یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 4 تیر 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 تیر 1396 اعتدال 2 تیر 1396 اعتدال 3 تیر 1396 اعتدال 4 تیر 1396 اعتدال 5 تیر 1396 اعتدال 6 تیر 1396 اعتدال 7 تیر 1396 اعتدال 8 تیر 1396 اعتدال 9 تیر 1396 اعتدال 10 تیر 1396 اعتدال 11 تیر 1396 اعتدال 12 تیر 1396 اعتدال 13 تیر 1396 اعتدال 14 تیر 1396 اعتدال 15 تیر 1396 اعتدال 16 تیر 1396 اعتدال 17 تیر 1396 اعتدال 18 تیر 1396 اعتدال 19 تیر 1396 اعتدال 20 تیر 1396 اعتدال 21 تیر 1396 اعتدال 22 تیر 1396 اعتدال 23 تیر 1396 اعتدال 24 تیر 1396 اعتدال 25 تیر 1396 اعتدال 26 تیر 1396 اعتدال 27 تیر 1396 اعتدال 28 تیر 1396 اعتدال 29 تیر 1396 اعتدال 30 تیر 1396 اعتدال 31 تیر 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۳    
رویترز در گزارشی به بررسی طرح مهندسی شده پادشاه عربستان سعودی برای رسیدن پسرش به تخت پادشاهی پرداخت و مهمترین رقبای پسر ملک سلمان در این مسیر را معرفی می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۰    
این روزها، کشور شاهد هجمه سنگین و بی سابقه ای بر رییس جمهور منتخب مردم است. رسانه های اصولگرا از هر فرصتی برای حمله و تخریب حسن روحانی بهره می گیرند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۱    
وضعیت ایران در منابع آبی تا جایی وخیم شده که سازمان فضایی آمریکا (ناسا) هشدار داده که نواری از خاورمیانه و به ویژه منطقه ایران وارد دوره خشکسالی شدید شده و منابع آب شیرین در معرض تهدید جدی قرار گرفته ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۸    
کاترین فورست قاضی آمریکایی، ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آ مریکا را برای ادای شهادت در مورد مجادله با یک شرکت ایتالیایی تولید کننده کفش به دادگاه فراخواند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۲    
لوآندا پایتخت آنگولا، توکیو پایتخت ژاپن و زوریخ از شهرهای سوئیس، به ترتیب در رده اول تا سوم فهرست گرانترین شهرهای جهان جای گرفته اند و شهر تونس پایتخت تونس نیز ارزانترین شهر جهان است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۲    
ظریف: رهبران اسلامی از مناسبت عید فطر برای ترویج صلح و وحدت استفاده کنند
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۱:۱۲    
سیاست تهران توسعه بیش از پیش روابط با دوحه است/ فشار، تهدید و یا تحریم راه درستی برای حل اختلافات نیست/ محاصره قطر برای ما قابل قبول نیست/ آمادگی ایران برای کمک و همکاری جهت آرامش منطقه/ فضای هوایی ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۱    
هزینه عمل های جراحی زیبایی در مناطق مختلف کشور و بسته به متخصص متفاوت است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۱    
این نامش رانت خواری و به نوعی ... است . این را عیسی کلانتری، وزیر پیشین کشاورزی، درباره واگذاری بدون مناقصه طرح های کلان کشاورزی به مؤسسه جهاد نصر می گوید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۸    
بعد از اقدام تروریستی داعش در تهران و مشخص شدن هویت عاملانش- کُردبودن آنها- داستان اقلیت های قومی و مذهبی بار دیگر توجه کارشناسان و پژوهشگران این حوزه را جلب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۸    
پسر جوانی که در حالت مستی با دوستش درگیر شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۵    
سرانجامِ جمنا در اغماست. جبهه ای که یک شبه و به طمع تصاحب نتیجه انتخابات به نفع اصولگرایان برپا شده بود، احتمال دارد یک شبه هم برچیده شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۵    
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ساعت 11 امروز، اورژانس در پی اعلام اسیدپاشی به محل حادثه در یک پمپ بنزین واقع در بلوار توس مشهد، اعزام شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۲    
حکم انفصال از خدمت شهردار مشهد و رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی، با اعتراض او، موقتا متوقف شد!
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۲    
ستون طنز روزنامه شهروند، امروز به حواشی عجیب راهپیمایی روز قدس پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۹    
عضو کمیسیون آموزش مجلس از قطعی شدن لو رفتن سوالات امتحانات نهایی دوره متوسطه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۹    
هر چندما تصمیم اخیر گروه اقدام مالی را یک گام به جلو ارزیابی می کنیم، اما اعلام می داریم که، این اقدامات مثبت رضایتمندی ایران را به دنبال نداشته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۶    
ابوالدحداح الشرقی که یک جهادی سعودی است، از طریق شبکه اجتماعی توییتر مطمئن شد ابولیث الجزروای معروف به سمپتیک شایستگی ملحق شدن به تشکیلات داعش را دارد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۶    
بسیاری از فعالان دو جریان سیاسی کشور نسبت به حواشی روز قدس واکنش نشان دادند اما در این میان شاید سوال برانگیز ترین مسئله در خصوص واکنش ها، عدم اظهار نظر روسای قوه مقننه و قضائیه بود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۳    
خبر و تصویر جعلی که براساس آن عبدالفتاح سیسی رئیس جمهوری مصر عید فطر را به همه کشورهای اسلامی به جز قطر تبریک گفته است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۳    
مشاور وزیر مسکن نیز در این رابطه هشدار داده است. غلامرضا سلامی گفت: به طور قطع اگر میزان قابل توجهی از سرمایه های سپرده گذاری شده از بانک ها خارج شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۳    
'ترزا می' نخست وزیر انگلیس در پیامی ویدیوئی عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۰    
مطالعه انجام شده توسط موسسه ملی سرطان آمریکا کارتنوئیدهایی مانند بتاکاروتن را با نرخ های پایین تر ابتلا به بسیاری از سرطان ها و به طور ویژه سرطان پستان پیوند داده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۷    
سجاد انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری کناره گیری کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۷    
شش نفر در تصادف خودور با نمازگزاران عید فطر در نیوکاسل زخمی شدند
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۴    
جمعه آخر رمضان 96، روزقدس، با حاشیه سنگینی همراه بود که طبق دلایلی که قبلا بدان پرداخته شد، فقط موجب تضعیف گروه هایی گردید که به هیچ عنوان تصور نمی کردند دست به کاری بزنند که خودی هایشان هم از آن ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۴    
به دنبال تحولات میدانی اخیر در سوریه مدیریت نظامی آمریکا در این کشور یک شرط اساسی که تنها شرط آن نیز است را برای برقراری نوع پیشرفته ای از ارتباطات مستقل با نظام سوریه در نظر گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۱    
رئیس سازمان صدا و سیما از نگاه منفی بخش خبری بیست و سی به وقایع خبری انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب طبق روال قانونی و قبلی برگزار خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۰    
رییس جمهور در پیام های جداگانه ای عید سعید فطر؛ عید پیروزی در مبارزه با تمایلات نفسانی و خالص شدن دل ها و اراده ها برای اجرای فرامین الهی را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۲    
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، رهبری با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 1049 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۶    
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، رهبری با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 1049 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۰    
آرمین هادی پور با شکست در فینال برابر تای هون کیم از کره به مدال نقره جهان بسنده کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۲    
در راستای همکاری میان معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزارت علوم و فناوری جمهوری خلق چین، برنامه تبادل دانشمندان جوان بین این دو کشور اجرایی شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۹    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس گفت: در خرداد ماه تعداد 25 قبضه سلاح شکاری توسط نیروهای یگان حفاظت این اداره از متخلفان کشف شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت که این رژیم تلاش های ایران برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه و تسلیح حزب الله با سلاح های پیشرفته از طریق سوریه و لبنان را از نزدیک دنبال می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۷    
نشریه السیاسه نوشت: مقامات قطری اعلام کرده اند که روابط خود را با ایران قطع نخواهند کرد و به مناسبات نزدیک با تهران و آنکارا ادامه خواهند داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۱    
فرمانده انتظامی استان البرز از طرح مقابله با بدحجابان جاده کرج - چالوس خبر داد. وی در بخش دیگری از صحبت های به تشکیل قرارگاه جهادی صیانت در استان اشاره کرد و افزود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۸    
محمد مهدی مجاهدی
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۲    
حفاظت محیط زیست گیلان نسبت به خطر بروز آتش سوزی در جنگل های گیلان هشدار داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۳    
سرمربی شیاطین سرخ در صورتی که اتهام تخلف مالیاتی اش ثابت شود، ممکن است به 6 سال زندان محکوم شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۷    
تکواندوکار وزن منهای 54 کیلوگرم ایران با پیروزی 25 بر 23 مقابل نماینده تایلند به دیدار نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه یافت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۴    
دانشمندان دانشگاه ایلینویز امریکا صوتی را طراحی کرده اند که گوش انسان قادر به شنیدن آن نیست، اما همه میکروفون ها آن را شکار می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۸    
استاندار خوزستان گفت: با برگزاری جلسه ای میان مسئولان موسسه آرمان و بانک ملل تفاهم نامه ای منعقد شد تا این دو موسسه پس از تایید بانک مرکزی باهم ادغام شوند و با انجام این ادغام ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در بحث موسسه آرمان گفت: این نوید را به مردم می دهم که بانک مرکزی در بالاترین سطح ممکن ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: هیات منصفه مطبوعات مدیرمسئول روزنامه شروع را با دو اتهام نشر اکاذیب و افترا، مجرم شناخت و درعین حال او را مستحق تخفیف دانست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۸    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در سایت خود درباره توهین عده ای به رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس نوشت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۹    
رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس در آستانه هفتم تیر گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۳    
باشگاه نفت در برابر شکایت علیرضا بیرانوند محکوم شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۰    
دروزاه بان فصل قبل سایپا به فولاد پیوست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۷    
مهاجم فصل گذشته استقلال از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۴    
منابع خبری از ورود یک خودرو به میان جمعیت در محوطه خارجی یک مرکز ورزشی در شهر نیوکسل انگلیس خبر دادند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۵    
کارشناسان بخش فناوری اطلاعات معتقدند: روزهای تعطیل احتمال دارد آمار حمله های فضای مجازی به دلیل آنکه کاربران نسبت به رعایت امن سازی سیستم ها کم توجهی می کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۱    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال 2015 میلادی، بیش از 92 هزار نفر دچار سرطان شدند که با احتساب سرطان های پوستی، این میزان به بیش از 100 هزار نفر می رسد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۳    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، می گوید حالا که مشخص شده باراک اوباما تابستان سال گذشته از قصد ولادیمیر پوتین برای دخالت در انتخابات خبر داشته، چرا همان موقع کاری نکرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۳    
عباس عبدی در روزنامه ایران نوشت: اتفاقی که در روز جمعه رخ داد را چگونه می توان تحلیل و ارزیابی کرد؟ آنان که مرتکب این اقدام شدند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۰    
به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۰    
نصرت الله تاجیک
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادعای رسانه های سعودی درباره بازداشت سه ایرانی به اتهام دست داشتن در فعالیت های ضد امنیتی را یک خبرسازی ناشیانه تعبیرکرد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۷    
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزیر امور خارجه فردا برای دیدار و رایزنی با مقامات آلمان و ایتالیا به اروپا سفر می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۴    
رسانه های سعودی مدعی شدند که مقامات امنیتی عربستان سه ایرانی را به اتهام دست داشتن در فعالیت های ضد امنیتی دستگیر کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۷    
" 12 سال پیش در چنین روزی، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نهم برگزار شد و محمود احمدی نژاد توانست با 17 میلیون و 284 هزار و 782 رای، پیروز انتخاباتی باشد که در آن، اکبر هاشمی رفسنجانی، رقیبش ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۴    
یک شرور مسلح شامگاه شنبه در درگیری با نیروهای انتظامی این شهرستان به هلاکت رسید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۴    
سرانجام ِ جمنا در اغماست؛ جبهه ای که یک شبه و به طمع تصاحب نتیجه انتخابات به نفع اصولگرایان برپاشده بود، احتمال دارد یک شبه هم برچیده شود
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حفظ حرمت رئیس جمهوری و دیگر ارکان نظام و مسئولان کشور برای همه لازم است ، گفت:هر اقدامی که حضور مردم ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۲    
نتیجه انتخابات شورای شهر پس از بازشماری آرا، در 2 شهر استان تغییر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۸    
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و زمینه بروز مشکلات را در صورت انتقال حواله ها به وجود خواهد آورد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۳    
محققان مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، با استفاده از هیدروکسید کلسیم پانسمانی برای کاهش دردهای دندانی با خاصیت ضدپوسیدگی تولید کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۰    
شرکت گوگل یک فونت "واکنشی" جدید با نام "اسپکترال" به مجموعه فونت های خود اضافه کرد که می تواند به دلخواه کاربران به اشکال متفاوتی در یک متن دربیاید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان روز دوشنبه 5 تیرماه جهت شرکت در یک نشست اروپایی و گفت وگو با مقامات آلمان درخصوص موضوعات مورد علاقه طرفین در روابط دوجانبه مسائل منطقه ای و همچنین مسائل بین المللی عازم برلین ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۱    
پیش بینی می شود از ساعاتی دیگر سفرهای تعطیلات عید فطر با حجم بیشتری شکل بگیرد. برای امروز بعدازظهر تا فردا بعدازظهر انتظار بیشترین میزان تردد برای شروع سفرهای عید فطر وجود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۹    
رییس شبکه هپاتیت کشور و فوق تخصص گوارش و کبد، توصیه هایی را برای بیماران مبتلا به سیروز کبدی مطرح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۶    
علی نصیریان در شصت و هفتمین سال حضور حرفه ای خود در تئاتر در حالی پس از پنج سال دوباره در تالار اصلی تئاترشهر بازی می کند که معتقد است، بازی روی صحنه تئاتر به او نشاط می بخشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۰    
دکتر حسن روحانی و دولت یازدهم با وجود موفقیت های فراوان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه پیروزی تاریخی برجام با مشکلات عدیده ای مواجه بودند که به جز مخالفت ها و بحران سازی های بیرونی ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۷    
پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی عید سعید فطر در اطراف مصلی امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۴    
رئیس دیده بان حقوق بشر سوریه اظهارات مطرح شده از سوی روسیه در خصوص هلاکت ابوبکر بغدادی را زیر سوال برد و تاکید کرد، البغدادی زنده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۸    
در جریان آتش گرفتن این تانکر نفت در شهر بهاولپور، 123 نفر جان خود را از دست دادند. در این حادثه 200 نفر هم زخمی شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۴    
عبدالفتاح السیسی طرح امضای 2 جزیره به عربستان را امضا کرد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۱    
ماه مبارک رمضان امسال در حالی به پایان می رسد که با تمام کش و قوس ها پیرامون پخش شدن یا نشدن قطعه "ربنا"، این اثر از تمام خروجی های رسانه ملی کنار گذاشته شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۹    
در دعای آخرین روز ماه میارک رمضان می خوانیم: از خدا می خواهیم که روزه ای بگیرم که این فرع دینی به اصول متصل باشد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۶    
هدف بسیاری افراد از ورزش کردن سوزاندن چربی های بدن و کاهش وزن است. این سوال برای این افراد پیش می آید که چه ورزشی انجام دهند تا زودتر به نتیجه مطلوب برسند یا میزان ورزش کردن آن ها باید چقدر باشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۶    
باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از الاهلی عربستان در کشور ترکمنستان با مشکل مجوز رو به رو بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۳    
ستاره روسی دهه 40 توسط لورنتی بریا به قتل استالین متهم و راهی زندان سیاسی شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۷    
هافبک فصل قبل پرسپولیس با الخور قطر به توافق نهایی رسید و رسما قرارداد امضاء کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۴    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با ارسال پیام های تبریک جداگانه به ملک سلمان و شاهزاده محمد بن سلمان فرا رسیدن عید سعید فطر و انتخاب محمد بن سلمان به ولیعهدی را تبریک گفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۸    
سخت است در قبال حل بحران سوریه بعد از شش سال جنگ خوشبین باشیم. وضعیت به حدی پیچیده است که شاید حل و فصل 30 سال جنگ در اروپا از بحران سوریه راحت تر بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۳۱    
گر امروز جلوی این اقدامات خودسرانه و تندروهایی که دستور چنین اقداماتی را می دهند گرفته نشود بعید نیست باز شاهد ظهور افرادی مثل سعید امامی یا سعید عسکر باشیم که با اقدامات خودسرانه خود هزینه های جبران ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۳۱    
باشگاه استقلال با یک بازیکن جدید قرارداد بست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۸    
جهانبخش خانجانی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و سخنگوی وزارت کشور دولت اصلاحات نوشت: آسیاب به نوبت... ...