پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 19 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۳۳    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه سهام عدالت متوفیان مشمول مالیات می شود، گفت: رقم سود سال 95 چیزی حدود 3 هزار و 800 میلیارد تومان بود که این رقم در سال 96 با رشد 30 درصدی رقمی بالغ ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۰    
مجری صداوسیما و کارشناس مسائل بین الملل درباره علل تضعیف بازو های رسانه ای دشمنان در جنگ نرم علیه ایران توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۸    
دادستان تهران در حاشیه نشست با رییس اتاق تعاون در پاسخ به سئوالی در رابطه با رفع توقیف بخشی از گوشی های تلفن همراه که با ارز 4200 تومانی خریداری و در بازار آزاد فروخته شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۸    
یکی از مواردی که موقع خریدن لپ تاپ باید به آن دقت کنید مغز لپ تاپ است. پردازنده. یعنی هرچه سرعت پردازنده شما بالاتر باشد وبگردی و بازی شما روان تر و با سرعت بیشتری انجام می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰    
سردبیر روزنامه رای الیوم در گزارشی به بررسی تاثیر تحولات پس از اعلام نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا بر امور خاورمیانه پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۱    
رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نسبت به انجام برخی کارهای زیبایی همچون تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه ها انتقاد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۶    
یک رسانه انگلیسی با تاکید بر اینکه گروهک منافقین در میان مردم ایران هیچ وجاهتی ندارد، حمایت ترامپ از آنها را بخشی از راهبرد آمریکا برای دشمنی ورزیدن با ایران عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۹    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که باید چند ماهی برای عبور از دوره تحریم تحمل کنیم، گفت: در دشوارتر از این شرایط امکان تامین هواپیما و قطعات وجود داشته است و مطمئنم همکاران ما با اطمینان به مردم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۹    
وزیر مستعفی راه و شهرسازی با بیان اینکه افتخار می کنم در 62 ماه خدمت یک واحد مسکونی افتتاح نکردم، در دفاعیاتی تکراری از عملکرد 62 ماهه خود از رسانه ها و صدا و سیما انتقاد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۹    
گلاب آدینه و ژولیت بینوش بهترین بازیگران زن جشنواره خروس طلایی و صد گل چین شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۵    
در لابه لای اخبار بین الملل، تصاویر جالبی از رخدادهای مهم وجود دارد که می تواند برای مخاطب قابل توجه باشد. آنچه در این گزارش آمده، دست چین تصاویری از گوشه و کنار حوادث جهان در هفته گذشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۳    
امروز شنبه 19 آبان ماه، شعب بانکی هر یورو را به منظور تامین ارز خدماتی، 14700 تومان فروخته و در مقابل هر یورو را از مردم 11500 تومان می خرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهور گفت: دولت اولین بسته حمایت غذایی را در آبان به افرادی در فشار بیشتری هستند و جزو افرادی هستند که مشکلات بیشتری دارند، پرداخت می کند و این روند در چند نوبت ادامه پیدا خواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۷    
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ 19 آبان را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۲    
پژوهشگران آمریکایی دریافته اند که می توان با تحریک ناحیه خاصی از مغز، به کاهش درد مزمن کمر کمک کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۷    
ستاره منچستر سیتی در آستانه دربی شهر منچستر از چهره جدید خود رونمایی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۲    
فصل سوم سریال ستایش با فیلمبرداری سکانس های بندرعباس و رامسر به مراحل نهایی خود می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
مایک پمپئو در اظهاراتی توهین آمیز گفت ایران اگر می خواهد مردمش چیزی برای خوردن داشته باشند باید به حرف آمریکا گوش کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۰    
ایل بزرگ بختیاری گروه بزرگی از مردمان استان های جنوب غربی ایران هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۵    
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع وزارت نیرو گفت: برق یکی از منابع استراتژیک برای کشور ها محسوب می شود و چون ایران سهم بزرگی در این تبادل به خود اختصاص داده عملا حذف ایران از مبادلات امکان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۰    
بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی در بیانیه ای خطاب به نمایندگان مجلس بر مغایرت طرح بالا رفتن سن ازدواج با موازین اسلام، عرف جامعه و اصول فیزیولوژیک و سایکولوژیک بشری تاکید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
یک رسانه انگلیسی از برنامه عربستان برای اخراج بیش از 100 هزار مسلمان روهینگیا بر اساس توافق ریاض و داکا خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
یک خبرنگار ژاپنی از فضای حاکم بر ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار تعجب و آنرا کاملا متفاوت از محیط استادیوم های ژاپن دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۵    
به گزارش دیار آفتاب ؛ به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) - طنز روز فرزین پورمحبی در جهان خاکی چیزی سخت تر از دو کار نیست: 1- خالی کردن جیب مردم 2- پر کردن مغز مردم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۸    
یک زن استرالیایی عروسک هایی با چهره ها و سبک زندگی مصنوعی را از فروشگاه های دست دوم می خرد و به آن ها یک زندگی جدید می بخشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۸    
کاراته کا وزن منهای 75 کیلوگرم ایران با برتری مقابل نماینده مطرح ایتالیا به مدال طلای رقابت های جهانی اسپانیا دست یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۸    
مهم ترین آسیب در ماه های آینده این خواهد بود که بخش هایی از دولت نگاه تاکتیکی به مقاومت داشته و به آن به مثابه مقدمه و زمینه چینی برای مذاکره نگاه کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۳    
طبق گزارش وزارت دادگستری آمریکا (BJS)، تا پایان سال 2016 نزدیک به 2.2 میلیون بزرگسال در زندان های آمریکا دوران محکومیت خود را سپری کرده اند؛ این ارقام بدان معناست که از هر 100 هزار شهروند آمریکایی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایرادات اصلی شورای نگهبان به لایحهCFT ، یازده مورد بود و 11 مورد دیگر ایرادات مبنایی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۳    
وزیر کشور با بیان اینکه 14 نفر از استانداران مشمول قانون منع به کار گیری بازنشستگان هستند، گفت: گزینه هایی را آماده داریم و تا روز یکشنبه آنها را به دولت ارائه می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۳    
رئیس جمهور در پایان نشست مشترک سران سه قوه تاکید کرد: مردم ایران یکبار دیگر با استقامت و ایستادگی خود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۳    
جدیدترین تصمیم سوختی دولت به منظور بهینه سازی مدیریت توزیع سوخت در کشور، مربوط به خودروهای باربری شهری است که در صورت عدم توجه به این تصمیم، خودروهای غیرفعال با کاهش تدریجی سهمیه سوخت مواجه می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: زن 37 ساله اراکی براثر برق گرفتگی جان سپرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۰    
مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی گفت:امسال 6 هزار دانش آموز استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۰    
مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شاخص تخت به جمعیت در استان مرکزی 1.6 تخت به ازای هر هزار نفر است که این تعداد تخت از متوسط کشوری کمتر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۸    
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 167 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر 9952 میلیارد ریال در استان مرکزی در 7 ماهه سال جاری صادرشده است .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۷    
طرح توسعه آستان مقدس امامزادگان محمد و طیب (ع) شهسواران در دست اجرا است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۱    
دبیر کمیته اجلاس بانوان کنگره نقش ملی حضرت امام خمینی(ره) و 6200 شهید استان مرکزی در دفاع مقدس گفت: در راستای تبیین نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس جشنواره استانی شعر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۵    
رئیس پلیس راه استان مرکزی از مه آلود بودن آزادراه اراک – سلفچگان، اراک-فراهان و اراک- خمین به علت شرایط جوی در این محورها خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۵    
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی از ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مناطق محروم خبر داد و گفت: 15تیم اعزامی از بسیج جامعه پزشکی، به صورت ماهانه در مساجد مناطق محروم حضور پیدا می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۶:۵۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور را که صبح امروز عرضه می شود، مشاهده می کنید.