شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 30 تیر 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 تیر 1396 اعتدال 2 تیر 1396 اعتدال 3 تیر 1396 اعتدال 4 تیر 1396 اعتدال 5 تیر 1396 اعتدال 6 تیر 1396 اعتدال 7 تیر 1396 اعتدال 8 تیر 1396 اعتدال 9 تیر 1396 اعتدال 10 تیر 1396 اعتدال 11 تیر 1396 اعتدال 12 تیر 1396 اعتدال 13 تیر 1396 اعتدال 14 تیر 1396 اعتدال 15 تیر 1396 اعتدال 16 تیر 1396 اعتدال 17 تیر 1396 اعتدال 18 تیر 1396 اعتدال 19 تیر 1396 اعتدال 20 تیر 1396 اعتدال 21 تیر 1396 اعتدال 22 تیر 1396 اعتدال 23 تیر 1396 اعتدال 24 تیر 1396 اعتدال 25 تیر 1396 اعتدال 26 تیر 1396 اعتدال 27 تیر 1396 اعتدال 28 تیر 1396 اعتدال 29 تیر 1396 اعتدال 30 تیر 1396 اعتدال 31 تیر 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۶    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سمنان در خصوص کلاهبرداری در قالب فروش نرم افزار موبایلی "ماهواره جیبی" هشدار داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۰    
روزنامه جوان مدعی شد، حسن روحانی نسبت به استفاده از اصلاح طلبان در کابینه دوازدهم بی میل است و این بی میلی را پشت نظام مخفی می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۸    
ویکرز از زمان جنگ جهانی دوم به عنوان یکی از شرکت های برجسته جهان در عرصه تولید و توسعه صنایع هوا فضا، وارد میدان رقابت با دیگر کمپانی های مشابه خود شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۴    
امام جمعه کرمان علت استعفایش را کهولت سن عنوان کرد و گفت: همه انسان ها یک روزی به مرحله کهولت و بازنشستگی می رسند و بنده هم از این اصل مهم و عقلائی مستثنی نیستم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به کاهش تعداد دیپلمات های ایرانی در کویت در راستای فشار عربستان به این کشور واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۷    
د ر وضعیتی که برای کار کرد ن د ر تلویزیون یا باید نورچشمی بود یا این که موقعیتی تثبیت شد ه د ر آن رسانه د اشت - که آن نیز به این معناست که آن شخص زمانی پیش تر نورچشمی بود ه است - بد یهی است که رونق ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
برغم آزادسازی کامل شهر موصل مرکز استان نینوا توسط ارتش عراق اما پاکسازی بخش های قدیمی شهر توسط نیروهای ویژه ضد ترور ارتش عراق کماکان ادامه دارد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۸    
اما اگر آمریکا توافق برجام را لغو کند، همه کارت های بازی را در اختیار ایران قرار خواهد داد. اگر ما توافق را لغو کنیم تحریم ها باز نخواهند گشت، چرا که جامعه جهانی ما را سرزنش می کند نه ایران ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۷    
پیک موتوری هوشمند تاچسی روز جمعه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۴    
وزیر خارجه کشورمان گزارشی از برنامه های سفرش به نیویورک را ارائه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
ناو هواپیمابر نسل جدید آمریکا موسوم به ناو جرالد آر. فورد قرار است بالاخره شنبه رسما در نیروی دریایی آمریکا به خدمت گرفته شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۶    
به دنبال کناره گیری 'شان اسپایسر' از سمت سخنگوی کاخ سفید، 'سارا هاکبی سندرز' به عنوان جانشین وی و 'آنتونی اسکرموچیگ' سرمایه دار اهل نیویورک به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید تعیین شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۳    
'هلگا اشمید' معاون 'فدریکا موگرینی' مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقام هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام ، در پایان هشتمین نشست این کمیسیون در بیانیه ای ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۱    
خانواده پسربچه ای ناپدیدشده از هموطنان خواستند که آنها را در پیدا کردن یوسف شان یاری کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۲    
محسن هاشمی رفسنجانی
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۵    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با برتری پرگل 3 بر 0 مقابل نفت تهران قهرمان سوپرجام ایران شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۵    
ایران موضوع عدم پایبندی کامل طرف آمریکایی به تعهدات خود در برجام را با جدیت رصد می کند و حق خود را برای هرگونه واکنش به موضع آمریکا محفوظ می داند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۳    
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول بازی سوپرجام فوتبال ایران مقابل نفت در حالی به برتری رسید که هواداران به خاطر از دست رفتن موقعیت های فراوان توسط طارمی حسابی کلافه شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی کاخ سفید به دنبال وقوع اختلاف نظر با رییس جمهوری آمریکا از سمت استعفا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۳    
اوایل مطمئن نبودیم اما درحال حاضر یقین داریم که سامسونگ محصول جدیدش یعنی Galaxy note 8 رو در اواخر ماه آگوست (اوایل شوریور) روانه بازار میکنه.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۳    
باید به من توجه کنید!؟ این بار به خاطر سردار آزمون به من توجه کنید. بیماری که این اقا به ان مبتلا است در یک جمله خلاصه میشود ، به هر قیمتی که باشد باید به من توجه کنید!؟
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۵۱    
نایب رئیس مجلس با ضعیف خواندن عملکرد وزیر کشور، نسبت به تکرار مسائلی که در مجلس قبل منجر به انتخاب این وزیر شد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۸    
تیم فوتبال استقلال تهران با چیزی حدود 20 خروجی و ورودی، پر رفت و آمدترین تیم در فصل نقل و انتقالات است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۵    
یک دونده ایتالیایی توانست در گرم ترین نقطه دنیا که منطقه گندم بریان کویر لوت است 75 کیلومتر بدود و نام خود را در فهرست رکوردهای گینس ثبت کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۵    
بر اساس اعلام وزیر نفت هند، این کشور به دلیل اینکه رفتار ایران در کاهش مدت زمان پرداخت پول نفت از 3 به 2 ماه، خرید نفت از این کشور را کاهش می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۵    
ثبت نام وام ضروری ویژه دکتری از یک مرداد 95 آغاز می شود و تا 15 مرداد 96 ادامه خواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۲    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه مدل پیشنهادی سرویس اینترنت نامحدود برای کاربران نهایی شده است، گفت: در این مدل قرار نیست مصرف اینترنت بی نهایت باشد، بلکه برای مصرف سقف گذاشته ایم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۹    
معاون وزیر خارجه، پیش از آغاز هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین آمریکا را به مسموم کردن فضای تجارت با وضع تحریم های جدید علیه ایران متهم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۲    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین محور فیروزکوه حد فاصل رودهن تا دماوند خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۹    
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان از نجات گردشگر زنده رؤیت شده به نام مریم زنگنه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۹    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: شهروندان از خرید و فروش خودروهای وکالتی و مبایعه نامه ای خودداری و صرفا در مراکز شماره گذاری نسبت به انجام معامله اقدام کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تصویب نهایی پیشنهاد توزیع مواد مخدر دولتی با هدف انقطاع رابطه معتادان و قاچاق چیان ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۴    
سایت فدراسیون جهانی در تازه ترین گزارش خود با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا از تیم ایران به عنوان امپراطور جدید آسیا یاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۴    
معاون ساخت راه آهن شرکت ساخت با اشاره به رکوردشکنی انجام شده در عرصه ریل گذاری طرح های ریلی در ماه های ابتدایی سال جاری اعلام کرد: امروز سرعت ریل گذاری از سرعت تامین تجهیزات لازم بالاتر رفته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۴    
رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی اعلام کرد: قیمت گوشت مرغ که اخیرا به کیلویی حدود 7000 تا بیش از 8000 تومان رسیده، گران نیست و این افزایش قیمت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۱    
نوری مالکی، معاون رئیس جمهور عراق تأکید کرد که دولت قبلی آمریکا مسئول ظهور داعش است و دولت جدید می خواهد پیروزی را از عراق برباید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به روند نظام پیشگیری حوادث در فضای مجازی که توسط شورای عالی به مرکز ملی فضای مجازی واگذار شده است، گفت: برای جلوگیری از توسعه یک کلاهبرداری در شبکه ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۸    
بنابر گزارش روزنامه نیویورک تامیز آخرین چیزی که آمریکا بخواهد جنگ با ایران است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۸    
سرمربی جدید نفت تهران در بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس روی نیمکت حضور نخواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از بستری شدن یکی از حادثه دیدگان تور گردشگری رودخانه دز در بیمارستان دزفول خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۲    
معاون فرماندار دزفول از پیدا شدن یکی از گردشگران مفقود در منطقه چال کندی در جریان جستجوی هوایی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۲    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار رفع فیلتر توییتر شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۹    
در حالی که قیمت پیاز به صورت ناگهانی افزایش بیش از دو برابری را در بازار مصرف داشت و به کیلویی حدود 4000 تومان رسید، حالا که با ورود محصول تولید جدید به بازار، نوبت ارزانی رسیده است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۹    
تونی کوشنر نویسنده برنده جایزه پولیتزر ، نمایشنامه ای با موضوع دونالد ترامپ می نویسد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۹    
با آغاز اکران فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری، رقابت در فروش فیلم های سینمایی در حال اکران داغ تر شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۶    
یک مدرس دانشگاه با اعتقاد بر اینکه نقش تلویزیون در جلوگیری از رویدادهایی چون آزار و قتل کودکان پررنگ است، اظهار کرد: تلویزیون باید از جامعه شناسان ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۶    
هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام روز جمعه در حالی برگزار می شود که وزارت خارجه آمریکا با وجود همه کارشکنی ها در مسیر اجرای برجام، در نامه ای به کنگره پایبندی ایران به برجام را برای دومین بار تایید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۹    
هیات نظارت و هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در اطلاعیه ای، لغو رای گیری الکترونیکی در این دوره از انتخابات را اعلام کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۹    
مسئول هیات امنای مرکزی بازار تهران تاکید دارد: برای ایمن سازی بازار بزرگ تهران نیاز به مشارکت جمعی تمام دستگاه های مربوطه وجود دارد و با توجه به وسعت و اهمیت بازار می توان امنیت آن را به مثابه ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۳    
رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه سایپا با توجه به تنوع محصولات، به لحاظ کیفی و کمی از رشد خوبی برخوردار شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
در آستانه سالگرد درگذشت هنرمند بزرگ شادروان داود رشیدی تئاتر شهر مجموعه ای از یادگارها، دست نوشته های او را به همراه گزارشی تصویری از آثار به صحنه رفته استاد را برای علاقه مندان به نمایش گذاشته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۰    
تضعیف نهاد شورای نظارت بر صداوسیما موجب شده سازمان صداوسیما در سال های گذشته به عنوان یک سازمان رسانه ای انحصاری، نسبت به تذکرات، پیشنهادات، درخواست ها و مکاتبات تنها نهاد نظارتی خود کم توجه باشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۷    
عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی از دیدار برخی اعضای این فراکسیون با رییس جمهوری به منظور گفت وگو درباره نحوه چینش کابینه دوازدهم خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۷    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از هلاکت و زخمی شدن 7 تروریست در درگیری دیشب رزمندگان اسلام با تروریست ها در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۳    
انتخاب اعضای کابینه دوازدهم حداکثر تا یک ماه آینده انجام می شود. روحانی در کابینه قبلی خود از چند وزیر باسابقه استفاده کرد و به نظر می رسد در برخی وزارت خانه ها این روند ادامه یابد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۰    
رییس هیات اجرایی مرکزی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، روند برگزاری این دوره از انتخابات را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۷    
هدف اصلی برجام افزایش ثبات (منطقه) و ارتباط دوباره ایران با جهان غرب بود که محقق نشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۷    
بانک مرکزی با اعلام شرایط جدید ارائه دسته چک، اعلام کرد: تحویل دسته چک به مشتری دارای سابقه چک برگشتی، بدهی غیر جاری و یا مشمولین موضوع ماده 7 قانون صدور چک، ممنوع است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۴    
علی موسوی خاطره جالبی از خودش و فرهاد مجیدی و علی فتح الله زاده دارد. به گزارش اعتدال به نقل از خبرآنلاین؛ علی موسوی، مهاجم سال های نه چندان دور استقلال ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۱    
پیمان معادی در واکنش به درگذشت خواننده گروه لینکین پارک نوشت: متاسفانه چستر بنینگتون امروز صبح در پنجاه و سومین سالگرد تولد دوست صمیمی خود کریس کورنل کمتر از سه ماه بعد از خودکشی او با همان روش حلق ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۸    
حمید درخشان این بار شبانه جای علی کریمی را گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۲    
ایرنا نوشت: دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهوری در شعارهای انتخاباتی وعده داد به جوانان میدان می دهد لذا باید جوانگرایی همراه با روحیه انقلابی و جهادی در انتخاب وزرای کابینه دولت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۸    
غلامعلی ابراهیمی سوته
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۵    
یک رسانه عربی اعلام کرد که عربستان از تصمیمات جدید کویت علیه ایران حمایت کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۲    
برخی منابع مدعی شدند که کویت برای سفیر ایران ضرب الاجل تعیین کرده است، اما وزارت خارجه کویت این خبر را تکذیب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۹    
رئیس سازمان توسعه تجارت از صفر شدن تجارت ایران و عربستان خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچگونه صادراتی به مقصد این کشور نداریم و وارداتی هم از سوی عربستان صورت نمی گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۹    
'صالح' کودک هفت ساله مبتلا به سرطان، با همکاری گروهی از خیران خوزستانی، به آرزوی خود برای داماد شدن دست یافت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۳    
باستان شناسان به شواهد و آثار سنگی در غاری در بخش شمالی استرالیا دست یافته اند که نشان می دهد بومیان استرالیا حدود 65 هزار سال پیش، یا 18 هزار سال پیش از آنچه قبلا تصور می شد به این قاره وارد شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۹    
حمید درخشان یعد از توافق با مدیریت باشگاه نفت به عنوان سرمربی جدید نفت انتخاب و قرارداد را امضا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۹    
سفارت کشورمان در ترکیه انتشار برخی اخبار در خصوص قطع برق دو سال پیش این کشور را مغرضانه خواند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۹    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز پنج شنبه با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین دیدار کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۹    
آمریکا از ایران خواسته است نشست دوجانبه ای بین دو طرف در حاشیه نشست روز جمعه برگزار شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۹    
پارلمان سوریه با اکثریت آرا، رأی به برکناری هدیه عباس از سمت ریاست پارلمان این کشور داد.