سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۴:۱۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۷    
این تصاویر هوایی زیبا که توسط دو برادر عکاس انگلیسی گرفته شده اند، شباهت فراوانی به آثار هنری انتزاعی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا پس از تمدید تعلیق تحریم های هسته ای علیه ایران و همزمان با تحریم 14 فرد و نهاد جدید، 4 شرط برای امضای هر قانونی که کنگره در رابطه با برجام وضع می کند، تعیین کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۹    
سازمان ملل در گزارشی که شامگاه جمعه منتشر کرد، ایران را به ارسال سلاح به یمن متهم کرد و مدعی شد که تهران قوانین بین المللی را نقض کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۹    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه ای از کشف محموله حاوی مواد انفجاری و کمربندهای انتحاری در منطقه مرزی سراوان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۱۴    
محمد جواد ظریف بیانیه ترامپ را نقض برجام خواند و بار دیگر تاکید کرد که برجام قابل مذاکره مجدد نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۸    
آمریکا 14 شخصیت حقیقی و حقوقی را در ارتباط با ایران و به بهانه های ادعایی نقض حقوق بشر، سانسور و حمایت از افراد دخیل در اشاعه تسلیحاتی تحریم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا با امضای معافیت های تحریمی برای ایران، تعلیق تحریم های هسته ای را تمدید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۷    
امام جمعه گرگان با بیان اینکه مردم همه شهرهای ایران به خوبی در برابر اغتشاش گران قیام کردند، گفت: باید مردمی که مطالباتی داشتند را از این افراد جدا کرده و این مطالبات پیگیری و رفع شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۲۱:۱۴    
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با اشاره به آمار سالانه جذب نیرو از سوی دولت، گفت: سالانه بر اساس نیازهای موجود بین 30 تا 40 هزار نفر از طریق آزمون های مختلف استخدامی جذب دولت می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۴    
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی خانه آزاد اندیشی دانشجویان این دانشگاه طی چند ماه آینده خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۱    
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، چندی پیش خبرگزاری آناتولی به نقل از فدراسیون فوتبال ترکیه از موافقت این فدراسیون با مسابقه دوستانه با تیم ملی ایران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب وهوایی کشور طی سه روز آینده گفت: از اواسط روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۱    
کشاورزی به عنوان یکی از اصلی ترین شغل های مردم در مازندران محسوب می شود اما همواره این سوال مطرح است که آیا این شغل در این استان مقرون به صرفه است یا خیر.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۱    
نخست وزیر لبنان اعلام کرد، هیچ مخالفتی با مشارکت حزب الله در دولت ندارد و دخالت هر طرف خارجی در امور داخلی لبنان را نمی پذیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۷    
سخنگوی کاخ سفید روز پنج شنبه و در آستانه اعلام تصمیم دونالد ترامپ در مورد تایید برجام گفت که وی همچنان برجام را بدترین توافق ممکن می داند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
عبدالصمد خرم آبادی گفت: عده ای با دادن وعده دائمی نبودن فیلتر تلگرام رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در فضای مجازی و تحقق اقتصاد مقاومتی در این فضا را کند می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
رویترز نوشت رئیس جمهور آمریکا تعلیق تحریم های اقتصادی علیه ایران را به عنوان بخشی از توافق هسته ای سال 2015 تمدید خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت واعظ شهیر حجت الاسلام مظاهری را تسلیت گفتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۸    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص مطالب و شایعات اخیر بیانیه ای منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۴    
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به شرکت 100 هزار نفر از نیروهای وظیفه در آزمون مهارت سنجی ظرف سال 1396 گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۶    
سفیرکشورمان در انگلیس از رایزنی بامقامات سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) درلندن و تلاش برای تسریع در روند اطفای حریق نفتکش سانچی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۴    
نامزدهای هفتادمین دوره جوایز سینمایی انجمن کارگردانان آمریکا به عنوان مهم ترین پیش بینی کننده جوایز اسکار اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۴    
در خبرتوخبر این هفته به ادعای معاون اول رئیس جمهور مبنی بر همکاری نکردن رسانه ملی در ترتیب دادن گفتگوی تلویزیونی با وی اشاره کرده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۲    
بررسی نرخ بلیت های هواپیما برای سفرهای خارجی نشان می دهد، نرخ سفرهای هوایی برای گردشگران ایرانی که قصد سفر به خارج از کشور را در ایام نوروز 97 دارند میلیونی بالا رفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۰    
سرپرست مرکز پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: والدین دانش آموزان مدارس سمپاد برگزاری آزمون ها در این مدارس را انتظار دارند و اگر این اتفاق نیفتد سراغ بنگاه های خصوصی می روند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۰    
به گزارش خبرنگار مهر، این ششمین کتاب از مجموعه شرح آثار ادبی و بیست و سومین کتابی است که پژوهشگاه فرهنگ فارسی - تاجیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، وابسته به بنیاد سعدی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۷    
تازه ترین تحلیل بانک مرکزی درباره عملکرد بازار بین بانکی ریالی، نشان از تعمیق و گسترش تدریجی این بازار دارد به گونه ای که تعداد معاملات این بازار در 9 ماهه ابتدایی سال 1396 معادل 27 ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۷    
خبرگزاری رویترزامروز جمعه به نقل از منابع آگاه خبر داد که دونالد ترامپ روز پنجشنبه (21 دی) در کاخ سفید و در جلسه ای با حضور برخی از اعضای دمکرات و جمهوریخواه سنا ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۶    
یک رسانه غربی با اشاره به تحولات اخیر مربوط به برجام و موضع دولت آمریکا در خصوص آن، پیش بینی کرد که ترامپ این توافق هسته ای را حفظ می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۵    
انجمن بین المللی رسانه ای وارتباطات فلسطین، منشور مقابله با عادی سازی روابط رسانه ای با رژیم اسرائیل را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ بعد از تحمل مدتی درد و رنج بیماری درگذشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۲    
معاون وزیر جهاد برنامه های این وزارت خانه را برای سامان دادن به بازار تخم مرغ، مرغ و گوشت طی ماه های آینده مطرح کردوگفت:واردات تخم مرغ فقط برای رفع نیاز است ودرصورت رفع نیازفورا قطع می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۲    
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بودجه باید در جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه باشد، گفت: باید مدیریت کارآمد برای اشتغالزایی جوانان داشته باشیم و در این راستا حرف و شعار دیگر کافی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۲    
وزارت خارجه ترکیه امروز جمعه به شهروندان این کشور برای سفر به آمریکا هشدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۵    
بیش از 120 زمین لرزه و پس لرزه از دیروز تاکنون در شهر سومار از توابع استان کرمانشاه روی داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
گزارش های میدانی از معاملات مسکن در تهران نشان می دهد با فروکش کردن التهاب قیمت در برخی نقاط پایتخت، تعدادی از واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از روزهای ابتدایی دی ماه در حال خرید و فروش هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۹    
یک گوشه از این شهر چند نفر هستند که به شغلی حساس مشغولند که شاید همین امروز یا فردا میزبان تک تک ما باشند؛ شاید شناختشان برایمان جالب باشد که بدانیم چه کسی آخرین خدمت را در دنیا به ما می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
یکی از حوزه های جغرافیایی که با دشورای های بسیاری در ارتباط با بافت های فرسوده و غیر مقاوم مواجه است به عرصه های روستایی معطوف می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به وضعیت این نیرو در حراست از آبهای ایران در خلیج فارس تاکید کرد: توانمندی ما در حوزه های مختلف از جمله موشکی و پهپادی از خلیج فارس تا تنگه هرمز و حتی فراتر از ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۸    
آخرین گزارش ها از اعتبارسنجی گذرنامه ها نشان می دهد که ایران با آخرین رتبه جهانی که کشور افغانستان است، فقط هشت پله فاصله دارد، اما این وضعیت چقدر مانع سفر ایرانی ها خواهد شد؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۸    
آذر ماه امسال تولید چند مدل سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۸    
گرچه گرمان تیتف درباره منظره چراغ های روشن شهرهای بزرگ روسیه در زمان سفرش به فضا مطالبی را گفته بود و برای نخستین بار ساکنان شهر پرت استرالیا در زمان پرواز فضایی جان گلن نخستین فضانورد آمریکایی در ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۵    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از آغاز عملیات اطفای حریق نفتکش سانچی از بامداد امروز خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۵    
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع فیلتر موقت تلگرام شد و گفت که استفاده از شبکه های پیام رسان داخلی نیازمند اعتمادسازی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۲    
قم - نماینده مردم قم در مجلس، ریشه حل مشکلات کشور را توجه به فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس دانست و گفت: متأسفانه بسیاری از ارزش های دفاع مقدس بازگو و جاری نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۲    
رییس جمهور فرانسه در یک تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود بر لزوم تعهد به برجام و اجرای آن تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۹    
قیمت نفت پس از رسیدن به بالای 70 دلار و بالاترین رقم ها از دسامبر 2014 تاکنون در روز گذشته، امروز با کاهش مواجه بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۶    
در حالی علی مطهری نماینده حامی دولت مدعی شده بنیاد مستضعفان مالیات پرداخت نمی کند که طی 11 سال اخیر این نهاد 4000 میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۱    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند که رئیس جمهور آمریکا تعلیق تحریم های ایران ذیل برجام را تمدید خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۱    
کاهش شدید میزان بارشها، طرح خاک خورده سال 93 برای برخورد با مشترکان پرمصرف تهرانی را از روی قفسه طرح های شرکت آب و فاضلاب تهران دوباره به جریان انداخته و جریمه مشترکان پرمصرف تهرانی در دستور کار قرار ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۹    
زنجان-قرار بود قبل از اینکه اتوبوس خدمت شهرداری زنجان راه بیفتد، ون و اتوبوس ویژه معلولان در زنجان راه اندازی شود که با روی کارآمدن شورای دور پنجم، این اتوبوس در ایستگاه وعده ها متوقف شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۷    
وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ظرف روزهای آینده، رئیس جمهور این کشور احتمالاً خواستار وضع تحریمهای بیشتر علیه ایران خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۱    
کرمان - زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر دقایقی پیش هجدک واقع در شهرستان راور را لرزاند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۳    
رئیس جمهور فرانسه در گفتگویی تلفنی با همتای آمریکایی خود، بر اهمیت پایبندی واشنگتن به توافق هسته ای ایران تأکید کرد.