عربش به همراه داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۵    
سید تقی نوربخش مدیر عامل تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان در حادثه تصادف در گرگان جان باختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۰    
استاندار مرکزی عدم استفاده از ظرفیت CNG در استان را نکته قابل توجهی عنوان کرد و گفت حدود 70 درصد از ظرفیت CNG استان باوجود 56 ایستگاه به خوبی مورداستفاده قرار نمی گیرد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۵    
24 آبان هزار و سیصد هفتاد و نه، وجود معظم و معزز رهبر انقلاب گرمابخش هوای پاییزی استان مرکزی و اراک شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۰    
مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از رهاسازی بیش از 9 میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا در واحدهای آبزی پروری استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵    
مسئول جامعه بسیج زنان سپاه روح الله استان مرکزی از آغاز دوره تربیت مربی حکمت و استراتژی باهدف تربیت سرگروه های حلقه های صالحین کودکان و نوجوانان در اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۵    
بارش باران جلوه خاصی به شهر ها داده و آلودگی را از شهرهای صنعتی دور کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰    
یادت باشد، کتابی که به گفته رسول ملاحسنی ، نویسنده این اثر در این بازار رکود کتاب، رکورد دار چاپ کتاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۰    
بارش باران در نراق موجب آب گرفتگی معابر و خیابان های این شهر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس گفت:اتلاف وقت اروپایی ها در برجام به منافع ملی آسیب خواهد زد و باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۱۵    
فعال محیط زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه عوامل مختلفی در خصوص آلایندگی تأثیرگذارند گفت: هنوز نتوانستیم سهم آلودگی حوزه های مختلف بر هوای شهر اراک را دقیقاً مشخص کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۴۵    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور را که صبح امروز عرضه می شود، مشاهده می کنید.