سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 شهریور 1395 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 شهریور 1395 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۲    
ایران و توتال فرانسه نسبت به امضای قرارداد سوآپ نفت به توافق رسیده و پیش بینی می شود به زودی اولین قرارداد سوآپ نفت ایران با این شرکت فرانسوی امضا شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۱    
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد مدیریت ارتباطاتی، فناوری اطلاعاتی و مخابراتی اربعین حسینی به ریاست محمدجواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۹:۲۹    
رئیس کل دادگستری تهران با اشاره به آغاز بکار کارگروه ویژه طلاق و خانواده در دادگستری تهران گفت: چهره های علمی، قضائی و سازمان های مختلف عضو این کارگروه هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۰    
دانشمندان موفق به کشف نشانگرهای منحصر به فرد پروتئین در مو شدند که می تواند در کنار مشخصه های دی ان ای برای شناسایی انسان ها مورد استفاده قرار گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۷    
فیلم گلاب در جشنواره مقاومت توسط شهاب اسفندیاری مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۵    
هفتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و فضایی ایران آبان ماه برگزار می شود و 400 شرکت دانش بنیان داخلی و خارجی دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۵    
شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف بررسی پنجمین آزمایش موفقیت آمیز هسته ای کره شمالی، نشست اضطراری تشکیل می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۹    
یک مقام اسبق آمریکا اقدام قایق های تندرو ایران علیه کشتی جنگی متجاوز آمریکا را موجب استهزا نیروی دریایی این کشور دانست و خواستار غرق کردن یک کشتی ایرانی در خلیج فارس شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۳    
نمازگزاران تهرانی امروز با برگزاری راهپیمایی ضمن محکومیت جنایات آل سعود، خواستار تجدیدنظر در FATF شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۳    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) تصریح کرد: خانه کعبه، خانه ای آزاد است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه پیام رسای رهبر انقلاب مقدمه نابودی آل سعود است گفت: آل سعود فرزندان لات، عزی و طاغوت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه موقت تهران تأکید کرد باید به طور شفاف متهمان و متخلفان حقوق های نجومی به ملت را معرفی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۷    
نیروهایی عراقی در حالی خود را مهیای عملیات آزاد سازی موصل در شمال این کشور می کنند که داعش به حربه های شیطانی روی آورده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۹    
بالغ بر 812 هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می دهد که در 6 ماهه اول سال حدود 60 هزار دامنه جدید به ثبت رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۱    
عربستان سعودی به منظور نجات از باتلاقی که در یمن گرفتار آن شده، اخیرا طرح چهار ماده ای را ارائه کرده است که سرشار از ابهام و تناقض است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۴    
مهدی طالقانی می گوید: ساواک سال 52 ما را گرفت. مادرمان در راه پله ها ایستاده بود و گفت آقا یک چیزی بگو اینها را دارند می برند آقا گفت اشکال ندارد می روند آدم می شوند، بر می گردند
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: کمیسیون اصل 90 برای ساماندهی میزان دریافت حقوق ها در حال تنظیم یک طرح قانونی 11 ماده ای است که در آن حداقل و حداکثر میزان حقوق ها پیش بینی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۴    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: دوده خطرناک ترین ذره معلق در آسمان پایتخت است که 10 درصد از ترکیب کل ذرات معلق شهر را شامل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۴    
هرساله به تعداد زنان مبتلا به ایدز افزوده می شود و طی یکی دو سال اخیر شمار زنان مبتلا به ایدز در کشورمان تا 10 برابر افزایش پیدا کرده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۲    
رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور پیش بینی کرد که سیر صعودی قراردادهای خرید و فروش در ماه های آینده ادامه داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۳    
محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفت انگیز خود می تواند محیط خانه را متحول کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۷    
افزایش شهریه ثابت ورودی های قبل از سال 95 دانشگاه پیام نور، اعتراضات زیادی را از سوی دانشجویان این دانشگاه به همراه داشت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۴    
محققان مرکز رشد پارک علم و فناوری کرمانشاه پس از چهار سال تحقیق توانستند زعفران ارگانیک را تولید کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۲:۱۷    
حرا - فعالیت همزمان سه اپراتور مجزا در بازار موبایل ایران و تعرفه های مختلف آنها ایجاب می کند مشترکان در انتخاب اپراتور خود دقت بیشتری به خرج دهند. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی گفت: جنگ نرمی که نتیجه اش را در سال 88 دیدیم، 20 سال روی آن کار شده بود و نقشه های زیادی هم کشیده بودند که البته آن هم نتیجه ای نداد و مردم در روز 9 دی همه آن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه مشکلات حج پس از سال ها هنوز رفع نشده است، گفت: حج بر اساس معیارهای دینی مدیریت نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۰    
حرا - به گزارش خبرنگار مهر، بعد از خداحافظی محمد بنا از عرصه کشتی که بر خلاف انتظار بسیاری از حامیان و اطرافیانش با استقبال و تمایل بسیاری از مسئولان و اهالی کشتی رخ داد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۷    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از آمادگی و اتخاذ تدابیر لازم و اعزام گروه های نظارت دامپزشکی برای روز عید قربان در کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۴    
حرا - به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که یک هفته پیش از سی و یکمین دوره بازی های المپیک آخرین نشست خود را برگزار کردند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۸    
انسان باید کاری کند محبوب درگاه الهی قرار گیرد. در این راستا امام باقر (ع) دو راه کار ارائه می فرمایند یکی مزین شدن به اعمال صادقانه و دوم سرعت در انجام دادن کارهای خیر.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۵    
شما می توانید صفحه اول روزنامه های فرهنگی و سیاسی و ورزشی صبح کشور را در به همراه خلاصه عناوین و اخبار روزنامه های منتخب را تا قبل از ساعت 13 در این صفحه مشاهده کنید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۲    
روسای جمهوری روسیه و ترکیه در گفت وگویی تلفنی راه های دستیابی به آتش بس در شهر حلب سوریه را بررسی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۹    
آزمایش موشکی اخیر کره شمالی، که همزمان با برگزاری اجلاس جی 20 در چین انجام گرفت، بار دیگر توجه را متوجه بحرانی کرد که شاید اقدام پیونگ یانگ در شبه جزیره کره ایجاد کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۳    
آخرین قسمت پخش شده از سریال معمای شاه به موضوع دستگیری نواب صفوی و محمد واحدی در منزل حمید ذوالقدر اشاره داشت که به گوشه ی کوچکی از زندگی ذوالقدر نیز پرداخته بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۳    
در حالی که هفته گذشته تا روز چهارشنبه بازار طلا و سکه شرایط آرامی را پشت سر می گذاشت اما به یکباره با اعلام شاخص های اقتصادی انگلستان بازار جهانی و داخلی طلا و سکه دچار نوسان شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۰    
در زمان امام باقر (ع) با توجه به فرصت ایجاد شده و کمتر شدن فشار و کنترل از سوی حاکمیت، زمینه برای ظهور و بروز عقاید و افکار مختلف به وجود آمد که خود این باعث ایجاد و رواج افکار انحرافی در جامعه شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۲    
سرکرده یکی از گروه های جدایی طلب و تروریستی فعال در غرب ایران اذعان کرد وی و نیروهایش تحت پوشش آمادگی برای مبارزه با داعش کار با سلاح و بمب را از آمریکایی ها فرا گرفته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۹    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه آل سعود امتداد راهبردی نظام استکبار در منطقه است گفت: نظام سلطه هرگز نمی تواند بیداری اسلامی را خاموش کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۹    
منابع خبری اعلام کردند در حملات هوایی جنگنده های ناشناس به یک مرکز فرماندهی جیش الفتح در حلب دستکم 2 سرکرده این گروهک کشته شدند. برخی رسانه های وابسته به معارضان از کشته شدن 3 سرکرده خبر می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۹    
نرخ های بلیت اتوبوس بین شهری از تاریخ 17 شهریورماه امسال در مسیر های مختلف افزایش یافت و به طور متوسط 20 درصد گران تر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۶    
ساعاتی پس از انتشار خبری مبنی بر احتمال آزمایش هسته ای در کره شمالی، پیونگ یانگ به طور رسمی پنجمین آزمایش هسته ای خود را تأیید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۶    
این روزها در حالی شاهد رونمایی از خودروهای مونتاژ فرانسوی هستیم که تجربه نیم قرنی صنعت خودروسازی کشور نشان می دهد مونتاژکاری راه نجات این صنعت نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۳    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه ترین گزارش خود از فعالیت های هسته ای ایران، اعلام کرده که این کشور سقف ذخیره اورانیوم با غنای پایین را رعایت کرده و هنوز به سقف موجود برای تولید آب سنگین نرسیده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۱    
حرا - به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، ورزشکاران کشورمان در دومین روز از بازی های پارالمپیک 2016 ریو در شش رشته (4 رشته انفرادی و 2 رشته تیمی) به مصاف حریفانشان خواهند رفت. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۱    
ارتش سوریه طی اطلاعیه ای که امروز صادر کرد، به تروریست های محاصره شده در شهر حلب 48 ساعت فرصت داد تا این شهر را ترک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۱    
مک فارلین که سفر چند روزه اش به تهران در دهه شصت به داستان پر رمز و راز تبدیل شده بود در پاسخ به سؤالی ادعا کرد با حسن روحانی، رئیس جمهور کنونی ایران مراوداتی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۸    
امام جمعه موقت تهران با گرامیداشت یاد شهدای منا گفت: تردید نکنید که این خون های پاک دامن آل سعود را خواهد گرفت و آل سعود، آل سقوط خواهد شد و ملت دستی که برای آشتی با عربستان دراز شود را قطع خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۱    
'هیلاری کلینتون' نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد، دستگیری 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه تروریستی داعش باید در اولویت برنامه های آمریکا قرار گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۰    
رویترز گزارش داد گمانه زنی درباره کاهش ذخیره سازی نفت در آمریکا سبب شد در معاملات دیروز (چهارشنبه) قیمت نفت افزایش یابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۸:۴۲    
بعد از گذشت قریب 10 هفته از آزادی شهر فلوجه (در 26 ژوئن 2016) در 50 کیلومتری غرب بغداد از توابع استان الانبار، بازگشت خانواده های عراقی به این شهرستان در روزهای اخیر آغاز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۸:۰۹    
شورای پول و اعتبار، پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی را برای پرداخت وام منطقه ای مسکن مورد تصویب قرار داد که با اجرایی شدن آن، سقف تسهیلات، متناسب با منابع جذب شده و هزینه ساخت یا خرید مسکن در هر منطقه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۷:۳۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: نیروهای امدادی هلال احمر به 518 خانواده و بیش از 2 هزار نفر خسارت دیده در سیلاب دیشب و بامداد امروز در استان گلستان امدادرسانی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۷:۱۴    
آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه اقدامات پلید و ننگین رژیم کودک کش آل سعود در حادثه منا در تاریخ ماندگار می شود گفت: رژیم آل سعود مدعی مسلمانی است اما سبب سرافکندگی مسلمانان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۶:۵۳    
حرا - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در مسابقه فوتبالی که بین تیم منتخب اسپانیا و تیم نابینایان برگزار شد شرکت کرد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۶:۲۳    
حرا - جامعه محیط زیست - ایسنا نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از کشته شدن یک قلاده خرس قهوه ای در شهرستان سرعین خبر داد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۵:۵۳    
حرا - جامعه آموزش - نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1395 دانشگاه آزاد اسلامی اواسط هفته آینده پس از پردازش های نهایی اعلام می شود. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۵:۲۰    
حرا - احسان گنجی این کارتون را در روزنامه شهروند منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۴:۵۳    
اگر به اسپانیا سفر کنید متوجه می شوید تنها افراد چاقی که در آنجا حضور دارند، توریست ها هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۴:۲۳    
احسان خواجه امیری از لغو شدن کنسرت خود در آمریکا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۱:۱۸    
وقتی خبر منتشر شد تازه مسئولان تیم ملی فهمیدند چه رکبی از میزبان خود خورده اند. یکی از مسئولان تیم ملی با تایید این خبر گفت: ما بعداً فهمیدیم از طریق راننده ای که اشکان را به بیمارستان برده بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۱:۰۰    
نگرانی قربان قلی بردی محمدف رئیس جمهور ترکمنستان از مسموم شدن هنگام سفر به آلمان، موجب کنجکاوی خبرنگاران و تصویربرداران در کنفرانس مطبوعاتی مشترک محمدف و مرکل شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۰:۲۱    
"حافظ" پسر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه قصد دارد در روسیه به تحصیل خود ادامه دهد.