جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 3 خرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 خرداد 1395 هم اندیشی 2 خرداد 1395 هم اندیشی 3 خرداد 1395 هم اندیشی 4 خرداد 1395 هم اندیشی 5 خرداد 1395 هم اندیشی 6 خرداد 1395 هم اندیشی 7 خرداد 1395 هم اندیشی 8 خرداد 1395 هم اندیشی 9 خرداد 1395 هم اندیشی 10 خرداد 1395 هم اندیشی 11 خرداد 1395 هم اندیشی 12 خرداد 1395 هم اندیشی 13 خرداد 1395 هم اندیشی 14 خرداد 1395 هم اندیشی 15 خرداد 1395 هم اندیشی 16 خرداد 1395 هم اندیشی 17 خرداد 1395 هم اندیشی 18 خرداد 1395 هم اندیشی 19 خرداد 1395 هم اندیشی 20 خرداد 1395 هم اندیشی 21 خرداد 1395 هم اندیشی 22 خرداد 1395 هم اندیشی 23 خرداد 1395 هم اندیشی 24 خرداد 1395 هم اندیشی 25 خرداد 1395 هم اندیشی 26 خرداد 1395 هم اندیشی 27 خرداد 1395 هم اندیشی 28 خرداد 1395 هم اندیشی 29 خرداد 1395 هم اندیشی 30 خرداد 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۶    
خانم صدیقه حکمت همسر شهید سرلشکر خلبان بابایی عصر امروز در بیمارستان نمازی شیراز به همسر شهیدش پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور، رییس سازمان مدیریت را مکلف کرد تا هر چه سریعتر تمهیدات لازم برای ساماندهی پرداخت حقوق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۲    
منتخب مردم تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: در صورتی که افراد آبرومند بنده را برای ریاست مجلس خبرگان کاندیدا کنند آن را نفی نمی کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۷    
نخست وزیر عراق طی سخنانی خطاب به مردم این کشور گفت که فلوجه را طی چند روز آزاد خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۲    
شورای رقابت لیست جدید انواع قیمت خودرو را به شرکت های خودروساز ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۷    
نخست وزیر هندوستان عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۷    
گروه مقاومت اسلامی نجباء عراق در بیانیه ای از انهدام مرکز اطلاعات داعش در شهر فلوجه خبر داد و اعلام کرد که مکالمات بی سیمی داعش از درخواست کمک شدید عناصر داعش حکایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۷    
قائم مقام جمعیت ایثارگران گفت: ما دیدار فائزه هاشمی با اعضای این فرقه را به دلیل انتصاب او به آقای هاشمی رفسنجانی یک اقدام کاملاً برنامه ریزی شده و سیستماتیک می دانیم که دامنه بعدی آن اتفاقات ناگواری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۷    
مطابق برنامه اعلام شده بازیکنان تیم ملی امروز عصر تمرین کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۷    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و افغانستان راه ها و موانع توسعه همه جانبه روابط دو کشور را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داده و بر ایجاد شتاب در تعمیق و گسترش روابط برادرانه و دوستانه تهران – کابل تأکید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۲    
با وجود پیشرفت طب مدرن طب سنتی امروزه همچنان بسیار مورد توجه مردم است و مراجع تقلید نیز بر ادای حق این طب در کشور تأکید دارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۲    
در حالی روز 22 اردیبهشت ماه حکم رئیس جدید سازمان صداوسیما از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد که روز قبل از آن نام محمد سرافراز به عنوان بازنشسته در سایت صداوسیما حک شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۲    
منابع بیمارستانی سوریه از افزایش تعداد تلفات انفجارهای شهرهای ساحلی طرطوس و جبله به 145 کشته خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۷    
وال استریت ژورنال نوشت: تا زمانی که برنامه های تحریمی آمریکا پابرجاست، بانک های بزرگ انگلیس از تجارت با ایران خودداری می کنند تنها بانک ها و شرکت های کوچک یا نه چندان بزرگ نسبت به توافق تجاری با این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۷    
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: سوم خرداد روزی است که انقلاب اسلامی افسانه شکست ناپذیری آمریکا را مخدوش کرد و رویای آمریکایی ها را به چالش کشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۶    
با آغاز عملیات آزادسازی فلوجه، نیروهای عراقی داعش را زیر آتش سنگین حملات خود در این شهر قرار داده اند .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۶    
چند ساعت پس از صدور دستور حیدر العبادی نخست وزیر عراق برای آغاز عملیات آزادسازی فلوجه، نیروهای عراق موفق شدند وارد این شهر شده و مناطقی از آن را آزاد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۶    
از این نکات که بگذریم، دهقان در این کتاب هم همان نثر سالم و روان آثار دیگرش را دارد که البته اندکی با واژه های محاوره ای و شوخی های خاص فرهنگ جبهه رنگ آمیزی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۷    
منصور حقیقت پور گفت: عربستانی ها دو جنگنده هوایی خودشان را به ایران بفرستند تا مطمئن شوند که تحویل سامانه دفاعی اس 300 روسیه به ایران، تبلیغات رسانه ای نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۲    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو از توقف ثبت سفارش واردات خودرو خبر داد و گفت: دستورالعمل مربوط به اعلام شماره شاسی خودرو در زمان ثبت سفارش واردات باعث بروز این اتفاق شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۲    
حفاظت از محیط زیست یکی از مهمترین دغدغه های بشر است زیرا افزایش جمعیت، رشد صنعت، مصرف زدگی افسار گسیخته و تغییرات آب وهوایی انسان را با مشکلات فراوانی مواجه ساخته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بزک کردن چهره دشمن و عوض کردن جای دوست و دشمن از اهداف پروژه نفوذ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۷    
هرچند برخی معتقدند ملا اختر سال گذشته کشته شده است، به هر حال مرگ رهبر طالبان در صورت تایید، پیامدهایی بر طالبان و افغانستان خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که با کشته شدن ملا اختر منصور جریان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
احمد توکلی نماینده مردم تهران به نمایندگان اصلاح طلب مجلس دهم توصیه کرد به اقتصاد کشور و معیشت مردم توجه داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
نگاه به صحنه منطقه و تامل در زوایای پدیده خارق العاده ای به نام مدافعان حرم دلالت های آخرالزمانی هم دارد. ملیت زدایی از مجاهدین ، شاید مقدمه جهانی سازی جهاد باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۷    
افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت 9 صبح فردا(سه شنبه) باحضور جمعی از مقامات و نیز مهمانان و شخصیت های داخلی و خارجی برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ظریف در مجموعه سفرهای دیپلماتیک بزودی به کشورهای لهستان، سوئد، لتونی و فنلاند سفر خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۷    
خرمشهر پس از 519 روز اسارت، در عملیات بیت المقدس و طی چند مرحله آزاد شد. نکته جالب اینکه نیروی دریایی ارتش در مرحله اول به کمک قایق ها و هوا ناوهایی که داشت وارد شهر شد..
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۲    
اظهارات اوباما در خصوص عذرخواهی نکردن از مردم ژاپن بابت بمباران اتمی هیروشیما و رصد عملکرد واشنگتن در موارد متعدد بویژه ماجرای برجام نشان میدهد آمریکا استراتژی استعماری خود را رها نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۷    
عضو شورای پول و اعتبار با بیان اینکه شرایط لازم برای اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی فراهم نیست، گفت: به جای اخذ مالیات از سود سپرده ها، باید متناسب با کاهش تورم، نرخ سود را کاهش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۷    
بعد از اینکه ایران سوییس را به عنوان حافظ منافع خود و حجاج ایرانی در مراسم حج معرفی کرد، عربستان این موضوع را رد کرد و مدعی شد که تنها حافظ ایرانی ها در این مراسم باید ستاد حج باشد که یک کمیته غیر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۲    
فرمانده سپاه قدس در پاسخ به این سؤال که چرا کشورهای اطراف ما دچار مشکل هستند، گفت: کشورهای اطراف مسلمان بوده و حتی برخی همانند پاکستان بمب اتم هم دارند؛ ولی سربلندی و امنیت کشور از حکمت، اداره ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۲    
هم زمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۸    
جنگنده های رژیم سعودی در ادامه سلسله جنایت های هولناک خود علیه مردم بی دفاع یمن، منطقه المعیمره واقع در استان الجوف را چند مرتبه بمباران کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۸    
دبیرکل سازمان ملل متحد با اعلام اینکه دنیا در حال حاضر شاهد 17 بحران است از کشورهای جهان خواست که در برخورد با این بحران ها اراده قوی داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۸    
رئیس جمهور افغانستان قرار است برای نهایی کردن توافقنامه صلح با گلبدین حکمتیار به عربستان سعودی سفر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دومین تمرین ملی پوشان به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت و گفت: متاسفانه بازهم مسئولان به قولی که داده بودند عمل نکردند اما امیدوارم آخرین بار باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۳    
این نابغه قرن که چندی است دنیای تکنولوژی را تنها گذاشته است قواعد خاصی دارد که اگر شما هم رعایت کنید استیوجابز می شوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۳    
رییس کل بانک مرکزی امشب به شبکه یک می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۳    
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در حال حاضر 30 میلیون و 250 هزار مشترک تلفن ثابت در کشور وجود دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۳    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر، دلیل کاهش قیمت سکه را کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی اعلام و پیش بینی کرد که داد و ستدها در بازارهای سکه و طلا تا نیمه ماه رمضان کاهش یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه یارانه سال 89 که 45 هزار تومان بوده، هم اکنون معادل 120 هزار تومان است، گفت: هزار تومان سال 92 قدرت خرید 2000 تومان امسال را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۹    
مدیر امور بین الملل شرکت نفت با اشاره به وجود اختلافاتی با شل بر روی حجم فروش نفت، گفت: این احتمال وجود دارد که شل بخشی از نفت خریداری شده ایران را به آلمان و آفریقای جنوبی منتقل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۴    
دولت با سیاست خود مبنی بر آزادسازی قیمت برخی خودروها، بازار را تحریک به افزایش قیمت کرده و اکنون، قیمت برخی خودروها، 1.5 تا 2 میلیون تومان حاشیه بازار پیدا کرده و بساط دلالی پهن شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۰    
فعالیت در انگلیس شاید آغاز نزدیک شدن صدقی به خانواده فریدون است. کما اینکه عبدالناصر همتی (مدیرعامل سابق بانک ملی و مدیر فعلی بیمه مرکزی) و ولی الله سیف (رئیس فعلی بانک مرکزی) هم در همین بانک انگلیسی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۵    
در لیگ دسته دوم اکوادور رکورد بیشترین گل زده در یک بازی شکسته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۰    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از آقای رئیس جمهور می خواهم در عرصه عمل از مصالح انقلاب اسلامی و منافع ملی و حقوق ملت ایران دفاع کند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را عملا نصب العین خود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توصیه های به منتخبان مجلس دهم ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس سابق سازمان سینمایی گفت: همه جشنواره ها برای خودشان خط و مشی سیاسی دارند و آن را اجرا می کنند. اگر کسی فکر کند این جایزه ها صرفاً بر اساس شاخص های هنری داده می شود، عقب مانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حضرت آیت الله خامنه ای: شب نیمه شعبان، شب بسیار متبرکی است. تالی تلو لیالی قدر و وقت توجه و تذکر و توسل به ذیل عنایات باری تعالی و طلب و درخواست است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قال المهدی(عج): من کان فی حاجة الله ، کان الله فی حاجته . هرکس در اجرای اوامر خداوند کوشا باشد ، خدا نیز وی را در دستیابی به حاجتش یاری می کند . ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به کارشکنی های عربستان سعودی در موضوع حج گفت: اگر عربستان سعودی تغییری در رویه خود انجام ندهد مسئول سد عن سبیل الله و بستن راه حجاج ایرانی خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۱    
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: فتح خرمشهر تجلی همدلی و همزبانی ملت و نیروهای مسلح بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۶    
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: قدم گذاشتن در حیاط های خلوت استکبار که در اختیار غرب بوده از دستاوردهای نظام اسلامی است و ملت بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی را در قله سرافرازی نگه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۳    
رئیس دفتر شورای نگهبان استان قزوین گفت: مسؤولان در تحقق وعده های برجام از سوی تیم مورد مذاکره کننده دایه ای مهربان تر از مادرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۴    
کلیات طرح اصلاح مواد 3، 6 و 24 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی به تصویب وکلای ملت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۰    
وزیر دفاع گفته است: سردار احمد متوسلیان و 3 دیپلمات دیگر ایرانی زنده و در اسارات رژیم صهیونیستی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۵    
مردم خرمشهر در آستانه سی و چهارمین سالگرد آزادسازی خرمشهر از گلایه های خود می گویند گلایه از نگاه هایی که در این سال ها تنها به جشن های پرزرق و برق محدود شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۵    
در سومین مرحله از انتخابات شورای شهر و شهرداری ها که در جنوب لبنان برگزار شد، حزب الله و جنبش امل توانست پیروزی مطلقی را به دست آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۵    
نمایندگان مجلس مصوب کردند که سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای مسلح (اتکا) به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی اضافه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۵    
نیروهای امنیتی عراقی چندین منطقه در فلوجه واقع در استان الانبار را از چنگال تروریستهای داعشی آزاد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۰    
گروهی از معاونان و مشاوران اوباما در درون کاخ سفید که اخیراً جنجال زیادی در مطبوعات و فضای کنگره به راه انداخته بودند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۰    
روزنامه اصلاح طلب آرمان نوشت: شنیده ها حاکیست لاریجانی بر کرسی ریاست مجلس دهم می نشیند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۵    
کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی در واکنش به توهین جدید جان کری به ظریف شکست های آمریکا در مقابل ایران را به وی یادآوری کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۵    
شغل بی واسطه و بلافصل آقای سنمو ، پیش از انتصاب به عنوان سفیر در ایران، مدیر دایره اطلاعات در اداره کل اطلاعات خارجی جمهوری فرانسه و کارشناس برجسته مسایل غرب آسیا و منطقه شامات بوده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۰    
اولین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان با دعوت از 33 بازیکن آغاز شده و ملی پوشان کشورمان که تلفیقی از جوانان و با تجربه های لیگ برتر و لژیونرها هستند خود را برای دیدار تدارکاتی برابر مقدونیه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۵    
رئیس ارکان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نمایندگان مجلس نهم در تخصیص اعتبار به بخش دفاعی در بودجه سال 95 و دائمی شدن قانون برنامه توسعه همت ویژه داشتند که سبب افزایش توان بازدارندگی ملت ایران شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۵    
نمایندگان مجلس ارکان نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۰    
مجلس به تشکیل نهاد ملی آموزش و تربیت فنی حرفه ای و مهارتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور با هدف سیاست گذاری در چارچوب اسناد بالادستی رأی موافق داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۵    
نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم از رئیس جمعیت هلال احمر درخواست کرد تا در تغییر مدیریت ها به نظر نمایندگان توجه کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه ارتقا توان نظامی و دفاعی ایران به نفع امنیت و ثبات منطقه است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اسلامی با اشاره به اینکه آثار هنرمندان ایرانی به راحتی با تولیدات همتایان خود در کشورهای مهد صنعت و سینما برابری می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۶    
روزنامه اعتماد نوشت: بسیاری بر این باور هستند که هاشمی می خواهد با نیامدن به عرصه ریاست مجلس از یک کاندیدا حمایت کند تا هزینه کمتری در این مسیر بدهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۱    
بر اساس مصوبه امروز نمایندگان مجلس کلیه جرائم و تخلفات مربوط به شناسه ها، صورتجلسات و اسناد الکترونیکی در انتخابات الکترونیکی مشمول مجازات های قانون جرائم رایانه ای شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۱    
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش گفت: تانک بر فوق سنگین پوریا و تانک فلاق در رزمایش بیت المقدس ارتش رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۷    
شهاب حسینی پس از دریافت جایزه گفت: این جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم می کنم و اصغر فرهادی نیز بعد از دریافت جایزه گفت: فیلم های من شاد نیستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۷    
سازمان عفو بین الملل با شوکه کننده خواندن استفاده از بمب های خوشه ای ساخت انگلیس در حملات عربستان به یمن از لندن خواسته است در این زمینه شفاف سازی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۷    
نخست وزیر انگلیس در یک مصاحبه ضمن خطرناک خواندن طرح دونالد ترامپ برای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، درباره الحاق ترکیه به اتحادیه اروپا گفت شاید سال 3000 این موضوع محقق شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۷    
عضو شورای عالی بورس، ادغام بانک ها را تنها راه نجات صنعت بانکداری در شرایط رکود فعلی عنوان کرد و گفت: صنعت بانکداری در میان مدت به واسطه مشکلات خود، سود کمتری را برای سهامداران خود محقق خواهد ساخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۷    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز سه شنبه در بازی برگشت در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم النصر امارات است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۷    
در حالی که رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد از کارکردن عده ای در این دانشگاه به صورت رایگان یا با حداقل دریافتی دم می زند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۷    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: امروزه ما مصرف کننده محصولات اصلاح شده ژنتیکی خارجی هستیم و مسیر برای تولید محصولات اصلاح شده و تحت کنترل و نظارت در داخل کشور سد شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۷    
وزیر دفاع ژاپن می گوید که پنتاگون بابت تجاوز و قتل زن 20 ساله ژاپنی توسط یکی از نظامیان آمریکایی مستقر در جزیره اوکیناوا عذرخواهی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۷    
تهیه کننده سریال علی البدل گفت: جنس این سریال، نوع لوکیشن ها،سبک و سیاق روایت قصه و پروداکشنی سنگین نشان می دهد که کار سختی برای رساندن علی البدل به ماه رمضان داریم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۲    
رژیم صهیونیستی ممنوعیت ورود سیمان به نوار غزه را لغو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۲    
نشست خبری بعد از مراسم اختتامیه کن با حضور اصغر فرهادی و شهاب حسینی برگزار شد و به پرسش خبرنگاران پاسخ گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۲    
کارشناس تغذیه گفت: بهتر است سبزی هایی که برگ دار هستند، به رنگ سبز تیره بیشتر مصرف شوند. گروه سبزی های شامل سبزی های برگ دار، انواع کلم، هویج، بادمجان، پیاز و سیب زمینی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۲    
معاون درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان تهران، گفت: طرح هتلینگ در 4 بیمارستان شهدای 15 خرداد، شهید معیری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۲    
فوق تخصص ارتوپدی با اشاره به اینکه حدود 90 درصد ایرانیان بالای سن 60 سال، مبتلا به آرتروز هستند، گفت: تغذیه غلط و ورزش ناصحیح دو عامل آمار بالای بیماران مبتلا به آرتروز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۷    
روزنامه نیویورک تایمز براساس تحقیقاتی، از سرمایه گذاری عربستان برای ترویج وهابیت در کوزوو و همچنین سربازگیری برای داعش در این منطقه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۲    
دولت پاکستان در واکنش به حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در مناطق مرزی این کشور، واشنگتن را به نقض حاکمیت این کشور متهم کرد.