شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 7 تیر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 تیر 1395 روزنامه همشهری 2 تیر 1395 روزنامه همشهری 3 تیر 1395 روزنامه همشهری 4 تیر 1395 روزنامه همشهری 5 تیر 1395 روزنامه همشهری 6 تیر 1395 روزنامه همشهری 7 تیر 1395 روزنامه همشهری 8 تیر 1395 روزنامه همشهری 9 تیر 1395 روزنامه همشهری 10 تیر 1395 روزنامه همشهری 11 تیر 1395 روزنامه همشهری 12 تیر 1395 روزنامه همشهری 13 تیر 1395 روزنامه همشهری 14 تیر 1395 روزنامه همشهری 15 تیر 1395 روزنامه همشهری 16 تیر 1395 روزنامه همشهری 17 تیر 1395 روزنامه همشهری 18 تیر 1395 روزنامه همشهری 19 تیر 1395 روزنامه همشهری 20 تیر 1395 روزنامه همشهری 21 تیر 1395 روزنامه همشهری 22 تیر 1395 روزنامه همشهری 23 تیر 1395 روزنامه همشهری 24 تیر 1395 روزنامه همشهری 25 تیر 1395 روزنامه همشهری 26 تیر 1395 روزنامه همشهری 27 تیر 1395 روزنامه همشهری 28 تیر 1395 روزنامه همشهری 29 تیر 1395 روزنامه همشهری 30 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۴    
- آلبرتا خانواده مسلمانی در شهر کلگری کانادا همسایه های خود را برای افطار دعوت کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۸    
- همزمان با محوطه سازی و احداث ابنیه تاج سد دریاچه شهدای خلیج فارس در غرب تهران، 2 تقاطع غیرهمسطح در شبکه معابر بزرگراهی و ایستگاه مکمل تهویه تونل نیایش در شرق پایتخت آماده بهره برداری شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۱    
- تگزاس زن آمریکایی پس از جراحی لثه که به خاطر نامرتب بودن دندان هایش انجام شد لهجه بریتانیایی پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۲    
- پکن عکس های ماهواره ای نشان می دهد استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی پایتخت کشور چین باعث شده، پکن سالانه 11سانتی متر نشست کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۲    
- همشهری آنلاین: دیدار تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 با پیروزی لاجوردی پوشان خاتمه یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۱    
- اختلاف نظر در تفسیر قوانین و مقررات ناظر بر پرداخت حقوق های کلان از جمله ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه، ابهام در دولتی بودن یا خصوصی بودن بنگاه های اقتصادی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۹    
- روز یکشنبه گذشته دویست و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران برگزار شد تا اعضای شورا در آن 4 دستور جلسه را مورد بررسی قرار دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۶    
- حجت قاسم زاده اصل 3 سال پس از تولید و پخش سریال پربیننده و تحسین شده یادآوری بار دیگر روی صندلی کارگردانی می نشیند و چهارمین مجموعه خود را برای تلویزیون می سازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۰    
- محمد مهدی همت : 17 روز قبل وقتی در یک جلسه کاری بودم، تلفنم زنگ خورد و خبر دادند حال علی دادمان خوب نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۴    
- به بهانه اینکه برای دختر همسایه هدیه خریده ام، او را به پارکینگ ساختمان کشاندم و دست به جنایت زدم. این اعتراف پسرجوانی است که وقتی از دختر همسایه خواستگاری کرد و جواب منفی شنید، جانش را گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۴    
- 2 پسر جوان که دختر افغان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده و با انداختن وی در کانال آب وی را تا یک قدمی مرگ پیش برده بودند با تأیید قضات دیوان عالی کشور به 30 سال حبس محکوم شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۴    
- خدمتکار جوان که قصد ازدواج داشت به دلیل اینکه از عهده هزینه های شروع زندگی مشترک بر نمی آمد با همدستی نامزدش نقشه سرقت از خانه صاحبکارش را طراحی و اجرا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۸    
- سی و هشتمین جشنواره فیلم مسکو در شرایطی پنجشنبه آینده با معرفی برگزیدگان به پایان می رسد که فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی 9 تیر (چهارشنبه) در یک نمایش ویژه در سالن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۵    
- روند صعودی قیمت طلا که اواخر هفته گذشته در پی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا آغاز شد، در هفته جدید نیز ادامه پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۰    
- گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در خردادماه سال جاری نشان می دهد که بهای مسکن به طور متوسط در ماه سوم سال 1.2 درصد افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۴    
- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از عرضه صکوک منتشر شده در ایران در بورس کره جنوبی و همچنین تصویب دستورالعمل فعالیت مؤسسات رتبه بندی در هیأت مدیره این سازمان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۵    
- مقام های رژیم بحرین با الگوبرداری از روش عربستان سعودی تصور می کردند که موج جدید سرکوب مخالفان ازجمله لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین می تواند همه اعتراض ها در این کشور را پایان دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۳    
- نیلوفر قدیری: فقط یک حمله نظامی مانند آنچه عراق صدام حسین در خاورمیانه انجام می داد یا یک انفجار انتحاری مانند واقعه 11 سپتامبر در آمریکا نیست که می تواند در چند ساعت یک کشور یا یک منطقه یا حتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: موسسه فیلم سوئد از کارگردانان دعوت کرد، شش فیلم کوتاه با الهام از دنیای اینگمار برگمن بسازند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: یکی از میوه های پرطرفدار در فصل گرم تابستان هندوانه است، اما یکی از موضوعاتی که مصرف کنندگان با آن روبرو هستند، انتخاب هندوانه مناسب است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۴    
- همشهری آنلاین: مایکروسافت در این فستیوال از مدل جدید کنسول ایکس باکس وان به اسم Xbox One S رونمایی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۴    
- همشهری آنلاین: منابع خبری در اقلیم کردستان عراق تایید کردند وزیر مالی داعش در شهر موصل به هلاکت رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۰    
- همشهری آنلاین: مقام معظم رهبری همزمان با سالروز حادثه 7 تیر ماه از نپرداختن به این حادثه ی مهم در آثار هنری از جمله سینما گله کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۲    
- فوتبال علی مولوی: همه ی ورزشکاران در همه ی ورزش ها، همیشه دنبال کسب امتیاز هستند. امتیاز بالاتر در همه ی رشته های ورزشی، نشان برتری و قهرمانی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: هشتاد و دومین شماره ماهنامه گزارش موسیقی با اختصاص پرونده ای ویژه به فریدون شهبازیان و انتشار گفت و گویی تفضیلی با او بر پیشخوان مطبوعات نشسته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۵    
- خبر برای دومین سال جایزه ی سپیدار فراخوان داده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، شرایط کشور از نظر اهدای خون را بسیار مناسب خواند و تاکید کرد: دولت به حوزه انتقال خون کمک کند زیرا ذخیره خون از ذخیره بسیاری از غلات و مواد غذایی ضروری تر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۰    
- همشهری آنلاین: صد و نهمین شماره نشریه نگاه نو با مطالبی متنوع و پرونده ای پر و پیمان درباره میراث فرهنگی ایران بر پیشخوان مطبوعات و کتابفروشی ها نشسته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: بشار اسد شب گذشته با سربازان سوری در فرودگاه نظامی مرج السلطان در نزدیکی دمشق افطار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: کمبود ویتامین دی با دریافت کمتر از 600 واحد از این ویتامین در روز برای زنان و مردان مرتبط است و می تواند منجر به عوارض بسیار جدی و حتی مرگ زودرس شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۵    
- همشهری آنلاین: اخترشناسان دانشگاه کورنل معتقدند که موجودات فضایی پس از 1500 سال با زمینیان تماس خواهند گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: بنا به یک گزارش تحقیقی که از سوی روزنامه نیویورک تایمز با همکاری شبکه تلویزیونی الجزیره تهیه و منتشر شده است سلاح های ارسالی از سوی آمریکا برای شورشیان سوری در اردن ربوده شده و در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت از واگذاری مسئولیت برخی رشته های مشترک میان دو وزارتخانه علوم و بهداشت، به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: از معروف ترین تصویرهایی که بدون نمایش چهره امام علی (ع) یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او، یعنی یتیم نوازی را به نمایش گذاشته، تابلو پناه اثر محمود فرشچیان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: بعد از اینکه رژیم صهیونیستی و ترکیه روز یکشنبه توافقنامه اولیه عادی سازی روابط را امضا کردند، ترکیه روز دوشنبه رسما این توافق را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: نظام رتبه بندی QS به تازگی جدیدترین رتبه بندی دانشگاه های جهان را بر اساس چهار منطقه آسیا، بریکس، آمریکای لاتین، کشورهای عربی، آسیای میانه و اروپای مرکزی اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: می گویند قنبر غلام باوفای امام علی (ع) بود که پس از ضربت خوردن آن حضرت آن قدر به شیوه ای خاص عزاداری کرد که از هوش رفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جدید باشگاه العربی قطر اعلام کرد که جواد نکونام و اشکان دژاگه جزو چهار سهمیه خارجی این باشگاه برای فصل بعد قرار ندارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۳    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر عراق در سخنانی در شهر فلوجه اظهار داشت: امروز، پیروزی در شهر فلوجه محقق شده است و عملیات تعقیب و گریز داعش در تمامی مناطق عراق ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از گرم شدن تهران تا 40 درجه سانتی گراد در چهارشنبه 9 تیر خبر داد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۹    
- همشهری آنلاین: گروهی از دانشمندان طی انجام پژوهشی موفق شدند تا با مهندسی باکتری ها آنها را وادار به مصرف دی اکسید کربن و سپس تولید قند مورد نیاز برای ایجاد سلول کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۹    
- وزیر اول اسکاتلند گفت که پارلمان اسکاتلند می تواند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را وتو کند و در عمل مانع از تحقق آن شود. نیکولا استورجن، رهبر اسکاتلند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
- همشهری آنلاین: ابراهیم حاتمی کیا صبح امروز 7 تیر ماه پس از یک عمل جراحی موفقیت آمیز از بیمارستان مرخص شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: رسانه های لبنان از کشته شدن 9 تن و زخمی شدن 19 تن دیگر در چهار انفجار که شهرک القاع در منطقه البقاع شمالی را هدف قرار داده بود، خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: کمیته سهامداری املاک ومستغلات وزارت بازرگانی وسرمایه گذاری عربستان تصمیم دارد یک میلیون متر مربع از اراضی داخل حرم مکی در خیابان ابراهیم الخلیل را مستقیما به فروش برساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۱    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا 37 سال است با تمام توان درمقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۸    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اراده برخورد قاطع نیروی زمینی سپاه با گروهکهای مسلح وتروریست در مناطق مرزی کشورخبر داد وگفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۶    
- همشهری آنلاین: فیلم روز استقلال: بازخیز در اولین هفته نمایش در 57 کشور جهان موفق به فروش بیش از 100 میلیون دلار شد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۷    
- لوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر ارکستر با سابقه و از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۱    
- همشهری آنلاین: قارچ ها فواید زیادی برای سلامتی دارند و چون در میان خوراکی ها رنگ جذابی ندارند ممکن است اغلب نادیده گرفته شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۱    
- همشهری آنلاین: اومبرتو اکو وقتی ساختمانی در میلان را که قبلاً هتل بود، برای سکوتِ خود، به آپارتمانی مسطح تبدیل کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری در پیامی با تسلیت شهادت محمد دهقانی ، پرویز هرمزی و منوچهر شجاعیان ، سه محیط بان شجاع و فداکار در درگیری با شکارچیان متخلف ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به موضوع فلسطین نگاه کاسب کارانه ای نداشته و ندارد و همواره تلاش کرده است با نگاه قرآنی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۱    
- سال های زیادی است که بر لب های مردم لبخند می نشاند. حرف های شیرینی برای شنیدن دارد. از سال 68 فعالیتش را در تئاتر آغاز کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تامین تجهیزات مورد نیاز در داخل کشور و با همت اساتید و جوانان ایرانی را از پیشرفت های این نیرو عنوان کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
- همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از برنامه ریزی پدافندی در خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۶    
- ترجمه ی سارا منصوری: گرت... گرت... گرت... گرت... وییییییییییییییی! سال هاست که با این آواها آشناییم و در بازی های مختلف پرندگان خشمگین یا همان انگری بردز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبری گفت: در 37 سال گذشته در بسیاری از مسائل سیر قهقهرایی داشته و با این وضعیت نمی توانیم ادعا کنیم که برای دیگران الگو هستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۵    
- گفت و گو محمد سرابی: حتی اگر خیلی اهل پیگیری اخبار هم نباشید، احتمالاً از اتفاق هایی که در کشورهای همسایه ی ما افتاده، کمی خبر دارید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۵    
- در ماه رمضان بسیاری از مردم نذری می دهند. نذری های خوش مزه ای مثل شله زرد، حلیم و انواع آش . خیلی از رستوران های کوچک و بزرگ دم افطار که می شود آش نذری و حلیم می فروشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۹    
- نفیسه مجیدی زاده: در سطل زباله ی خانه ی شما خطرهایی پنهان شده است؛ خطرهایی تیز و برنده! یا سمی و آلوده کننده!
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۶    
- پگاه شفتی: حالا دیگر گرما با همه ی خوب و بدش از راه رسیده و فناوری چاره ای ندارد جز این که از این فرصت استفاده کند تا خودش را بیش تر به رخ بکشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۶    
- همشهری آنلاین: براساس وعده مسئولان بانک مرکزی، گزارش این بانک برای کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی در دو جلسه شورای آتی پول و اعتبار مطرح و برای آن تصمیم گیری خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: محققان دریافته اند مردان دارای شاخص توده بدنی و اندازه دور کمر بالا با افزایش ریسک ابتلا به سرطان پروستات تهاجمی روبرو هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: با ساخت یک دستگاه جدید، پاکسازی اقیانوس ها از زباله به واقعیت نزدیک تر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: رئیس گروه علمی و فناوری ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: طبق برنامه زمان بندی شده در ستاد احیای دریاچه ارومیه باید تا 5 سال آینده 40 واحد درصد ازمصرف آب در بخش کشاورزی در حوضه آبریز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: وزیر نفت گفت: دولت پیشنهاد تک نرخی شدن بنزین را به مجلس شورای اسلامی می برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: در موضوع معراج پیامبر اکرم(ص) بیش از 70 نسخه خطی و چاپ سنگی نفیس شامل 20 نسخه خطی و 50 نسخه چاپ سنگی در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی نگهداری می شود که از جمله آنها کتابی از ابن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از مدیران نهادها در خصوص میزان حقوقش به ما گزارشی ارائه نداد و از دادن اسناد استنکاف کرد به همین دلیل این فرد محکوم به حبس شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین-علی شاکری: رئیس فدراسیون والیبال در گفت و گوی اختصاصی با همشهری آنلاین از بازگشت دوباره آرش کمالوند به تیم ملی والیبال ایران خبر داده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۱    
- همشهری آنلاین: دیدار آرژانتین و شیلی در استادیوم 80 هزار نفری نیوجرسی آمریکا در وقت های قانونی و اضافی بدون گل به پایان رسید و شیلی با نتیجه 4بر 2 بر آرژانتین غلبه و جایزه 18 میلیون دلاری صدمین ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۴    
- همشهری آنلاین: روز پنجشنبه (سوم تیر) در شهرستان پردیس با حضور فرماندار، دکتر میرزاآقابیک و مدیر کل ورزش و جوانان شهرستان پردیس طی مراسمی از مقام آوران و حامیان ورزش این شهرستان تجلیل به عمل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۴۸    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تهیه لایحه حمایت از محیط بانان مراحل نهایی خود را در سازمان می گذراند و تا دو هفته آینده به دولت ارسال می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: دومین نشست از سلسله نشست های مسائل ادبیات داستانی در ایران با عنوان ممیزی و نظارت در ادبیات داستانی 9 تیر 95 ساعت 14 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: محققین آلمانی با انجام آزمایش بر روی گل رز متوجه ویژگی منحصر به فرد آن برای جذب نور خورشید شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: الیزابت لارین سفیر و نماینده دائمی فرانسه در شورای حقوق بشر ژنو افزایش میانگین اعدام ها در سال 2015 در عربستان را غمبار و فاجعه آمیز توصیف کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۳:۳۴    
- خبر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این روزها مهمانی مهر و نیایش را برای مخاطبان خود برپا کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: بافت های تاریخی که مظهر ایران شهری است وضعیت تدافعی پیدا کرده و سعی کرده در برابر تهاجم از خود دفاع کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: در نشست هم اندیشی آسیب شناسی درختان باغ فین که با حضور معاون میراث فرهنگی و متخصصان باغات کشور انجام گرفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۰:۱۱    
- همشهری آنلاین: در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان و در ایام عزای مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام)، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: صادرات نفت خام ایران به هند در ماه مارس 2016 (اسفند 94 - فروردین 95) با جهش 290 هزار بشکه ای به 505 هزار بشکه در روز رسید.