شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 10 فروردین 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 2 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 3 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 4 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 5 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 6 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 7 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 8 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 9 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 10 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 11 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 12 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 13 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 14 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 15 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 16 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 17 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 18 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 19 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 20 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 21 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 22 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 23 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 24 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 25 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 26 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 27 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 28 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 29 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 30 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۳    
مدیر امامزاده اهل بن علی (ع) گفت: با اجرای طرح آرامش بهاری به دنبال استفاده از ظرفیت خانواده ها و بهره گیری از الگوی ایرانی- اسلامی و پیشرفت خانواده متعالی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۰    
نیروی انتظامی استان قزوین در اطلاعیه ای محدودیت های پلیس راهور استان قزوین در خصوص روز طبیعت 13 فروردین ماه سال 1397 را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۹    
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ایجاد تغییر و شروع کردن اقدامات نوین و موثر رمز موفقیت هاست و بانک شهر با عملکرد مناسب در نخستین روزهای 97 متفاوت بودن خود در عرصه بانکی را به اثبات رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۵    
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار اقدامات فرهنگی و هنری در امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه را بسیار مهم دانست و استقبال مردم از طرح آرامش بهاری را خوب ارزیابی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۴۴    
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه کارشناسان زبان های خارجی به صورت سه شیفت در مسجد جمکران مستقرشده اند، گفت: این کارشناسان در زبان های عربی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۲    
شهردار لار گفت: حضور بانک شهر برای مسافران و گردشگران لارستان غنیمت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۴    
ترامپ نمی تواند ایده های خود در منطقه را به کابینه خود تحمیل کند، به همین دلیل به سرعت دست به اخراج افراد نا همسو با خود می زند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۵۵    
بر اساس آمار گمرک در 11 ماهه سال 96 بیش از 801 تن انواع سس از جمله سس کچاپ و سس سویا به مبلغ 3 میلیارد و 917 میلیون و 97 هزار و 643 تومان وارد کشور شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۵    
15 بانک به تدریج در حال واریز سود عملکرد قطعی سال 95 سهام عدالت به حساب مشمولانی هستند که شماره شبا حساب بانکی اعلام کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۸    
توجه رهبری به فضای مجازی برای ما یک فرصت بی نظیر است. ایشان در کلامشان اهمیت فضای مجازی را همسنگ انقلاب اسلامی می دانند! این خیلی سخن بزرگی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۹    
نماینده مردم خمینی شهر طرح سؤال از رئیس جمهور را آرزوی خود برای سال 97 برشمرد و سردار قاسم سلیمانی را به عنوان چهره شاخص سال 96 تلقی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۵    
محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم لاتاری با تاکید بر اینکه مخاطبان امروز سینمای ایران به دنبال قهرمان هستند، بیان کرد قرار نبود موسی برای انتقام نیاز به نسبت خونی داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۰۴    
امام جمعه سربیشه با بیان اینکه باید سرفصل ها و نیات موقوفات را جهت مباحث فرهنگی به کار گیریم، گفت: باید فعالیت ها در بقاع متبرکه گسترش و متولیان امامزادگان و اوقاف در حوزه های پاسخ به شبهات ورود کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۹:۳۰    
نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، توضیحاتی پیرامون سرنوشت هدفمندی یارانه ها در سال 97 ارائه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۸:۳۳    
رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با بیان اینکه نامگذاری سال 97 فرصتی برای بازتعریف نقش شهرهاست گفت: در سال جدید باید برای گذار به شهر کارآفرین و شهر تولیدکننده و خلاق در کشور تلاش کنیم چرا که راه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۱:۳۰    
رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: تصادف خودروی کامیون با پراید در محور مسجدسلیمان - اندیکا 6 نفر کشته و هفت تن مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۸    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری در محور گناوه به سمت دیلم متاسفانه 2 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به آخرین گستاخی ولیعهد سعوی گفت: این نورسیده خام اندیش که هنوز باد به دِماغ دارد، یا نمی داند جنگ چیست یا تاریخ نخوانده و یا شوربختانه با بزرگی به صحبت ننشسته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۳    
استاندار گلستان گفت: ایجاد اشتغال در حوزه اقامتگاه های بوم گردی در روستاها یکی از برنامه های جدی ما در سال 97 است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۵۸    
گردشگری در نوروز آن هم در شهر سرسبز ارومیه حال و هوای دیگری دارد؛ اگر مابقی تعطیلات نوروزی خود را نمی دانید چطور و در کدام شهر سپری کنید، پیشنهاد می کنیم به ارومیه سرزده و از دریاچه نیلگون ارومیه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۵۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: صاعقه جان سه گردشگر جوان را در میانه گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۲    
فرماندار نیشابور گفت: بستر توسعه اقتصادی از طریق میراث فرهنگی و صنایع دستی فراهم است و گردشگری آینده روشن اقتصاد استان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۲    
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک پرحجم و روان در تمامی محورهای شرق استان حاکم است و به مرور وسایل نقلیه از این جاده ها عبور می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: برگزاری رالی خانوادگی فصل جدیدی در گردشگری استان بوده و رالی خانوادگی توس نیشابور شروعی برای معرفی قابلیت های تاریخی و فرهنگی شهرستان های ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۸    
جانشین فرمانده انتظامی جیرفت از کشته شدن 3 نفر درحادثه رانندگی در محور ساردوئیه-دلفارد این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۵    
فرمانده نیروی انتظامی استمرار روند انسداد مرزها و افزایش کنترل و مراقبت های مرزی برای تقویت مرزبانی را از برنامه های این نیرو در سال 97 دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هر ساله حضور جوانان در راهیان نور از نظر کیفیت و کمیت افزایش می یابد و جوانان حضور پر معنایی را در این مناطق عملیاتی تجربه می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۱۶    
ستارخان سردار ملی در ذی الحجه سال 1332 قمری و در سن 48 سالگی دارفانی را وداع گفت و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم علیه السّلام در صحن باغ توتی به خاک سپرده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۶    
تنها امتیاز فوتبال تبریز در لیگ برتر در هفته برگزار شده توسط گسترش فولاد به دست آمد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۴    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف 51 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و دستگیری 13 سارق در ایام نوروز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا در مباحثاتی که با مشاوران امنیت ملی خود داشته تاکید کرده به محض شکست کامل داعش، باید از سوریه خارج شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۴    
رئیس فوریت های پزشکی جاسک از کشته شدن یک نفر سرنشین پراید در اثر برخورد با یک نفر شتر در محور جاسک به کنارک خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۴۴    
پژمان جمشیدی برای اکران مردمی فیلم لونه زنبور در پردیس سینمایی اطلس به میان مردم آمد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۷    
مسؤول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در نهمین شب فروردین ماه، 2 هزار و 392 تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا شد، اما هیچ حریق و حادثه ای از این مرکز اقامتی، گزارش نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۴    
حزب الله اعلام کرد که برگزاری تظاهرات گسترده و باشکوه امروز در نوار غزه، پاسخی سراسری به طرح موسوم به معامله قرن بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۳    
فرماندار شهرستان آستارا در جریان بازدید میدانی از مدارس ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این شهرستان گفت: سایر دستگاه های اجرایی نیز می توانند با الگوگیری از آموزش وپرورش در صورت دارا بودن موقعیت های مکانی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: سالانه بیش از 15 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی در کشور طعمه حریق می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۸    
در پی حملات مداوم 24 ساعت اخیر جنگنده های ائتلاف عربی به مناطق مختلف یمن 8 غیرنظامی کشته شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: تاکنون 24 اقامتگاه بوم گردی در استان ایجاد و در حال فعالیت است و برای 52 اقامتگاه نیز موافقت اولیه صادرشده است که امیدواریم در سال جاری آن ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۰    
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: در پایان همایش پیاده روی خانوادگی و جشنواره مسابقات بومی محلی و ورزشی در روستای قالینی بخش خفر جهرم کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی این روستا به زمین زده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۹    
دبیر ستاد حرکت های جهادی قرارگاه امام رضا (ع) گفت: 60 پروژه عمرانی در زمینه بازسازی و ترمیم منازل،، سرویس بهداشتی، مدرسه و در خوزستان در روزهای گذشته توسط اعضای گروه جهادی و بدون چشم داشت مالی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۲    
منطقه گردشگری بودجان و آستانه دهاقان طبیعتی بکر برای مسافران نوروزی بعد از اصفهان بوده و هر ساله میزبان مسافران نوروزی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۸    
مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از پایان دیدار تیمش با پارس جنوبی زیر سرم رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۳    
بخشدار منطقه کلیجان رستاق ساری گفت: ترافیک ساری به تاکام بسیار پرحجم ولی روان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۳    
وزیران خارجه ترکیه و روسیه تلفنی درباره نشست سه جانبه با ایران حول سوریه، گفت وگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۱    
ترافیک بسیار سنگین در مسیر چالوس به مرزن آباد باعث معطلی بیش از 4 ساعته مسافران تهرانی برای عبور از جاده کندوان شده است و حتی تعدادی از مسافران ترجیح دادند که امشب دوباره در مازندران اقامت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۰    
هزاران نفر از فلسطینی های ساکن نوار غزه و کرانه باختری جمعه 30 مارس مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۳۹    
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان از تولد یک نوزاد پسر در آمبولانس اورژانس 115 فامنین خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۹    
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ظروف سرامیکی قاچاق از یک دستگاه کامیون به ارزش 5 میلیارد ریال ، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۵    
مسکو ادعای مطرح شده مبنی بر هشدار رئیس جمهور آمریکا به همتای روسی خود در جریان تماس تلفنی هفته گذشته را تکذیب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۴    
معاون فرماندار بردسکن گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون نزدیک به 200هزار نفر از محورهای منتهی به بردسکن تردد یا در این شهرستان اسکان داشته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۳    
نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم دیدار مردمی بعدی مهرعلیزاده، با کشاورزان خسارت دیده شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۲    
دهها نفر امروز (جمعه) در بغداد پایتخت عراق با برپایی تظاهرات، خواستار لغو فوری سفر ولی عهد عربستان به این کشور شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۸    
همزمان با فرا رسیدن ایام البیض ماه رجب و در شب میلاد خجسته امیرالمومنین علی علیه السلام مراسم معنوی اعتکاف با ورود معتکفین به مسجد دانشگاه تهران آغاز شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۸    
شهردار خوانسار گفت: وزش باد شدید موجب شکسته شدن درختان 50 ساله چنار در این شهرستان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۵    
مربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرا با بیان اینکه تیم ملی سپک تاکرا عناوین خوبی را در جهان از جمله عنوان سومی جهان را کسب کرده است، گفت: این ورزش نیاز مبرمی به حمایت دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۳    
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهین دژ از شرکت 300 خودرو در مسابقات رالی خانوادگی در شاهین دژ خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۰    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: قهرمانی ذوب آهن در این فصل محال است و ما امیدواریم به نایب قهرمانی برسیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۹    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: امروز 154 امدادگر جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در 29 پایگاه امداد و نجات برای مقابله با حوادث احتمالی سیلاب در آماده باش هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در 50 کیلومتری محور بردسکن به سبزوار هفت مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۰    
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین از برگزاری اولین دوره مسابقه بومی و محلی در رشته گوی و چفته در روستای مزرعه امام در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۴    
سرمربی ذوب آهن گفت: کاوه رضایی و طارمی از خانه هایشان لژیونر شده اند؟، آنها از استقلال و پرسپولیس به خارج رفتند، پس کی روش بهتر است آرامش داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۳    
رئیس هیأت ووشو هرمزگان از آغاز فعالیت هیأت ووشو جزیره هرمز تا پایان فروردین ماه جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با شکست پارس جم گام بلندی برای بقا در لیگ برتر برداشتیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
مراسم تشییع و خاکسپاری نویسنده کهگیلویه و بویراحمدی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۳    
دبیرستاد اسکان فرهنگیان ناحیه دو بندرعباس گفت: از آغاز به کار این ستاد تاکنون بیش از 35 هزار نفر روز در این ستاد پذیرش شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۲    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ساغلام مربی خوبی است اما امسال تک تک بازیکنان تراکتورسازی افتضاح بودند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۷    
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: احتمال قهرمان شدن ذوب آهن، یک صدم درصد است اما نمی توان گفت رخ نمی دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۴    
معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه 25 هزار روستا در سطح کشور در طرح اشتغال و توسعه قرار می گیرند سهم خراسان رضوی را یک هزار و 700 روستا دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۹    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: پس از این تعطیلات بازی خیلی سنگینی بود، موفق شدیم بازی را ببریم و 3 امتیاز خیلی حساس را به حساب خود واریز کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۸    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت گفت: در سال 97 شوراهای ورزش روستایی تشکیل شده و تعداد خانه های ورزش روستایی نیز تجهیز می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۶    
آغاز عملیات طرح تامین آب از سد کوثربه اراضی تنگ انگشترک و آبرزی خیرآباد گچساران با اعتباری به مبلغ 30 میلیارد تومان با حضور وزیر ارتباطات و هیئت همراه کلنگ آن به زمین زده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 45 هزار و 700 تخلف توسط سامانه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس ثبت و به پلیس راهور استان فارس ارسال شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۲    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: توانستیم از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم و برد خوبی را بعد از شکست بد در امارات به دست آوردیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۱    
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نام گذاری شعار سال رهبر معظم انقلاب، نه یک شعار ساده، بلکه یک تفکر و ژرف اندیشی باارزش است که در صورت به ثمررسیدن آن ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۷    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خمینی شهر گفت: طبق آخرین هماهنگی 30 مسجد در سطح شهرستان خمینی شهر آماده پذیرایی از معتکفان خواهر و برادر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۴    
تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی که با هفت غایب به مصاف سیاه جامگان رفته بود موفق به شکست میزبان خود شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۷    
مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: با تفاهم نا مه میان آموزش و پرورش و بهزیستی لارستان تمام دانش آموزان مدارس استثنایی تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۶    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان به پویش سراسری ما توانستیم پیوست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۴    
محمد دوست ، داور سمنانی قضاوت مسابقات بسکتبال نوجوانان آسیا را بر عهده خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۰    
مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از معدوم سازی 2 هزار قطعه ظروف یکبار مصرف غیر مجاز طی دو روز در همدان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ذوب آهن از اشتباهات ما استفاده کرد و ما را برد و این پیروزی حق این تیم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۰    
فارس از وعده های وزیر ارتباطات سابق دولت تدبیر و امید به گچساران گزارش می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:سپیدرود را بُرده بودیم، اگر موقعیت ها یمان را گل می کردیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با پیگیری های انجام شده و دفاعیاتی که در سفر به سوییس ارایه شد، توانستیم با کاهش 350 هزار دلاری، رقم پرداختی به گولچ را به 250 هزار دلار برسانیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۲    
مسؤول ستاد اجرایی منطقه 7 ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: امسال به سبب افزایش حجم ورود مسافران نوروزی به اصفهان، در باغ فدک هم پذیرش مسافران 30 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۰    
توپخانه های رژیم صهیونیستی 4 گلوله به سمت جنوب غزه شلیک کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۷    
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با ارائه هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت احتمالی منازل در آستانه روز طبیعت خواستار توجه شهروندان به توصیه های پلیس شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۲    
سرمربی ذوب آهن گفت: کاوه رضایی و طارمی از خانه هایشان لژیونر شده اند؟، آنها از استقلال و پرسپولیس به خارج رفتند، پس کی روش بهتر است آرامش داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: مردم ایران باید اصلی مهم را در مسائل اقتصادی خود بپذیرند آن را به فرهنگ خانوادگی خود تبدیل کنند و آن هم اینکه محور خریدهایشان، کالای ایرانی باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۵    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به وضعیت جاده ها و حجم سفرهای نوروزی به مسافران توصیه می شود بازگشت خود را به پایان تعطیلات موکول نکنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۳    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: روز گذشته چهار نفر در ارومیه و بوکان دچار مصدومیت جزئی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۳    
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با شکست دادن پارس جم گام بلندی برای بقای سپیدرود برداشتیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۲    
مسجد جامع بروجرد که قدیمی ترین مسجد تاریخی در غرب کشور است از جمله مساجد قرون اولیه اسلام در ایران محسوب می شود و می توان تجلی هنر اصیل ایرانی اسلامی را در آن به نظاره نشست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۱    
دیدار تیم های ملی جوانان و بزرگسالان چین با برتری ملی پوشان چین به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:سپیدرود را بُرده بودیم، اگر موقعیت ها یمان را گل می کردیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۸    
آیت الله بروجردی به عنوان برجسته ترین نمایندة جریان اصلی روحانیت گرچه طرفدار عدم دخالت در امور سیاسی بود و در این زمینه تا آنجا پیش رفت که در سال 1328 نشستی برای ممنوع کردن مداخلة علما در مسائل سیاسی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۶    
سرمربی تراکتورسازی گفت: ذوب آهن از اشتباهات ما استفاده کرد و ما را برد و این پیروزی حق این تیم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۴    
هواداران تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل برتری پرگل تیم شان سعید آذری مدیرعامل این باشگاه را تشویق کردند.