یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 26 تیر 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 تیر 1396 اعتدال 2 تیر 1396 اعتدال 3 تیر 1396 اعتدال 4 تیر 1396 اعتدال 5 تیر 1396 اعتدال 6 تیر 1396 اعتدال 7 تیر 1396 اعتدال 8 تیر 1396 اعتدال 9 تیر 1396 اعتدال 10 تیر 1396 اعتدال 11 تیر 1396 اعتدال 12 تیر 1396 اعتدال 13 تیر 1396 اعتدال 14 تیر 1396 اعتدال 15 تیر 1396 اعتدال 16 تیر 1396 اعتدال 17 تیر 1396 اعتدال 18 تیر 1396 اعتدال 19 تیر 1396 اعتدال 20 تیر 1396 اعتدال 21 تیر 1396 اعتدال 22 تیر 1396 اعتدال 23 تیر 1396 اعتدال 24 تیر 1396 اعتدال 25 تیر 1396 اعتدال 26 تیر 1396 اعتدال 27 تیر 1396 اعتدال 28 تیر 1396 اعتدال 29 تیر 1396 اعتدال 30 تیر 1396 اعتدال 31 تیر 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۸    
بانک مرکزی جزئیات گزارش تغییرات قیمتی کالاهای اساسی را منتشر کرد که بر این اساس، نرخ لبنیات، تخم مرغ، چای، روغن نباتی و گوشت مرغ نسبت به هفته قبل از آن، افزایش را نشان می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۱    
در بازار امروز - دوشنبه - هر گرم طلای 18 عیار افزایش حدود 500 تومانی پیدا کرده و بازار سکه و ارز با ثبات نسبی همراه است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۵    
معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دو مصوبه جلسه اخیر ستاد فرماندهی اقصاد مقاومتی مورخ 1396.4 ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۷    
در دومین گزارش خود از پرونده جاسوس چینی-آمریکایی دستگیر شده در ایران، به ابعاد جدیدی از روابط وی پرداخته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۲    
همدان- رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: مسابقات سنگ نوردی منطقه ای کشور در سالن سنگ نوردی فرهاد همدان برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۹    
گفته می شود این وثیقه توسط سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت تامین شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۰    
در جریان معاملات امروز(چهارشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با افت دوباره مواجه شده؛به نحوی که سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 4 هزار تومان ارزان شد. همچنین نرخ دلار هم به3777 تومان رسید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۵    
نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت:سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح در اردیبهشت ماه زنده بوده و در سلامتی کامل به سر می برد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۲۶    
برای نخستین بار یک خانم سکاندار تنها ایرلاین دولتی ایران شد. هر چند که برخی از قطعی نبودن ریاست خانم شرفبافی 44 ساله بر راس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر می دهند اما روز گذشته فرهاد پرورش که کوله ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۵    
نشانه هایی از واقع گرایی در رویکرد ترامپ در زمینه مسائل مختلف دیده می شود/ بزودی واقع گرایی بر رویکرد ترامپ و کابینه اش در قبال تهران حاکم خواهد شد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۹    
شنیدن و خواندن برخی اخبار برای مخاطبان و دنبال کنندگان رسانه ها عادی شده است. بازداشت یا احضار برخی از مسئولان دولت قبل یا برخی نزدیکان به مقامات دولت فعلی به مراجع قضایی از آن دسته اخباری است که ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۵    
پزشکان یک توده 13 کیلویی مو را از معده یک دختر هندی که به خوردن موهایش اعتیاد داشت، خارج کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۶    
اگر در حال مصرف داروهای خاصی به دلیل بیماری خود هستید یا اکنون به دلیل بیماری نباید اقدام به باروری کنید، از مصرف یک نوع خاص از بستنی اجتناب کنید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۷    
رسانه آمریکایی از اعمال تحریم های جدید کاخ سفید علیه هفت نهاد دولتی و پنح فرد ایرانی خبر داده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۴    
امارات که پیش از این از موضع سرسختانه عربستان سعودی علیه قطر حمایت می کرد اکنون با ادبیاتی ملایم تر خواستار حل بحران با قطر از طریق "راه حل های منطقه ای" و "نظارت بین المللی" شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۸    
حفر چاه به منظور حل مشکل آب شرب در برخی از روستاهای شهرستان جغتای منجر به درگیری ساکنان یکی از روستاها با ماموران نیروی انتظامی و کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن 12 نفر شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۹    
محسن بنگر در فصل گذشته راهی تراکتورسازی شد و زیر نظر امیر قلعه نویی به کار خود ادامه داد. همکاری ای که البته سرانجام خوبی نداشت و به دوری او از فوتبال منتهی شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۶    
مهاجم اسبق پرسپولیس به لیگ ایسلند پیوست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۱    
طبق پیش بینی کارشناسان اقتصادی، عربستان امسال به لطف برگزاری حج و عمره، بیش از 70 هزار میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۵    
در جریان رقابت های دومین روز از مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری، مجید فرزین ضمن دست یابی به نشان طلای دسته 88 کیلوگرم، رکورد جهان را نیز شکست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۹    
دولت دونالد ترامپ با استفاده از "خرد سیاسی" و "اراده سیاسی" مناقشه دیپلماتیک با مسکو بر سر توقیف دارایی های دیپلماتیک روسیه در خاک آمریکا را حل کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز شایعه آزار جنسی کودک 7ساله کرجی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۰    
برجام با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تثبیت شده و تجدیدناپذیر است و ترامپ هم با طرح ادعاهای ضدبرجامی، فروش هر چه بیشتر جنگ افزار به کشورهای عربی را اجرا می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۱:۱۲    
جورج رومرو کارگردان آمریکایی فیلم معروف شب مردگان زنده و پدر فیلم های زامبی سینما درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۱:۱۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تیراندازی صبح امروز در میدان المپیک خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۰    
حسین فریدون برادر رئیس جمهور که به خاطر ناتوانی در تامین قرار وثیقه صادره، به زندان معرفی شده بود، عصر امروز وثیقه 50 میلیارد تومانی را تودیع و آزاد شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۷    
تیراندازی سرباز وظیفه به سوی هم خدمتی های خود در پادگان آبیک قزوین، 3 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت./ ضارب این حادثه که پس از این اقدام خود دست به خود زنی زد، فوت شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۸    
نتایج آزمون Ept تیرماه دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد .
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۸    
"علامت تاج را بر کلاه و آستین بالازده را نزد آقای تتلو ببینید تا همه چیز روشن شود."
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید، گرد و خاک و غبار رقیق در نوار شرقی، زابل، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۵    
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک بیمار روانی که صبح امروز به چند نفر از بانوان تعرض کرده و متواری شده بود ظرف کمتر از یک ساعت توسط ماموران شناسائی و دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۵    
یک زن 25 ساله اهل ایالت ایندیانای آمریکا جشن عروسی خود را که به دلیل نامشخصی کنسل شده بود به ضیافتی برای پذیرایی از افراد بی خانمان تبدیل کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۵    
اصلاح طلبان در مقطع تاریخی مهمی قرار گرفته اند. برای نخستین بار پس از دولت اصلاحات آنها شاهد این هستند که رییس جمهور مورد حمایت شان راهی پاستور شده و اختیار انتخاب شهردار تهران نیز به منتخبانی واگذار ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۲    
یک دستگاه خودروی تاکسی پس از عبور از چراغ قرمز خیابان و برخورد با دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو، وارد نمایشگاه اتومبیل شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۲    
در بلاروس، سیگار الکترونیکی یک مسافر مترو به خودی خود آتش گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۹    
رییس انجمن اورولوژی ایران مهم ترین عوامل بروز سنگ کلیه در کشور را برشمرد و نسبت به رابطه مصرف نمک و ابتلا به سنگ کلیه هشدار داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی دولت با انتشار عکسی به همراه حسین فریدون یادداشت کوتاهی از درآمدهای نفتی نوشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۶    
سال هاست "خالکوبی" یا "تتو کردن" در ایران وجود دارد. اما امروزه تتو کردن در ایران شاید بیش از آن که دنباله سنت یا آیینی برای تغییر بدن باشد، بدل به نوعی از مُد شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۷    
دستکاری ژن ها، متوسط بالای سن جمعیت کشورها، بالا آمدن سطح دریاها، و ... . امروزه جهان از هر زمان دیگری با سرعت بیشتری در حال رشد است. در 30 سال آینده این روند جرکتی چه تاثیری بر جوامع بشری خواهد داشت؟
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۴    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ارائه بسته های ترکیبی صوت و دیتا توسط این شرکت، گفت: در حال حاضر مشکل مشتریان نامحدود سرعت پایین است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازگشت به تهران گفت: فشار تمرینات در اردوی اوکراین گریه بازیکنان را در آورد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۱    
بازیکن پرسپولیس می گوید که حضورش در داربی احتمالی، بستگی به باشگاه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۸    
رئیس فرهنگستان علوم در پیامی در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به خبر فوت مریم میرزاخانی نوشت: دختر نابغه ای که می خواست رمان نویس شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۸    
با برگزاری جلسه ای با حضور معاون علمی وفناوری رییس جمهور و مخترعان و صاحبان بازار، قرارداد سرمایه گذاری برای 6 اختراع به ثبت رسید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۸    
معاون اول دبیرکل اتحادیه میهنی اقلیم کردستان و رییس دفتر سیاسی این اتحادیه در راس هیئتی بلندپایه عصر امروز با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون آخرین ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۷    
منصور حقیقت پور
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۲    
معاون علمی وفناوری رییس جمهور با بیان اینکه تا کنون 209 اختراع در تابلوی بورس عرضه شده است، گفت: ما باید با تشویق شرکت ها برای شفاف سازی حساب های خود آنها را به سمت بورس هدایت کنیم و از این طریق دیگر ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۹    
جمعی از دانشجویان خوابگاه صدر دانشگاه خوارزمی که شب گذشته با بسته شدن درهای خوابگاه این دانشگاه از ورود آن ها به خوابگاه ممانعت شده بود در واکنش به پاسخ مسئولان این دانشگاه جوابیه ای صادر کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۹    
عملیات اعزام 86 هزار زائر حج تمتع امسال از 9 مردادماه آغاز می شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که تاریخ پژوهی که در ایران به اتهام جاسوسی به مدت 10 سال به حبس محکوم شده است، ملیت چینی ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۳    
مسعود نیلی می گوید از رهگذر علم اقتصاد، رکود به نوساناتی گفته می شود که کوتاه مدت در روند کلی فعالیت های اقتصادی رخ میدهد و سپس برطرف می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۴    
شرکت آتاری تصاویری از کنسول جدید خود به نام "آتاری باکس" را به همراه برخی مشخصات آن منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۲    
به دنبال وعده اخیر رئیس کل بانک مرکزی برای ساماندهی کلیه موسسات مالی طی دو تا سه ماه آینده، به زودی با مشارکت چند بانک فعالیت موسسات بزرگ در بازار غیرمتشکل پولی پایان خواهد یافت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۶    
پسر جوان هنگام بررسی اسلحه شکاری، ناخواسته پدرش را با شلیک یک گلوله به قتل رساند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۱    
سازمان پزشکی قانونی علت فوت ضارب حادثه مترو شهرری را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۶    
گزارش یک مورد تجاوز به یک کودک خردسال که در دروازه غار اتفاق افتاده به ما رسیده است که در حال بررسی موضوع هستیم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۰    
حسین فریدون به دنبال تنش عصبی توسط اورژانس از دادسرا به بیمارستان منتقل شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۷    
در ادامه اجرای طرح بخشودگی سود تسهیلات بدهکاران بانکی کمتر از 100 میلیون تومان، بر اساس اولویت بندی انجام شده این بار بخشودگی سود و جرایم بدهکاران بانکی تا سقف 40 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۴    
بد نیست یک چیزهایی راجع به آمارهای جهانی خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل در کل گردشگری و سفر بدانید ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۱    
در تصاویر زیر والدین و خواهر آتنا اصلانی -دختربچه پارس آبادی - را می بینید که در 29 خرداد دزدیده شد و سه هفته بعد جسد او در پارکینگ خانه قاتل کشف شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۲    
متهم به قتل جوانی 18ساله در کارگاه ضایعات پلاستیکی در باقرشهر 5 ماه بعد از جنایت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. تحقیقات از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۶    
دادستان کل کشور اعلام کرد: فیلتر سایت ها و کانال های شبکه مجازی از دو طریق دستور قضایی و یا تصویب و دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه انجام می شود و افراد نمی توانند با نظر شخصی خود اقدام به ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۶    
قائم مقام وزیر بهداشت درباره لزوم آموزش های جنسی گفت: ماجرای آتنا زنگ خطری را به صدا درآورد و نشان داد که باید آموزش های مختلفی را در سطح خانواده ها ارائه دهیم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۵    
ریشه فلسفی مدرن بودن در مدنیّت است. شخصِ مدرن به تکثّر برداشت و اندیشه معتقد است و نظر خود را صرفاً یک نظر در میان نظرات دیگر تلقی می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۹    
بی تردید درگذشت خانم میرزاخانی برای همه ایرانیان دردناک بود. درگذشت یک ایرانی موفق و اهل علم که موجب سربلندی همه ایرانیان به طور خاص و همه زنان عالم به طور عام شده بود، قطعا تاسف بار است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۱    
حسین فریدون صبح امروز در دادسرای تهران حضور یافت و در نهایت با یک آمبولانس اورژانس خارج شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۸    
رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای طراحی خودرو مطابق با سلیقه مشتریان، گروه سایپا با توجه ویژه به درخواستها و تمایلات مشتریان ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۲    
سرویس های اطلاعاتی روسیه گفتند: آمریکایی ها، خانم ریاضی دان ایرانی را ترور بیولوژیک کردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۷    
نتانیاهو مدعی شد ایران به دنبال تحقق اهداف بلند مدت از حضور نظامی در سوریه از جمله ایجاد پایگاه هوایی و دریایی و دسترسی مستقیم و بدون مانع به مرزهای اسراییل است ، که تل آویو آن را تحمل نخواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۷    
چرا اصرار دارید سرویسی برای شرکت های خارجی ایجاد کنیم در حالی که مخابرات و اپراتورهای موبایل می توانند این سرویس را ارائه دهند. قرار نیست این شرکت ها ورشکسته شوند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۴    
دندان های مرا در حالی که از درد و وحشت به خود می پیچیدم، می کشیدند. یک بار وسط کشیدن دندان، از مطب فرار کردم ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی روز سه شنبه این فراکسیون از تصمیم گیری نهایی درباره نحوه اعطای رای اعتماد به کابینه دوازدهم در این جلسه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه نواقص خط 7 متروی تهران هنوز برطرف نشده است، جزییات بازدید خود از این خط را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۸    
این شرکت ها دارو را از عمده فروشی های ترکیه یا آلمان تهیه می کنند که اکثر این عمده فروشی ها مجوز فروش به ایران را ندارند و بیش از 30 درصد آنها توسط ایرانیان اداره می شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۵    
اصولگرایان اصلاً ارزشی عمل نمی کنند. روبنایی برخورد کرده و ظاهر قضیه را به گونه ای که می خواهند نشان می دهند اما در عمل به این که مملکت را در مسیر رشد و پیشرفت قرار بدهند، اعتقادی ندارند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۲    
دوره قبل هم نشان دادیم که به دنبال هیچ سهم خواهی از دولت نیستیم و به همین دلیل نه شورای عالی و نه فراکسیون امید تاکنون وارد مصادیق نشده اند. نگاه ما ارتقای کیفیت دولت است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۶    
بازیگرانی که پس از یک دوره ممنوع الکاری به سینما بازگشتند چه سرنوشتی پیدا کردند؟ مرور کارنامه شان می گوید هیچ کدام موفق نبودند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۴    
با اعلام وثوق احمدی، خطر محرومیت برای مهدی طارمی و دانیال ماهینی وجود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۱    
در 13 سالگی به اجبار خانواده ام نامزد پسرداییم شدم و دیگه اجازه نداشتم به تحصیل ادامه بدم. بعد از ازدواجم مشاورها و روانشناس ها با من صحبت کردند. تجربه ام از دیدنشون ترس و اضطراب و استرس بود ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۱    
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: پس از اعلام نظر پزشکان کیمیا علیزاده امروز (دوشنبه) از بیمارستان مرخص شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۸    
بر اساس داده هایی که اخیرا از سوی فدراسیون بین المللی پوکی استخوان منتشر شده، حدود 90 درصد از جمعیت امارات متحده عربی به کمبود ویتامین D دچار هستند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۸    
معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه مصرف بنزین در ایران به بیش از 83 میلیون لیتر رسیده است، اظهار کرد: با وجود اینکه مصرف بنزین در کشور به پیک خود رسیده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۵    
سرمربی سابق لیگ برتری می گوید لیگ فوتبال ایران بی کیفیت است و این به خاطر نبود برنامه ریزی است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، قدرت موشکی ایران را دفاعی و غیر قابل مذاکره و معامله دانست و گفت: هم ردیف شمردن سپاه با گروه های تروریستی و اعمال تحریم های مشابه ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۹    
این قصه پر غصه روایت زندگی آتناهاست. دختر بچه های پاک و معصومی که هنوز دلبسته عروسک بازی هستند اما در تلخی ناتمام این زندگی، قربانی هوی و هوس مردانی می شوند که ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۹    
بازداشت برخی مدیران دولت احمدی نژاد و حسین فریدون باید فتح بابی باشد که همه مسئولان کشوری و لشگری بدانند که در ایران هیچ کس خط قرمز قانون نیست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۰    
تیراندازی ماموران پلیس آگاهی تهران به خودرو مشکوک در میدان المپیک باعث مرگ دختر 20 ساله و مجروح شدن 2 نفر دیگر شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۱    
وضعیت حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوب نیست و یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه استعفا داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۹    
دادستان اردبیل اعلام کرده است پرونده قتل آتنا، دختر پارس آبادی، به صورت ویژه بررسی می شود و جزئیات این قتل و دیگر قتل هایی که متهم انجام داده، به مردم اطلاع رسانی می شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۳    
یک منبع دولتی عراق فاش کرد، نخست وزیر این کشور در معرض فشارهای خارجی برای کم نمایی و کوچک انگاری نقش رهبران حشد شعبی (نیروهای داوطلب مردمی) و تحویل سلاح گروه های وابسته به آن به دولت است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۰    
یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از برخی تلاش ها برای انتخاب شهردار از بین اعضای منتخب شورای شهر پنجم انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نقش موثری در ایجاد بحران آب در منطقه دارد گفت که با توجه به وارد شدن لطمه از اجرای پروژه گاپ به کشورهای عراق ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۴    
سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، روز گذشته در سالروز امضای برجام در صفحه توییتر خود نوشت: "برجام در دو سالگی، با ویروس امریکایی، دچار فلج اطفال شد." ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۵    
درحالیکه سنای آمریکا در حال بررسی تصویب طرح بیمه درمانی ترامپ و افزایش هزینه های درمانی است، چند شهر آمریکا در جریان تعطیلات آخر هفته شاهد برگزاری تجمع در اعتراض به این طرح و سیاست های کاخ سفید بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۵    
در حالی که کاربران اینترنت مدت هاست از ارائه بسته های حجمی ناراضی هستند و استفاده از اینترنت برای دانلود فایل های ویدیویی که حجم زیادی را می طلبد افزایش یافته است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۲    
در جریان بازی های گلف زنان در یک مجموعه ورزشی متعلق به 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا، چند فعال زنان که لباس های آبی به تن داشتند علیه ترامپ شعار دادند و خواستار برکناری وی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۹    
این کشور به منظور توقف فعالیت های خصومت آمیز، به همسایه شمالی خود پیشنهاد مذاکره نظامی در این هفته را داده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۹    
دست کم 10 نفر از جمله یک فعال مدنی ضد خشونت و یک کودک 9 ساله، در جریان چند تیراندازی در مناطق مختلف شهر شیکاگوی آمریکا، کشته و 37 نفر دیگر زخمی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۶    
امارات با سازماندهی هک رسانه های قطری، نقل قول های جعلی از امیر این کشور منتشر و آتش تنش میان دوحه و کشورهای عربی همسایه را شعله ور کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۷    
سلیمان فرنجیه رئیس حزب مسیحی جریان المرده لبنان با بیان اینکه گروه های تکفیری روی دیگر اسرائیل هستند گفت: اسرائیل پس از شکست در جنگ ژوئیه 2006 (جنگ سی و سه روزه) در ایجاد گروه های تکفیری سهم داشت.
  • ۱