شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 شهریور 1395 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 شهریور 1395 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکنون دیگر یک سلیقه فرهنگی در کشور حاکم نیست و دیدگاه های مختلف در چارچوب ضوابط اعلام وجود و فعالیت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۱    
پیرو ارسال نامه رئیس شورای اسلامی شهر تهران به رئیس قوه قضاییه در باره مطالب منتشره علیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۲    
درکنفرانس خبری کاردار سعودی دربیروت که درحاشیه مراسم اعزام حجاج لبنانی به سرزمین وحی برای ادای مناسک حج تمتع امسال برگزار شد به اقدام سعودی در کاهش سهمیه ویزای حجاج لبنانی اعتراض شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۲    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی درباره مبارزه با فساد و قاچاق در مناطق آزاد با بیان اینکه شفافیت اصلی ترین کار من است و هیج راهی به جز این نیست گفت: زمانی ما موفق می شویم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۲    
معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه این سازمان در زمان تحویل از دولت قبل به هم ریخته و با شاخص های زیر صفر بود گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۰    
رسانه های آمریکایی مهمترین نکات خلاصه بررسی و گزارش اداره تحقیقات فدرال آمریکا 'اف بی آی' در مورد پرونده سرورهای شخصی دوران وزارت هیلاری کلینتون را منتشر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۳    
یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی تاکید کرده که برنامه هسته ای ایران به دو دلیل یکی نگرانی رژیم صهیونیستی از انتفاضه چاقو در فلسطین و دیگری بحران سوریه، دیگر تمرکز اصلی تل آویو نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۰    
معاون امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه عربستان تاکنون ریالی بابت دیه و غرامت شهدای منا و مسجدالحرام نپرداخته است، گفت: با وجود مستندات بسیار، از پاسخگویی طفره می روند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۰    
با گذشت نزدیک به 6 ماه از سال و در حالی که درختان پارک جنگلی چیتگر تهران برای چهارمین سال پیاپی با تنش آبی شدید در سال جاری مواجه شده اند، حالا یک به یک توسط شهرداری قطع و ریشه کن می شوند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: اولویت نظام بانکی کشور در سال جاری رفع مشکلات واحدهای کوچک و متوسط تولیدی و صنعتی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۹    
اسقف گرانتهام انگلیس در گفت وگو با یک روزنامه انگلیسی گفت که همجنس گراست و اسقف اعظم انگلیس نیز پیش از انتصاب وی، از این مساله آگاه بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۶    
در حالی که تا پیش از این اغلب مقامات حکومت جدید عربستان سعودی لحن و گفتاری خشن و تند را در قبال ایران و ملت ایرانی در دستور کار خود قرار داده بودند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۶    
دولت ایران پذیرفته که اشخاص حقیقی و حقوقی مورد تحریم سازمان ملل را، در داخل ایران هم تحریم کند. در پی این، بانک های سپه و ملت ارائه خدمات به قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران را محدود کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۳    
مشاور ولی فقیه در سپاه گفت: حضور مستشاری و میدانی سپاه پاسداران در کنار دولت، ملت و ارتش عراق، توانست توطئه تکفیری ها را با شکست مواجه کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران گفت: رابطه ایران و الجزایر در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) درازمدت، پایدار و راهبردی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۱    
مسئولان استان مازندران و فرمانداران شهرستان هایی که بیشترین خسارت را در توفان بامداد جمعه متحمل شدند ، عصر امروز شنبه گزارش آخرین فعالیت های صورت گرفته را به فرستاده ویژه رئیس جمهوری ارائه کردند .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۳    
دو ناو موشک انداز روسیه در خزر براساس برنامه ریزی های انجام شده گردش های دریایی و همکاری های منطقه ای در بنادر جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان لنگر می اندازند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۷    
دولت باید ریل اقتصاد را عوض کند. تعریف پروژه در جهت اقتصاد مقاومتی ممکن است باشد اما تحول ایجاد نمی کند. امیدواریم این هشت ماه آخر دولت به نام نیک دولت در اقتصاد منتهی بشود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۴    
رییس فراکسیون شفاف سازی و انضباط مالی در مجلس دهم با بیان این که فراکسیونی تحت عنوان مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود خارجی ندارد، ضمن تکذیب خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری های اصولگرا ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۵    
قرضاوی در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه الأزهر در خصوص برائت اهل تسنن از وهابیت، خواستار صدور بیانیه علیه شیعیان شد و نوشت: خارج کردن وهابیت از دایره اهل سنت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۵    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص گفت: اگر چه بسیاری از کشورهای منطقه با احیای جاده ابریشم مشکل دارند ولی ایران نه تنها با احیای آن مشکلی ندارد بلکه از آن نیز استقبال می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امیدواریم صدور ویزای اربعین از این هفته آغاز شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۲    
نخست وزیر عراق روز شنبه، نبرد نیروهای عراقی با داعش در گرمای 50 درجه را یادآوری و بار دیگر تاکید کرد که کار داعش در سالجاری میلادی تمام خواهد شد و ما وارد موصل می شویم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۰    
معاون اول رییس جمهوری گفت: ایران پس از لغو تحریم ها به دنبال توسعه روابط با کشورهای مختلف و به خصوص کشورهای دوست از جمله الجزایر است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۰    
کنتارو سونواورا وزیر دولت در امور خارجی ژاپن پیش از ظهر شنبه با سید عباس عراقچی دیدار و درباره مسایل دو جانبه گفت و گو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۰    
اسلام رادیکال جنبشی اعتراضی است. درواقع جنبش جوانان است و داده ها نیز به ما می گویند که میانگین سنی جهادی ها روزبه روز کم وکمتر می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از رویکرد مداخله نظامی غرب در کشورهای مختلف، گفت: اوضاع کنونی در لیبی، عراق و سوریه پیامد رویکردهای اشتباه مداخله خارجی می باشد که مشکلات زیادی را برای این کشورها از جمله ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۶    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح برخی وزرای دولت توسط دوستان ما به حق مطرح است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۶    
دولت چین قصد دارد جاده ی ابریشم را بازسازی کند؛ جاده ای که آسیای مرکزی را به اروپا متصل می کند. از اینرو، ناظران آن را پروژه ای برای تسخیر جهان می نامند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۳    
یک سال پس از فاجعه منا در حالی که عربستان هنوز برای تشکیل کمیته حقیقت یاب اقدامی نکرده، رییس سازمان حج و زیارت کشورمان حقایقی دیگر را از آن فاجعه بازگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۰    
سازمان بازرسی کل کشور در خصوص موضوع واگذاری املاک در شهرداری تهران اطلاعیه ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۵    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در نامه ای خطاب به رئیس جمهور هشدارهایی را درباره اظهارات حجت الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور مطرح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۲    
آقای رفسنجانی که در نقد سیاست های اقتصادی دولت های دیگر بر رعایتشان و احترام مردم و کشور تأکید ظاهری زیادی دارد در زمان ریاست جمهوری خود تلاش داشت تا از صندوق خیریه بودائیان وام بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۲    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح مسکن اجتماعی پس از اتمام طرح مسکن مهر کلید می خورد،گفت: شروع طرح مسکن اجتماعی منتظر ایجاد ردیف بودجه در دولت و مجلس است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۹    
افکار عمومی کشورمان همچنان منتظر احقاق حق پایمال شده قربانیان فاجعه منا هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۶    
بر اساس اسناد رانت حاصله از تنها یک فقره اعمال نفوذ عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران و معاون سابق کرباسچی برای گسترش مساحت ملک خود در قیطریه تهران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۳    
برخی بانک های کشور در مسیر اجرای توافق با FATF خود تحریمی را آغاز کرده اند و در این مسیر تحریم افراد حقیقی یا حقوقی که ظالمانه مورد تحریم غرب قرار گرفته بودند در اقدامی عجیب و قابل تامل از جانب بانک ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس با اشاره به تلاش های مشترک ایران و فرانسه، فضای فعلی برای شرکت های فرانسوی جهت سرمایه گذاری و تولید در ایران را مناسب توصیف کرد و از انجام برنامه ریزی برای سفر "ژان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۷    
پوتین : این منصفانه نیست که از ایران انتظار داشته باشیم پس از بیرون آمدن از دوره تحریم ها تولید نفت خود را به سطح پیش از تحریم بازنگرداند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۰    
دولت ونزوئلا از کشف و خنثی سازی طرح توطئه کودتا در این کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۰    
توفان شن زندگی مردم روستاهای اطراف هیرمند و زابل را با مشکل مواجه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۷    
معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در خصوص پیگیری حقوقی فاجعه منا گفت: وزارت امور خارجه با کمک دستگاه های ذیربط از طریق وکلای خارجی پیگیر شکایت علیه عربستان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۵    
سرعت رشد شهرنشینی در ایران دو برابر میانگین جهانی است، بیشتر شهرهای جدید در سواحل مکان یابی شده اند و 12 شهر جدید در ایران ایجاد می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۲    
همایش علمای بزرگ اهل سنت در چچن که با حضور بزرگان مذهبی مصر همراه بود و وهابیت و سلفی گری را از دایره تعریف اهل سنت خارج کرد، نشانه تلاش مصر برای بازگرداندن مرجعیت اهل سنت به الازهر است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۹    
آرکادی دورکوویچ معاون نخست وزیر روسیه هشدار داد تصمیم انگلیس به خروج از اروپا (برگزیت) این قاره را در برهه کنونی تا اندازه ای تضعیف کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۱    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم پیشگیری از وقوع فساد در نهاد های مختلف و نقش حراست ها در این زمینه، اظهار کرد: حتما هزینه پیشگیری از وقوع فساد کمتر از مبارزه با آن است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۸    
نیروهای ارتش ترکیه پس از درگیری با ساکنان معترض کوبانی و کشتن یک نوجوان، از اطراف این شهر عقب نشینی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی کشور گفت: برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نظام بانکی حامی تولید ملی است و از واحدهای تولیدی که امکان حیات دارند بدون مانع تراشی حمایت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۹    
امروز(شنبه) همزمان نمایشگاه های بین المللی پوشاک ایران؛ کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته؛ ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاست های کلی خانواده را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده است ابلاغ کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۶    
مرگ کریموف آینده سیاسی پرجمعیت ترین کشور آسیای مرکزی را در هاله ای از ابهام قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۰    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان اعلام کرد که او به همراه سران ایتالیا و فرانسه در حاشیه اجلاس هفته جاری گروه -20 در چین ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۶    
بر اساس نتایج جدیدترین نظرسنجی رویترز، دونالد ترامپ با جبران عقب ماندگی خود توانست با یک درصد اختلاف از هیلاری کلینتون پیش افتد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۷    
اداره پلیس فدرال آمریکا جزئیات بازجویی های انجام شده در خصوص "پرونده ایمیل" کلینتون را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۱    
روزنامه سیاست روز در صفحه بین الملل با اشاره به درگذشت رییس جمهوری ازبکستان و رقابت بر سر جانشینی وی، نوشت: سرانجام پس از چندین بار تایید و تکذیب خبر درگذشت رئیس جمهوری ازبکستان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۸    
معاون امور تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحقق صادرات از حوزه تعاونی کشور امسال 2.5میلیارد دلار هدفگذاری شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۵    
یک شبکه آمریکایی در گزارشی نوشت که استقرار سامانه اس 300 ، حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات فردو را دشوار می کند و ادامه داد که ایران به دنبال آن است که در کوتاه مدت یا میان مدت با از سرگیری غنی سازی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۷    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا فردا (یکشنبه) برای نخستین بار پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و در حاشیه اجلاس سران گروه بیست در چین، با ترزا می نخست وزیر انگلیس دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۴    
حرا- ستاد اطلاع رسانی جنگ در یمن ویدیویی را از لحظه شلیک موشک بالستیک به مواضع نظامی عربستان در عمق خاک این کشور منتشر کرد. دریافت فیلم
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۵    
روزنامه صمت در شماره شنبه 13 شهریور در یادداشتی به قلم مطهره ناظری کارشناس حقوقی معدن نوشت: در رویکردی اقتصادی توسعه معادن نقش بسزایی در رشد شاخصه های تولیدی و صادراتی کشور داشته و فعالیت های معدنی و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۵    
روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم هادی حق شناس کارشناس اقتصادی نوشت:دراقتصاد چهار بازار به شکل تئوری وجود دارد که اصطلاحا عبارت است از بازارکار، کالا ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۷    
ابوالقاسم قاسم زاده با درج یادداشتی در روزنامه اطلاعات، نوشت: انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، آبان ماه آینده انجام خواهد گرفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۴    
روزنامه السفیر لبنان در مقاله ای از نشست قریب الوقوع بین بشار اسد و رجب طیب اردوغان تحت نظارت ولادیمیر پوتین در پایان ماه سپتامبر جاری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۱    
کمپین های انتخاباتی "دونالد ترامپ" و "هیلاری کلینتون" بر آنچه "نقاط ضعف پنهان" توافق هسته ای می نامند، متمرکز شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۸    
ادعای دست یافتن به جزئیات افشا نشده ای از برجام، جدیدترین اظهارنظری است که در زمینه این توافق مهم بین المللی منتشر شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۸    
نخست وزیر ترکیه تاکید کرد که کشورش تلاش های جدی را برای عادی سازی روابط با مصر و سوریه آغاز کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۵    
سیدپرویز فتاح از آن مدیرانی است که اقداماتش از ابتدای انتصاب در سمت ریاست کمیته امداد خبرساز شده و هر از گاهی اظهاراتش در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۵    
آنطور که احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران در توئیتر خود نوشته است: عاصمه جهانگیر به عنوان گزارشگر جدید سازمان ملل در امور ایران انتخاب شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۶    
وب سایت های متخصص در رصد پرواز هواپیماهای نظامی، از پرواز هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز پایگاه نظامی حمیمیم سوریه خبر دادند که نیروهای روسیه در آن مستقر هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
مدیر کل مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک درباره خبر بازداشت 10 نفر از کارکنان گمرک پرویزخان ایران گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
دانیلو تورک ابراز امیدواری کرد به عنوان دبیرکل جدید سازمان ملل انتخاب شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به موضوع فیش های حقوقی نجومی و اینکه گاهی متأسفانه گفته می شود حقوق ها طبق قانون بوده است و من از این حرف تعجب می کنم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
رییس جمهوری در پیامی به نعمت الله یولداشف، کفیل ریاست جمهوری ازبکستان، درگذشت "اسلام کریمف " رئیس جمهور فقید این کشور را به وی، دولت و ملت دوست، ازبکستان تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۷    
خلبانان اماراتی، رژیم صهیونیستی و پاکستانی برای نخستین بار به طور مشترک در مانور نظامی آمریکا شرکت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۷    
نشریه المنار فاش کرد که عربستان با هماهنگی کامل اسرائیل به دنبال انتقال انفجارهای تروریستی به داخل ایران است و برای هر عملیات تروریستی در ایران 500 هزار دلار پرداخت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۱    
منابع دیپلماتیک اعلام کردند، آمریکا و روسیه به توافق آتش بس 48 ساعته در حلب و دادن اجازه ورود به کمک های بشردوستانه سازمان ملل و کاهش حملات هوایی ارتش سوریه نزدیک شده اند و به این ترتیب احتمالا این ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۱    
خطیب نماز جمعه مشهد با بیان اینکه نظرش در مورد موسیقی از برخی مراجع بازتر است، گفت: اگر بنا است یک جریان هنری به عنوان هنر موسیقی جود داشته و در معرض عموم قرار بگیرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۱    
حرا- امروز شنبه سیزدهم شهریور 1395 هجری خورشیدی، یکم ذی الحجه 1437 هجری قمری و سوم سپتامبر 2016 میلادی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۸    
اگر دولتمردان و مسئولان دغدغه بیکاری فارغ التحصیلان، ایجاد فرصتهای شغلی برابر، افزایش درآمدها، بهبود وضع معیشت مردم و رشد اقتصادی را دارند، تعاونی ها اسباب تجمیع سرمایه های خرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۵    
کشورهای حاشیه خلیج فارس این روزها به دلایل مختلفی بودجه خرید سلاح خود را با وجود کاهش قیمت نفت افزایش داده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۵    
'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه کشورمان سه شنبه هفته جاری با سفر به لائوس رییس دوره ای اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا موسوم به آ.سه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به تازه ترین سخنان عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی گفت: اتهامات واهی و ادعاهای بی اساس مقامات سعودی به خصوص آقای عادل الجبیر علیه نقش و تلاش های سازنده و مثبت جمهوری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۲    
دانشگاه جرج واشنگتن آمریکا یکی از تروریست های القاعده را به عنوان کارشناس مسائل امنیت ملی استخدام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۲    
یازدهمین دوره اجلاس سران جی 20 در حالی از فردا یکشنبه در شهر هانگ جو مرکز استان جه جیانگ واقع در شرق چین آغاز می شود که این کشور تلاش دارد تا میراث مهمی در امور اقتصادی جهان را با میزبانی این نشست از ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۹    
نخستین محموله در و پنجره های مورد استفاده در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی(ع) روز پنج شنبه از مشهد به نجف اشرف ارسال شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۹    
'داگلاس آلن سیلمان' سفیر جدید آمریکا در عراق دیپلماتی است که از سال 2000 میلادی تاکنون بی وقفه در منطقه خاورمیانه چرخیده و آخرین پست دیپلماتیکش سفیر آمریکا در کویت بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۹    
گزارشی که یک تحلیلگر ارشد مسائل ایران به مرکز تحقیقات کنگره آمریکا ارائه کرده است، نشان می دهد دولت های آمریکا طی سال های گذشته صدها میلیون دلار برای براندازی در ایران هزینه کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۶    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، گفت: 5 استان کشور درگیر سیل و توفان در روزهای اخیر بوده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه با اشاره به تلاش های مشترک دو دولت جهت تقویت مناسبت های فی مابین گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۶    
محمدجواد ظریف در راس یک هیات بلندپایه سیاسی صبح امروز (13 شهریورماه) تهران را به مقصد سمرقند در ازبکستان ترک کرد.