یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 18 تیر 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 تیر 1396 اعتدال 2 تیر 1396 اعتدال 3 تیر 1396 اعتدال 4 تیر 1396 اعتدال 5 تیر 1396 اعتدال 6 تیر 1396 اعتدال 7 تیر 1396 اعتدال 8 تیر 1396 اعتدال 9 تیر 1396 اعتدال 10 تیر 1396 اعتدال 11 تیر 1396 اعتدال 12 تیر 1396 اعتدال 13 تیر 1396 اعتدال 14 تیر 1396 اعتدال 15 تیر 1396 اعتدال 16 تیر 1396 اعتدال 17 تیر 1396 اعتدال 18 تیر 1396 اعتدال 19 تیر 1396 اعتدال 20 تیر 1396 اعتدال 21 تیر 1396 اعتدال 22 تیر 1396 اعتدال 23 تیر 1396 اعتدال 24 تیر 1396 اعتدال 25 تیر 1396 اعتدال 26 تیر 1396 اعتدال 27 تیر 1396 اعتدال 28 تیر 1396 اعتدال 29 تیر 1396 اعتدال 30 تیر 1396 اعتدال 31 تیر 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۵    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمراستان اصفهان گفت: در یک هفته گذشته 41 مورد حادثه جاده ای و 19 مورد حادثه شهری به وقوع پیوست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۱    
تراکتورسازی در هفته نخست باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۰    
در تصویر زیر نمای دیده نشده از برج میلاد برج مخابراتی چندمنظوره در شمال غربی تهران را می بینید
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۳    
پرواز هواپیمایی ماهان از مسکو به تهران به دلیل وخامت حال یکی از مسافران در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فرود اضطراری کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۳    
برای خرید پژو 405 GLX باید حدود 29 میلیون و 700 هزار تومان هزینه کرد و این درحالی است که این خودرو در کارخانه حدود 29 میلیون و 577 هزار تومان قیمت دارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۰    
پیک مصرف برق با ثبت عدد 53 هزار مگاوات در روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 11 هزار و 500 مگاوات افزایش داشت که چنین اختلافی در روزهای جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بی سابقه بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۷    
با وجود آنکه نزدیک به دو ماه تا پایان رسمی نقل و انتقالات لیگ برتر باقی مانده اما فهرست بازیکنان بیشتر تیم های لیگ برتری تکمیل شده است و تیم ها در حال جذب آخرین نفرات مورد نیاز خود هستند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۹    
دیروز ظریفی می گفت هنوز لیگ شروع نشده علیرضا منصوریان جفت شش آورده است! حرف بی راهی هم نیست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۳    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به خاطر دیر آمدن همتای فرانسوی اش برای حضور در یک نشست دوجانبه در حاشیه نشست گروه 20 به حالت شوخی به وی سقلمه زد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۰    
مرد 43 ساله ای که متهم است پسرخاله اش را با یک نقشه شوم به قتل رسانده در اعترافاتی تکان دهنده راز این جنایت هولناک را فاش کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۷    
خانم دکتری که برای ازدواج دخترعاشق با پسرش تلاش زیادی کرده و متحمل هزینه های زیادی شده بود، شش سال بعد از این وصلت، همراه عروس اش راهی دادگاه شد تا این بار به جدایی آنها کمک کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۱    
پسری نوجوان در اندونزی بر خلاف همه رسوم و قوانین کشور با زنی هفتاد و چند ساله ازدواج کرده است. این خبر پس از آنکه ویدیویی از مراسم ازدواج این دو در شبکه های اجتماعی پخش شد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۴    
گلاره عباسی معتقد است نقش اکرم در سریال شهرزاد ابعاد مختلفی دارد که باعث می شود مردم با آن ارتباط برقرار کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۸:۴۸    
مردی که به روی کارفرمای خود اسید پاشیده بود، صبح دیروز پس از انتقال به دادسرای جنایی به تشریح ماجرا و بیان انگیزه اش پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۸:۴۵    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران مرگ چهار نفر در اثر نوشیدن آب معدنی غیر بهداشتی در تهران را تکذیب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۸:۴۲    
رامین رضاییان به صورت رسمی به تیم فوتبال اوستنده بلژیک پیوست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۹    
مهرو کمرانی می گوید کیمیا باید دو هفته استراحت کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۰    
زمانی که در سطح جهانی درباره پدیده شومی همچون جنگ و درگیری صحبت می شود، بیشتر نگاه ها معطوف به خشونت هایی می شود که در رسانه ها و مطبوعات مورد توجه قرار می گیرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۸    
وکیل شرکت ملی نفت ایران گفت: به جای اینکه پول نفت به خزانه واریز شود صرف خرید کارخانه آلومینیوم به نام یک زن شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۹    
مهاجم فصل پیش چلسی انگلیس مورد توجه مسئولان باشگاه ترکیه ای قرار گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۳    
با اثبات تخلفات مالی برخی مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای مراجع ذی ربط، به زودی پای مدیران نام آشنا ورزشی به دادگاه باز خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۰    
جلسات جامعتین برگزار می شود. این همه چیزی است که درباره دو نهاد سنتی روحانیت، خبری می شود؛ بدون این که جزئیات دقیقی از محتوای جلسات منتشر شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۱    
گرمای هوا حدود یک ماهی است که ثابت مانده و به نظر نمی رسد که قرار باشد به این زودی دست از سر ایران بردارد اما هواشناسی بعد از یک ماه اعلام کرده که از فردا (دوشنبه) هوای ایران چند درجه ای کاهش پیدا می ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۸    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: مدیریت آب کشور بحران دارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۵    
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه تعقیب و گریز خودروی حامل قاچاق توسط پلیس را علت تیراندازی امروز در نزدیکی فرودگاه کرمانشاه عنوان کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۰۹    
یک شرکت فناورانه ابزاری تولید کرده که در آینده ای نه چند دور امکان برقراری ارتباط از راه دور بین افراد و انجام "تله پاتی" را می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۰۶    
از مصوبه کمیسیون قضایی مجلس مبنی بر حذف مجازات اعدام حاملین موادمخدر، بیش از چهار ماه می گذرد، طرحی که از همان ابتدا با مخالفت ستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان دستگاه متولی مواجه شد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۷:۰۳    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی، پایان روند تایید صلاحیت کاندیداها را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۱    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با تفکیک وزارتخانه های راه، مسکن، صنعت، بازرگانی، ورزش و جوانان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۶    
یک فروند لنج صیادی فایبرگلاس در بندر چارک صبح امروز طعمه حریق شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۶    
پیشکسوت فوتبال ایران از برکناری ناگهانی اسدی از دبیرکلی فدراسیون به شدت انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۷    
آخرین تغییرات ثبت شده برای حجم نقدینگی در پایان سال 1395 از عبور آن از رقم 1253 تریلیون تومان خبر می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۷    
بانک ها با تنگنای مالی روبه رو هستند؛ موضوعی که به رقابتی سخت برای جذب سپرده ها تبدیل شده اما ابزار رقابت که نرخ سود است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۶    
اگر واقعا قانونی برای ایجاد محدودیت ریاست برخی افراد در فدراسیون ها وجود دارد، چطور برخی از چند دهه قبل هنوز در یک فدراسیون هستند؟ این همه ورزشکار تحصیلکرده و قهرمان بزرگ داریم که تجربه مدیریتی هم ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۷    
انواع ارز و سکه در بازار امروز - یکشنبه - با روند نزولی قیمت همراه شده است؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید 4000 تومان و هر گرم طلای 18 عیار حدود 740 تومان در مقایسه با دیروز کاهش قیمت پیدا کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۳    
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۰    
یک منبع محلی در استان کرکوک از اعتراف داعش به عجز و درماندگی نیروهایش و استفاده از زنان انتحاری در آخرین پایگاه هایش در موصل خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۰    
برادر دو شهید ضمن اشاره به اقدامات وزیر بهداشت در دولت یازدهم و همچنین برخی منتقدانش، خطاب به وی نوشت: هاشمی دوام بیاور؛ برای آن کودک کپر نشین روستای رودبار ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۰    
کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در سال گذشته به صورت جدی به دنبال ارائه طرح حذف مجازات اعدام با قید فوریت در مجلس بود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۷    
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور گفت که امروز بنا به درخواست چمران و تعدادی از اعضای لیست خدمت، 14 صندوق در شهر تهران کنترل مجدد خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۴    
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۱    
لحظاتی پیش تیرانداری پلیس به سمت قاچاقچیان کالا در شهر کرمانشاه یک کشته برجای گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۱    
فرنوش شیخی، همسر مهاجم سابق استقلال اعلام کرد قصد حضور در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا را ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۸    
وزیر ورزش و جوانان کشورمان با حضور در بیمارستان از تکواندوکای مدال آور المپیک عیادت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۰    
ایران در ماه ژوئن (خرداد – تیر) 2 میلیون و 150 هزار بشکه نفت به مقصد کشورهای اروپایی و آسیایی صادر کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۰    
بانک مسکن شرایط انتقال تسهیلات ساخت بدون سپرده از محل اوراق ساخت مسکن به خریداران واحدهای تکمیل شده (فروش اقساطی) را تسهیل و شرایط ویژه ای نیز برای زوجین تعریف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک تولیدی سایپا و فرانسه تا پایان سال جاری خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۷    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش فوق العاده پلیس کرمان سوداگران مواد افیونی در انتقال 2 تن مورفین ناکام ماندند
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۶    
متهم مدعی شد: وزارت اطلاعات، چهار وزیر، مقامات و دوستان مشترک من، ایشان را تایید کرده بودند. من به ایشان کمک کردم و قصدم خدمت بوده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۰    
در دیدار پایانی لیگ جهانی سال 2017 فرانسه در دیداری نفس گیر و سخت با نتیجه 3 به 2 برابر برزیل میزبان پیروز شد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۰    
کمیسیون اقتصادی مجلس هفته گذشته پیشنهادی پنج بندی به رییس کل بانک مرکزی ارایه داد که بر اساس آن 94 درصد از سپرده گذاران فرشتگان تعیین تکلیف می شوند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۷    
برادر مرد جوان عراقی که در پی اختلاف های شدید خانوادگی، با شلیک گلوله همسرش کشته شده است، با حضور در دادسرای امور جنایی تهران خواهان قصاص همسر برادرش شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۴    
یک زن 75 ساله دیروز به دلیل ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو در یکی از بیمارستان های تهران فوت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۸    
یک ردگیر پرواز نشان می دهد، هواپیمای دولتی روسیه از مسکو به هامبورگ که حامل پوتین بوده از مسیر مستقیم بر فراز بلاروس و لهستان منحرف شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۵    
مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به عنوان گزارش عملکرد خود در سال 1395، گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد در این سال 150 هزار میلیارد ریال کارچاق کنی به تعداد 344 مورد کشف شده است. ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۵    
محسن رهامی و رسول منتجب نیا در کنار هادی خامنه ای از فعالان اصلاح طلبی هستند که مدتی است در برنامه هایی که از سوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۲    
سیدمصطفی هاشمی طبا
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۴    
هواپیمای ایرباس 300- 600 ایران ایر که صبح امروز فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد آمستردام ترک کرده بود مجبور به بازگشت به فرودگاه امام شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۱    
اینکه بعد از پنجاه روز بگوییم چهارمیلیون رای گرفته نشده، قرار است کدام گره را باز کند؟ تازه از کجا معلوم که آن چهار میلیون مورد نظر با شما هم رای باشند؟
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۸    
اگر این تحولات در کشوری دیگری رخ می داد و در آنجا مدیرانی بودند توانسته اند کشور را از خطر نجات دهند، درآمد ملی را افزایش دهند، ضریب سلامت مردم را افزایش دهند و.. ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۵    
اگر آقای آخوندی در دولت دوازدهم حضور داشته باشد به احتمال زیاد جایگاهش تغییر می کند که دو گزینه وزارت کشور و شهرداری تهران برای او مطرح است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۵    
بخشی از خانه تکانی دولت شامل وزارت اقتصاد و صنعت و معدن خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۶    
علی شکوری راد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۱    
درباره این موضوع باید بزرگان نظر بدهند. ما خدمتگزاری کوچک بوده و هستیم و تاکنون پنج بار وزیر بوده ایم که حال اگر نوبتی هم باشد، این مسئله کافی است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهوری پیشین یمن گفت که ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی با استفاده از سلاح های ممنوعه بین المللی عامل انتشار وبا در یمن است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۵    
باشگاه اتلتیکو ساگونتینو ستاره پرتغالی را به عنوان بازیکن جدید این تیم معرفی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۲    
کره شمالی هزینه های برنامه های هسته ای خود را از طرق مختلف نظیر پولشویی و حتی هک کردن تامین می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۲    
یک تحقیق صهیونیستی فاش کرد که تحول در روابط رژیم صهیونیستی و عربستان از اوایل دهه 80 قرن گذشته آغاز شده بود و اولین نشانه های این تحول ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۹    
پس از سال ها گمانه زنی درباره احتمال به وجود امدن یک جابه جایی قطعی در سمت مدیرعاملی شرکت هواپیمایی ایران ایر به نظر می رسد این اتفاق نزدیک تر از هر زمان دیگری باشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۶    
معاون نخست وزیر قطر در گفت وگو با یک برنامه تلویزیونی گفت: ما آماده ایم روابطمان را با ایران قطع کنیم به شرطی که تمام کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس روابطشان را با ایران قطع کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۳    
نماینده مردم فسا در مجلس همچنین از مردم خواست در کنار مسئولان و دست در دست یکدیگر محیط آرام به وجود آورند تا بر مشکلات فائق آمده و دامنه امیدواری توسعه یابد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۳    
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: انتخابات علاوه بر حمایت از نظام، صحنه رقابت جریان های سیاسی بود. جریان مغلوب باید به نتیجه انتخابات احترام بگذارند و از دو قطبی کردن جامعه پرهیز کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۰    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات دو متهم پرونده فساد نفتی در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۸    
فیلم دختر در سی امین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی جشنواره فیوجی ایتالیا به روی پرده می رود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۶    
یک کارگردان تئاتر گفت: این روزها در بازیگری عده ای خیلی پرادعا شده اند و دیگران را قبول ندارند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۶    
نشست سانفرانسیسکو با موضوع "بررسی معادلات جدید استراتژیک بین ایران، عربستان و آمریکا" برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۳    
همه چیز از توقیف سلام شروع شد؛ روزنامه ای به مدیریت سیدمحمد موسوی خوئینی ها، پدر معنوی جریان چپ و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۰    
سرخابی این بار قرار است در یک دیدار دوستانه داربی 85 خود را برگزار کنند و عجیب اینکه برای این بازی آن قدر ضعیف و بی برنامه عمل شده است که در این یکی دو هفته 3 شهر آلمان به عنوان محل برگزار مسابقه ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۷    
دانشگاه ماکیاولی حسابی شلوغ است و بسیاری برای نشستن در سر کلاس درس او سر و دست می شکنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۱    
معاون آموزشی وزارت علوم از تایید مجوز تعداد 1541 رشته محل دانشگاه آزاد خبر داد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۶    
برخی کارشناسان بر این باورند که افزایش پهنای باند اینترنت که سبب شده امروز تصاویر و ویدیوها بعضا بدون دغدغه ی سرعت قابل تماشا شوند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۳    
یکی از اصطلاحات مهمی که پس از پایان انتخابات زیاد کاربرد پیدا می کند استفاده از برچسب سهم خواهی از کابینه و مدیریت های دولتی است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۲    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخاب اعضای کابینه دوازدهم باید با خواست و علاقه مردم که موجب راهیابی مجدد رییس جمهور به پاستور شد ارتباط مستقیم داشته باشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۲    
تعداد افراد دستگیر شده مرتبط با داعش به 27 نفر رسید
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۲    
در شرایطی که از عباس آخوندی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی شهرداری تهران نام برده می شود خود او این مساله را نه تایید و نه رد کرده است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۹    
هفته گذشته بود که مغازه داران پلاسکو با حضور در مقابل در شمالی این پاساژ ادعا کردند که اموال داخل مغازه هایشان به سرقت رفته است و هیچ نهادی هم مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۹    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک تولیدی سایپا و فرانسه تا پایان سال جاری خبر داد.