شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 14 تیر 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 تیر 1396 اعتدال 2 تیر 1396 اعتدال 3 تیر 1396 اعتدال 4 تیر 1396 اعتدال 5 تیر 1396 اعتدال 6 تیر 1396 اعتدال 7 تیر 1396 اعتدال 8 تیر 1396 اعتدال 9 تیر 1396 اعتدال 10 تیر 1396 اعتدال 11 تیر 1396 اعتدال 12 تیر 1396 اعتدال 13 تیر 1396 اعتدال 14 تیر 1396 اعتدال 15 تیر 1396 اعتدال 16 تیر 1396 اعتدال 17 تیر 1396 اعتدال 18 تیر 1396 اعتدال 19 تیر 1396 اعتدال 20 تیر 1396 اعتدال 21 تیر 1396 اعتدال 22 تیر 1396 اعتدال 23 تیر 1396 اعتدال 24 تیر 1396 اعتدال 25 تیر 1396 اعتدال 26 تیر 1396 اعتدال 27 تیر 1396 اعتدال 28 تیر 1396 اعتدال 29 تیر 1396 اعتدال 30 تیر 1396 اعتدال 31 تیر 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۹    
بعثه مقام مقام معظم رهبری سخنان سرپرست حجاج ایرانی درباره ممنوعیت مراسم بدرقه زائران حج را فقط مربوط به استان تهران دانست و تاکید کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۲    
عامل سوء استفاده از تصاویر خصوصی دختران جوان به بهانه استخدام و جذب در شرکت خصوصی به عنوان حسابدار در یزد دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۵    
حجم معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، به 6 هزار و 701 قرارداد رسید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۴۹    
خواهر خورخه مسی از این که به مراسم لیونل دعوت نشده دلخور است و البته نسبت به ازدواج دیرهنگام مسی و آنتونیا حس خوبی ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۴۹    
سانحه رانندگی در آفریقای مرکزی 77 کشته بر جا گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۴۶    
همه ساله ورزشکاران زیادی در جهان به دلیل استفاده از داروهای نیروزا با محرومیت مواجه می شوند و افتخاراتشان زیر سؤال می رود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۶    
وزیر امور خارجه قطر در سخنرانی در مرکز مطالعاتی چتم هاوس لندن گفت که هیچ یک از نیروهای سپاه پاسداران ایران در قطر حضور ندارند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۲    
یک دستیار تخصصی طب سنتی با بیان اینکه در باور طب سنتی در طول روز خورشید مواد را از عمق بدن به سطح می آورد و هضم در طول روز ضعیف است, گفت: به همین خاطر ایده آل این است که وعده غذا فقط صبح و شام باشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۴    
منابع در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تاکید کردند، ترس از کودتا توسط رئیس گارد ملی عربستان باعث شد که پادشاه عربستان و پسرش در نشست سران بیست حضور نیابند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۹    
زمان دیدار رفت پرسپولیس و الاهلی عربستان از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۷    
تیم بازرسی و نظارت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، برای گفتگوی رو در رو با مشتریان و مسئولین نمایندگی ها و شناسایی نقاط قابل بهبود و ارائه راهکار، به استان ایلام سفر کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۴    
سوژه اول نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در این روزها بالاخره سکوتش را شکست و در خصوص آینده اش در فصل بعد توضیح داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۱    
هاله بلال با درجه سرتیپی در ارتش سوریه در حال نبرد با داعش است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۲    
ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی اظهارات دادستان کل کشور در همایش رؤسای پلیس آگاهی کشور، جوابیه ای صادر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۴    
بیماری نادر فرزاد و دلشاد با یک عالمه درد و ناراحتی، هزینه های کمرشکنی را نیز به خانواده تنگدست آنان تحمیل می کند اما با این حال فرزاد همچنان لبخند بر لب دارد و پر از امید به زندگی است. ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۱    
اعضای بزرگ ترین باند سرقت های سریالی شمال تهران دستگیر شدند. اعضای این باند 19 نفره به بیش از 288 خانه ثروتمندان دستبرد زدند. ارزش سرقت های انجام شده بیش از 24 میلیارد تومان است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۸    
نشست وزرای خارجه مصر، عربستان، بحرین و امارات در قاهره برای بررسی بحران این کشورها با قطر با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۶    
طبق اعلام وزارت خارجه فرانسه به دنبال سفر محمدجواد ظریف به پاریس و با هدف تعمیق روابط ایران و فرانسه، وزیر امور خارجه این کشور و در آینده نزدیک به ایران سفر خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۳    
مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتاء از ایشان دررابطه با سقط جنین ، پاسخ خود را ارائه کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۳    
غیبت پزشک معالج عباس کیارستمی در مرحله اولیه درمان تخلف بوده است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۷    
رییس سازمان تیم های ملی فوتبال ایران در جمع بازیکنان تیم ملی زیر 16 سال گفت: راهی را بروید که آزمون، عزت اللهی و جهانبخش رفتند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که سیاست های اقتصادی کشور باید به سمت توسعه دریامحور حرکت کند، اعلام کرد: یکی از اصلی ترین سیاست ها در این حوزه افزایش بار جمعیتی مناطق ساحل نشین خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۸    
پنجمین همایش ادواری سلحشوران دفاع مقدس با محوریت بزرگداشت حاج احمد متوسلیان با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس، همرزمان این سردار جاویدالاثر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۲    
واشنگتن امیدوار است که باب گفت وگو میان کشورهای محاصره کننده قطر و دوحه همچنان باز بماند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۴    
شایعه ورشکستگی بانک ها که در ماه های گذشته بویژه همزمان با رقابت های انتخاباتی دستمایه تبلیغ علیه عملکرد اقتصادی دولت بود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۱    
بمب افکن های دورپرواز راهبردی توپولف-95 ام.اس نیروی هوافضای روسیه مراکز گروه تروریستی داعش را در مناطق مرزی استان های حمص و حما در سوریه موشکباران کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۸    
عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته مسایل عرب درتحلیلی به آخرین تحولات قطر با عربستان و متحدانش و پاسخ دوحه به شروط 13 گانه آنها پرداخت
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۲    
سانحه رانندگی در جمهوری آفریقای مرکزی دستکم 77 کشته و بیش از 60 زخمی برجای گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۲    
هر چه می توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۹    
در جریان تیراندازی در منطقه شمالی مکزیک دستکم 26 نفر کشته شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۶    
یکی از دستاوردهای اجلاس بین المللی مقابله با گرد و غبار، جهانی شدن موضوع ملی گرد و غبار است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۰۷    
ستاره ملی پوش پرسپولیس به جای تمرین ترجیح داد به ملاقات طاهری برود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۰۱    
با برخی افراد قابل احترام که در واقعیت انسان های بیرحمی بودند، آشنا شوید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۸    
البته اشتباه نکنید. ما اصراری نداریم که همه افراد باید از اصول مشابه و یکسانی برای منظم شدن استفاده کنند. در واقع از نظر تیپ شناسی نوین، منظم بودن یک تعریف واحد ندارد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۲    
کوچ کارگردان یک ساله شد و هنوز نام او بر جایی ننشسته است. بهانه این گفتار تصویری است که دو سه روز قبل از آمریکا منتشر شد: فرودگاه جان وین...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۶    
توافق نکردن با آدیداس و بلاتکلیف ماندن موضوع لباس تیم ملی کار را به جایی رسانده که فدراسیون دست به دامان خرید لباس از بازار شود و در تمرین تیم امید هم هر کس یک برند بپوشد!
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۵    
نشست "عراق پس از داعش" صبح روز چهارشنبه با چهار تن از مقامات و دیپلمات های پیشین عراق و ایران از سوی سایت دیپلماسی ایران در محل روزنامه اطلاعات برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۶    
دو چهره شاخص تیم ملی کشتی فرنگی ایران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعلام نظر پزشکان جهت موافقت با عدم حضورشان در انتخابی تیم ملی مورد معاینه قرار گرفتند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۳    
وزیر خارجه قطر با تأکید بر این که درخواست کشورهای تحریم کننده دوحه مشروع نیست، اظهار داشت که باید در کنار ایران زندگی کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۲    
فرمانده کل قوا با بخشیده شدن اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازها موافقت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۶    
"حمله را از زمانی حمله می دانیم که نه به قصدِ بهتر شدن اوضاع، بلکه با هدف ِ تخریب، در شکلِ پوپولیستی آن و با رسانه ها و اشکال دیگری همچون شایعه، شب نامه ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۶    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه از یکی زیردریایی های هسته ای ناوگان دریایی آن کشور دیدار کرد و شاهد آزمایش شبیه سازی پرتاب موشک نیز بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۰    
رهبر کره شمالی در اظهاراتی تند و در واکنش به اقدامات اخیر واشنگتن علیه پیونگ یانگ ، گفت که موشک بالستیک کره شمالی در واقع هدیه ای به آمریکایی های حرام زاده بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۰    
نوزدهم مرداد سال 93 با کشف جسد مردی به نام خسرو – 44 ساله – در صندوق عقب یک خودروی زانتیا به رانندگی پسر 14 ساله ای به نام – فرهاد – بازپرس کشیک قتل بلافاصله در محل مورد نظر در یکی از خیابان های ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا از عصر امروز در مناطق مختلف کشور خنک می شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۰    
مردی که در پی ارتباط پیامکی بین دختر و پسری جوان، دست به سلاح برده و پدر پسر مذکور را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، هنگام بازسازی صحنه جرم در حضور قاضی ویژه قتل عمد، مدعی شد که در کش و قوس درگیری ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۰    
وزیر نفت گفت: بعضی ها گفته اند 50 درصد و بعضی ها گفته اند 70 درصد کل درآمد میدان نفتی مان را به خارجی می دهیم، این حرف غلط است. حدود 84 میلیارد دلار سهم ایران از قرارداد توتال خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۰    
در آستانه به پایان رسیدن ضرب الاجل ائتلاف سعودی علیه دوحه، قطر به شکلی هوشمندانه به درخواست های کشورهای عرب واکنش نشان داده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۹    
بی سابقه ترین قرارداد، سرشار از منفعت نفتی پس از برجام ، تیتر خبری بود که ادعای پر سر و صدای به فنا رفتن جسم و روح برجام را شست ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۹    
عضو منتخب شورای شهر پنجم از به تاخیر افتادن دو هفته ای انتخاب و اعلام گزینه های شهرداری تهران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۹    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: سامانه موشکی اس 300 در کشور مستقر است و از آن استفاده می شود و سامانه باور 373 سال آینده وارد شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور می شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی در جمع مدیران بخش مسکن، نقشه راه خروج کامل بازار ملک از رکود را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۹    
اعضای یکی از بزرگترین باندهای سرقت پایتخت با 288 شاکی دستگیر شدند؛ صدها فقره سرقت از خانه های ویلایی با میلیاردها تومان ارزش ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۸    
وزیر بهداشت ضمن اشاره به مخالفت برخی گروه ها با افزایش مالیات بر دخانیات به بهانه رشد قاچاق در کشور، تاکید کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۵    
حسن روحانی برای دولت دومش کارهای زیادی را در ذهن دارد که نمی خواهد با هزینه کردن و هزینه دادن روی عملیات های طراحی شده رقیب، انرژی خود و همراهانش را هدر بدهد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۶    
بهنام صفوی، خواننده جوان که به دلیل بیماری تومور مغزی به آلمان سفر کرده بود توسط پروفسور سمیعی مورد عمل جراحی قرار گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۳    
سوال ملی 54 نماینده مجلس از وزیر اطلاعات درباره علت دستگیری تعدادی از فعالان رسانه ای و مطبوعاتی و ادمین های کانال های تلگرامی در زمان انتخابات ریاست جمهوری در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس اعلام ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۳    
رانندگی مستانه ملی پوش فوتسال زنان ایران یک مامور پلیس را به کام مرگ فرو برد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۰    
مهاجم رئال مادرید از هر عکس تبلیغاتی در اینستاگرام، 1.2 میلیارد تومان به دست می آورد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۱    
وزیر ارتباطات خبر ارسال ماهواره مصباح به موزه را تکذیب کرد گفت: اصلا ما موزه ای برای ماهواره نداریم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۸    
مدیر کل سازمان ثبت اسناد و املاک استان تهران از افزایش آمار طلاق در استان تهران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۵    
در جریان هشدار بانک مرکزی نسبت به سپرده گذاری در موسسه اعتباری غیرمجاز حافظ و دستور پلمبی که برای آن به مراجع قضایی صادر شد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۵    
استانهای البرز، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه در بهار 96 بالاترین نرخ بیکاری را داشته اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۲    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور درپاسخ به خبرنگاران پیرامون علت مطرح شدن طرح لغو انحصار دخانیات اظهار کرد که در سالهای گذشته چند بار موضوع لغو انحصار دخانیات در مجلس شورای اسلامی مطرح و ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به گلوله باران مواضع ضدانقلاب در شمال عراق گفت: ضد انقلاب، اشرار و تروریست هایی که در حال آموزش ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۳    
کاپیتان های استقلال و پرسپولیس تهران پس از حواشی هشتاد و چهارمین دربی پایتخت هنوز بایکدیگر آشتی نکرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۰    
سرمربی سایپا سفیر جدید ورزش همگانی خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۷    
شاگردان برانکو ایوانکوویچ اولین جلسه تمرینی در اردوی برون مرزی شان را برپا می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۷    
باشگاه استقلال اعلام کرد با توجه به عدم همراهی دکتر نوروزی در اردوی ارمنستان و عدم اجازه وی برای همراهی دکتر ستوده در این اردو از پزشک دیگری استفاده شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۴    
یک دکترای اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی گفت: سندروم تونل کارپال عارضه ای شایع در مچ دست است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۴    
مهاجم بارسلونا در طول 12 سال، 8 بار با تیم کاتالانی قرارداد امضا کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۵    
به لطف محتوای آنتی اکسیدانی، برخی مطالعات نشان داده اند که بادنجان ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی کمک کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۲    
جشن هشتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران با حضور دانشجویان خارجی این دانشگاه در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی برگزار شد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۹    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز از وقوع حریق در نیروگاه حرارتی تبریز، واقع در جاده آذر شهر خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۹    
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: مسیر غرب و مسیر مشهد به نیشابور و سبزوار از جمله پرحادثه ترین و پر تلفات ترین جاده هاست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۹    
استاندار گیلان گفت: دکتر لاریجانی به منظور بررسی مهمترین مسائل و مشکلات استان در نشست شورای اداری فردا شرکت خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۷    
واژه جامع ترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت است و این نوید را به شما می دهد که در یک وب سایت ایرانی به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۵    
مهاجم جوان پرسپولیس که نتوانست درخواست این باشگاه را برای پرداخت مبلغ رضایتنامه اجرا کند، بر خلاف تعهدش در تمرین ها شرکت نکرد و همراه تیم هم به اردو نرفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۲    
در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاهد رشد یکدست قندی ها بودیم از طرفی در تعداد زیادی از گروه ها، قیمت سهام شرکت هایی که ارزش معامله بالایی داشتند با روند نزولی مواجه شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۲    
بازار ارز و سکه امروز - چهارشنبه - شاهد ثبات تقریبی قیمت ها بوده و در برخی اقلام اندکی کاهش قیمت را تجربه کرده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی شکایت حسین فریدون و معصومه ابتکار از دو نماینده مجلس در جلسه امروز این هیئت خبر داد و گفت که طبق رای هیئت قرار شد نماینده ای که آقای فریدون از او شکایت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۲    
در پی مطرح شدن سخنانی مبنی بر تاثیر نرخ اوراق بر نرخ سود بانکی معاون وزیر اقتصاد می گوید: گر چه به طور کلی اوراق در نظام اقتصادی موثر است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۹    
این روزها که در تیرماه 96 هستیم و به سمت مردادماه در حرکتیم هر روز شاهد خدمات جدیدتر و بهتری از سوی هر هتل و هتل آپارتمان و دیگر مراکز اقامتی هستیم .
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۶    
صدور مجوز برای تاسیس مدارس غیردولتی بدون بررسی زیرساخت های موجود در برخی از مناطق باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: اساسنامه کل فدراسیون ها مشکلاتی داشت که با تشکیل کارگروهی درصدد رفع این مشکلات هستیم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۰    
تیمی از دانشمندان استرالیایی راز توانایی زنبورها برای شناسایی رنگ ها در شرایط نوری مختلف را آشکار کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که امکان تعطیلی حج سال 96 وجود ندارد و امسال زائرین ایرانی یکی از امن ترین سفرهای حج را خواهند داشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل تشکل زیست محیطی پیام آوران اردیبهشت با بیان اینکه اکثر موارد آتش سوزی جنگل ها عامل انسانی دارد، گفت: بهترین راه این است که امکانات ابتدایی اطفای حریق در اختیار جوامع محلی قرار گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۴    
فرماندار ایلام گفت: مردم بدانند تهدید مواد مخدر تا داخل خانه ها آمده است و این مشکلی اساسی رسالت تک تک اعضای جامعه را بیشتر کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت بماند و تغییر نکند، در آغاز تحویل ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۹    
آتش گرفتن یک وانت آریسان در 15 کیلومتری آزاد راه بندر ماهشهر به اهواز به دلیل گرمای زیاد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۶    
مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های گروه سایپا در مراسم آغازین دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در ارومیه گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۰    
بروز برخی مشکلات در زمان ثبت نام، به دلیل حجم بالای تقاضا و ترافیک در اینترنت و درگاه بانک ها در زمان ثبت نام برمی گردد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه براساس بررسی های دیوان محاسبات تخلفات نفتی دولت گذشته طی سال های 87 تا 91 در مجموع 26 ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۷    
صادق زیباکلام
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۴    
امیر فعلی قطر گفته بود که ما از قبیله بنی تمیم هستیم که این ها شیعه عراقی بوده اند و وقتی اجداد ما رفته اند به نجد عربستان، وهابی برگشته اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۴    
وزارت کشور عربستان در جدیدترین آمارهای خود گزارش داده که 9 ایرانی در زندان اداره اطلاعات عمومی این کشور در بند هستند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۳    
جلیلی می خواهد مهم ترین اپوزیسیون روحانی و البته اصلاح طلبان باشد. جلیلی بر این باور است علت شکست اصول گرایان این است که تنها در زمان انتخابات شروع به فعالیت می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۰    
میدان گازی پارس جنوبی / شمالی بزرگ ترین میدان گازی جهان است که بین ایران و قطر مشترک است.
  • ۱