یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۵May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 24 خرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 خرداد 1395 هم اندیشی 2 خرداد 1395 هم اندیشی 3 خرداد 1395 هم اندیشی 4 خرداد 1395 هم اندیشی 5 خرداد 1395 هم اندیشی 6 خرداد 1395 هم اندیشی 7 خرداد 1395 هم اندیشی 8 خرداد 1395 هم اندیشی 9 خرداد 1395 هم اندیشی 10 خرداد 1395 هم اندیشی 11 خرداد 1395 هم اندیشی 12 خرداد 1395 هم اندیشی 13 خرداد 1395 هم اندیشی 14 خرداد 1395 هم اندیشی 15 خرداد 1395 هم اندیشی 16 خرداد 1395 هم اندیشی 17 خرداد 1395 هم اندیشی 18 خرداد 1395 هم اندیشی 19 خرداد 1395 هم اندیشی 20 خرداد 1395 هم اندیشی 21 خرداد 1395 هم اندیشی 22 خرداد 1395 هم اندیشی 23 خرداد 1395 هم اندیشی 24 خرداد 1395 هم اندیشی 25 خرداد 1395 هم اندیشی 26 خرداد 1395 هم اندیشی 27 خرداد 1395 هم اندیشی 28 خرداد 1395 هم اندیشی 29 خرداد 1395 هم اندیشی 30 خرداد 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۶    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران درباره تعیین ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، قضات و شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۶    
مدیرکل هماهنگی و تلفیق حساب ها و روش های حسابداری معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور اعلام کرد: بر اساس آیین نامه داخلی کمیسیون انتشارات دولتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۳    
شورای نگهبان ایرادات به لایحه اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۰    
نماینده مردم مرند و جلفی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: شما الان سه سال است که وزیر هستید و حق انتقاد از مشکلات را ندارید و باید در خصوص مشکلات بخش راه و مسکن پاسخگو باشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۰    
معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اظهارات عبدالله ناصری، گفت: اصلاح طلبان روحانی را به عنوان یک رئیس جمهور حداکثری نمی دانند و هر لحظه اگر احساس کنند که یک کاندیدای حداکثری را پیدا می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۵۲    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت اکنون دچار ضعف شدید است و اگر دولت برای حل مشکلات اقتصادی تلاش نکند همه مردم به ویژه تولیدکنندگان دچار آسیب خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۷    
فرماندار سبزوار با بیان اینکه محل خاک سپاری استاد حمید سبزواری در زادگاهش پارک جانبازان خواهد بود از طرح پیشنهاد نام گذاری روز شعر انقلاب به مناسبت ارتحال استاد حمید سبزواری خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۴    
قاچاقچیان چوب آلات جنگلی با تلاش و پیگیری یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل در رسیدن به اهداف خود زمین گیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۴    
نخستین مرحله مانور امر به معروف و نهی از منکر با عنوان تذکر لسانی، وظیفه همگانی هم زمان با ماه مبارک رمضان در کنگاور برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۴    
معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در یک سال اخیر و با همکاری آموزش و پرورش بیش از 13 هزار دانش آموز استان اردبیل در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۱    
ترکیب اعضای کمیسیون عمران مجلس نهایی شد و اسامی 22 نماینده عضو این کمیسیون مشخص شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در رونق بخشی به واحدهای تولیدی و صنعتی 422 میلیارد تومان تسهیلات به استان اردبیل اعطا می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۸    
زمزمه واگذاری چهار شرکت به بخش خصوصی و خروج آنها از لیست دولتی بودن این روزها در استان اردبیل سر زبان هاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۵    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت سه سال از دولت تدبیر و امید و وعده رئیس جمهور در سفر به استان اردبیل پروژه راه آهن اردبیل نه تنها تکمیل نشده بلکه اعتباری در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۵    
وزیر نفت و پتروشیمی پاکستان می گوید که پروژه خط لوله انتقال گاز ایران-پاکستان تا سال 2018 تکمیل خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۲    
همزمان با ماه مبارک رمضان، با جلب رضایت شاکیان زمینه آزادی 15 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل فراهم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح های آب کشاورزی در 3 هزار هکتار اراضی مناطق عشایری در راستای ماندگاری عشایر صورت می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۹    
پرتاب گر اردبیلی در مسابقات بین المللی دوومیدانی ترکیه با ایستادن در جایگاه سوم، مدال برنز گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۹    
اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سومین جلسه خود از عملکرد سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک و متوسط تقدیر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۶    
استاندار قم گفت: دستگاه های اجرایی باید برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پاسخگویی به مطالبات، تغییر برخی از رفتارها را دنبال کنند و گزارش این تحول را به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۶    
یک تیم پنج نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و در منطقه عمومی سردشت منهدم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۳    
شرکت آلمانی زیمنس که در گذشته به عنوان ارائه دهنده زیرساخت مخابراتی در ایران مطرح بود و در دوران تحریم مانند بسیاری از شرکت های اروپایی فعالیت خود را در ایران کمرنگ کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۰    
رئیس قوه قضاییه خواستار بررسی وضعیت پرداخت و دریافت حقوق های نامتعارف برخی مدیران دستگاه های دولتی و عمومی غیر دولتی شد و سازمان بازرسی کل کشور را مامور رسیدگی به این موضوع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۰    
رئیس سازمان صداوسیما با رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۶    
مدیر کمیته امداد جیرفت گفت: مبلغ 3 میلیارد و 657 میلیون ریال زکات طی سال گذشته در این شهرستان جمع آوری شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۳    
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دوره های ضمن خدمت در دستگاه های دولتی، گفت: اجرای آموزش های امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان سرفصل آموزش های ضمن خدمت دستگاه های اجرایی ارائه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۰    
شبکه بی بی سی به سفر جانشین ولیعهد عربستان به آمریکا اشاره کرد و نوشت، گرچه به واسطه کاهش قیمت نفت، عربستان مجبور شده است از دیپلماسی دسته چکی خود بکاهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۷    
گروه کُرد نیروهای دموکراتیک سوریه با پاکسازی مناطق حومه منبج ، امنیت را به محورهای جنوبی شهر منبج بازگردانده و یک گام دیگر به این شهر راهبردی نزدیک شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۱    
مسؤول کانون سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: مسؤولان استان قزوین برای فعالیت های فرهنگی باید بیش از پیش تلاش کنند و با اشاعه امر به معروف و نهی از منکر ناهنجاری های جامعه را به هنجار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته 350 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح شهاب قرار گرفتند و قصد داریم تا پایان سال 1400، تمام دانش آموزان تحت پوشش این طرح باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۸    
طی آیینی آستان مقدس امامزاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر(ع) بجنورد برادر گرامی امام رضا(ع) غبارروبی و عطرافشانی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۸    
استاندار کرمانشاه گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی با جدیت از سوی دولت یازدهم پیگیری می شود و در این راستا دستورالعمل هایی خطاب به نهادها و دستگاه های عمومی کشور صادر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۵    
امکان کمک اینترنتی در موضوع آموزش و بهداشت کودکان کار فراهم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۰    
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از حضورش در دنیای بازیگری و فیلم حس خوب زندگی سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۷    
گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته (یکشنبه) 19 تن از عناصر خود را در شهر "فلوجه"، به اتهام فرار از میادین نبرد در "الشهداء" و "النسف"، ذبح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۸    
ارتش آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در دو سال گذشته 464 عضو خویش را به قتل رسانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۴    
اصلاح طلبان از مدت ها پیش به دنبال جذب نیرو از رقیب بوده اند و سرمایه گذاری آنان روی افرادی چون لاریجانی و ناطق نوری بدین سبب صورت می گرفت و می گیرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۱    
نشریه فارن پالیسی در گزارشی که تقریبا دو سال قبل منتشر شد به نقل از بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل نوشت: شورشی های سوری که مبارزه با آن ها دشوار شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۸    
7 سال پیش در چنین روزهایی اکثر شهرهای ایران ملتهب بود، دهمین دولت پس از انقلاب باید با آرای عمومی تعیین تکلیف می شد، یکی از انتخابات هایی که خیلی زود فضای کشور را تحت تاثیر قرار داد نزدیک شده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۵    
وزیر دفاع عراق تاکید کرد که نبرد آزادسازی موصل از دست گروه تروریستی داعش تاثیری بر نبرد کنونی برای آزادسازی شهر فلوجه از این گروه ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۵    
رئیس پلیس راهور ناجا جزییات طرح بخشودگی دیر کرد جرائم را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۲    
گروه تروریستی داعش مدعی شد که عامل کشتار در باشگاه شبانه اورلاندو یکی از سربازان این گروه تروریستی در آمریکاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۶    
مقامات مسئول به ویژه وزارت امور خارجه کشورمان باید با تلاش جدی بین المللی و حقوقی لازم از اقدام برخی کشورهای سوء استفاده گر به مصادره اموال عمومی جلوگیری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۶    
هافبک جوان سپاهان در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۳    
یک وزیر یمنی وابسته به رئیس جمهور مستعفی یمن اعتراف کرده در طول جنگ عربستان علیه این کشور 6400 نفر جان خود را از دست داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۷    
مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران طی مصاحبه ای اعلام کرد ایران قصد دارد ظرفیت تولید بنزین خود را طی چهار سال آینده 70 درصد افزایش دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۴    
رویترز خبر داد: محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد عربستان، راهی آمریکا شده است تا روابط سرد دو کشور را گرم کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۸    
مدافع تیم ملی بعد از استعلام از سازمان لیگ متوجه شد قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۸    
اگر بخواهیم جاذبه های سفر به آذربایجان و شهر باکو را با سفر به ترکیه و امارات که به دلیل همجواری با ایران ، بسیاری از ایرانیان به این مناطق سفر می کنند
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۵    
در شرایطی که خودروسازان داخلی حتی بالاتر از شورای رقابت، قیمت خودروهای خود را تعیین می کنند، چینی ها به فکر فروش های منعطف در بازار ایران با پیش پرداخت 15 میلیونی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۵    
پس از گذشت چند ماه از حمله طالبان به شهر قندوز و تصرف این شهر که مدت زیادی نیز حاکمیت آنها بر این شهر طول نکشید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۲    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی به نقل از کارشناسان نسبت به صدها کودک غربی که به صفوف گروه تروریستی داعش پیوسته اند، ابراز نگرانی کرده و آنها را تهدیدی برای کشورهای اصلی خود دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تشییع پیکر حمید سبزواری شعر او را شناسنامه زمان انقلاب اسلامی نامید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۷    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای به سوالی درباره ملاک مسافت شرعی را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۳۳    
سازمان جهانی کار از کاهش تعداد کودکان کار در کشورهای مختلف جهان از 245 میلیون نفر به 168 میلیون نفر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ثبت نام کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۳۰    
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: هیچ فردی نمی تواند حتی فرد نزدیک و نظیر به مقام معظم رهبری را تصور کند. ایشان در بعد سیاسی، اخلاقی، علمی و اجتماعی در سطح بسیار بالایی قرار دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یکی از روشهایی که به رویه معمول استکبار تبدیل شده است، ترور بیولوژیک مهره های اثرگذار در میان مردم است. م
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۴    
وقتی بحث نشاط اجتماعی و شادکامی مردم به میان می آید، باید توجه داشت که وضعیت جهان، کشور، خانواده و خود فرد، نقش اساسی در بروز نشاط اجتماعی دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم : درهای آسمان در اولین شب ماه رمضان گشوده می شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد. بحار الانوار، ج 93، ص 344 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۴    
در تمام موارد پیامبر (صلی الله و علیه وآله) واسطه در جواب قرار گرفته و آن سئوالات را پاسخ می فرمود اما در یک مورد هیچ واسطه ای در کار نیست و رسول خدا (صلی الله و علیه وآله) هم با آن همه عظمت واسطه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۱    
یک متخصص علوم روانشناسی با بیان اینکه وضع فعلی آسیب های اجتماعی دیگر شوخی بردار نیست،گفت:زمانی سن شیوع سیگار در نوجوانان بین 16 تا 17 سالگی بود و الان به 10 سالگی رسیده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۵    
کارشناسان تأکید دارند، انفجار مشکوک دیروز در پایتخت لبنان، فتنه ای است که پس از تحریم های اعمال شده ضد مقاومت روی می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۲    
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) گفت: در حال حاضر پرسنل درمانی اعم از پزشک و پرستار نزدیک به 9 ماه است که مطالبات خود را دریافت نکرده اند و این امر ادامه ارائه خدمات در نظام سلامت را با مشکل جدی روبه رو ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۲    
شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی توهین آمیز از باب المغاربه وارد صحنهای مسجدالاقصی شدند و به هتک حرمت این مکان مقدس مسلمانان مبادرت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر را شرط برخورداری از معافیت ها و تسهیلات قانونی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۹    
درگیری مسلحانه ای از ساعاتی پیش در شهرستان خاش میان مأموران ناجا و اعضای یک گروهک تروریستی آغاز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۹    
یک مقام مسئول اعلام کرد: مخالفت شیخ نشینان امارات با عبور لوله گاز ایران از آب های حاکمیتی این کشور، طرح صادرات گاز ایران به عمان را در بن بست قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۶    
حکم به تغییر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، تعیین تکلیف اساسنامه شرکت ملی نفت پس از 33 سال و خبر قطعی وزیر نفت از بستن قرارداد با شرکت های توتال، انی و لوک اویل به تنهایی کافی است تا روشن شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۰    
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت پیگیری حقوقی فاجعه منا گفت: به دنبال این هستیم که در محاکم بین المللی یا حداقل در دادگاه های خود عربستان طرح دعوا شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۰    
یک کارشناس با بیان این که سیر نزولی قیمت مسکن ادامه خواهد داشت گفت: شاید نیمه اول یا نیمه دوم سال 96 بتوان شاهد پویایی بازار مسکن بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۰    
جمعی از سهامداران پدیده شاندیز امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک و دکترین امنیت بدون مرز گفت: اگر دولت قصد پشتیبانی از برجام را دارد باید تست موشکی را بیش از پیش دنبال کنند که در حال حاضر این سیاست برعکس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۷    
حجتی در بیانات متعدد تولید در واکسن سازی رازی را فعل حرام دانسته و خواستار واگذاری تولید به بخش خصوصی شده است، درحالی که واکسن سازی در همه کشورها به مثابه یک صنعت استراتژیک در نظر گرفته می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امیدوارم قطعه اول آزادراه تهران- شمال بهار 96 افتتاح شود، گفت: نوسازی سیستم ناوبری ایران هدف و سیاست ما در وزارت راه و شهرسازی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۰    
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: امروزه داعش به نام حمایت از اسلام، اساس اسلام را از بین می برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۰    
رییس جمهوری مسأله بیکاری و مهاجرت را از موضوعات بسیار مهم و اولویت دار برای دولت دانست و متولیان آمار کشور را به دقیق تر و هماهنگ تر کردن معیارها برای کاستن از اختلاف نظر در بیان آمارها توصیه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با برگزاری همایش گلریزان ستاد دیه سه میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۵    
تغییر باورها و ارزش های مردم بر اساس شاخص های اسلام رحمانی، نیروی معجزه گری را که بزرگ ترین انقلاب قرن بیستم را خلق کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۶    
در حالی دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان را زمزمه می کنیم که از پروردگار خویش توفیق شب زنده داری و دوری از لغزش ها و گناهان را مسألت می کنیم، زیرا او راهنمای گمراهان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطر تهدیدات تروریستی در محصولات تراریخته کشاورزی گفت: برنامه ساماندهی داده ها باید مورد توجه قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جام جهانی که با شکست مقتدرانه مدعیان جهانی بدست آمد را تبریک گفت. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۱    
تیم فوتبال برزیل با شکست مقابل پرو از دور رقابتهای کوپا آمه ریکا کنار رفت. پس از شکست 7 بر یک مقابل آلمان در جام جهانی 2014 این دومین کابوس برای سلسائو ظرف دو سال گذشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۸    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای حفظ امنیت غذایی کشور باید توسعه مکانیزاسیون باید در دستور کار قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۹    
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی در نامه به مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از فروش نرفتن 45 درصد برنج موجود در سبدکالا در بازار آزاد خبر داد و نوشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۵    
با اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در یک سال گذشته چندین بار انتقادات شدیدی از عملکرد خودروسازان مطرح کرده است اما هنوز نشانه ای از نتیجه بخش بودن این انتقادات و اصلاح وضعیت دیده نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۸    
حمله به باشگاه همجنسگرایان در اورلاندو که 50 کشته و 53 زخمی برجای گذاشت، واکنش مقامات کشورهای مختلف را به دنبال داشته و آنها این حمله را محکوم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
مسئله بازاریابی داروها و تجهیزات پزشکی همواره به عنوان یکی از چالش برانگیزترین زمینه های بازاریابی مطرح بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۲    
سامانه مسکن مهر قطع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۲    
نبردهای شدید میان مدافعان حرم با تروریست های ارتش آزاد و القاعده برای بازپس گیری مناطق از دست رفته در حاشیه جنوب غربی حلب همچنان ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با عذرخواهی از مردم بابت دریافت حقوق نجومی مدیران گفت: متاسفانه آن چه موجب شد که دستگاه های اجرایی بتوانند پاداش های غیر متعارف پرداخت کنند مجوزهای قانونی است که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۰    
قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) سپاه پاسداران از انهدام یک تیم پنج نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۰    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان را 11 تا 12 اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۷    
وضعیت نابسامان صنعت شیر امروز به جایی رسیده که هیچ کس پاسخگوی افزایش قیمت آن نیست و این افزایش قیمت موجب کاهش مصرف شیر شده که می تواند در آینده تبعات زیانباری برای جامعه در عرصه سلامت داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۷    
کمیته امنیت ملی قزاقستان از بازداشت کامل تمام عاملان حملات مسلحانه شهر آکتوبه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۴    
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی ماه مبارک رمضان بهترین موسم و فرصت برای خودسازی و رشد و تعالی معنوی انسان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۸    
دونالد ترامپ با انتقاد از عدم اشاره رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور به مقصر بودن اسلام تندرو در حمله اورلاندو ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۸    
تیم ملی کشتی آزاد ایران با غلبه بر تیم وسیه،عنوان قهرمانی رقابتهای جام جهانی 2016 آمریکا را از آن خود کرد تا برای سومین سال متوالی در خاک این کشور قهرمان شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۵    
سال ها بعد از درام های جنگی جانانه ای نظیر سفر به چزابه و مزرعه پدری که رسول ملاقلی پور به یادگار گذاشت و چهار سال بعد از درام مهیج ملکه محمدعلی باشه آهنگر و دو سال بعد از اثر درخشان چ ابراهیم حاتمی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۹    
تشدید تحریم ها علیه ایران، پیامد آشوب افکنی فتنه گران در سال 1388 بود و در حقیقت آنها کاسبان واقعی فتنه بودند.
  • ۱