دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 23 تیر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 تیر 1395 روزنامه همشهری 2 تیر 1395 روزنامه همشهری 3 تیر 1395 روزنامه همشهری 4 تیر 1395 روزنامه همشهری 5 تیر 1395 روزنامه همشهری 6 تیر 1395 روزنامه همشهری 7 تیر 1395 روزنامه همشهری 8 تیر 1395 روزنامه همشهری 9 تیر 1395 روزنامه همشهری 10 تیر 1395 روزنامه همشهری 11 تیر 1395 روزنامه همشهری 12 تیر 1395 روزنامه همشهری 13 تیر 1395 روزنامه همشهری 14 تیر 1395 روزنامه همشهری 15 تیر 1395 روزنامه همشهری 16 تیر 1395 روزنامه همشهری 17 تیر 1395 روزنامه همشهری 18 تیر 1395 روزنامه همشهری 19 تیر 1395 روزنامه همشهری 20 تیر 1395 روزنامه همشهری 21 تیر 1395 روزنامه همشهری 22 تیر 1395 روزنامه همشهری 23 تیر 1395 روزنامه همشهری 24 تیر 1395 روزنامه همشهری 25 تیر 1395 روزنامه همشهری 26 تیر 1395 روزنامه همشهری 27 تیر 1395 روزنامه همشهری 28 تیر 1395 روزنامه همشهری 29 تیر 1395 روزنامه همشهری 30 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۳:۵۲    
- همشهری آنلاین: در دولت جدید انگلیس بوریس جانسون به مقام وزیرامور خارجه منصوب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۶    
- همشهری آنلاین: نمایشگاه گروهی عکس تهران شهر زندگی با موضوع مستند اجتماعی با آثاری از یونس شکرخواه، شهرام گیل آبادی و 49 عکاس خبری 25 تیر تا 2 مرداد در فرهنگسرای ارسباران گشایش می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۳:۱۶    
- نرم افزار جدیدی به منظور ساماندهی حمل ونقل بار و ارائه خدمات بهتر به شهروندان پایتخت راه اندازی شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۳:۰۱    
- همشهری آنلاین: گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: یک بررسی جدید نشان می دهد که نوشیدن آب به مقدار کافی ممکن است برای حفظ وزن سالم اهمیت داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: شماره چهارم ماهنامه هنرهای نمایشی پاراگراف ؛ خرداد و تیر؛ 95 منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: فیلم جنگ با بابابزرگ با بازی رابرت دنیرو از 21 آوریل سال آینده میلادی اکران می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۱:۰۹    
- افرادی که این روزها و در بحبوحه نقل و انتقالات اقدام به خرید یا اجاره مسکن می کنند دقت داشته باشند که حتما کد رهگیری را از مشاوران املاک درخواست کنند و بدون کد رهگیری به هیچ عنوان قرارداد نبندند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۱:۰۹    
- روز چهاردهم تیرماه مصوبه جدید شورای پول و اعتبار در مورد کاهش نرخ سود وام بانکی به 18درصد ابلاغ شد اما خبرها از عدم رعایت این نرخ از سوی برخی بانک ها و مؤسسات اعتباری حکایت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۲    
- همشهری آنلاین: فرصتی دوباره فراهم شد که شاهد برگزاری جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در گام یازدهم باشیم،
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۲    
- همشهری آنلاین: خودروی خورشیدی موسوم به غزال ایرانی در مسیر تور دریای خزر تا خلیج فارس، روز یکشنبه 27/4/95 ازساعت 10 صبح به بعد ساعاتی را میهمان آسایشگاه خیریه کهریزک خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران برنامه ملی پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر را یکی از ابعاد طرح تحول نظام سلامت دانست و از اهمیت و علاقه سازمان بهداشت جهانی برای طرح تحول ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۲۰    
- آرای هیأت عمومی دیوان از این جهت حائز اهمیت است که برابر ماده 89 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392 برای شعب دیوان عدالت اداری و سایر مراجع اداری مربوط در موارد مشابه لازم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی خاخامی که فتوای تجاوز به زنان غیریهود یعنی عرب در زمان جنگ را داده بود در سمت بالایی قرار داد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: منابع پلیس عراق روز چهارشنبه اعلام کردند :یک انفجار تروریستی در منطقه الحسینیه واقع در شمال بغداد به وقوع پیوست و در اثر آن 6نفر کشته و 14 تن دیگر زخمی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: نمایش رویش در چهارمین جشنواره بین الملی پانتومیم ارمنستان به صحنه می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: سفارت و کنسولگری فرانسه در آنکارا و استانبول در پی تهدیدات امنیتی تعطیل شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 22 تیرماه با اهدای جوایز به روابط عمومی های برتر به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: نیکی کریمی و مریلا زارعی پس از 18 سال به نفع بانوان بی سرپرست سینما و تئاتر ، فیلم "دوزن" را بازخوانی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: معاون بهداشت وزارت بهداشت از افزایش موارد ابتدا به ایدز از طریق تماس جنسی در کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: مردم در سراسر کشور می توانند با دکمه EPG کنترل تلویزیون خود، از زمان، عنوان و موضوع برنامه های رادیویی و تلویزیونی مطلع شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: آزمون سراسری سال 95 پنج شنبه و جمعه در 369 بخش و شهرستان کشور برگزار می شود که در این آزمون 59.18 درصد داوطلبان زن و 40.82 درصد مرد هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی وزارت علوم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای هیئت علمی تمام وقت نمی توانند قرارداد همکاری تمام وقت یا نیمه وقت با سایر دستگاه ها داشته باشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: برای بازی در این فیلم، پدرم را بازسازی کردم. دو تا از عموهایم در عملیات کربلای 5 شهید شدند...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۴    
- همشهری آنلاین: قربان محمدپور در تلاش است تا سلام بمبئی 2 را در سال جاری جلوی دوربین ببرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۴    
- همشهری آنلاین: حسین الهی قمشه ای در مراسم ترحیم مهدیه الهی قمشه ای سخنرانی می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع ضمن ابراز امید به بازگشت عزتمندانه احمد متوسلیان به کشور، فیلم ایستاده در غبار را که ماجرایی از زندگی این مجاهد است را ستود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فلسفه وجود سرباز در کشور آرامش و امنیت است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۳    
- همشهری آنلاین: معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مراکز آموزشی درجه داری از اهمیت خاصی برخوردارند زیرا پایه و اساس ارتش بر گرفته از همین مراکز است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: جراحان و متخصص بیهوشی پرونده "کیارستمی" به سوالات اعضای کمیسیون کارشناسی ویژه تخصصی این پرونده پاسخ دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از گنجانده شدن 5 زبان خارجی جدید در برنامه درسی مدارس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۸    
- همشهری آنلاین: فرانسوا اولاند وعده داده بود که مانند نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور ماقبل خود نباشد؛ کم تر پز و ظاهرپردازی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۹    
- همشهری آنلاین: سازمان سنجش آموزش کشور تخلفات و جرایم آزمون سراسری و چگونگی برخورد با این تخلفات را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: نمایندگان پارلمان لبنان در حالی که این کشور بیش از دو سال و یک ماه است رئیس جمهوری ندارد، بار دیگر موفق نشدند رئیس جمهوری جدید لبنان را انتخاب کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: به دلیل شرایط جوی حاکم بر منطقه، یک توده هوا همراه با ریزگردها به زودی از غرب وارد کشور خواهد شد و استان های خوزستان، ایلام ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۲    
- همشهری آنلاین: دومین دوره جایزه دکتر رضا داوری اردکانی که به کتاب ها و رسالات مهم حوزه فلسفه اختصاص دارد، عصر سه شنبه در شهر کتاب برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۳    
- همشهری آنلاین: فیسبوک در برنامه Messenger خود گزینه ای را در قسمت امکانات قرار داده تا کاربران بتوانند پیامک های فرستاده شده خود را کد گذاری کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: همایون شجریان که این روزها در آمریکا و نزد پدرش به سر می برد با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود از وضعیت جسمی پدرش گفت و این که او دوران نقاهت بعد از شیمی تراپی را می گذراند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: جمشید ارجمند، نویسنده ،مترجم و منتقد پیشکسوت سینما صبح چهارشنبه 23 تیرماه بر اثر ایست قلبی درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۲    
- همشهری آنلاین: جمشید ارجمند 24 دی 1318 در تهران به دنیا آمد. او روزنامه نگار، ویراستار، مولف و مترجم و منتقد سینما بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۹    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور با اشاره به سالروز توافق هسته ای گفت: ایران در این روز برای همه جهانیان ثابت کرد از لحاظ قدرت سیاسی، آنچنان توانمندی و تبحری در مسایل سیاسی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۶    
- همشهری آنلاین: سکه تمام طرح جدید در بازار چهارشنبه 23 تیرماه با 12 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، یک میلیون و 103 هزار تومان عرضه می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۶    
- همشهری آنلاین: شاخص کل بورس در جریان معاملات چهارشنبه 23 تیرماه بازار سرمایه به رشد 26 واحد بسنده کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۶    
- همشهری آنلاین: یک تیم از دانشمندان موسسه پلی تکنیک فدرال لوزان ( EPFL ) و شرکت Amazentis برای کشف خواص خارق العاده انار به بررسی بیشتر این میوه پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۶    
- همشهری آنلاین: یک گونه گیاهی جدید از خراسان توسط محققان پژوهشکده علوم گیاهی دانشگاه فردوسی کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۶    
- همشهری آنلاین: عصاره لوبیای سفید، یک ماده ی طبیعی است که معمولاً به شکل مکمل آن به فروش می رسد و در بازار معمولاً به عنوان "مهارکننده نشاسته " شناخته می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۸    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی چهارشنبه 23 تیرماه نرخ 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن 25 ارز از جمله دلار آمریکا و پوند انگلیس افزایش قیمت داشتند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۸    
- همشهری آنلاین: یک فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی گفت: برای جلوگیری از مسمویت در سفر، آب آشامیدنی سالم به همراه داشته باشید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۸    
- همشهری آنلاین: بر اساس گزارشی که در نشریه نیچر منتشر شد، افزایش دمای زمین در طول چند دهه گذشته مجموعه ای از ابرها را به سوی قطب منتقل کرده و موجب افزایش حداکثر ارتفاع ابرها شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۴    
- همشهری آنلاین: پس از انتشار پیش بینی اوپک مبنی بر افزایش تقاضا و کاهش تولید نفت در سال 2017، قیمت نفت در پایان معاملات دیروز (سه شنبه 22 تیرماه) بازارهای لندن و نیویورک حدود پنج درصد افزایش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۴    
- همشهری آنلاین: برنامه لیگ برتر فوتبال در فصل شانزدهم پس از انجام قرعه کشی مشخص شد و به این ترتیب 16 تیم لیگ برتر برنامه دیدارهای خود را در 15 هفته نیم فصل اول شناختند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۴    
- همشهری آنلاین: هفته جاری قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییری نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش ریکرو با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: علی لاریجانی گفت: شستا سرمایه ای بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان دارد، گفت: متأسفانه هیچ بنگاه دولتی سود قابل توجهی ندارد بنابراین بهتر است بنگاه های کوچک کنار گذاشته شود و در عوض در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: پایگاه خبری بلومبرگ آمریکا اعلام کرد: اوپک در گزارش ماهانه بازار نفت خود پیش بینی کرده است با از بین رفتن مازاد عرضه نفت در بازارها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس ایرادات شورای نگهبان در لایحه کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص را رفع کرده و به تصویب رساندند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: کشف 40 عدد ابزار سنگی در تپه جم نشان داد ساکنین این محوطه باستانی در گذشته به فعالیت های کشاورزی مشغول بوده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد یارانه نقدی تیرماه، ساعت 24 روز شنبه آینده (26 تیرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی به دنبال تقاضای سرمایه گذاران برای خرید ارزان این فلز ارزشمند با وجود ادامه صعود بازارهای سهام جهان موفق شد روند کاهشی دو روز گذشته را متوقف کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: همایون شجریان می گوید در باره پدرم شایعه های ناراحت کننده یی به گوش می رسد که پایه و اساس درستی ندارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: رائول لوزانو اسامی 13 بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات آماده سازی تیم ملی اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه از حراج سکه استقبال نشد، گفت: به دلیل زیان های هنگفت غیرحرفه ای ها و عدم ریسک پذیری شان، سکه و طلا از جاذبه سرمایه گذاری خارج شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۸    
- پروژه احداث تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس، اول پاییز امسال وارد مدار خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۰    
- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به گزارش منتشر شده درباره اجاره حیاط دبستان مسلم منطقه 8 پایتخت گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۰    
- اسماعیل رمضانی : فینال جام ملت های اروپا اگرچه رویدادی ورزشی بود اما با یک اتفاق ساده ورزشی (مصدوم شدن یک بازیکن) به یک رویداد ارتباطی هم تبدیل شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۷    
- همشهری آنلاین: روبات ها به زودی در ماموریت جدیدی در زمینه خدمات شهری به کار گرفته خواهند شد: تحویل کالا و غذا در مقصد که به زودی در چند شهر اروپایی از جمله لندن، برن و دوسلدروف آغاز خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۷    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام، گفت: برجام در صحنه تثبیت برنامه هسته ای ایران و حقوق ملت ایران کاملاً موفق بوده ولی در حوزه مشخص شدن آثار رفع تحریم ها با چالش هایی مواجه است که این ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: دیوان محاسبات کشور که ریاست آن را امین حسین رحیمی برعهده دارد، اکنون با صفی طولانی از نامزدهای جایگزینی روبه رو شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: وکلای ملت در جلسه علنی صبح امروز قوه مقننه 3 عضو حقوقدان شورای نگهبان را انتخاب کردند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۷    
- مریم کمالی نژاد: این روزها کمتر خانه ای پیدا می شود که تک تک اعضایش یک موبایل هوشمند با اینترنت پرسرعت دم دست شان نباشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۲    
- الهام فیروزبخت: حجاب از دیرباز و از ادیانی پیش از اسلام مورد توجه بوده و هست و در طول تاریخ و تغییر فرهنگ ها از گونه ای به گونه دیگر درآمده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۲    
- زهره کهندل: عدنان، پیرمردی 75 ساله بود که از روستای شنه خرمشهر آمده بود، به این امید که مداوا شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۹    
- زهره کهندل: گاهی وقت ها یک جمله می تواند زندگی آدم را از این رو به آن رو کند به این شرط که به آن جمله، باور قلبی داشته باشید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: برای حضور در تورنمنت ویلیام جونز فهرست اسامی بسکتبالیست های تیم ملی اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور در حکمی سید سلمان سامانی رییس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور را با حفظ سمت جایگزین حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و سخنگوی وزارت کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: عکس هوایی خلبانی به نام سانتیاگو بورژا از توفانی بزرگ و رعد و برق های عظیمش برفراز اقیانوس آرام در فضای مجازی مورد توجه فراوان قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: آثار برجام، زد و خوردهای باندی و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله های برخی از روزنامه های چهارشنبه-23 تیر-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: نتایج نظرسنجی شرکت Skytrax از مسافران شرکت های هواپیمایی مختلف نشان می دهد شرکت هواپیمایی امارات برترین شرکت هواپیمایی جهان در سال 2016 است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: کاوشگر جونو اولین تصویری که از مدار سیاره مشتری از این سیاره و قمرهایش به ثبت رسانده است را به زمین ارسال کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: برنامه بازی های تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا در چین تایپه مشخص شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۳    
- فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور روزگذشته در نشست خبری که با عنوان اقدامات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۳    
- محمد باریکانی: گفت وگو با مسعود سلطانی فر در جایگاه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، پس از مدت ها که او از برپایی نشست خبری با خبرنگارها خودداری کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۰    
- حتما تا به حال در معامله های مختلف و قراردادهایی که مثلا برای خرید خانه یا اجاره آن نوشته اید، با کلمه خیارات مواجه شده اید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۸    
- واقعا نمی دانم شیوه پرداخت یارانه چقدر به عدالت نزدیک است؟ چرا 7 میلیون نفر یارانه می گیرند؟ چرا همه مساوی می گیرند؟ چرا آنهایی که برای این پول به معاش شان نیاز دارند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۴    
- الهام مصدقی راد: روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی میزبان وزیر، معاونان و مدیران کل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بود تا ضمن آشنایی بیشتر در ابتدای فعالیت مجلس دهم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۴    
- با فرارسیدن موعد 2ماهه مدیرعامل تأمین اجتماعی برای حذف دفترچه های کاغذی بیماران خاص، برای چندمین بار از وعده های مدیران این سازمان در این زمینه تخلف شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: تیم کشتی استان خوزستان عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور را در بناب از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: سومین مرحله از مسابقات سنگ نوردی جام جهانی در ماده سرعت با کسب مدال برنز رضا علیپور، قهرمان ارزنده کشورمان پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی ایران با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم خراسان رضوی به پایان
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: علی اصغر هادی زاده، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین از اعلام اسامی ملی پوشان منتخب اعزامی به بازی های پارالمپیک خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: مطالعات محققان دانشگاه ایندیانا در آمریکا نشان می دهد، عنصر معدنی منیزیم قادر به کنترل فشار خون است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۶:۳۱    
- همشهری آنلاین - مهدی باقریان*: اصولا روابط عمومی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و انعکاس نظرات آنان به سازمان و همچنین انعکاس نظرات سازمان به مخاطبان نیاز به انتشارات و یا قالب های مکتوبی دارد که ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۵:۳۷    
- همشهری آنلاین: دانشمندان ساختمان های آینده را با الهام از نارگیل طراحی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر بهداشت در نشست با نمایندگان سازمان بهداشت جهانی، گفت: . توانسته ایم با اجرای برنامه های مناسب، بعد از کشور برزیل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۳:۳۳    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات 80 واحد کاهش یافت و به 73 هزارو 736 واحد رسید، شاخص فرابورس هم با 5.6 واحد کاهش در محدوده 770 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۲:۳۳    
- مدیرعامل بورس کالای ایران از آغاز معاملات برخط گواهی سکه طلا در بورس کالای ایران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۱:۳۳    
- معاون صندوق بازنشستگی کشوری از عرضه 15 درصد از سهام پتروشیمی جم در بورس استانبول و عرضه اولیه سهام شرکت های ملی نفتکش و پروپیلن جم در بورس تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: معاون امور مجلس و معاون امور حقوقی رییس جمهوری، دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی و بازرس ویژه ریاست جمهوری منصوب شدند.