چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۲:۱۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۴    
چند روزی است تعدادی از مردم کشورمان نسبت به آنچه مشکلات اقتصادی خوانده می شود، اعتراض دارند و این اعتراضات را به خیابان ها هم کشانده اند. قبل از هر چیز توجه به این نکته مهم است که اعتراض حق مردم است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۵    
اجاره برداشت از منطقه جنگلی شفارود (گیلان) به شرطی صادر شده بود که به جای درخت های پیر درختان تازه کاشته شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۷    
رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات وضعیت صنعت دخانیات را در بخش واردات، صادرات، تولید و قاچاق تا پایان آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۹    
کمیل خجسته در پاسخ به انتقادی مبنی بر اینکه "رهبر انقلاب از اوضاع مطلع نیستند" پاسخی را در صفحه خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۸    
در پی بروز برخی اغتشاشات محدود و تخریب اموال عمومی که به بروز ناامنی هایی منجر شده، قیمت سکه بهار آزادی هم درپی گرانی ارز روند صعودی به خود گرفته و به یک میلیون و 506 هزار تومان رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۷    
پاسدار سجاد شاه سنایی در درگیری با اغتشاشگران در کهریزسنگ به درجه رفیع شهادت نائل شد و به جمع یاران شهیدش پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۰    
سفیر ایران در لندن در واکنش به آخرین توییت رئیس جمهور آمریکا که مردم ایران را گرسنه خطاب کرده است، گفت که ترامپ به جای توهین های بی سابقه به ملت ایران به گرسنگان کشور خودش کمک کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۶    
نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس، گفت: حمایت سران آمریکا و آل سعود بیانگر حضور عوامل آنها در میان معترضان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۰    
معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه شامگاه گذشته (یکشنبه) عده ای تلاش کردند حضور مردم در خیابان ها به خشونت کشیده شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۰    
محمد هاشمی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت اگر مرحوم آیت الله هاشمی امروز در میان ما بودند، به گونه ای رفتار می کردند که معترضان هم راضی باشند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۷    
فرمانده یگان های مدافع خلق کرد در جریان سفر به روسیه با مقامات روس درباره نشست سوچی دیدار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۷    
دیروز (دوشنبه) درگیری هایی میان شورشیان وابسته به ارتش آزاد سوریه و گروه های وابسته به داعش در الیرموک واقع در حومه غربی درعا رخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۱    
سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری عاملان هتک حرمت پرچم کشورمان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۵    
رباط کریم- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف محموله 4 میلیارد ریالی کیف های زنانه خارجی قاچاق در شهرستان رباط کریم خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد که آنچه در اینترنت و فضای مجازی درباره تحولات و اوضاع این کشور رخ می دهد، جنگ نیابتی علیه ملت ایران زمین است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۶    
معاون اول ترامپ که کشورش پرونده قطوری از مداخله در امور داخلی ایران دارد، قول داده که دولت کنونی آمریکا دیگر در خصوص ایران اشتباه نخواهد کرد و از تخریبگران حمایت خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۶    
در حالی که با تدبیر نیروهای انتظامی و امنیتی سایه آرامش بر سر تهران گسترانیده شده، حوادث و اتفاقات رخ داده در برخی شهرهای کشور همچنان موجبات نگرانی هموطنانمان را فراهم کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۸    
یمن با توجه به اینکه از اهمیت راهبردی در منطقه خاورمیانه برخوردار است به شدت مورد توجه آمریکایی ها و همپیمانان غربی و منطقه ای آنهاست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۵    
وزارت اطلاعات درباره تجمعات چند روز اخیر در تهران و دیگر شهرستان ها و حرکت اغتشاش گرایانه معاندین اطلاعیه ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۵    
برآورد و مشاهدات نشان می دهد که میزان تراکم جمعیت درحدفاصل میدان انقلاب تا میدان فردوسی در حدود یک دوم روز گذشته بود و شهر تهران در آرامش قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه ای در واکنش به حوادث اخیر ایران ضمن محکوم کردن این اغتشاشات، دخالت خارجی در ایران را غیر قابل قبول خواند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور اعضا و دستگاه های مربوطه برگزار و تاکید شد که باید بین مطالبات اقتصادی مردم با اغتشاشاتی که منشاء خارجی دارد، تفکیک قائل شویم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
رئیس کمیته بین الملل شورای روسیه اعلام کرد که نفوذ آمریکا در آشوب های اخیر ایران دیده می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۷    
رسانه های تحت سلطه آل سعود همچون العربیه و الحدث نیوز از حوادث اخیر در برخی نقاط ذوق زده شده و رویاهای تعبیرنشده خود درباره انقلاب اسلامی را با ایجاد هشتگ هایی دنبال می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۷    
کشاورزان نمونه ای که امروز از اقصی نقاط کشور به تهران آمده بودند، به اغتشاش ها و ناامنی هایی که برخی به بهانه مشکلات اقتصادی مردم ایجاد کرده بودند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۴    
سرسخت ترین دشمنان ایران، از زمان آغاز برخی تجمعات غیرقانونی در کشور حمایت خود را از آن اعلام و مردم را به اغتشاش دعوت کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۱    
رئیس مجلس با تأکید بر این که باید جلوی افزایش اوراق مشارکت را گرفت، گفت: در بودجه همچنین باید برای قیمت بنزین شرایط مردم درنظر گرفته شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۳    
در حالی که محدودیت دسترسی به پیام رسان تلگرام کمی طولانی شده، رفتار کاربران نشان می دهد مهاجرت از تلگرام آغاز شده و جست وجو برای یافتن جایگزین تلگرام افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۳    
خدمات پیام رسان واتس اپ که تحت مالکیت فیس بوک است، بعد از مدتی اختلال در نقاط مختلف جهان که حدود یک ساعت طول کشید به حالت عادی بازگشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۳    
هرچند تثبیت مجدد یا افزایش اندک قیمت بنزین برای عموم مردم به جای افزایش قیمت آن به 1500 تومان، آثار تورمی اندکی دارد ولی نمی تواند موجب کاهش یارانه پنهان پرمصرف ها ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۸    
رییس قوه قضائیه از دادستان های کل کشور خواست که به موضوع ناآرامی های اخیر کشور ورود کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: استقرار گمرک الکترونیک و یکپارچه کار بزرگی است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی به انجام رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۲    
در هیاهوی ناامنی های ایجاد شده در کشور، تلاطم های ارزی نیز تشدید شده که به موجب آن آرامش بازار طلا و سکه برهم خورده است تا جایی که سکه در حراج بانک کارگشایی یک میلیون و 523 هزار تومان فروش رفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۹    
روزنامه انگلیسی درباره اغتشاشات اخیر در ایران، دشمنان و رقبای کشورمان را به لاشخورهایی تشبیه کرد که در آسمان ایران در چرخشند و به آنان هشدار داد مراقب آرزوی خود باشند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97: در سومین روز از بررسی لایحه بودجه، بندهایی از بخش های درآمدی لایحه بودجه بررسی و تصویب شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۲    
25 درصد جانبازی و سه سال و 9 ماه اسارت ، سهم مرد این خانه از روزهای دفاع و مبارزه است؛ از هشت سال دفاع مقدس ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۹    
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: شورای عالی فضای مجازی تصمیمی برای فیلترینگ تلگرام ندارد و قطعی های فعلی موقتی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۹    
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۶    
مدیر بازرگانی انجمن ایران و مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج مازندران با اشاره به اینکه به دلیل واردات بی رویه در 9 ماه از سال انبارهای داخلی انباشته از برنج خارجی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۷    
یک نظریه پرداز آمریکایی با اشاره به توافقی که میان ترامپ و نتانیاهو برای برهم زدن اوضاع در ایران شده، اغتشاشات روزهای اخیر را امری سازماندهی شده از سوی موساد و سازمان سیا دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۲    
با ابلاغ دستورعمل جدید واردات خودرو، ثبت سفارش واردات این محصول پس از چند ماه وقفه از دیروز یکشنبه مجدداً از سر گرفته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۹    
رییس جمهور: شرایط اقتصادی ما از شرایط متوسط دنیا بهتر است اما این بدان معنا نیست که همه مشکلات حل شده است، برخی مشکلات هنوز هست اما باید با وحدت و همدلی و دست در دست یکدیگر ، برای رفع آنها تلاش کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۹    
اعتراضات چند روز اخیر در برخی شهرهای ایران بار دیگر ماهیت یکسان دولت های جمهوری خواه و دموکرات را در تقابل با ایران نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطع دائمی تلگرام و اینستاگرام گفت: به نظر می رسد هدف آنها ایجاد نارضایتی های اجتماعی و بدبینی عمومی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۶    
همه چیز از طرح یک مطالبه اقتصادی آغاز شد که با موج سواری عده ای فرصت طلب در برخی شهرها به آشوبگری کشیده شد؛ موضوعی که واکنش مردم را به دنبال داشت تا ملت حساب خود را جدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۸    
طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار هر شانه تخم مرغ 12 هزار و 600 تومان و هر دانه از این محصول 420 تومان باید در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد و متقاضیان در صورت مواجه شدن با قیمت بیش از آنچه اعلام شده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه رویکرد وزارت کشور و کمیسیون ماده 10 احزاب برای صدور مجوز برگزاری راهپیمایی و تجمع احزاب رویکردی مثبت است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی دادگستری کل استان تهران از ارسال بیش از دو و نیم پیامک رایگان برای عموم مردم با محتوای پیشگیری از وقوع جرم خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن بیان اینکه 12 تا 15 هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد از راه اندازی مراکز درمان مادران باردار معتاد و توسعه گرمخانه های ویژه زنان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۷    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای از اغتشاشات در ایران حمایت کرد و گفت که برای کسانی که در خیابان ها هستند، آرزوی موفقیت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۴    
به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه "در چیدمان جدید وزارت خارجه، تلاش خواهد شد سهم بیشتری نسبت به گذشته برای زنان برای حضور در عرصه های مدیریتی این وزارت خانه در نظر گرفته شود."
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۲    
تهران- ایرنا- درحالی یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی 2017 میلادی را سال همکاری ایران و این سازمان تاثیرگذار بین المللی می داند پیشتر نیز در گزارشات مکرر خود همواره بر پایبندی تهران به ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۹    
با آغاز سال 2018 میلادی، مردم در نقاط مختلف جهان فرا رسیدن سال جدید را به شیوه های مختلف جشن گرفتند. برلین، آلمان پاریس، فرانسه ماگلانگ، اندونزی لندن، انگلیس فرانکفورت، آلمان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۶    
دبیر بیست و سومین دوره جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی برگزیدگان حقیقی و حقوقی این دوره از جشنواره را معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۳    
پس از اقدام عجیب تهیه کنندگان کاتالوگ جشنواره سی و ششم تئاتر فجر مبنی بر گرفتن عکس هنرمندان با الهام از ایموجی های فضاهای مجازی، حال نوبت شکلکی شدن تبلیغات جشنواره است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۲    
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس افزایش قیمت بنزین و گازوئیل را نمی پذیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۹    
رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگو با تسنیم، گفت: حساب آشوب گران از معترضین جداست و باید با این افراد برخورد شود و نمی توان مماشات کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۵    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام استقبال از پیشنهادهای جدید برای بهرمندی افراد بیشتر از کسرخدمت های ایثارگری، رزمندگی و آزادگی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خواستار توجه قوای سه گانه به مطالبات مردم شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در هفت ماهه امسال به ازای تولد 100دختر 106 پسر متولد شده و در عین حال بیماری ها قلبی و عرقی شایع ترین علل مرگ ایرانیان به شمار می آید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۹    
کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از نواحی غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۶    
عظیمیان از واگذاری زمین به سازنده ها از جانب سازمان ملی زمین خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای طرح ضربتی اشتغال 450 هزار نفری در سال آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۳    
سهم استان های کم برخوردار در بودجه 97، موضوعی است که با در نظرگرفتن آن می توان چشم انداز پیش روی استان ها را در یک سال آینده پیش بینی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس پلیس راهور تهران گفت:حذف طرح ترافیک در سال آینده در مرحله کارشناسی است و هنوز ابهامات پلیس در این خصوص برطرف نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی کاخ سفید با صدور بیانیه ای از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۷    
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اعتراضات و نا آرامی ها تحت تأثیر شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی رخ داده است، گفت: موضع گیری رهبران آمریکا مشخص می کند که پشت صحنه آشوب ها چیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان دامپزشکی از ابلاغ وزیر کشور به استانداران جهت انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل انفلوانزای پرندگان خبر دادوگفت:بیمه بزودی 130میلیاردتومان خسارت به مرغداران پرداخت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۴    
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: موتورسیکلت ها و همچنین خودروهای تک سرنشین عامل اصلی آلودگی هوا در شهرهای بزرگ از جمله تهران محسوب می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۴    
یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه رییس جمهور موضع گیری خوبی در واکنش به اعتراضات و تجمعات داشت و بر شناسایی حق اعتراضی مردم تاکید کرد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۴    
دلار دولتی با کاهشی هر چند اندک 3605 تومان قیمت خورد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۴    
در اقدامی سوال برانگیز درباره پیامدهایش، مقامات سعودی مصوب کردند، قیمت بنزین را از ابتدای سال 2018 بین 82 تا 126 درصد افزایش دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۱    
این روزها که اجتماعات مردم برای پیگیری مطالبات خود به محلی برای سوءاستفاده برخی آشوبگران شده است، این سوال مطرح می شود که چرا سازوکاری قانونی برای برگزاری تجمعات مردم وجود ندارد و اگر هم وجود دارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۱    
موضوع واگذاری مخابرات به عنوان اولین و بزرگترین شرکت مخابراتی کشور به بخش خصوصی بعد از هشت سال هنوز در اظهارنظرهای مقامات دولتی دارای اهمیت است تا جایی که وزیر جوان ارتباطات هم اخیرا به این قضیه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۱    
یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: صداو سیما با برپایی میزگردهایی شرایط گفت وگو را برای جریان های مختلف سیاسی و اقتصادی فراهم کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۸    
مجموعه ای از ناکارآمدی ها، قصورها و تقصیرهای دستگاه های اجرایی باعث ایجاد نارضایتی در بخشی از مردم شده و ازاین رو جامعه در مواجهه با این ناکارآمدی در بخش های اقتصادی اعتراض دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۸    
رئیس کمیته امور بین الملل سنای روسیه گفت: قطعاً آمریکا از هر فرصتی برای بی ثبات کردن اوضاع داخلی در ایران استفاده می کند و در تحریک و حمایت از اغتشاشات اخیر مؤثر بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۸    
کتاب انسان 250 ساله از سوی آستان قدس رضوی به زبان های اردو و آذری ترجمه شد. قرار است برگردان این اثر به زودی در کشورهای مقصد توزیع شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۵    
تعداد زیادی از مقامات دولت ترامپ، اعضای کنگره آمریکا و مقامات پیشین آمریکا در خصوص اعتراضات روزهای اخیر در شهرهای مختلف ایران اظهار نظر کرده اند ولی دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد خواست ها و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۳    
امیر حاتمی در واکنش به حوادث اخیر در کشور گفت: در شرایط کنونی تمامی دشمان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آنها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در واکنش به حذف طرح ترافیک در سال آینده، گفت: این طرح ابهاماتی برای پلیس دارد که چنانچه تا پایان سال برطرف شود به سال آینده می رسد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۰    
رییس مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران گفت: توانمندی ما برای توسعه و افزایش نمونه های زیستی فوق العاده زیاد است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۰    
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از عقب افتادگی 12درصدی تخصیص بودجه دانشگاه ها برای سال جاری خبر داد و گفت: هنوز بودجه عقب افتاده دانشگاه ها تخصیص نیافته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۰    
در آذرماه سال جاری واحدهای مسکونی واقع در منطقه 5 با میانگین 6 میلیون تومان در هر متر مربع بیشترین متوسط رشد را نسبت به سایر مناطق شهر تهران داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۷    
رهبر کاتولیک های جهان دستور داد کارت هایی که تصویر دردناک و دلخراش یکی از قربانیان بمباران اتمی ناگازاکی را به تصویر می کشد تحت عنوان "ثمره جنگ" چاپ و توزیع شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۶    
نیروهای سوری از محورهای النشابیة، حزرما و زریقی واقع در شرق دمشق عملیات خود را پس از توقف چند ماهه علیه تروریست های جیش الاسلام آغاز کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۷    
کمیته امنیتی شورای استانداری دیالی از هلاکت امیر جدید داعش در شمال شرق بعقوبه و نابودی 3 پایگاه این گروه تروریستی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۸    
علی کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم سپیدرود رشت انتخاب شد. به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه جزئیات نشست اعضای کمیسیون متبوعش درباره هدفمندی یارانه ها با حضور علی ربیعی را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۵    
وزیر کار با بیان اینکه دولت دو هدف عمده مبارزه با فقر و ایجاد اشتغال را برای 4 سال مدنظر دارد که گام اول آن در بودجه 97 برداشته شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۲    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش داد که تنها ساعاتی پس از اجرای قانون تشدید مجازات تهدید تلفنی در روسیه، 12 رستوران و سه مرکز تجاری در مسکو و فرودگاه قازان پایتخت جمهوری تاتارستان تهدید به بمب گذاری شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۲    
رئیس پیشین ستاد ارتش آمریکا با بیان اینکه در حال حاضر راه حل دیپلماتیک برای بحران شبه جزیره کره وجود ندارد، گفت: جنگ هسته ای در این منطقه از هر زمان دیگری محتمل تر است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۲    
علیرضا دائمی- قائم مقام وزیر نیرو در روزنامه شرق نوشت: در نیمه دوم قرن بیستم موضوع افزایش گازهای گلخانه ای و نظریه تغییر اقلیم از سوی برخی از دانشمندان مطرح شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۲    
قاچاقچیان سوخت تلاش می کنند از طریق خلاءهای قانونی و اجرایی به تجارت سیاه و پر سود خود ادامه دهند، حتی اگر این تجارت به تحمیل هزینه های سنگین بر بودجه دولت و مردم منجر شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۹    
حمید باقریان. کارشناس و تحلیلگر اقتصادی در روزنامه شرق نوشت: تاب می آوریم یا مقاومت می کنیم؟ با توجه به اینکه برداشت ها و تعاریف متفاوتی از اصطلاح اقتصاد مقاومتی بین قشرهای مختلف جامعه از زمان ورود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۳    
هم اکنون 3500 منطقه آزاد و ویژه تجاری در دنیا فعال است که وظیفه هدایت سرمایه های خارجی را به سرزمین های اصلی برعهده دارند. درایران نیز هفت منطقه آزاد و 18منطقه ویژه اقتصادی درحال فعالیت هستند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۷:۴۸    
طرح جدید ترافیک تهران فعلا در کمیسیون شورا در حال بررسی است. هنوز این طرح به تصویب شورا و دولت نرسیده است اما و اگرهای زیادی در خصوص این طرح مطرح است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۷:۴۸    
رهبر کره شمالی در سخنرانی خود به مناسبت سال جدید میلادی اعلام کرد که سراسر خاک آمریکا در تیررس تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۷:۴۵    
نقد را تحمل می کنیم، اغتشاش را نه؛ مناطق آزاد در بیراهه؛ پاسخ دندان شکن یمنی ها به آل سعود؛ حباب قیمت خودرو می ترکد و طارمی در الغرافه؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۷:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا برای چندمین بار متوالی در حمایت از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران توئیت کرد.
  • ۱