شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 13 تیر 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 تیر 1396 اعتدال 2 تیر 1396 اعتدال 3 تیر 1396 اعتدال 4 تیر 1396 اعتدال 5 تیر 1396 اعتدال 6 تیر 1396 اعتدال 7 تیر 1396 اعتدال 8 تیر 1396 اعتدال 9 تیر 1396 اعتدال 10 تیر 1396 اعتدال 11 تیر 1396 اعتدال 12 تیر 1396 اعتدال 13 تیر 1396 اعتدال 14 تیر 1396 اعتدال 15 تیر 1396 اعتدال 16 تیر 1396 اعتدال 17 تیر 1396 اعتدال 18 تیر 1396 اعتدال 19 تیر 1396 اعتدال 20 تیر 1396 اعتدال 21 تیر 1396 اعتدال 22 تیر 1396 اعتدال 23 تیر 1396 اعتدال 24 تیر 1396 اعتدال 25 تیر 1396 اعتدال 26 تیر 1396 اعتدال 27 تیر 1396 اعتدال 28 تیر 1396 اعتدال 29 تیر 1396 اعتدال 30 تیر 1396 اعتدال 31 تیر 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۷    
پسر جوانی که با همدستی مادروخواهرش، نیمه های شب پدرش را با ضربات چاقو کشته و جسدش را در بیابان های ورامین رها کرده بود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۷    
مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتاءهای انجام شده از ایشان در رابطه با موضوعات مختلف دینی و شرعی، نظرات خود را بیان کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۲    
رییس کلانتری 160 خزانه گفت: مردی که در محدوده خزانه اقدام به خریدوفروش موادمخدر می کرد یک قاتل فراری از آب در آمد که شش ماه قبل مرتکب جنایتی هولناک شده و متواری بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دما در سواحل دریای خزر، از وقوع پدیده گرد و غبار در سمنان، اصفهان، قم و مرکزی طی فردا (15 تیرماه) خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۸    
شرح عکس: "حمیّه" از فرماندهان جنبش امل که سعی می کرد صورتش در عکس معلوم نشود. حمید داودآبادی – حسین عزیزی خرداد 1374 لبنان - بعلبک
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۸    
رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی قدیمی از خودش در کنار مرحوم پروین سلیمانی اینستاگرامش را به روز کرد. رزیتا غفاری با این عکس یادی از هنرمند قدیمی کشور کرد و نوشت: ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۸    
کارگردان فیلم اکسیدان در بخشهایی از گفت وگوی خود با هفته نامه صدا ،حرفهای جالبی درباره احتمال ساخت فیلم مارمولک 2 زده است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۰    
هر ساله با آغاز فصل تابستان طرح های سالم سازی دریا و تفکیک زنان و مردان در مناطق ساحلی بالاخص در شمال کشور اجرا می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: استعمال قلیان در تفرجگاه ها و پارک ها ونیز دایر کردن قلیانسرا در این گونه اماکن ممنوع است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۶    
بندر حیفا ظرفیت کافی برای پهلو گرفتن این ناو هواپیما بر را ندارد به همین دلیل ناو آمریکایی در 4 کیلومتری بندر متوقف شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۰    
ایران نوشت: نیروهای نظامی عراقی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یکی از اسرای داعشی ، او را در خیابان های شهر موصل می گردانند تا اگر کسی از شهروندان اطلاعاتی درباره او دارد اعلام کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۷    
سامانه آنلاین خدمات گردشگری (اپرو) در تابستان امسال با ارائه خدمات سفر و نیز ارائه پشتیبانی 24 ساعته، امکان سفر راحت و ارزان را با ساده ترین شرایط برای تمام گردشگران فراهم می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۹    
پرسپولیس با بشار رسن هافبک عراقی به توافق رسید و به نظر می رسد با یک قرارداد دوساله او قرمز پوش می شود اما بشار کدام راه را می رود؟ راه جاسم کرار یا عماد رضا؟ شاید هم احمد مناجد!
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۶    
جامعه ای که دست بوسی در آن رواج داشته باشد و بوسیدن دست قدرتمندان، پلکان ترقی افراد است، حتماً محکوم به سقوط است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۸    
وقتی فردی در عرصه های عمومی دست بوسی می کند حتماً باید بداند که ادراک و تفسیر عمومی براساس عرف و عادت و فرهنگ عمومی شکل می گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۵    
گزارش های مطبوعاتی، از مسائل مخفی درباره همسران سرکرده گروه تروریستی داعش پرده برداشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۵    
گروهی از محققان بعد از مطالعه اخیرشان اعلام کردند که وقتی افراد در شیفت شبانه کار می کنند، ظرفیت بدن شان هم برای ترمیم آسیب های روزانه ای که به DNA سلول ها وارد می شود، کاهش پیدا می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری و برخورد شدید با عوامل حادثه اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید قرعه کشی لیگ برتر باید یک ماه پیش برگزار می شد و با اعتراض برخی مربیان نسبت به تعویق این موضوع موافق است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۲    
باشگاه پرسپولیس بابت هر روز غیبت طارمی در تمرین ها، او را جریمه خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۲    
باشگاه لاتزیو مذاکرات فشرده ای را با سران روستوف برای به خدمت گرفتن سردار آزمون شروع کرده و امیدوار است این مهاجم ایرانی را به زودی به خدمت بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۳    
دولت فرانسه با حمایت از آدمکش های حرفه ای، چه پاسخی برای فرانسویان قربانی تروریسم دارد؟
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۵    
غول نفتی فرانسه با نادیده گرفتن فشارهای آمریکا قرارداد مهم گازی با ایران منعقد کرد. این اولین قرارداد یک شرکت اروپایی با ایران پس از گذشت بیش از یک دهه محسوب می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۹    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت که سندی دال بر شهادت چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی وجود ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۶    
آنچه در جلسه امروز به تصویب رسیده، فرمولی برای سپرده گذاران موسسات فرشتگان و کاسپین است و برای بقیه موسسات هم تمهیدات لازم برای شناسایی اموال در حال انجام است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۰    
نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه در مذاکرات آستانه 5 روز سه شنبه با ایده تشکیل کمیته آشتی ملی در سوریه موافقت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۱    
پارلمان مصر وضعیت فوق العاده در این کشور را تمدید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۳    
فعال رسانه ای عربستانی، که اخبار محرمانه دربار آل سعود را فاش می کند، تاکید کرد رسوایی برنامه ریزی شده اخلاقی، ولیعهد سابق سعودی را به پذیرفتن کناره گیری از قدرت وادار کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۳    
یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: من برای کسانی که روحانی را به بنی صدر تشبیه کردند از خدا استغفار می طلبم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری پدری به اتهام قتل فرزند خود خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۷    
بنگاه اقتصادی فولاد مبارکه نه تنها برای کشور مفید واقع نشده بلکه برای مردم شهر اصفهان هم مضر بوده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۶    
تعداد داوطلبان کنکور از 1 میلیون و 400 هزار در سال 87 به 900 هزار در سال 96 رسیده است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در حال بررسی گزینه های مختلف دولت آینده است و هنوز به مصادیق اشاره ای نکرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۳    
دیروز شورای رقابت در ادامه رویه عجیب سالهای اخیر قیمت گذاری برای برخی خودروها در این شورا به بهانه حمایت از مصرف کننده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۳    
ایگور کولاکوویچ، 19 بازیکن را برای شرکت در اردوی جدید تیم ملی والیبال جهت حضور در انتخابی مسابقات جهانی والیبال دعوت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از دستگیری هفت نفر از متهمانی خبر داد که در ابتدای هفته جاری به فراری دادن یک متهم زندانی در مسیر اعزام او به پزشکی قانونی اقدام کرده بودند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۰    
کاوه مدنی، استاد آنالیز سیستم مرکز سیاست محیط زیست امپریال کالج لندن، به بهانه کنفرانس مقابله با گرد و غبار در تهران گزارشی در روزنامه تهران تایمز نوشته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۷    
2 بازیکن پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم در هیات فوتبال تهران ثبت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۷    
سیاست احزاب و شخصیت ها - نامه نیوز نوشت: نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بر این عقیده است که مردم به عارف برای حضور در مجلس رای داده اند و صحیح نیست که ایشان از نمایندگی مجلس استعفا دهد و به عنوان ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۴    
به نقل از معاون وزیر نفت با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با شرکت توتال فرانسه برای ساخت 3 مجتمع پتروشیمی نوشت: در صورت توافق نهایی، توتال 1 ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۳    
فراکسیون ولایی مجلس در بیانیه ای جدایی خود را از فراکسیون مستقلین ولایت اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۱    
برای خرید انواع خودرو اُپل دست دوم در بازار باید از 70 میلیون تومان تا 170 میلیون تومان هزینه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۸    
بازیکن جوان استقلال کتفش را عمل کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران اعلام آمادگی کرد که در صورت درخواست شرکت ملی نفت ایران می تواند کشتی ها ی مورد نیاز جهت صادرات نفت و گاز را تامین کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مجید انتظامی، شب گذشته (دوشنبه 12 تیر) در پی خونریزی معده در بیمارستان بستری شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۵    
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران، گفت که تعداد قابل توجهی از اعضای شورای شهر نظر مثبتی نسبت به انتخاب حسین مرعشی به عنوان شهردار تهران دارند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۲    
جبار کوچکی نژاد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۹    
مطابق قانون عرضه کنندگان و وارد کنندگان کالاهای سرمایه ای از جمله خودرو باید نمایندگی رسمی داشته باشد و مکلف هستند تا قطعات و تعمیرگاه های استاندارد را برای مشتریان در نظر بگیرند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۶    
حضرات آیات عظام سیستانی، فیاض، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، نوری همدانی و سبحانی به پرسشی درباره بیماران لاعلاج پاسخ داده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۳    
وزیر امور خارجه امارات اعلام کرد که کشورش منتظر دریافت پاسخ رسمی قطر به خواسته های عربستان و متحدانش از طریق کویت است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۳    
یک استاد مدیریت از اتریش به نام پیتر دراکر گفته است که کافکا مخترع کلاه ایمنی بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۳    
وزیر ورزش و جوانان از کارلوس کی روش حمایت کرد و گفت که او مربی موفقی بوده است. وزیر ورزش هم چنین تاکید کرد که در راه جام جهانی تلاش خواهد شد تا تیم ملی بازی های تدارکاتی مناسبی داشته باشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به قرارداد گازی اخیر بین ایران و شرکت فرانسوی توتال اظهار کرد: فرانسه "مکرون" مصمم است که به حضور جدی تر خود در بازار ایران استمرار بخشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۰    
کره شمالی مدعی شد موشکی که امروز سه شنبه شلیک شد نخستین موشک بالستیک قاره پیمای این کشور بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۷    
جابری انصاری روز سه شنبه با نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد و رئیس هیات اعزامی این کشور به مذاکرات آستانه دیدار کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۴    
دانشمندان دانشگاه کارنگی ملون نمونه اولیه چراغ های هوشمندی برای خودروها ابداع کرده اند که به رانندگان کمک می کنند در برف و باران سنگین هم قدرت دید قابل توجهی داشته باشند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۴    
حملات تریبونی به دولت و رئیس جمهور کاهش می یابد؛ چون راه به جایی نمی برد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۱    
تشریح روند شکل گیری فهرست 21نفره نامزدهای شورای شهر تهران از سوی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۱    
باهنر در واکنش به طرح مساله آتش بس از سوی اصولگرایان و قرابت آن با طرح گفت وگوی ملی از سوی اصلاح طلبان گفت: بعضی گفت و گوی ملی بین مردم را مطرح می کنند؛ اما من این طرح را قبول ندارم ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۱    
ظهور هالیوود در طول قرن بیستم سبب شد تا جایگاه جنگ و نبرد در فرهنگ عامه نیز نفوذ کند. در این میان در دنیای واقعی نیز نیروهای مسلح امریکا بر روی پیشرفت فناوری های جنگی با استفاده از وسایل لیزری تمرکز ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۸    
ناطق نوری پس از رحلت آیت ا... هاشمی مسیری را برای خود ترسیم کرد که ادامه راه ایشان به واسطه بازگشت به صحنه سیاست بود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۵    
منابع تکفیری به روزنامه القدس العربی اعلام کردند که ابوبکر بغدادی زنده است و در مکان امنی به سر می برد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۵    
چهره های سیاسی نیز از منتقدان اقدام آشنا بودند. محمد علی ابطحی در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: دست بوسی آیت الله جنتی را با منت گذاشتن بر مردم نباید توجیه کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به قوانین جاری و از جمله تبصره " ماده پنج از قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر" گفت: اماکنی که بدون تجسس در معرض دید عموم قرار می گیرند از جمله وسایل نقلیه ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۹    
هنوز زمان زیادی از 30 دی ماه، روزی که آغازش با سوختن ساختمان قدیمی پلاسکو آغاز شد، نمی گذرد. در آن زمان تا چندین روز تمام مردم خواب نداشته و شب را تا صبح با پیگیری وضعیت هموطنان خود در پلاسکو سپری می ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از برخورد جدی پلیس با کشف حجاب در داخل خودروها خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقرر شده تا پرداخت مبلغ 50 میلیون تومان به سپرده گذاران کاسپین در دستور کار بانک مرکزی قرار گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۳    
ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا اذعان کرد که در حمله هوایی خود به منطقه قدیمی شهر رقه بخشی از دژ باستانی این منطقه را منهدم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۷    
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت ایران خودرو و بازدید از خطوط تولید و مرکز تحقیقات، در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای این گروه صنعتی قرار گرفتند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۱    
قانون بیمه شخص ثالث کشورمان هرچند یکی از قدیمی ترین قوانین بیمه ای مرتبط با وسایل نقلیه در کشورهای جهان به شمار می رود اما با وجود این، کاستی های زیادی نیز دارد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۱    
دیه گو مارادونا باز هم جنجال آفرید. او در سفر اخیر خود به روسیه قصد تعرض به یک خبرنگار را داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۹    
سید مصطفی میر سلیم در توییتر نوشت: دولت برای پیشرفت باید انحرافات را اصلاح کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۹    
معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در چارچوب نشست های تخصصی کنفرانس بین المللی آستانه5، امروز با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل انجمن سینمایی جوانان ایران گفت: هدف جدید انجمن سینمایی جوانان افزایش سهم ایران در بازار بصری منطقه و جهان است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۶    
در بازار ارز دلار آمریکا با اندکی افزایش قیمت 3876 تومان فروخته می شود اما طلای 18 عیار و سکه تمام بهار آزادی با کاهش قیمت همراه شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۶    
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر پاسخ داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۶    
دامنه بودجه زوجین جوان خانه اولی با احتساب تسهیلات خرید قابل پرداخت به آنها از سوی بانک عامل مسکن اغلب در بازه 250 تا 350 میلیون تومان است که برای تملک آپارتمان های میان متراژ با قیمت میانگین کنونی ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۶    
دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی تکواندو تاکید کرد که با وجود مصدومیت به خواست خود در فینال مبارزه کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۷    
علت مرگ عباس کیارستمی از سوی پزشکی قانونی کشور قصور پزشکی اعلام شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۴    
معاون اداره کل منابع طبیعی خوزستان گفت: بیش از 80 درصد گرد و غباری که به خوزستان و جنوب غرب کشور وارد می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۴    
مدافع تیم ملی کشورمان در تمرینات تیم جدیدش حاضر شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۱    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس هم چنان به دنبال رضایت نامه اش است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۱    
"بعید است کسی حرف از عطاءالله بهمنش زده باشد و ترجیع بند صحبتش یا شنیده های او از اطرافیانش چیزی غیر از واژه هایی در مدح هنر این نابغه عرصه گزارشگری باشد."
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۳    
یک ماه به پایان کار دولت اول حسن روحانی باقی است و از حالا شایعه ها و اخبار برای ابقا یا تغییر وزرای کابینه بعدی او شروع شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۳    
با جدی شدن بحران بی آبی در کشور و سراسر منطقه رخ می دهد آب امنیتی می شود
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۰    
عربستان سعودی با وجود تمام آزادی عملی که در مسئله یمن داشته است، به هیچ عنوان موفق نبوده و حتی مشکل را دو چندان کرده و موجب اعتراض و تخریب های فراوانی در یمن شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۷    
هر فردی در هر سنی می تواند دچار سکسکه شود. حتی برخی مادران احساس سکسکه نوزاد متولد نشده خود را نیز گزارش کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۷    
با حضور مقامات کشوری و لشکری، سردار محمدرضا یزدی به عنوان فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ معرفی شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۴    
سناریوی جدید آمریکا در قالب احداث پایگاه نظامی برای ارتش آزاد/ پررنگ شدن نقش واشنگتن در سرزمین شام
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۴    
این یازدهمین آزمایش موشکی دولت کره شمالی در یک سال گذشته محسوب می شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۱    
علت انفجار روز گذشته در پالایشگاه آبادان، گرمای شدید و تصاعد گاز عنوان شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۱    
در جلسه امروز شورای شهر تهران میان رحمت الله حافظی و معاون شهردار تهران، مدیرعامل مترو و یکی از مشاورانش درگیری لفظی رخ داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۸    
مردم از دعواهای ما دلخورند/ اصلاح طلبان فتنه گر نیستند/ استفاده دولت از رقبایش در کابینه قدم رو به جلویی است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که روند نقادی و اعمال اصلاحات درمورد الگوی جدید قراردادهای نفتی طی شده، علت بیان مخالفت ها با این قراردادها را منافع شخصی و گروهی ارزیابی کرد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۰    
رئیس فراکسیون امید با درخواست از رسانه ها برای نقد منصفانه عملکرد این فراکسیون و شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، رعایت منافع ملی از سوی مسئولان و رسانه ها را امری ضروری برشمرد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۰    
سرپرست حجاج ایرانی از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام در کاروان های حج خبر داد و با اشاره به موجی که علیه حج در داخل کشور راه افتاده است، تاکید کرد: بر اساس تصمیم نظام، کارهای حج 96 با قوت دنبال خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۷    
رئیس دیوان محاسبات کشور درباره موضوع قرارداد صادرات گاز ایران به ترکیه توضیحات تکمیلی ارائه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۷    
نتایج آزمون ورودی دبیرستان های استعدادهای درخشان (دورۀ اول و دوم متوسطه) سال تحصیلی 971396 اعلام شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۴    
می توانیم موارد زیادی را در تایید کار کی روش بگوییم و مواردی را هم در رد کار این مربی برشمریم اما داشته های فوتبال ایران را هم باید در نظر بگیریم؟ داشته های ما چیست؟ امکانات ما تا چه حد می تواند ...
  • ۱