سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۵:۱۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۶    
مشهد- دقایقی قبل زلزله ای به بزرگی 3.3 ریشتر سفید سنگ خراسان رضوی را لرزاند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۱    
من اینها را که می دیدم می فهمیدم باید دل کند و آمد. با اینکه سخت بود. خیلی از نظر مالی متضرر شدیم اما همه این ضررها را فدای یک تار موی دخترم می کنم تا ایرانی بار بیاید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۳    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و آزادراه کرج-تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۴    
حضرت عیسی (ع) دارای شریعت بود و به عنوان مکمل و متمم شریعت خود، پیامبر اسلام (ص) را معرفی می کند؛ از همین جهت وجوه مشترکی بین اسلام و مسیحیت وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۴    
یک ایستگاه لرزه نگاری باندپهن موقت در منطقه مشکین دشت توسط مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران راه اندازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۹    
استیو بنن، مشاور ارشد دونالد ترامپ که در ماه اوت از کاخ سفید اخراج شد، ایوانکا ترامپ را منبع اصلی بدترین تصمیم های دولت ترامپ دانسته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰    
پیکر دیپلمات شهید حمیدرضا محمدیان از آلمان به میهن بازگشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۳    
یکی از کارشناسان حوزه بین الملل ماجرای درخواست کمک مسعود بارزانی از فرمانده سپاه قدس را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۳    
مشاور سازمان ملی استاندارد مدعی شد ایران گران ترین نان دنیا را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۵    
سال 2017 روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد و آنچه این سال را متمایز کرده جنجال هایی بوده که به موجب اقدامات دونالد ترامپ به وجود آمده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: 1 میلیون و 370 هزار معلول در کشور داریم که بیش از 2 درصد آن ها معلول شدید و خیلی شدید هستند که به خدمات ویژه نیاز دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۸    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97: قاعدتا مجلس مرّ روشی را که دولت برای حذف یارانه ها پیشنهاد کرده است، تصویب نخواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح : سربازان در حال خدمت اولویت نخست بهره مندی از طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۹    
رییس جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید ارمنی ژرژ کشیش هارطون دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۶    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 از برگزاری نخستین نشست این کمیسیون در روز سه شنبه (فردا) خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۳    
رئیس مجلس: جمهوری اسلامی ایران سال هاست که در حال مبارزه با تروریسم است و این، آمریکایی ها بودند که داعش را به وجود آوردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
اعتراض امام جمعه رودبار به انتصاب بخشدار اهل سنت/حقوق نمایندگی مجلس کفاف زندگی مان را نمی دهد/علت سفر هاشمی شاهرودی به خارج از کشور/وزرا حاضرند ویدئوی منزل خود را منتشر کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهوری در جلسه هیات وزیران، فرا رسیدن ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)؛ پیامبر بزرگ الهی و اعجوبه خلقت را که کیفیت خلقتش پس از خلقت حضرت آدم مشابه نداشته است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۰۹    
نوشته اند نامه شهریار به انیشتین باعث شده این دانشمند آلمانی از ساخت بمب اتم پشیمان شود ولی آیا چنین نامه ای واقعیت دارد؟ ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۰۰    
تو انگار کن که یک روز معمولی است. خیلی معمولی. داری کارهای روزانه ات را انجام می دهی. مثلا خم می شوی تا گلدان شمعدانی ات را سیراب کنی یا اینکه روی کاناپه دراز کشیدی و داری به موسیقی مورد علاقه ات گوش ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۷:۳۰    
یک دانشمند آمریکایی در جریان تحقیقات خود، به این نتیجه رسیده که آمار قربانیان آمریکایی آزمایش های اتمی این کشور، حداقل 7 برابر آمار اعلام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۰    
جانشین ستاد بازسازی عتبات کرمان با اشاره به اینکه تاکنون 10هزار خشت طلای گنبد حضرت اباعبدالله(ع) از 13 هزار خشت خریداری شده است گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۰    
محمد محمدی گفت: فروش گوشت با این قیمت حتی اگر گوساله ها طلا هم خورده باشند، تخلف و غیرقانونی است و دولت باید جوابگوی این تخلف باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست در راستای حقوق شهروندی و شفافیت، نرخ تورم و علت گرانی های اخیر را اعلام کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۰    
نتایج به دست آمده از تهدیدات سامانه های کنترل صنعتی در 6ماهه اول سال 2017 نشان می دهد که ایران در میان 10 کشور اولی است که سامانه های کنترل صنعتی آن به دلیل تهدیدات سایبری، آلوده شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۰    
گمرک ایران با اعلام آمار فعالیت عملیات و بازرسی مربیان سگ های مواد یاب و کالایاب در آذرماه، از کشف شامپوی تریاک توسط ماموران گمرک خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سال جاری داستانهای ساختگی و غیر قابل باور زیادی به مردم آمریکا گفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۴    
رئیس مرکز ملی فرش ایران: سالانه حدود 3 میلیون متر مربع فرش در ایران بافته می شود که دو سوم آن به 80 کشور جهان صادر می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۱    
دادگاه متهمان دکل نفتی/اتمام جابجایی فرمانداران تا پایان بهمن/تکمیل اعضای کمیسیون تلفیق بودجه97
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۱    
بدون تردید حزب الله لبنان و توان جنگی رزمندگان آن به مثابه کابوسی برای رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن محسوب می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۱    
یک قاضی دادگستری و پژوهشگر حقوق کیفری اقتصادی با اشاره به اصلاحات نامناسب پیش نویس دستورالعمل تبصره 4 ماده 18 گفت: دولت به طور سلیقه ای با قاچاق و تقسیم بندی کالایی آن برخورد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دهه اول و دوم انقلاب تعدادی ممنوع الخروج و ممنوع المعامله شده بودند که با همکاری نهادهایی از جمله سازمان ثبت اسناد و املاک ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۲    
رئیس مجلس با تأکید بر این که آمریکا به دنبال چپاول کشورهای اسلامی هستند، گفت: آمریکایی ها از گذشته، همان چیزی بودند که الان نشان می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۲    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 5 هزار تومان افزایش یک میلیون و 398 هزار تومان و دلار با 8 تومان رشد 4194 تومان به فروش رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۲    
اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور مشخص شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۰    
سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر قرار است تنها 22 فیلم را به بخش مسابقه راه دهد که این مساله می تواند رونق جشنواره را کمرنگ ولی از سوی دیگر انتخاب و داوری ها را تخصصی تر کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۳    
رئیس سازمان بیمه سلامت گفت: بدهی بیمه سلامت به مراکز درمانی در 15 استان کشور تسویه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۰    
عضو شورای عالی زیتون: درحال حاضر کشور نیازی به واردات زیتون کنسروی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از برخورد تعزیرات حکومتی با 109 واحد متخلف اقتصادی در استان و صدور جریمه 255میلیون ریالی در این رابطه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۸    
برنامه وزیر اقتصاد برای تغییراتی در مدیریت بانک ها یکی پس از دیگری در حال اجراست. کرباسیان این بار مدیرعامل بانک تجارت را برکنار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۵    
بررسی مشکلات موسسات مالی در فراکسیون امید، بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان، جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور وزیر آموزش و پرورش، تصویب دو فوریت طرح حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۲    
در وعده های خوش رنگ و لعاب روزهای نه چندان دور رئیس جمهور، از پرداخت وام 200 میلیونی به زوجین پیدا می شد تا پایان فقر مطلق و پرداخت حقوق به کارورزان بیکاری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۹    
رییس جمهور در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۹    
محسنی اژه ای با بیان اینکه نهاد تصمیم گیر درباره حفاظت از شخصیت ها وزارت کشور است گفت: نظر شخصی بنده این است که بسیاری از افراد امثال بنده نیاز به محافظ ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۳    
حزب کارگزاران برخلاف دیگر اصلاح طلبان اعتقادی به کمرنگ شدن نقش معاون اول در دولت جدید ندارند. آن ها خواب دیگری برای اسحاق دولت دیده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۳    
پروفسور مایکل بارنت با توجه به نشانه هایی چون زوال رسانه های سنتی و افزایش سطح نابرابری در جوامع غربی، از دشواری برای حفظ نظام دموکراتیک سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: فتنه 88 کودتایی بزرگ و مدل جدیدی از کودتا علیه انقلاب اسلامی بود که با منشأ خارجی و یارگیری از داخل کشور اتفاق افتاد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر 47 نماینده به رئیس جمهور نسبت به چراغ سبز سازمان محیط زیست برای اجرای پروژه منتفی شده انتقال آب را قرائت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۰    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97 مشخص شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۰    
آلودگی هوا چهره زشت فصل سرما است. زمانی پاییز یادآور خیابان های خیس و زمستان مرورگر روزهای برفی بود. اما از این همه زیبایی چه نصیب ما شده؟ چهره ای چرک و عصبانی از فصل سرما ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۷    
سه شنبه 5دی ماه استیضاح ربیعی در کمیسیون اجتماعی با 26 محور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۴    
از وقتی موبایل آمده، عکاسی مُرده، عکس های قدیمی پشت ویترین هستند. مردم می آیند با موبایل عکس می گیرند و می گذارند توی تلگرام؛ دیگه آن اُبهت رو از دست داده. پس بنابراین پول مغازه مهمتره ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۴    
در بازار امروز - یکشنبه - دلار آمریکا با شیب کند کاهشی شده و سکه تمام طرح جدید با ثبات قیمت همراه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت برخی انواع لوازم خانگی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۵    
نامه نمایندگان به رئیس جمهور در اعتراض به گرانی تخم مرغ / سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی: با توجه به گران شدن بی سابقه قیمت تخم مرغ و افزایش نگرانی مردم در این رابطه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۵    
میزان مصرف گاز در بخش های مختلف کشور در روز دوم دی ماه جاری به 639 میلیون مترمکعب رسید که یک رکورد محسوب می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۲    
نمایندگان مجلس در نامه ای به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی نسبت به گران شدن قیمت تخم مرغ اعتراض کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۹    
فروش اینترنتی مستند قائم مقام ، از روز گذشته آغاز شد و بیش از 2000 نسخه در کمتر از 24 ساعت فروخته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۹    
معاون وزیر نفت با اشاره به میانگین مصرف 75 میلیون لیتری بنزین در 6 ماه دوم سال گفت: در آذرماه میانگین تولید بنزین کشور به 74 میلیون لیتر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۹    
عربستان سعودی امروز منازل مسکونی یمنی ها را در منطقه نهم واقع در شمال شرقی استان صنعاء هدف حملات موشکی خود قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۹    
بر اساس آمار و ارقام به دست آمده از سازمان ملل، امسال مرگبارترین سال ثبت شده در تاریخ کشور مکزیک است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۰    
دبیر انجمن تولید کنندگان آب های معدنی و آشامیدنی از وقوع بحران جدی در صنعت آب در صورت افزایش قیمت حامل های انرژی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۴۲    
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در فرآیند اجرای طرح گشت مشترک نظارت بر فروش بلیط هواپیما ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت کشور گفت: تغییر فرمانداران حداکثر تا پایان بهمن ماه به پایان می رسد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۰    
زلزله بزرگ تر در راه است ، هوشیار بخوابید ، افزایش احتمال وقوع زلزله 7 ریشتری در تهران و ده ها خبر دیگر این چنینی از شب زلزله تهران تاکنون در شبکه های اجتماعی و حتی برخی از رسانه های رسمی دست به دست ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۱    
نماینده جهرم در مجلس از ارائه تفحص از بیمه ایران به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۸    
بر اساس ابلاغ جدید به استانداری کرمانشاه، شهر کرمانشاه از فهرست کلانشهرهای کشور خارج شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۵    
سازمان تأمین اجتماعی یا آنچه امروز صندوق سازمان تأمین اجتماعی خوانده می شود، بزرگ ترین صندوق بیمه ای ایران است که میلیون ها نفر از ایرانیان را تحت پوشش بیمه ای خود دارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست هفتگی کابینه این رژیم، اظهارات تحریک آمیزی علیه ایران و تشکیلات خودگردان مطرح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۵    
ماجرای عجیب تاریخی، اصحاب کهف که قرآن آن را خالی از هر گونه خرافه، مطالب بی اساس و ساختگی آورده مملو از نکات سازنده تربیتی است و هجرت از محیط های آلوده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۲    
وزیر امور خارجه انگلیس با تاکید بر این که توافق هسته ای هنوز زنده است گفت: این توافق به حمایت و کار نیاز دارد و کشورهای عضو توافق که به آن اهمیت می دهند باید برای آن با یکدیگر همکاری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۰    
آسیه با حمایت های پدرش فوق لیسانس گرفت و پروانه با کمک همسرش با تعصب ها جنگید تا ثابت کنند زنان هم می توانند در محیط های کوچک و مردسالار روستای کلپورگان موفق باشند و خودشان را نشان دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۸    
تهران - ایرنا - دولت در حالی لایحه بودجه پیش نهادی کل کشور برای سال آینده را روانه مجلس شورای اسلامی کرده است که سهم هر ایرانی از هزینه های بودجه 408 هزار تومان برآورد می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۸    
تهران - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش 5 درجه ای دمای هوا، همراه با افزایش ابر، بارش باران و وزش باد طی 2 روز آینده در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۸    
تهران - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجموعه بناها و شبکه مترو تهران در برابر زلزله ای با قدرت 8 ریشتر مقاوم است و در صورت بروز زلزله ای بزرگتر نیز تنها دچار شکستگی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۳    
وزیر بهداشت صبح امروز در مراسم تشییع پیکر زنده یاد استاد دکتر علیرضا یلدا، استاد بی بدیل اخلاق پزشکی و چهره ماندگار جامعه پزشکی ایران در سخنانی با بیان اینکه دکتر یلدا یکی از برجسته ترین اساتید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۰    
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل بار دیگر ادعاهای واهی مقامات کشورش علیه ایران را تکرار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی قوه قضاییه: در دو دهه نخست انقلاب افرادی ممنوع الخروج و ممنوع المعامله شده بودند که برای عده ای از افراد که با آن ها تشابه اسمی داشتند مشکلاتی ایجاد شده بود که در همین خصوص 26 هزار و 359 نفر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۴    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، دستور اجرایی شدن ساختار جدید این وزارتخانه را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۴    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: براساس قانون به تکلیف خود برای تولید و توزیع بنزین یورو 4 عمل کرده ایم و اکنون عوامل دیگری در شکل گیری آلودگی هوای کلانشهرها تاثیرگذار است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۱    
کیفیت هوای اهواز در اواخر پاییز و شروع زمستان امسال آلوده تر از تهران شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان: نارضایتی مخاطبان، کمبود بودجه، نوآوری محدود، گرفتار شدن در بازپخش، تبلیغات فراوان و نامتناسب از مشکلاتی است که سیما با آن مواجه است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۰    
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به برنامه های آتی این پارک گفت: توسعه قطب های علمی دانشگاه و رشد شرکت های دانش بنیان در دستور کار این پارک قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۶    
ما انسان ها دارای آزادی اندیشه، انتخاب و نوع زندگی هستیم و این را مرهون خداوند متعال هستیم. همچنین افراد یک جامعه دارای حقوق اجتماعی و کرامت یکسان بوده و در برابر قانون یکسان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۰    
رییس کانون سردفتران و دفتریاران با بیان اینکه در 9 ماهه اول سال نزدیک به 13 میلیون سند ثبت شده، گفت که این اسناد بیشتر مربوط به اسناد وکالت است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۰    
ساخت مستندی با موضوع شهید احمدی روشن با تکنیک تلفیق رئال و انیمیشن کلید خورد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۰    
تهران- ایرنا- یک فلوشیپ انکولوژی سرطان تخمدان، رحم و دهانه رحم را به عنوان شایع ترین سرطان ها زنان در بین زنان ایرانی عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۸    
اگرچه طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج دو ماهی است که به پایان رسیده، اما همچنان متقاضیان زیادی برای دریافت این تسهیلات وجود داشته و مطابق آمارها، 145 هزار نفر منتظر دریافت تسهیلات هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۸    
نخست وزیر مالزی در اظهاراتی خواستار اتحاد مسلمانان علیه رئیس جمهور آمریکا و تصمیم وی در خصوص بیت المقدس شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۲    
قیمت برخی کالاهای اساسی و پرمصرف از جمله تخم مرغ، مرغ و لبنیات، این روزها آنچنان افزایش پیدا کرده است که دیگر برای بسیاری از خانواده ها، تخم مرغ یک غذای ساده محسوب نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۶    
قیمت یک کیلوگرم ژامبون ممتاز گوشت که در برخی برندها بیش از 40 هزار تومان است با قیمت یک کیلوگرم گوشت گوسفندی تازه برابری می کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۳    
ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله طی 1000 روز جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن، خسارت های سنگین اقتصادی و نظامی به عربستان وارد کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۳    
محسن هاشمی درباره حضور مردم در حماسه 9 دی، گفت: هوشیاری و به موقع سنجی مردم باعث شد که اختلافات و فتنه صدمه ای به انقلاب نزند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۳    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: کاهش تولید به دلیل بیماری حاد تنفسی سبب افزایش قیمت تخم مرغ شده و این روند افزایش تا سال 97 نیز درست نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰    
عضو منتخب کمیسیون تخصصی تلفیق در مجلس اعتبارات بخش دفاعی امنیتی کشور را ناکافی دانست و گفت: نمایندگان مجلس در تمام سر فصل های دفاعی کشور خواستار افزایش اعتبار در بودجه 97 هستند که از جمله آنها توسعه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در ارتباط با گرانفروشی برخی کالاها و نیز خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین اظهلر داشت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۸    
نمایندگان مجلس دو فوریت طرحی را به تصویب رساندند که در صورت تصویب نهایی آن، بیت المقدس پایتخت همیشگی کشور فلسطین خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت را مکلف کردند تا نسبت به فراهم کردن تسهیلات پنج گانه جهت ایجاد فرصت های شغلی برای معلولان اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۸    
رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات گفت: ارسال هرگونه پیامک به مردم در مواقع بحران از سوی اپراتورها و مدیران وزارت ارتباطات بدون هماهنگی ستاد مدیریت بحران ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۸    
وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد که اگر نیت واقعی آمریکا مبارزه با تروریسم است به جای تهدید پاکستان از تجارب این کشور در زمینه تروریسم استفاده کند.
  • ۱