چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۳:۴۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۰    
نخستین بار نیست که روحانی برای اثبات نظرات سیاسی اش، از تاریخ اسلام برداشت شاذ ارائه کرده است که نمونه معروف آن گرفتن درس مذاکره از عاشورا در بحبوحه مذاکرات هسته ای با غرب بود که با واکنش تند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۶:۲۷    
وزارت دفاع آمریکا بامداد پنجشنبه از تصمیم برای تشکیل نیروی جدید در سوریه عقب نشینی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۷    
سی و نه سال پیش در چنین روزی، شاه ایران فرار را بر قرار ترجیح داد. به نظر مشاور امنیتی کاخ سفید خروج شاه از کشور می توانست زمینه را برای کودتای نظامی ها فراهم کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۳    
رویکرد غالب در بررسی دانشگاه ، سرشت و وضعیت آن و تطورات تاریخی و نیز ماهیت این نهاد در ایران ، رویکردی جامعه شناسانه یا صرفا تاریخی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۴    
ائمه جمعه حرفی نزنند که مردم پشیمان از نمازجمعه برگردند/توصیه به روحانی: به مسائل اخروی مردم کار نداشته باشید/آقای صدیقی، می شود فقط روضه بخوانید؟/گروهی خانوادگی سینما را قُرق کرده اند
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۳    
حضور خانواده های داغدار سرنشینان کشتی غرق شده سانچی در شرکت ملی نفتکش ایران.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۷    
آموزش و پرورش می تواند موضوع نقد و حتی طنز برنامه های صداوسیما باشد اما دستمایه هَجو هرگز.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۷    
عضو کمیسیون تلفیق جزئیات طرح جدید مجلس برای حذف یارانه اقشار پردرآمد را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۶    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به اظهارات رئیس جمهور درباره نقد معصومین(ع) به شدت انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۶    
مأموران سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی موفق به دستگیری لیدرهای فعال در زمینه موسیقی زیرزمینی در مشهد شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۰    
در پی بروز حادثه تاسف بار برای نفتکش ایرانی سانچی، هیأت دولت با صدور بیانیه ای فردا دوشنبه (25 دی ماه 96) را عزای عمومی اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۷:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفتکش را تسلیت گفتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۱:۳۰    
در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی، از 42 اثر با حضور رئیس جمهور تقدیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۰:۳۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری با انتشار مطلبی در فضای مجازی به اظهارات هفته گذشته رئیس جمهور واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۶    
دادستان تهران گفت: اگر برخی مسئولان به انجام وظایف و مسئولیت های خود بپردازند، بهتر از برخی اظهارات غیرمسئولانه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۳۵    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 5 هزار تومان افزایش یک میلیون و 492 هزار تومان و دلار با رشد 28 تومانی 4416 تومان به فروش رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۷    
یک عضو کمیسیون تلفیق از افزایش مبلغ وام ازدواج به 15 میلیون تومان در سال آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۲    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به بیانیه ترامپ گفت: آمریکا عملا از برجام خارج شده است، اما اعلام نمی کند؛ بنابراین اکنون که آمریکا و اروپا عملا از برجام خارج شده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران درباره سفر درمانی خود به آلمان توضیحاتی را ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۵    
امام جمعه موقت تهران خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید؛ بهتر است فرصت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سیب و پرتقال از مهم ترین میوه های شب عید هستند که وزارت جهاد کشاورزی عملیات تامین و ذخیره سازی آن را آغاز کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۲    
حباب سکه تا 70 هزار تومان تخلیه شده است، دلیل اصلی این تعدیل به فروش سکه هایی که مردم در مدت اخیر خریداری و در خانه ها نگهداری می کردند، برمی گردد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۲    
با موافقت نمایندگان، مصوبه مجلس درباره مجاز بودن نامزد شدن اقلیت های دینی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۳    
نماینده رامهرمز در مجلس در جلسه علنی امروز به شدت به وزیر بهداشت اعتراض کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حمله جنگنده های این رژیم به شهر رفح در مرز با غزه مدعی شد: برای نابود کردن ظرفیت های استراتژیک حماس، عملیاتی حرفه ای و دقیق را انجام دادیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۹    
اظهارات رئیس جمهور در نقد معصومین و پیامبر واکنش هایی را به دنبال داشت تا جایی که برخی از علما به وی توصیه کردند که وقتی سوادش را ندارید بهتر است به سیاست خود بپردازید .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۹    
معاون وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب گفت: هیچ سالی کمتر از امسال نسبت به پنجاه سال اخیر کاهش بارش نداشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۹    
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: ایران از نظر رتبه علمی فضا در منطقه جایگاه اول و در میان کشورهای دنیا رتبه یازدهم را در اختیار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۶    
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه هاشمی تغییر نکرد، گفت: اصلاح طلبان و هاشمی در یک نقطه به هم رسیدند؛ یعنی یک منافع مشترکی را تعریف کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، گفت: آنچه این روزها آمریکا در مسائل نظامی و دفاعی از جمهوری اسلامی ایران مطالبه می کند، از جنس مطالبه کاذب و از نوع تبلیغاتی و عملیات روانی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۳    
محسنی اژه ای گفت: یک نفر در زندان اوین خودکشی کرد؛ فرد دیگری هم در یک کلانتری در اراک؛ اینکه گفته می شود نفر سوم و چهارمی هم بوده، مطلقاً دروغ است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۳    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت تمامی خدمه و پرسنل کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین را به خانواده های داغدیده آنان تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای، ائمه جمعه 31 استان کشور را به عنوان اعضای هیئت امناهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۱    
به نظر می رسد توقف عملیات خنک سازی و مهار آتش در شب گذشته موجب رسیدن آتش به مخازن سمت چپ کشتی و انفجارهای شدید صبح امروز شد که در نهایت پس از چند ساعت به غرق شدن کامل نفتکش ایرانی انجامید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۱    
چهار شرطی که رئیس جمهور آمریکا برای ماندن کشورش در برجام برای اروپایی ها تعیین کرده در حکم محول کردن مأموریتی به آنها است که انجام آن غیرممکن به نظر می رسد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۱    
سایت سینماتیکت به عنوان سایت فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر مشخص شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۶    
یک سرکرده جدید آمریکایی در گروه تروریستی داعش ظهور کرده است. تحقیقات جدید، یکی از سران آمریکایی داعش را شناسایی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه صبح امروز کمیسیون تلفیق سال آینده 42میلیون نفر یارانه نقدی دریافت خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۰    
محمدعلی نجفی شهردار تهران در صد و چهلمین روز حضور در شهرداری، گزارشی تکان دهنده از آنچه در شهرداری تحویل گرفته است را در صحن علنی شورای شهر توضیح داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کار آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات نفتکش ایرانی را پیگیری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۴    
بسیاری از کاربران گوشی های آیفون 6 که تحت تاثیر کاهش عمدی سرعت گوشی توسط اپل، باید باتری گوشی خود را تعویض می کردند، هم اکنون با کمبود باتری روبرو شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۷    
شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر با ارائه گزارش 100 روزه شهرداری و بررسی عملکرد شهرداری قبلی از قراردادهای شهرداری با ناجا که پولش صرف انتخابات شد، افشاگری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۷    
با وجود تمام شایعات بار دیگر کاخ سفید مجبور شد به اصول تصریح شده در توافق هسته ای میان ایران و شش کشور قدرتمند جهان پایبند بماند و نسبت به تمدید حضور خود در این توافق حکم کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۸    
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی فوت 32 پرسنل نفتکش "سانچی" در آبهای چین را تایید کرد/تصویری از آخرین سلفی سه دانشجوی دانشگاه آزاد قبل از ماموریت نفتکش سانچی
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۸    
به دنبال پخش برنامه دورهمی از شبکه نسیم، یک جوان کرد نامه ای خطاب به مهران مدیری نوشت و ضمن انتقاد از مهران مدیری و برنامه دورهمی، خواستار توجه بیشتر به مردم زلزله زده بدون تمسخر نمودن شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۹    
باند اختلاس دریکی از شرکت های بیمه متلاشی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی قوه قضائیه گفت:در هفته های اخیر شرارت های آمریکا و صهیونیست هایی را داشتیم که با پشتیبانی شان، شرارت هایی را در کشور ایجاد کردند و فکر می کردند می توانند بر موج نارضایتی مردم سوار شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
قائم مقام هیأت نمایندگی دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین تأکید کرد که اعمال هرگونه تغییر در متن توافق هسته ای ایران، غیرسازنده، غیرقابل قبول و غیرممکن است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
براساس آخرین خبرها، مقرر شده است، کمیسیون تلفیق مصوبه تهاتر 110 هزار میلیارد تومانی بدهی های دولت را براساس بسته پیشنهادی مرکز پژوهش ها مجلس اصلاح کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۵    
وزارت بهداشت و اتاق بازرگانی تهران در موضوع شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۸    
مراسم اختتامیه نهمین جشنواره فارابی با حضور رئیس جمهور آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه کشور با بخشنامه و دستورهای اداری سامان نمی یابد، تفاهم با نخبگان و توده مردم و متقاعد کردن آنان در اقدامات اصلاحی – اقتصادی ضروری است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی کمیته ایرانی بررسی وضعیت نفتکش سانچی مرگ همه کارکنان آن را تأیید کرد و گفت: دسترسی به پیکر خدمه ممکن نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۶    
نماینده پیشین انگلستان در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه دولت آمریکا در مسئله برجام به تهدید و ارعاب اروپا رو آورده، نوشته است که واشنگتن حق ندارد توافق هسته ای را تغییر دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۹    
یک مقام مسئول از عدم امکان امدادرسانی به نفتکش ایرانی به علت انفجارهای متعدد و گسترش آتش در شعاع چندین متری نفتکش خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۰    
فیلترینگ تلگرام در هفته های گذشته و در پی بروز اعتراضاتی در شهرهای مختلف تعداد زیادی از کاربران ایرانی را با مشکلات زیادی مواجه کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۰    
شورای امور روابط بین الملل دولت قزاقستان فهرست 10 تحول مهم آسیای مرکزی در سال 2018 را اعلام کرد که در آن تشدید تهدیدات تروریستی و تأثیرات انتخابات ریاست جمهوری روسیه بر این منطقه قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه فشار بسیاری روی وزارت بهداشت وارد می شود، ابراز امیدواری کرد: دولت هر چه زودتر درباره طلب بخش خصوصی و بخش درمان و سلامت کشور تصمیم بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی گفت: جمهوریخواهان، اعتباری برای شخص ترامپ قائل نیستند و نمی خواهند هزینه خروج از برجام به دوش آنها باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
کرج - رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به اینکه آنفلوانزای مرغی هنوز کنترل نشده است، گفت: تاکنون 17 میلیون قطعه مرغ معدوم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان مطمئن باشند دولت گندم تولیدی آنان را در هر شرایطی به طور کامل خریداری خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۱    
یک حقوقدان گفت: با اجرای قانون جدید کل اعدام ها از بین نمی رود بلکه غالب آنها تخفیف پیدا می کند و مجازات اعدام به موارد استثنایی محدود می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۸    
"شوروی یک انسان در مدار زمین قرار داد" این تیتر بسیاری از روزنامه های جهان در روز سه شنبه 24 دی ماه 1347 بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را موظف کردند حداکثر تا پایان خردادماه سال پایانی قانون برنامه توسعه، لایحه بعدی برنامه توسعه را به مجلس تقدیم کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۹    
رئیس شورای شهر تهران گفت: باید قضاوت واقع بینانه و منصفانه ای در خصوص عملکرد دوره گذشته مدیریت شهری شود و سفیدنمایی و سیاه نمایی نشود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۴    
وزیر اطلاعات در نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و به سوالات آنان پاسخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۸    
رای نهایی پرونده تعلیق احتمالی کشتی ایران با توجه به پایان تعطیلات سال نو میلادی در اروپا تا اواخر هفته جاری از سوی اتحادیه جهانی، مشخص و اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۶    
پس از رفع فیلتر نرم افزار پیام رسان تلگرام، کاربران فضای مجازی سر شوخی را با این موضوع باز کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۶    
رئیس جمهوری صبح امروز (یکشنبه- 24 دی96) در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فارابی تاکید کرد که حکمرانی شایسته، جامعه را در مسیر درست هدایت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۳    
بیکاری معلولان از معضلاتی است که نارسایی و مشکلات آن، به مراتب سنگین تر و عمیق تر از دیگر گروه های اجتماعی جامعه بروز پیدا می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۳    
نوسانات نرخ ارز، از نارسایی هایی محسوب می شود که در سایه آن عده ای از سودهایی هنگفتی برخوردار و برخی متضرر می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۷    
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم, اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در این تماس تلفنی که صبح امروز (یکشنبه) انجام شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۴    
رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید اقدامات گذشته در مورد مدیریت شهری را براساس انصاف بررسی کرد، گفت: نباید مسائل گذشته شهری را سیاه نمایی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۸    
فرمانده پلیس استان نینوا در عراق از کشته شدن شماری از تروریست های تکفیری داعش در جریان عملیات نیروهای نظامی این کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۵    
نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین در شرایطی برگزار می شود که نمی توان امید چندانی به نتیجه بخش بودن آن داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۵    
شعله های آتش در نفتکش سانچی از لحظاتی پیش دوباره فوران کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۳    
معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و رئیس ستاد برجام گفت: یکسال است با تلاش وسیع ترامپ برای از بین بردن برجام یا اصلاح آن مواجه هستیم اما تاکنون با همه اقداماتی که انجام داده، موفق نشد است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۳    
وزیر جهاد کشاورزی از تغییر در شیوه خرید تضمینی گندم برای سال آینده خبر داد و گفت: براساس قانون وظیفه تنظیم و کنترل بازار داخلی و سیاست گذاری برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی با وزارت جهاد کشاورزی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تصادف کشتی ایرانی در روزهای اخیر بسیار تاسف بار است و لازم است کمیسیون امنیت ملی مجلس این موضوع را تا نهایت کار دنبال کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۷    
رسانه ها از بمباران مناطقی در رفح از سوی جنگنده های متجاوز رژیم صهیونیستی خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (یکشنبه 24 دی) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۳    
هیئتی از وزارت خارجه آمریکا برای دیدار با نیروهای دموکراتیک سوریه به شمال این کشور عزیمت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۳    
گروه عملیات تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ در حال انتقال به درون نفتکش سانچی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۷    
هزاران نفر در اعتراض به فساد مالی و دولتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مرکز تل آویو تظاهرات کردند.